O szkoleniu
Szkolenie "Angażuj i motywuj! O motywacji dla liderów" jest dostępne również w pakiecie szkoleń Akademia Menedżera w promocyjnej cenie 4 235 zł online oraz 4 595 zł stacjonarnie. W celu zakupu pakietu szkoleń prosimy o kontakt przez sekcję zadaj pytanie na stronie Eventis lub pod numerem telefonu 603 906 655.
Akademia Menadżera to starannie skomponowany cykl szkoleń dedykowanych kierownikom i liderom zespołów, który w kompleksowy sposób rozwija umiejętności i kompetencje konieczne menadżerom do osiągania założonych celów w niepewnych czasach BANI i VUCA. Programy rozwojowe z serii Akademii Menadżera gwarantują dostęp do najaktualniejszej wiedzy z obszaru zarządzania i wzbogacają warsztat uczestniczących w szkoleniach liderów o nowoczesne instrumenty zarządzania. Akademia Menadżera wszechstronnie kształci liderów w taki sposób, by byli oni gotowi do podejmowania najtrudniejszych wyzwań współczesności i obejmuje m.in. takie tematy jak: delegowanie i monitorowanie zadań, motywowanie pracowników, zarządzanie zespołem w zmianie czy feedback z elementami feedforward.
Dlaczego warto szkolić się w pełnym cyklu warsztatów Akademii Menadżera?
- cykl gwarantuje kompleksowe ujęcie treningu i wyszkoli Cię we wszystkich najważniejszych dla roli lidera aspektach;
- kursy wchodzące w skład projektu dopełniają się wzajemnie i rozszerzają wiedzę w kluczowych dla skutecznego zarządzania obszarach – zyskujesz dostęp do całości wymaganej od liderów wiedzy!;
- szkolenia z Akademii Menadżera mają zindywidualizowany charakter i są każdorazowo dostosowywane do Twoich potrzeb szkoleniowych;
- możesz liczyć na wsparcie specjalistów z różnych dziedzin i poddać wielokierunkowej weryfikacji swój styl zarządzania dzięki korzystaniu ze szkoleń prowadzonych przez ekspertów z różnych dziedzin;
- jako Uczestnik Akademii Menadżera zyskujesz dostęp do większej liczby benefitów.
Oferowane przez nas szkolenia dla menedżerów z motywowania pracowników to skupione na nowych koncepcjach i instrumentach zarządzania kursy menadżerskie, które mają na celu budowanie wzmacniającej relacji między liderem a zespołem i wykorzystanie jej do zwiększenia zaangażowania i efektywności pracowników. Otwarte szkolenia dla managerów z powyższej dziedziny koncentrują się na rozwijaniu kompetencji i umiejętności szczególnie ważnych dla skutecznych liderów, bez których opanowania działania motywujące mogą zakończyć się porażką. Szkolenie menadżerskie „Angażuj i motywuj. Motywowanie pracowników” to trening praktycznych umiejętności, który wyposaży Cię w fachową wiedzę o metodach budowania komunikatów motywujących i pozytywnie działających modelach informacji zwrotnej i nauczy, jak unikać błędów przy korzystaniu z nowoczesnych narzędzi motywowania. Kurs porządkuje wiedzę o motywacji i wzmacniającej komunikacji i uczy liderów angażowania pracowników w realizację celów i osiąganie lepszych wyników. Szkolenie realizujemy jako odrębny projekt rozwojowy dla kadry zarządzającej oraz jako jeden z elementów „Akademii Menadżera” – kompleksowego i interdyscyplinarnego programu rozwoju kompetencji menadżerskich.
