Asertywność i pewność siebie – szkolenie na zamówienie – online oraz stacjonarne

O szkoleniu

Asertywność w pracy to niezwykle ważna i przydatna umiejętność. Bez niej ciężko poradzić sobie również w życiu prywatnym. Niestety, często miewamy na tym polu problemy. Mamy trudności z asertywnością i popadamy z jednej skrajności w drugą – jesteśmy albo zbyt ulegli, albo zbyt zaborczy. Przygotowany przez nas kurs precyzyjnie wyjaśnia: co to jest asertywność w pracy, jaki powinien być asertywny pracownik i jak w praktyce osiągnąć złoty środek i żyć w zgodzie z własnymi poglądami. Dzięki naszemu treningowi dowiesz się w szczegółach, nie tylko, na czym polega asertywność w pracy, ale też jak postępować, by nie dać się wykorzystywać innym, umiejętnie formułować swoje sądy i potrzeby oraz jak dbać o swoją asertywność bez postawy roszczeniowej.

Postawa asertywna w miejscu pracy przynosi szereg korzyści, zarówno pewnemu siebie i swoich racji pracownikowi, jak i całej organizacji. Zaprojektowane przez nas szkolenie „Asertywność i pewność siebie w pracy” jest idealną okazją do wzmocnienia pewności siebie pracowników oraz uświadomienia im korzyści z postępowania w zgodzie z sobą i nieulegania presji otoczenia. W toku przygotowanego przez naszych ekspertów warsztatu Kursanci dowiedzą się, jak być pewnym siebie w pracy, skutecznie opierać się manipulacji i dążyć do realizacji strategicznych celów organizacji bez uszczerbku dla swojej wolności i niezależności. To synergia, która opłaca się organizacji i buduje lojalność pracownika wobec firmy. Szkolenie „Asertywność w pracy” polecamy wszystkim, niezależnie od rodzaju piastowanego stanowiska, doświadczenia czy branży – asertywność jest niezbędna w każdym środowisku i przy realizacji większości podejmowanych przez nas zadań.

Szkolenie zamknięte „Asertywność i pewność siebie w pracy” to wyspecjalizowany kurs dostępny w dwóch wariantach – jako klasyczny stacjonarny warsztat lub nowoczesne szkolenie online dla ceniących czas i wygodę. Ponieważ prezentowany warsztat charakteryzuje wysoka indywidualizacja, każdy jego Uczestnik może mieć pewność, że nie tylko dowie się z kursu, jak budować pewność siebie w pracy i co daje asertywność w pracy, ale też sprawdzi nabyte w czasie zajęć umiejętności w działaniu, w czasie ćwiczeń, które nawiązują do jego doświadczeń i uwzględniają specyfikę jego pracy. Asertywność w biznesie, asertywność w pracy zawodowej czy życiu prywatnym objawia się na różne sposoby i trzeba profesjonalnego treningu, by prawidłowo zrozumieć tajniki asertywnej postawy i dostosować swoje zachowanie do konkretnych okoliczności. Pewność siebie w biznesie to również fundament pod budowę korzystnych relacji biznesowych i nieodzowny składnik sukcesu. Asertywność w życiu zawodowym i prywatnym to także umiejętność bycia sobą, działanie w zgodzie z samym sobą, umiejętność wyrażania swoich potrzeb, emocji i własnego zdania. To uczciwość wobec samego siebie, jak i wobec otoczenia. To nieuleganie presji. To wolność.

Serdecznie zapraszamy do uczestnictwa w naszym kursie oraz zapisów i kontaktu w celu wyceny szkolenia. Kurs „Asertywność i pewność siebie w pracy”, jego zawartość merytoryczną oraz agendę dostosujemy do Twoich potrzeb!

Dlaczego warto wziąć udział?

Kurs „Asertywność i pewność siebie w pracy” wyposaża Kursantów w rzetelną wiedzę o:

  • sposobach podniesienia samoświadomości w zakresie własnych mocnych stron oraz ewentualnych obszarów do rozwoju w kontekście efektywności osobistej i asertywności;
  • technikach asertywnej, dyplomatycznej odmowy i prezentowania poglądów;
  • zasadach radzenia sobie z atakami personalnymi ze strony otoczenia;
  • zasadach asertywnego radzenia sobie z manipulacją;
  • korzyściach posiadania postawy asertywnej w kontakcie z innymi osobami.

