Wyszukiwanie
Słowo kluczowe:
Np.: temat, miasto, nazwa organizatora...

Adres WWW wydrukowanej strony: https://eventis.pl//szkolenie/asertywnosc-i-komunikacja-w-biznesie-premium-41150-id44

Informacje o szkoleniu

  • Asertywność i komunikacja w biznesie Premium


    ID szkolenia: 41150
    Typ: Szkolenia
    Kategoria: Umiejętności osobiste
  • Termin szkolenia:

    Adres szkolenia:

    High5 Training Centre
    Wronia 45
    00-870 Warszawa
    Godziny zajęć (czas trwania):
    2 dni - 16 godzin szkoleniowych
  • Organizator szkolenia:

    HIGH5 Training Group
    ul. Grzybowska 2 lok. 85
    00-131 Warszawa
    woj. mazowieckie
    O firmie Inne oferty firmy
HIGH5 Training Group
Zadaj pytanie:
Zgłoś uczestnictwo:
Wyszukaj inne
Szkolenia

Opis szkolenia

Informacje podstawowe o szkoleniu:

Korzyści ze szkolenia: - nauczysz się jak wyrażać własne zdanie i opinie w sposób dobitny, a jednocześnie nieagresywny, - poznasz zasady myślenia i mówienia o swoich zaletach, nauczysz się konstruktywnie wyrażać emocje (wobec przełożonych i podwładnych, w pracy i życiu osobistym), - nabędziesz umiejętność przyjmowania krytyki i negatywnych ocen, - rozwiniesz umiejętność przyjmowania komplementów, - dowiesz się jak asertywnie odmawiać, - nauczysz się kończyć trudne rozmowy, - dowiesz się jak rozpoznać symptomy agresji, uległości i jakie są skutki takiego zachowania. - rozwiniesz swoją asertywność na gruncie biznesowym i osobistym

Szkolenie skierowane jest do:

Trening asertywności przeznaczony jest dla osób, które chcą zwiększyć swoją efektywność i poprawić komunikację ze współpracownikami, przełożonymi i podwładnymi. Szkolenie zawiera elementy pracy nad swoim potencjałem, zasobami i trudnościami, pokazuje nowe możliwości i uczy technik asertywnego działania.

Program szkolenia:

  1. Asertywna komunikacja - czym jest, a czym nie jest?
    • Wyzwanie:jak rozpoznawać postawy, które ludzie przyjmują w trakcie komunikacji i sobie z nimi radzić?
      • szantaż emocjonalny i sposoby jego rozpoznawania,
      • strategie szantażu emocjonalnego i praktyczne sposoby radzenia sobie z manipulacją, emocjami i wzbudzaniem poczucia winy przez rozmówców,
    • kluczowa rola asertywności w komunikacji,
    • czym różni się asertywność od agresji, manipulacji i bierności?
  2. Dialog konstruktywny i TAO komunikacj asertywnej:
    • jakie znamy bariery w komunikacji asertywnej?
    • jak pytać? jak odpowiadać? jak informować?
    • zjawisko filtrowania informacji - ćwiczenie „oczywista oczywistość"
    • czym jest słuchanie reaktywne?
    • jak korzystać na co dzień z płaszczyzn wypowiedzi von Thuna?
    • świadomość celu w komunikacji i realizacji zadań: jak szybko podnieść efektywność komunikacji asertywnej wg. OAPD?
  3. Poznajemy swój INDYWIDUALNY POTENCJAŁ w zakresie asertywności.
  4. Jak każdego dnia BUDOWAĆ ASERTYWNĄ POSTAWĘ?
    • świadomość praw osobistych i własnego kapitału,
    • jaki jest mój asertywny monolog wewnętrzny?
      • postawa asertywna a wewnętrzny głos "dorosłego"-elementy analizy transakcyjnej,
      • jak budować siłę osobistą i komunikować się z samym sobą?
    • Mój TiME LINE w pracy nad asertywnością,
    • projekt "wymyśl siebie asertywnego od nowa",
    • jak wykorzystać mind mapping i dynamiczne zachowania statusowe do wzmacniania asertywności?
  5. Destrukcyjna krytyka kontra asertywne udzielanie informacji zwrotnych.
    • Wyzwanie: jak wykorzystywać asertywne informacje zwrotne do zmiany zachowania?
    • czarna lista błędów komunikacyjnych popełnianych w trakcie udzielania trudnych informacji zwrotnych,
    • psychologia oceniania i mechanizmy emocjonalne występujące w trakcie przyjmowania krytyki,
    • fakty a opinie,
    • zasady tworzenia konstruktywnych informacji zwrotnych:
      • przygotowanie do trudnej rozmowy 
      • pytania i strategie budujące u odbiorcy poczucie odpowiedzialności i chęć wprowadzania zmian
      • zachęcanie rozmówcy do generowania rozwiązań
      • sposoby na konstruktywne mówienie o emocjach i potrzebach
      • praktyczny trening stosowania technik komunikacyjnych oparty na sytuacjach wprost z codziennej praktyki uczestników szkolenia
    • jak PRZYJMOWAĆ KRYTYKĘ? 
      • od przełożonych,
      • od osób i w sytuacjach, które uważamy za TRUDNE DLA NAS.
  6. Konstruktywne zachowania asertywne - ćwiczenia w oparciu o case study:
    • jak asertywnie ODMAWIAĆ nie niszcząc relacji?
      • kluczowe obawy przed odmawianiem innym
      • czarna lista najczęstszych błędów popełnianych w trakcie odmawiania innym
      • model asertywnej odmowy czyli jak odmawiać nie niszcząc relacji z otoczeniem
      • rola stanowczości w trakcie asertywnej odmowy
      • rola uprzejmości w trakcie asertywnej odmowy
      • praktyczny trening komunikacyjny oparty na sytuacjach wprost z codziennej praktyki uczestników.
    • jak asertywnie prosić i wydawać POLECENIA?
    • jak wyrażać opinie i przekonania?
    • jak WYRAŻAĆ KRYTYKĘ?
    • jak reagować na krytykę wyrażoną wprost i „aluzyjną" - ćwiczenie "krytykant"?
    • jakie są asertywne strategie w radzeniu sobie z oceną - ćwiczenie „transplantacja"
    • jak radzić sobie z osobami UTRUDNIAJĄCYMI NAM PRACĘ- scenariusze postępowania
      • os. utrudniająca pracę, nie przekazująca informacji,
      • os. oskarżająca, pomawiająca, tworząca „sojusze",
      • os. dyskryminująca.
    • jak obronić własne granice?
    • jak i dlaczego chwalić innych w asertywny sposób?
      • główne obawy w obszarze udzielania pochwał 
      • kluczowa psychologiczna funkcja pochwały w budowaniu motywacji, zaangażowania i  zmiany zachowania
      • model konstruktywnej pochwały
      • metoda interaktywna (pozytywna informacja zwrotna jako rozmowa motywująca)
      • asertywne przyjmowanie pochwały.
  7. Asertywność fizyczna: komunikacja niewerbalna, punkt siły, stabilizacja, melodia głosu.
  8. Asertywność a manipulacja - od rozpoznania po obronę, co o manipulacji wiedzieć muszę?
  9. Zagraj w asertywność. Mechanizm gier w procesie ZMIANY osobistej:
    • wyzwanie czy gra? jak grać ze sobą?
    • zasada postępu.
  10. HIGH5 ASSERTIVENESS BOX - zestaw technik i narzędzi.
  11. Podsumowanie szkolenia i przekazanie zadań wdrożeniowych.

Informacje o prelegentach:

Trener HIGH5 Training Group

Koszt i warunki udziału

Ceny:

  • 1490 zł + 23% VAT za osobę

Cena zawiera:

2 dni szkolenia (16 godzin ), skrypt szkoleniowy, materiały dodatkowe, certyfikat, monitorowanie zadań wdrożeniowych, 60 dniowy e-mentoring, lunch (restauracja), serwis kawowy premium

Dostępne zniżki:

  • 20% przy zgłoszeniu dwóch uczestników
  • 25% przy zgłoszeniu trzech uczestników

Dofinansowanie z UE:

Nie.

Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego powyżej. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić rejestrację oraz przekazać szczegóły organizacyjne.


Wydarzenie: Asertywność i komunikacja w biznesie Premium