Opracowane przez współpracujących z Human Skills szkolenia managerskie online i kursy stacjonarne „Angażuj i motywuj. Motywowanie pracowników” wprowadzają Kursantów w arkana wyspecjalizowanej wiedzy z zakresu komunikacji, psychologii i efektywnego zarządzania potencjałem zespołu. Otwarty kurs z powyższej tematyki to obowiązkowa pozycja w check liście szkoleniowej każdego kierownika, który pragnie zrozumieć trendy kształtujące system i styl nowoczesnego przywództwa. Podstawowym celem projektu szkoleniowego „Angażuj i motywuj. Motywowanie pracowników” jest kompleksowe przygotowanie managerów do roli sprawnych i skutecznych liderów, którzy potrafią w każdych okolicznościach mobilizować i motywować swoich podwładnych do efektywnego działania. Kurs rekomendujemy więc wszystkim aktualnym i przyszłym kierownikom, których interesuje wszechstronne doskonalenie umiejętności menedżerskich. Szkolenie z treningu motywacji to idealna okazja, by udoskonalić osobisty warsztat nowoczesnego lidera i wzbogacić go o nowatorskie i perfekcyjnie działające narzędzia motywowania.
Szkolenia dla kadry menedżerskiej „Angażuj i motywuj. Motywowanie pracowników” to wyjątkowo praktyczne kursy, które nie tylko wyposażają w sprawdzoną i specjalistyczną wiedzę, ale też skutecznie uczą kierowników, jak z tej wiedzy korzystać. Każde oferowane przez nas szkolenie z kompetencji menedżerskich trenuje faktycznie przydatne umiejętności i pokazuje Kursantom, jak mogą rozwiązywać realne problemy, z którymi stykają się każdego dnia w swojej organizacji.
Serdecznie zapraszamy do zapisów! Stacjonarne szkolenie umiejętności menedżerskich „Motywowanie pracowników” możecie Państwo odbyć w naszej warszawskiej siedzibie lub uczyć się z dowolnego innego miejsca w kraju, wybierając kurs w trybie online. Szkolenie „Angażuj i motywuj…” jest również dostępne jako jeden z kursów w ramach Akademii Menadżera – interdyscyplinarnego programu rozwoju kompetencji menedżerskich kluczowych w świecie BANI i w aktualnych realiach biznesowych.
Ważna informacja: Nasze szkolenia to głównie praca warsztatowa oparta na przykładach własnych uczestników (zastanów się przed szkoleniem co chcesz przećwiczyć zgodnie z tematem szkolenia) oraz ćwiczeniach przygotowanych przez trenera. Zdobywasz niezbędną wiedzę i ćwiczysz umiejętności możliwe do wdrożenia następnego dnia w pracy po odbyciu szkolenia. Pamiętaj, że możesz skorzystać również z e-konsultacji z trenerem po szkoleniu.
Otwarte szkolenie „Angażuj i motywuj…” pozwala nabyć specjalistyczną wiedzę o:
- klasycznych i nowoczesnych koncepcjach odnoszących się do tematu motywacji;
- 12 pytaniach sprawiających, że najlepsi pracownicy pracują dla nas;
- kotwicach motywacyjnych;
- metodach budowania komunikatów motywujących i unikania komunikatów demotywujących;
- modelach formułowania wzmacniających i rozwijających informacji zwrotnych.
Kurs jest ukierunkowany na doskonalenie umiejętności menedżerskich – szkolenie koncentruje się na wiedzy niezbędnej do umiejętnego wykorzystania nowoczesnych narzędzi zarządzania motywacją pracowników.
Prezentowane szkolenia dla kadry menedżerskiej doskonalą praktyczne umiejętności:
- rozpoznawania potrzeb motywacyjnych pracowników;
- stosowania narzędzi motywacyjnych adekwatnych do potrzeb pracowników;
- budowania nawyków;
- analizy 12 pytań Gallupa i ich zastosowania;
- tworzenia motywujących komunikatów.
Otwarte szkolenie z kompetencji menedżerskich i umiejętności dotyczących motywowania pracowników trenuje stosowanie najbardziej przydatnych i efektywnych narzędzi wzmacniania i angażowania pracowników w celu zwiększenia ich wydajności i satysfakcji z wykonywanych zadań.
Szkolenie pogłębia kluczowe dla liderów kompetencje związane z:
- diagnozą zespołu i doboru odpowiednich narzędzi motywowania do danej osoby;
- udzielaniem motywującej i rozwojowej informacji zwrotnej;
- komunikacją motywującą.
Prezentowane szkolenie umiejętności menedżerskich pogłębia unikatowe kompetencje, bez których współcześni liderzy nie są w stanie osiągać pożądanych efektów w obszarze zarządzania, komunikowania i motywowania pracowników. Szkolenie pozwala uzyskać certyfikat ukończenia specjalistycznego kursu w Human Skills.