Zamknięte szkolenie z asertywności rozwija i doskonali praktyczne umiejętności:

  • skutecznego wyrażania swojego zdania, oczekiwań i poleceń oraz asertywnej obrony swoich granic;
  • świadomego kształtowania relacji zawodowych i prywatnych;
  • świadomego budowania swojej siły, stanowczości i pewności siebie;
  • dyplomatycznej odmowy, która nie urazi innych.

Kurs „Asertywność i pewność siebie w pracy” doskonali kluczowe kompetencje związane z:

  • asertywnością i pewnością siebie;
  • komunikacją ustną i pisemną;
  • kształtowaniem relacji międzyludzkich w życiu zawodowym i prywatnym.
Kto powinien wziąć udział?
  • Osoby zainteresowane zwiększeniem asertywności w życiu zawodowym.
  • Kierownicy i menedżerowie zarządzający zespołem.
  • Pracownicy związani z obsługą klienta.
  • Osoby narażone na współpracę z trudnymi osobami.
  • Osoby zainteresowane rozwojem osobistym.

Program szkolenia

Wprowadzenie do zajęć: rozpoznanie potrzeb szkoleniowych, omówienie celów warsztatu, sprawy organizacyjne.

Moduł I. Czym jest asertywność?

  • Czym jest asertywność?
  • Skutki braku asertywności oraz korzyści z bycia asertywnym na co dzień.
  • Agresja, uległość, asertywność – mechanizmy zachowań.
  • Jakie są warunki asertywności? Siły hamujące i wspierające asertywność.
  • Poczucie własnej wartości oraz świadomość swoich umiejętności z zakresu asertywności w życiu codziennym, w pracy i w biznesie.

Moduł II. Jak odmawiać i jak mówić o tym, czego potrzebujemy?

  • Analiza transakcyjna Berne’a.
  • Role: wybawca/prześladowca/ofiara. Jak wyjść z danej roli?
  • Asertywność w komunikacji werbalnej oraz niewerbalnej.
  • Jak budować asertywne komunikaty?
  • Jak skutecznie używać technik asertywności?

Moduł III. Jak radzić sobie z trudnymi rozmówcami?

  • Asertywne zachowanie w kontaktach z przełożonym, z klientami i współpracownikami.
  • Jak asertywnie prosić, egzekwować i odmawiać?
  • Jak komunikować się z trudnymi rozmówcami w sposób asertywny?
  • Jak w asertywny sposób udzielać i przyjmować negatywne informacje zwrotne?
  • Jak asertywnie wymieniać poglądy?
  • Jak reagować na manipulacje ze strony otoczenia?
  • Jak reagować na postawę roszczeniową, lekceważenie, poniżanie, niestosowne żarty?
  • Jak asertywnie wyznaczać innym granice?

Podsumowanie kursu: powtórzenie najważniejszych wiadomości, sesja pytań do eksperta, podsumowanie i ewaluacja kursu oraz sporządzenie osobistej check-listy.

Czas trwania kursu: 1 dzień.

Czas trwania

  • 09:00 Rozpoczęcie szkolenia.
  • 16:00 Zakończenie szkolenia.
  • W trakcie przerwy kawowa oraz obiadowa.

Prelegenci

Agnieszka Romańska
Trenerka biznesu. Certyfikowana Konsultantka MTQ48 i MTQPlus, Certyfikowana konsultantka ILM72. Action Learning Coach. Certyfikowana Konsultantka Insights Discovery. Asesor, Konsultant HR.

PROFIL TRENERKI:

  • Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w obszarze HR jako HR Business Partner, HR Project Manager oraz Learning & Development Ekspert.
  • Od 10 lat współpracuje z międzynarodowymi korporacjami oraz małymi i średnimi firmami jako trenerka, asesorka, coach zespołowa oraz konsultantka biznesowa.
  • Zrealizowała kilkadziesiąt projektów z zakresu budowania modeli kompetencji, systemów ocen, ścieżek karier oraz wdrożenia kultury organizacyjnej opartej na wartościach.
  • Zaprojektowała i zrealizowała kilkadziesiąt programów rozwojowych dla kadry menedżerskiej, talentów oraz zespołów sprzedaży, marketingu, IT, finansów i administracji.
  • Wdrożyła do organizacji wiele nowatorskich metod i narzędzi m.in. coaching zespołowy: action learning, diagnozę potencjału w oparciu o learning agility, peer-mentoring, design thinking.

