Analizy i badania marketingowe

O szkoleniu

Analizy rynku - szkolenie 1-dniowe w Warszawie ✳️ BESTSELLER 
⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠Akademia Marketingu KFK

Dlaczego warto wziąć udział?
  • Nauczysz się, jak przeprowadzać kompleksowe analizy rynku i wykorzystywać je w strategii marketingowej.
  •  Poznasz praktyczne narzędzia do analizy konkurencji, trendów oraz zachowań klientów.
  •  Zrozumiesz, jak interpretować pozyskane dane i przekładać je na skuteczne działania marketingowe.
  •  Zdobędziesz umiejętność mierzenia wyników działań oraz analizowania skuteczności swojej strategii na podstawie danych
Kto powinien wziąć udział?
Dla kogo szkolenie?
  •  Menedżerowie marketingu i specjaliści ds. analizy rynkowej, którzy chcą podejmować lepsze decyzje strategiczne

  •  Marketerzy odpowiedzialni za planowanie kampanii, budżetowanie i optymalizację działań marketingowych

  •  Osoby zajmujące się zarządzaniem marką, które chcą lepiej zrozumieć otoczenie rynkowe i analizować konkurencję

  •  Specjaliści B2B oraz B2C, którzy chcą efektywnie pozyskiwać informacje o klientach i dostosowywać do nich strategie działania

Program szkolenia

1. Wprowadzenie do analizy marketingowej
  • Powody wykonywania analiz marketingowych

  • Kluczowe momenty dla analiz

  • Sposoby pozyskiwania informacji z rynku

  • Profesjonalne badania i narzędzia w rękach marketera

  • Znaczenie wizyt w terenie w planowaniu i podejmowaniu działań

2. Obszary analizy marketingowej i narzędzia wspomagające analizę
  • Klient – sposoby poznania (m.in. badania fokusowe, insighty, analiza behawioralna)

  • Budżet marketingowy i osiągane wyniki sprzedaży

  • Analiza mixu marketingowego (m.in. model Levitta, dane rynkowe, analiza cen)

  • Analiza marki (RTB, NPS, znajomość marki)

  • Analiza biznesu (benchmarking strategiczny, SWOT,)

  • Analiza trendów

  • Analiza środowiska on-line (w tym analiza e-commerce jako miejsca sprzedaży produktów)

  • Analiza konkurencji

3. Praktyczne zastosowanie analizy marketingowej
  • Interpretowanie pozyskanych danych

  • Ustalanie celów w wyniku analizy marketingowej

  • Podejmowanie strategicznych decyzji w oparciu o analizę marketingową – case studies

Analiza i monitoring po wdrożeniu działań marketingowych
  • Porównywanie tych samych okresów

  • Jak mierzyć trudno mierzalne – case studies z B2B

8. Podsumowanie i sesja pytań

Czas trwania

9-17

Prelegenci


Izabela Bohdan-Talmont

Doświadczona trenerka i menedżer marketingu z ponad 20-letnim doświadczeniem w zarządzaniu markami, produktami, strategiach marketingowych i trade marketingu. Absolwentka SGH i Uniwersytetu Warszawskiego. Pracowała jako menedżer działów sprzedaży i marketingu firm FMCG: Kamis (McCormick), Eveline Cosmetics, 3M, Canpol, Spectrum Brands, Medela. Obecnie członek zarządu Emipak, współpracuje z drukarniami fleksograficznymi. Od 2011 roku prowadzi szkolenia biznesowe, koncentrując się na marketingu B2B, trade marketingu, zarządzaniu marką i polityce cenowej. Zrealizowała setki szkoleń dla firm z różnych branż. Autorka publikacji w Marketer+, E-commerce w Polsce, OOH Magazine, Świecie Druku, prelegentka konferencji branżowych i panelistka ekspercka BNP Paribas. W Akademii Marketingu KFK prowadzi szkolenia biznesowe z zakresu marketingu z dużym naciskiem na aspekt sprzedażowy. Trade marketing, marketing B2B i polityka cenowa oraz tematy związane z zarządzaniem marką i strategiami to jej główne obszary szkoleniowe.

Terminy i miejsca

Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Akademia Marketingu KFK

Warszawa

Ogrodowa 58

woj. mazowieckie

Rejestracja

Standard Akademia KFK
1 115
+23% VAT
Cena zawiera:
  • zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 1 150 zł)
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe w wersji papierowej
  • certyfikat uczestnictwa
  • serwis obiadowy
  • przerwy kawowe
  • bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 10 dni przed terminem
  • Rozwiń
Zniżki grupowe:
  • 4.35% przy zgłoszeniu min. 2 osób
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Płatność na podstawie faktury pro forma przed szkoleniem, faktura VAT po szkoleniu.

Możliwa jest również płatność 2 tygodnie po szkoleniu.

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: Akademia KFK
  • Ulica i nr: Ogrodowa 58
  • Kod pocztowy: 00-876
  • Miejscowość: Warszawa
  • Numer NIP: 5263684984

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Przeciągnij plik tutaj lub kliknij, żeby dodać.
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Akademia KFK
00-876 Warszawa, Polska Ogrodowa 58

Organizator

Akademia KFK
00-876 Warszawa, Polska
Ogrodowa 58
woj. mazowieckie
Akademia Marketingu KFK oferuje profesjonalne szkolenia z Marketingu, Social Mediów, Sprzedaży (w tym Trade Marketingu i Category Management), AI w biznesie i CX. 13 lat działalności (wcześniej pod nazwą Akademia Marketingu Atrium) Trenerzy eksperci ...
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!