- Menedżerowie, którzy chcą oddziaływać na zespoły w sposób pozytywny i wzmacniać zaangażowanie ludzi.
- Liderzy i osoby pracujące w teamach, którzy chcą rozumieć co ma wpływ na poziom motywacji.
- Szefowie, którzy chcą zaangażować ludzi do realizacji celów.
- Osoby, które w przyszłości chciałby zarządzać zespołami i które chcą lepiej zrozumieć swoje kotwice motywacyjne i wiedzieć w jaki sposób budować nawyki.
Program szkolenia
Ważna informacja: Nasze szkolenia to głównie praca warsztatowa oparta na przykładach własnych uczestników (zastanów się przed szkoleniem co chcesz przećwiczyć zgodnie z tematem szkolenia) oraz ćwiczeniach przygotowanych przez trenera. Zdobywasz niezbędną wiedzę i ćwiczysz umiejętności możliwe do wdrożenia następnego dnia w pracy po odbyciu szkolenia. Pamiętaj, że możesz skorzystać również z e-konsultacji z trenerem po szkoleniu.
Rozpoczęcie zajęć. Wstęp – diagnoza potrzeb Kursantów, wyznaczenie celów kursu, kontrakt.
Moduł I. Czy motywacja jest nam potrzebna?
- Mity dotyczące motywacji i ich wpływ na nasze oczekiwania.
- Istota motywacji wewnętrznej i zewnętrznej.
- Analiza sytuacji motywujących i demotywujących w realności Uczestników.
- Motywacja a budowanie nawyków – do czego potrzebujemy motywacji a do czego nawyków?
- Teorie motywowania – klasyczne vs nowoczesne – czyli, co wiemy od lat.
- Motywacja przyszłości – na czym bazować? – sens, autonomia, mistrzostwo.
- Wyzwania liderskie w obszarze motywacji – analiza na podstawie aktualnych badań i trendów.
Moduł II. Wpływ lidera na motywację i zaangażowanie pracowników
- Automotywacja – jak znaleźć chęć do działania? Świadomość siebie – arkusz siły (mam, potrzebuję).
- Moja strefa wpływu jako menedżera – gdzie i jak mogę wspierać mój zespół, jak tworzyć warunki?
- Skąd czerpać informację o motywacji pracowników? (rozmowy indywidualne, rekrutacja, podsumowanie, decyzja o wypowiedzeniu).
- Identyfikacja demotywujących czynników (toksyczne zachowania, klimat, zadania skazane na porażkę).
- Przeprowadzanie indywidualnych rozmów z pracownikami – arkusze rozmów.
Moduł III. Motywacja i zaangażowanie
- Motywacja a różnice pokoleń – analiza sił napędowych dla poszczególnych pokoleń.
- Siła prawdziwej motywacji – autentyczne zaangażowanie jako kluczowy element nowoczesnych organizacji – badania, trendy.
- Znajomość talentów i mocnych stron – dlaczego znajomość talentów Gallupa przekłada się na motywacje i zaangażowanie pracowników? – najnowsze badania.
- Jak znaleźć Utalentowanych Pracowników i jak ich zatrzymać w swoich zespołach? – narzędzie 12 pytań.
Moduł IV. Motywacja mojego zespołu
- Potrzeby indywidualne pracowników – znaki rozpoznania.
- Wykorzystanie talentów i mocnych stron zespołu.
- Komunikacja motywująca – jak poprzez komunikaty oddziaływać na motywację pracowników?
- Motywująca, wzmacniająca informacja – doceń, pochwal, wzmocnij.
- Czy można zmotywować pracownika, udzielając mu korygującego feedbacku?
- Dopasowanie motywatorów do poszczególnych osób – 16 motywatorów Reiss Motivation Profile.
- Indywidualne kotwice motywacyjne Scheina– analiza swoich motywatorów.
- Analiza indywidualnych motywatorów poszczególnych członków zespołu.
- Działania menedżerskie wspierające poszczególne motywatory.