SPECJALIZACJA:

  • Kompetencje menedżerskie: budowanie przywództwa, motywowanie i angażowanie zespołu, feedback, budowanie współpracy i efektywności biznesowej zespołu w oparciu o model Insights Discovery, budowanie odporności psychicznej lidera i zespołu, first-time manager.
  • Procesy i kompetencje HR: Assessement i Development Center, zarządzanie talentami, modele kompetencji.

KWALIFIKACJE: 

  • Magister socjolożka: Komunikacja społeczna i badania rynkowe.
  • Akademia Leona Koźmińskiego: studia podyplomowe z zarządzania zasobami ludzkimi.
  • Trenerka umiejętności psychospołecznych.
  • Action Learning Coach (World Institute for Action Learning).
  • Certyfikowana konsultantka Insights Discovery DISC.
  • Licencjonowana konsultantka Odporności psychicznej MTQ  Product Family.
  • Licencjonowana konsultantka Zintegrowanego Modelu Przywództwa ILM 72.
  • Asesorka w projektach Assesment i Development Centre.
  • Konsultantka z zakresu Human Resources.
  • Creative Skills for Innovation/ Design Thinking.
Aneta Ropek
Trener sprzedaży i zarządzania. Coach. Mediator. Menedżer.

Trener praktyk sprzedaży i zarządzania, konsultant biznesowy, coach, mediator, menedżer z wieloletnim doświadczeniem w różnorodnych kulturach organizacyjnych. Posiada szerokie doświadczenie w obszarze zarządzania sprzedażą, budowaniu zespołów i doskonaleniu umiejętności miękkich w celu zwiększania efektywności zespołów. Prowadzi szkolenia, warsztaty szkoleniowe i procesy coachingu. Absolwentka Wyższej Szkoły Administracji i Biznesu (kierunek zarządzanie i marketing), Uniwersytetu Warmińsko – Mazurskiego (kierunek: zarządzanie przedsiębiorstwem). Ukończyła studia podyplomowe w Wyższej Szkole Administracji i Biznesu, na kierunkach: „Life & Business Coaching” (2015-2016) oraz „Mediacje gospodarcze i pracownicze, negocjacje” (2017-2018). Jest certyfikowanym trenerem zarządzania zmianą w organizacji. 

Konsultant badania kwestionariuszami psychometrycznymi Mindsonar, oraz AQR w obszarze leadership’u i odporności psychicznej pracowników. Gościnnie prowadziła prelekcję na konferencji Pulsu Biznesu „Komunikacja menedżerska” w temacie budowania kultury feedbacku w organizacji. Jest wykładowcą na uczelni WSPA w Lublinie. Doświadczenie zawodowe: Coach/ Trener zew. w projektach transformacji kultury organizacyjnej i konsultant ds. komunikacji, Ponad 2-letnie doświadczenie w roli Scrum Muster, Trener, Agile coach w firmie z branży IT.  Na początku pracy zawodowej pracowała na stanowisku Przedstawiciela Handlowego w firmie Bosch. W latach 2004 – 2007 Kierownik działu sprzedaży w Neptun Software – firmie z sektora IT. Zarządzała zespołem sprzedaży w strukturze rozproszonej.Odpowiadała za tworzenie i realizację strategii marketingowej i sprzedażowej.

Agata Pawłowska
Trener biznesu. Coach ICC i ICF. Partner Extended DISC. Ambasadorka inteligencji emocjonalnej.

Doświadczenia z wcześniejszej pracy zawodowej na kierowniczym stanowisku wykorzystuje ucząc, jak prawidłowo komunikować się z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi, negocjować i zarządzać podległymi zespołami.

Karierę zawodową rozpoczynała w Axciom Polska, gdzie była odpowiedzialna za kierowanie projektem „Zarządzania relacjami z klientami kluczowymi”. Od 2001 roku była związana z PLL LOT S.A. Zarządzała zespołem odpowiedzialnym za korporacyjny program lojalnościowy. Pozyskiwała partnerów programu, przeprowadzała analizę ROI oraz koordynowała prace związane wdrożeniem narzędzi informatycznych do obsługi uczestników.

W latach była 2003-2007 odpowiedzialna za koordynowanie umów globalnych z pięcioma międzynarodowymi korporacjami: (Johnson&Johnson, Daimler Chrysler, Pepsi Co., Wrigley, BASF), na stanowisku Global Key Account Managera.

