Asertywność i komunikacja w biznesie Premium

O szkoleniu

Serdecznie zapraszamy na dwudniowe szkolenie, dzięki któremu nauczysz się być bardziej asertywny w relacjach zawodowych.

Korzyści ze szkolenia:

  • nauczysz się jak wyrażać własne zdanie i opinie w sposób dobitny, a jednocześnie nieagresywny,
  • poznasz zasady myślenia i mówienia o swoich zaletach,
  • nauczysz się konstruktywnie wyrażać emocje (wobec przełożonych i podwładnych, w pracy i życiu osobistym),
  • nabędziesz umiejętność przyjmowania krytyki i negatywnych ocen,
  • rozwiniesz umiejętność przyjmowania komplementów,
  • dowiesz się jak asertywnie odmawiać,
  • nauczysz się kończyć trudne rozmowy,
  • dowiesz się jak rozpoznać symptomy agresji, uległości i jakie są skutki takiego zachowania,
  • rozwiniesz swoją asertywność na gruncie biznesowym i osobistym.
Kto powinien wziąć udział?

Szkolenie adresowane jest do wszystkich pracowników zainteresowanych podniesieniem kompetencji w zakresie asertywnej komunikacji w relacjach zawodowych.

Program szkolenia

  1. Asertywna komunikacja - czym jest, a czym nie jest?
    • Wyzwanie:jak rozpoznawać postawy, które ludzie przyjmują w trakcie komunikacji i sobie z nimi radzić?
      • szantaż emocjonalny i sposoby jego rozpoznawania,
      • strategie szantażu emocjonalnego i praktyczne sposoby radzenia sobie z manipulacją, emocjami i wzbudzaniem poczucia winy przez rozmówców,
    • kluczowa rola asertywności w komunikacji,
    • czym różni się asertywność od agresji, manipulacji i bierności?
  2. Dialog konstruktywny i TAO komunikacj asertywnej:
    • jakie znamy bariery w komunikacji asertywnej?
    • jak pytać? jak odpowiadać? jak informować?
    • zjawisko filtrowania informacji - ćwiczenie „oczywista oczywistość"
    • czym jest słuchanie reaktywne?
    • jak korzystać na co dzień z płaszczyzn wypowiedzi von Thuna?
    • świadomość celu w komunikacji i realizacji zadań: jak szybko podnieść efektywność komunikacji asertywnej wg OAPD?
  3. Poznajemy swój INDYWIDUALNY POTENCJAŁ w zakresie asertywności.
  4. Jak każdego dnia BUDOWAĆ ASERTYWNĄ POSTAWĘ?
    • świadomość praw osobistych i własnego kapitału,
    • jaki jest mój asertywny monolog wewnętrzny?
      • postawa asertywna a wewnętrzny głos "dorosłego" - elementy analizy transakcyjnej,
      • jak budować siłę osobistą i komunikować się z samym sobą?
    • Mój TiME LINE w pracy nad asertywnością,
    • projekt "wymyśl siebie asertywnego od nowa",
    • jak wykorzystać mind mapping i dynamiczne zachowania statusowe do wzmacniania asertywności?
  5. Destrukcyjna krytyka kontra asertywne udzielanie informacji zwrotnych.
    • Wyzwanie: jak wykorzystywać asertywne informacje zwrotne do zmiany zachowania?
    • czarna lista błędów komunikacyjnych popełnianych w trakcie udzielania trudnych informacji zwrotnych,
    • psychologia oceniania i mechanizmy emocjonalne występujące w trakcie przyjmowania krytyki,
    • fakty a opinie,
    • zasady tworzenia konstruktywnych informacji zwrotnych:
      • przygotowanie do trudnej rozmowy 
      • pytania i strategie budujące u odbiorcy poczucie odpowiedzialności i chęć wprowadzania zmian
      • zachęcanie rozmówcy do generowania rozwiązań
      • sposoby na konstruktywne mówienie o emocjach i potrzebach
      • praktyczny trening stosowania technik komunikacyjnych oparty na sytuacjach wprost z codziennej praktyki uczestników szkolenia
    • jak PRZYJMOWAĆ KRYTYKĘ? 
      • od przełożonych,
      • od osób i w sytuacjach, które uważamy za TRUDNE DLA NAS.
  6. Konstruktywne zachowania asertywne - ćwiczenia w oparciu o case study:
    • jak asertywnie ODMAWIAĆ nie niszcząc relacji?
      • kluczowe obawy przed odmawianiem innym
      • czarna lista najczęstszych błędów popełnianych w trakcie odmawiania innym
      • model asertywnej odmowy, czyli jak odmawiać nie niszcząc relacji z otoczeniem
      • rola stanowczości w trakcie asertywnej odmowy
      • rola uprzejmości w trakcie asertywnej odmowy
      • praktyczny trening komunikacyjny oparty na sytuacjach wprost z codziennej praktyki uczestników.
    • jak asertywnie prosić i wydawać POLECENIA?
    • jak wyrażać opinie i przekonania?
    • jak WYRAŻAĆ KRYTYKĘ?
    • jak reagować na krytykę wyrażoną wprost i „aluzyjną" - ćwiczenie "krytykant"?
    • jakie są asertywne strategie w radzeniu sobie z oceną - ćwiczenie „transplantacja"
    • jak radzić sobie z osobami UTRUDNIAJĄCYMI NAM PRACĘ - scenariusze postępowania
      • os. utrudniająca pracę, nie przekazująca informacji,
      • os. oskarżająca, pomawiająca, tworząca „sojusze",
      • os. dyskryminująca.
    • jak obronić własne granice?
    • jak i dlaczego chwalić innych w asertywny sposób?
      • główne obawy w obszarze udzielania pochwał 
      • kluczowa psychologiczna funkcja pochwały w budowaniu motywacji, zaangażowania i  zmiany zachowania
      • model konstruktywnej pochwały
      • metoda interaktywna (pozytywna informacja zwrotna jako rozmowa motywująca)
      • asertywne przyjmowanie pochwały.
  7. Asertywność fizyczna: komunikacja niewerbalna, punkt siły, stabilizacja, melodia głosu.
  8. Asertywność a manipulacja - od rozpoznania po obronę, co o manipulacji wiedzieć muszę?
  9. Zagraj w asertywność. Mechanizm gier w procesie ZMIANY osobistej:
    • wyzwanie czy gra? jak grać ze sobą?
    • zasada postępu.
  10. HIGH5 ASSERTIVENESS BOX - zestaw technik i narzędzi.
  11. Podsumowanie szkolenia i przekazanie zadań wdrożeniowych.

Czas trwania

2 dni, 09:00 - 16:30

Terminy i miejsca

Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

High5 Training Centre

00-870 Warszawa

Wronia 45 lok. 129

woj. mazowieckie

Rejestracja

Szkolenie stacjonarne
1 590
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat uczestnictwa
  • serwis obiadowy
  • przerwy kawowe
  • bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 7 dni przed terminem
  • Rozwiń
Zniżki grupowe:
  • 10% przy zgłoszeniu min. 2 osób
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Regulamin zgłaszania uczestnika na szkolenie otwarte