Zakończenie warsztatu. Szkolenie kończy się podsumowaniem najistotniejszych treści zaprezentowanych podczas zajęć. Kurs z motywowania i budowania nawyków pozwala Kursantom uzyskać certyfikat potwierdzający ukończenie specjalistycznego kursu w Human Skills.
Czas trwania
- 09:00 Rozpoczęcie szkolenia.
- 16:00 Zakończenie szkolenia.
- W trakcie przerwy kawowa oraz obiadowa.
Prelegenci
PROFIL TRENERKI:
- Wspiera liderów organizacji podczas tworzenia i wdrażania programów rozwojowych oraz w całym procesie komunikacji z pracownikami. Specjalizuje się w szkoleniach dla menedżerów, efektywności osobistej, typologii zachowań DISC® i pracy opartej na mocnych stronach wg Gallupa.
- Od 2005 r prowadzi szkolenia. Doświadczenie w biznesie zdobyła pracując w firmie motoryzacyjnej, doradczej i szkoleniowej.
- Projektując procesy rozwojowe spotyka się ze stwierdzeniami: „u nas jest inaczej”, „u mnie to nie zadziała”. Dlatego najpierw analizuje branżę i konkretne sytuacje, a dopiero potem tworzy programy (także wielomodułowe np. 116 szkoleń dla branży budowlanej, trzyletni projekt Akademii Zarządzania).
- Pracuje z ludźmi na potencjalne i mocnych stronach, bo tylko tak można zbudować mistrzostwo i realizować cele w zmieniającej się rzeczywistości.
- Wspólna praca z klientem opiera się na szukaniu rozwiązań korzystając z najlepszych praktyk, narzędzi, wiedzy i doświadczeniu trenerki i uczestników.
JEJ KLIENCI DOCENIAJĄ JĄ ZA TO, ŻE MA DLA NICH CZAS, BO:
- Słyszy ich oczekiwania,
- Odradza działania zbędne i wskazuje te które przyniosą oczekiwany efekt,
- Pokazuje inne perspektywy/możliwości,
- Wspólnie z klientem projektuje proces rozwojowy
- Pomaga wdrożyć zmiany
- Działa na potencjalne i mocnych stronach.
SPECJALIZACJA/PROWADZONE TEMATY SZKOLENIOWE:
- Angażowanie pracowników;
- Budowanie autorytetu lidera;
- Zarządzanie przez cele;
- Zarządzanie sytuacyjne wg. Blancharda;
- Współpraca w zespołach;
- Zarządzanie w zmianie;
- Motywowanie;
PROFIL TRENERA:
Od ponad 20 lat jest czynnie związana z biznesem, w tym międzynarodowym. Pracowała w korporacjach w kraju i za granicą. Dziś, w ramach własnej firmy, nadal współpracuje z przedsiębiorstwami w obszarze doradztwa oraz negocjacji umów międzynarodowych, prowadzenia przetargów, czy reprezentowania zagranicznych podmiotów w Polsce. Ma stały kontakt z tym co dzieje się w biznesie, a to istotne w pracy z klientami w coachingu, mentoringu, czy prowadzeniu szkoleń.
Jest dyplomowanym coachem, ukończyła studia w tym zakresie na Uniwersytecie SWPS, należy do Izby Coachingu i pracuje według kodeksu etycznego Izby. Ukończyła również kurs w zakresie konsultacji kryzysowych w Instytucie Pozytywnej Terapii Kryzysu oraz szkolenie 1 stopnia Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach (TSR) którą stosuje w pracy coachingowej.
Swoją wiedzą praktyczną i teoretyczną dzieli się pracując z przedsiębiorcami i menadżerami firm, prowadzi szkolenia dla firm, współpracuje z uczelniami wyższymi.
Jest pragmatyczna, ceni naturalność i otwartość i tacy też klienci do niej trafiają. Wierzy, że życie zawodowe łączy się z prywatnym, ze swoimi klientami rozmawiam o ich wartościach i przekonaniach, bo to stanowi trzon zmian.
Wspiera ludzi gdy dokonują zmian w życiu lub w pracy, kryzys postrzega jako początek zmian i rozwoju. Specjalizuje się w pracy z osobami poszukującymi nowych wyzwań zawodowych (COACHING KARIERY) oraz z osobami które stoją w obliczu trudnych zmian w życiu - zmian które ich na ten moment przerastają (COACHING KRYZYSU).