Zarządzała również wspólnym programem dla linii lotniczych zrzeszonych w Star Alliance – pod nazwą Convention Plus, skierowanym do firm działających na rynku konferencji i kongresów. W latach 2014-2016 pełniła stanowisko dyrektora merytorycznego i zespołu trenerskiego, będąc odpowiedzialną za koordynowanie działań rozwojowych między innym dla takich firm jak Alior Bank, Maspex Wadowice, Nowa Szkoła, Anwil.

Prowadzi rodzinną firmę zatrudniającą około 30 osób, która jest liderem w swojej branży. W firmie kieruje działami sprzedaży i obsługi Klienta, działem HR oraz jakości.

SPECJALIZACJA:

  • Szkolenia I coachingi menadżerskie.

  • Szkolenia dotyczące rozwoju umiejętności intrapersonalnych.

  • Szkolenia z zakresu sprzedaży i obsługi Klienta.

  • Assesment & Development Center.

Terminy i miejsca

Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

To wydarzenie dostępne jest na zamówienie. Termin i miejsce przeprowadzenia zajęć uzgodnisz z organizatorem po złożeniu zamówienia. Organizator przeprowadza zajęcia: stacjonarnie i/lub online

Rejestracja

Cena szacunkowa
*Szczegółowa wycena zostanie przedstawiona po dokładnym zbadaniu potrzeb.
5 335
+23% VAT
Cena zawiera:
  • zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 5 500 zł)
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej i papierowej
  • certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
  • bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 14 dni przed terminem
  • *Cena uzależniona jest od czynników takich jak wielkość grupy, lokalizacja szkolenia, sylwetka trenerska. Szczegółowa wycena zostanie przedstawiona po dokładnym badaniu potrzeb szkoleniowych.
  • Obowiązuje limit uczestników.
  • Rozwiń
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.


  1. Zgłoszenie udziału w szkoleniu zamkniętym

  2. Warunkiem realizacji szkolenia zamkniętego jest przesłanie zapytania o szkolenie do organizatora.
  3. Podstawą zgłoszenia na szkolenie zamknięte jest wysłanie wypełnionego i podpisanego (wraz z pieczęcią firmy, w przypadku zgłoszenia przez jednostkę organizacyjną) scanu formularza zamówienia na adres e-mail: biuro@humanskills.pl lub adres osoby koordynujące szkolenie z ramienia Human Skills.

  4. Zmiana zakresu szkolenia i warunków umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności.

  5. Rezygnacja ze szkolenia/ zmiana terminu  przez Zamawiającego 

  6. Zamawiający ma prawo zrezygnować z realizacji szkolenia na zasadach i warunkach wskazanych w punktach poniżej. 

  7. Rezygnacji z udziału w szkoleniu Zamawiający dokonuje poprzez skierowanie na adres e-mail biuro@humanskills.pl lub adres koordynatora szkolenia oświadczenia o rezygnacji. 

  8. W przypadku rezygnacji ze szkolenia w terminie:

    1. 14 dni kalendarzowych, odwołanie jest bezkosztowe;

    2. Poniżej 14 dni, Human Skills obciąża Zamawiającego kwotą 50% wartości finalnej. 

    3. Poniżej 10 dni, Human Skills obciąża Zamawiającego kwotą 80% wartości finalnej. 

  9. Zmiana terminu szkolenia jest traktowana z definicji jako rezygnacja ze szkolenia.

  10. Jeżeli dojdzie do drugiej rezygnacji z zamówionego szkolenia na 14 dni kalendarzowych, Human Skills obciąża Zamawiającego kwotą 50% wartości finalnej. Powyższy zapis dotyczy również drugiej zmiany terminu. 

UWAGA: Rozliczenie za usługę szkoleniową następuje przez podmiot realizujący szkolenie, firmę Human Skills.

BUR, KFS

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: Human Skills
  • Ulica i nr: Widok 18/2
  • Kod pocztowy: 00-023
  • Miejscowość: Warszawa
  • Numer NIP: 6721761910

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Przeciągnij plik tutaj lub kliknij, żeby dodać.
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Human Skills
00-023 Warszawa, Polska Widok 18/2

Organizator

Human Skills
00-023 Warszawa, Polska
Widok 18/2
woj. mazowieckie
Human Skills We Make You Grow Dlaczego warto nam zaufać? - Gazeta Finansowa przyznała nam wyróżnienie Firma szkoleniowa roku 2019 r., 2021 r., 2022 r. oraz ponownie w 2023r. - Prowadzimy szkolenia dla firm, administracji i osób prywatnych. - ...
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!