O szkoleniu
Analizy rynku - szkolenie 1-dniowe w Warszawie ✳️ BESTSELLER
Akademia Marketingu KFK
- Nauczysz się, jak przeprowadzać kompleksowe analizy rynku i wykorzystywać je w strategii marketingowej.
- Poznasz praktyczne narzędzia do analizy konkurencji, trendów oraz zachowań klientów.
- Zrozumiesz, jak interpretować pozyskane dane i przekładać je na skuteczne działania marketingowe.
- Zdobędziesz umiejętność mierzenia wyników działań oraz analizowania skuteczności swojej strategii na podstawie danych
Menedżerowie marketingu i specjaliści ds. analizy rynkowej, którzy chcą podejmować lepsze decyzje strategiczne
Marketerzy odpowiedzialni za planowanie kampanii, budżetowanie i optymalizację działań marketingowych
Osoby zajmujące się zarządzaniem marką, które chcą lepiej zrozumieć otoczenie rynkowe i analizować konkurencję
Specjaliści B2B oraz B2C, którzy chcą efektywnie pozyskiwać informacje o klientach i dostosowywać do nich strategie działania
Program szkolenia
Powody wykonywania analiz marketingowych
Kluczowe momenty dla analiz
Sposoby pozyskiwania informacji z rynku
Profesjonalne badania i narzędzia w rękach marketera
Znaczenie wizyt w terenie w planowaniu i podejmowaniu działań
Klient – sposoby poznania (m.in. badania fokusowe, insighty, analiza behawioralna)
Budżet marketingowy i osiągane wyniki sprzedaży
Analiza mixu marketingowego (m.in. model Levitta, dane rynkowe, analiza cen)
Analiza marki (RTB, NPS, znajomość marki)
Analiza biznesu (benchmarking strategiczny, SWOT,)
Analiza trendów
Analiza środowiska on-line (w tym analiza e-commerce jako miejsca sprzedaży produktów)
Analiza konkurencji
Interpretowanie pozyskanych danych
Ustalanie celów w wyniku analizy marketingowej
Podejmowanie strategicznych decyzji w oparciu o analizę marketingową – case studies
Porównywanie tych samych okresów
Jak mierzyć trudno mierzalne – case studies z B2B
Czas trwania
9-17
Prelegenci
Izabela Bohdan-Talmont
Doświadczona trenerka i menedżer marketingu z ponad 20-letnim doświadczeniem w zarządzaniu markami, produktami, strategiach marketingowych i trade marketingu. Absolwentka SGH i Uniwersytetu Warszawskiego. Pracowała jako menedżer działów sprzedaży i marketingu firm FMCG: Kamis (McCormick), Eveline Cosmetics, 3M, Canpol, Spectrum Brands, Medela. Obecnie członek zarządu Emipak, współpracuje z drukarniami fleksograficznymi. Od 2011 roku prowadzi szkolenia biznesowe, koncentrując się na marketingu B2B, trade marketingu, zarządzaniu marką i polityce cenowej. Zrealizowała setki szkoleń dla firm z różnych branż. Autorka publikacji w Marketer+, E-commerce w Polsce, OOH Magazine, Świecie Druku, prelegentka konferencji branżowych i panelistka ekspercka BNP Paribas. W Akademii Marketingu KFK prowadzi szkolenia biznesowe z zakresu marketingu z dużym naciskiem na aspekt sprzedażowy. Trade marketing, marketing B2B i polityka cenowa oraz tematy związane z zarządzaniem marką i strategiami to jej główne obszary szkoleniowe.
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Warszawa
Ogrodowa 58
woj. mazowieckie
Rejestracja
- zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 1 150 zł)
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe w wersji papierowej
- certyfikat uczestnictwa
- serwis obiadowy
- przerwy kawowe
- bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 10 dni przed terminem
- Rozwiń
- 4.35% przy zgłoszeniu min. 2 osób
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
Płatność na podstawie faktury pro forma przed szkoleniem, faktura VAT po szkoleniu.
Możliwa jest również płatność 2 tygodnie po szkoleniu.
- Nazwa firmy: Akademia KFK
- Ulica i nr: Ogrodowa 58
- Kod pocztowy: 00-876
- Miejscowość: Warszawa
- Numer NIP: 5263684984
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
Organizator