  1. Zgłoszenie na szkolenie realizowane jest w formie elektronicznej poprzez wypełnienie formularza online.
  2. Przesłanie formularza jest równoznaczne z zawarciem umowy zakupu szkolenia z firmą High5 Group Sp. z. o.o. (zwaną dalej Organizatorem) na zasadach określonych w niniejszym regulaminie i upoważnia firmę High5 Group Sp. z. o.o. do wystawienia po szkoleniu faktury VAT bez składania podpisu przez osobę upoważnioną ze strony zgłaszającego.
  3. Organizator potwierdza otrzymanie zgłoszenia i rezerwację miejsca na szkoleniu w terminie 2 dni od otrzymania zgłoszenia.
  4. Organizator zastrzega sobie prawo odmowy przyjęcia zgłoszenia w przypadku, gdy udział w szkoleniu mógłby naruszyć interesy organizatora.
  5. Organizator na 5 dni przed terminem szkolenia osobie zgłaszającej i uczestnikowi wysyła drogą elektroniczną „Zaproszenie na szkolenie”, zawierające wszystkie informacje organizacyjne niezbędne do uczestnictwa w szkoleniu. Otrzymanie Zaproszenia jest podstawą do uczestnictwa w szkoleniu.
  6. Rezygnacja z udziału w szkoleniu na 5 lub więcej dni przed planowanym terminem rozpoczęcia szkolenia nie pociąga za sobą żadnych obciążeń finansowych po stronie Zamawiającego, pod warunkiem przesłania przez Zamawiającego informacji o rezygnacji na adres: biuro@high5.pl oraz zgloszenie@eventis.pl jednocześnie.
  7. W przypadku rezygnacji na mniej niż 5 dni przed terminem szkolenia Organizator zastrzega sobie prawo do wystawienia faktury na 50% ceny szkolenia tytułem kary umownej. 
  8. Nieobecność Uczestnika na szkoleniu nie zwalnia Zamawiającego od zapłaty pełnej ceny wynagrodzenia za jego udział w szkoleniu, chyba, że zachodzą sytuacje wskazane w punkcie 6 i 7.
  9. Możliwe jest zgłoszenie zastępstwa dla uczestnika.
  10. Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania szkolenia lub zmiany jego terminu na 5 dni przed terminem szkolenia, o czym zobowiązany jest poinformować uczestników szkolenia i Zamawiającego.
  11. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za koszty poniesione przez Zamawiającego na rzecz podmiotów trzecich (np. z tytułu przedpłat dokonanych na rzecz hoteli, z tytułu dojazdu na szkolenie) jeśli zostały one poniesione przed otrzymaniem zaproszenia na szkolenie.
  12. Uczestnik do połowy pierwszego dnia szkolenia może zrezygnować ze szkolenia, podając konkretny merytoryczny powód wraz z jego uzasadnieniem. Zamawiający nie będzie obciążony w takim przypadku kosztem szkolenia.
  13. Płatność za szkolenie następuje na podstawie wystawionej po szkoleniu faktury VAT.
  14. W przypadku finansowania szkolenia w co najmniej 70% ze środków publicznych Zgłaszający powinien poinformować Organizatora w momencie zgłaszania uczestnika poprzez zaznaczenie odpowiedniej opcji w formularzu zgłoszenia.

Przesyłając zgłoszenie wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych w formularzu danych osobowych w zakresie niezbędnym do obsługi zgłoszenia, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U.UE.L.2016.119.1).

Administratorem danych jest HIGH5 Group Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Wroniej 45 lok.129. Informujemy, że mają Państwo prawo dostępu do swoich danych oraz możliwość ich poprawiania, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także o prawo do przenoszenia danych. Podanie danych ma charakter dobrowolny, jest jednak niezbędne, żeby móc zarejestrować Państwa zgłoszenie. Dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji usługi szkoleniowej oraz wynikających z przepisów prawa.

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: HIGH5 Training Group
  • Ulica i nr: ul. Wronia 45/129
  • Kod pocztowy: 00-870
  • Miejscowość: Warszawa
  • Numer NIP: 5262464795

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

HIGH5 Training Group
00-870 Warszawa, Polska ul. Wronia 45/129

Organizator

HIGH5 Training Group
00-870 Warszawa, Polska
ul. Wronia 45/129
woj. mazowieckie
HIGH5 Training Group świadczy usługi na najwyższym poziomie w zakresie organizacji szkoleń otwartych, zamkniętych, konsultacji i programów doradczych.Specjalizujemy się w realizacji kompleksowych programów szkoleniowych z następujący dziedzin:zarządz...
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!