Są to m.in. sytuacje:
- Utrata pracy.
- Wypalenie zawodowe lub jego początki.
- Rozwód, problemy w małżeństwie.
- Konflikty w pracy i w środowisku domowym.
- Problemy finansowe, marazm.
- Lęki i obawy spowodowane przyszłością (Covid, wojna itp).
- Innego rodzaju sytuacje powodujące kryzys na danym etapie.
PROFIL TRENERA:
Doświadczona architektka kariery, job coach i trener biznesowy. Oferuję kompleksowe usługi w zakresie rozwoju zawodowego, budowania zespołów, osiągania celów biznesowych oraz rekrutacji.
Współtworzenie wewnętrznych działów HR, jak i współpraca z klientami biznesowymi, pozwoliło mi zdobyć reputację ekspertki w dziedzinie kariery i rekrutacji. Doskonale wiem, jak dostarczać wartościowe rozwiązania na rzecz wzmacniania organizacji poprzez rozwój umiejętności przywódczych, budowanie efektywnych zespołów, wzmacnianie komunikacji i umiejętności miękkich.
SPECJALIZACJA:
- Ponad 10 lat doświadczenia w obszarze rekrutacji, budowania zespołów, motywacji pracowników, zarządzania projektem i prawa pracy.
- Coaching kariery w tym: budowanie ścieżek kariery, awanse/promocje/proces zmian/ restrukturyzacje.
- Dokumenty aplikacyjne + szkolenie z LinkedIn.
- Rekrutacja.
- Employer branding.
- Onbordnig pracowników i exit interview.
- Oceny pracownicze.
- Planowanie sukcesji.
- Prawo pracy.
- KPI HRowe.
KWALIFIKACJE:
- Projektantka Kariery wg. metodologii Carieerdesign.
- Certyfikowana konsultantka Extended DISC.
- Certyfikowana konsultantka FinxS Sales.
STYL PRACY/STOSOWANE METODY SZKOLENIOWE:
- Moje podejście opiera się na wspieraniu Klientów w odkrywaniu ich wewnętrznych zasobów, budowaniu motywacji i zawodowej pewności siebie, a także rozwijaniu umiejętności zarządzania stresem, komunikacji i budowania relacji.
- Interaktywne i praktyczne podejście do szkoleń i sesji coachingowych przekłada się na trwałe zmiany i osiąganie wyjątkowych wyników przez moich Klientów.
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
00-023 Warszawa
Widok 18/2
woj. mazowieckie
00-023 Warszawa
Widok 18/2
woj. mazowieckie
Rejestracja
- zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 910 zł)
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe w wersji papierowej
- certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
- serwis obiadowy
- przerwy kawowe
- bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 7 dni przed terminem
- konsultacje indywidualne
- Rozwiń
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
- Warunkiem udział w szkoleniu jest przysłanie zgłoszenia minimum 3 dni robocze przed rozpoczęciem wydarzenia. Oczywiście przyjmiemy Twoje zgłoszenie również na dzień przed realizacją.
- Po otrzymaniu zgłoszenia potwierdzimy jego przyjęcie oraz przekażemy wszelkie informacje organizacyjne. Przygotuj serię pytań - co jest dla Ciebie ważne.
- Warunkiem udziału w wydarzeniu jest dokonanie płatności na minimum 2 dni robocze przed datą rozpoczęcia wydarzenia. W przypadku braku takiej możliwości, dostosowujemy wspólnie rozwiązanie. Jest możliwość płatności przelewem oraz gotówką lub kartą płatniczą.
- Bezpłatne odwołanie zgłoszenia możliwe jest najpóźniej na 7 dni roboczych przed terminem rozpoczęcia. Jest możliwość zmiany uczestnika lub przepisanie się na inny termin w miarę możliwości.
- UWAGA: Rozliczenie za usługę szkoleniową następuje przez podmiot realizujący szkolenie, firmę Human Skills.
- Nazwa firmy: Human Skills
- Ulica i nr: Widok 18/2
- Kod pocztowy: 00-023
- Miejscowość: Warszawa
- Numer NIP: 6721761910