Blefy i triki w negocjacjach handlowych

O szkoleniu

Wzmocnienie i przygotowanie pracowników do samodzielnego i efektywnego prowadzenia negocjacji ze szczególnym uwzględnieniem negocjacyjnego wywierania wpływu.

Dlaczego warto wziąć udział?

W efekcie szkolenia poznasz:

  1. Aspekty w procesie przygotowania się do negocjacji bezpośrednio wpływające na ich efekt.
  2. Metody wywierania wpływu negocjacyjnego w trakcie prowadzenia negocjacji.
  3. Sposoby reagowania na różne trudne sytuacje i zachowania drugiej strony.
Kto powinien wziąć udział?

Osób prowadzących w swojej pracy negocjacje, pracowników działów zakupów, pracowników działów sprzedaży.

Program szkolenia

MODUŁ I. MOWA CIAŁA W PROCESIE NEGOCJACJI

  •     Niewerbalne wywieranie wypływu negocjacyjnego
  •     Uzyskiwanie informacji na podstawie obserwacji drugiej strony

MODUŁ III. PRZYGOTOWANIE DO NEGOCJOWANIA KONTRAKTÓW HANDLOWYCH

  •     Identyfikacja informacji, których potrzebujemy
  •     Efektywne planowanie negocjacji
  •     Warunki wewnętrzne i zewnętrzne determinujące negocjatora
  •     Potrzeby własne i drugiej strony

MODUŁ III. ZMIENNE NEGOCJACYJNE

  •     Określanie zmiennych negocjacyjnych
  •     Priorytet zmiennych dla obu stron
  •     Wartości zmiennych negocjacyjnych
  •     Arkusz negocjacyjny

MODUŁ IV. ROZRÓŻNIANIE STANOWISK I INTERESÓW STRON

  •     Cele i stanowiska
  •     Potrzeby i interesy
  •     Odkrywanie interesów partnera
  •     Negocjacje jako sposób zaspakajania potrzeb a nie deklaracji w stanowisku

MODUŁ V. DĄŻENIE DO KORZYSTNYCH REZULTATÓW

  •     Efekt ,,wygrany – wygrany’’ jako jedna z możliwości
  •     Asertywna wymiana ustępstw
  •     Negocjowanie pakietu i tryb warunkowy

MODUŁ VI. MANIPULACJE W NEGOCJACJACH

  •     Taktyki i blefy negocjacyjne
  •     Rozpoznawanie blefów
  •     Nasza reakcja na gry handlowo – negocjacyjne / blefy drugiej strony
  •     Korzyści i zagrożenia wynikające ze stosowania
  •     Implementacja wybranych taktyk, gier i blefów negocjacyjnych do codziennej pracy

MODUŁ VII. SYTUACJE TRUDNE W NEGOCJACJACH

  •     Przełamywanie impasu w negocjacjach
  •     Metody rozmowy ze zdenerwowaną czy agresywną osobą
  •     Asertywne przeciwstawianie się próbom manipulacji

MODUŁ VIII. PODSUMOWANIE SZKOLENIA

  •     Syntetyczne podsumowanie treści szkolenia
  •     Wskazówki dotyczące implementacji nabytych umiejętności w praktyce
  •     Zadanie wdrożeniowe
  •     Ewaluacja szkolenia

 

Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia

Wśród wielu form aktywności, na szkoleniu możemy wyróżnić:

  • ćwiczenia pojedyncze i w grupach
  • studia przypadków
  • dzielenie się najlepszymi praktykami
  • scenki
  • grę szkoleniową

Czas trwania

1 dzień

Prelegenci

Maciej Leszczyński

Autor, konsultant i trener przy realizacji kompleksowych programów szkoleniowych dla kluczowych Klientów.

Przez trzynaście lat pracował w biznesie i posiada doświadczenie  zarówno  z zakresu  sprzedaży i negocjacji jak i zarządzania pracownikami działu sprzedaży.
Autor, konsultant i trener przy realizacji kompleksowych programów szkoleniowych dla kluczowych Klientów.

Wybrane, zrealizowane projekty szkoleniowo-doradcze:

  • W MUREXIN i koncernie DELL dzielił się wiedzą jak pozyskiwać i zarządzać kluczowymi Klientami w celu maksymalizacji zysków.
  • Na zlecenie Towarzystwa Ubezpieczeniowego ROYAL PBK opracował i uczestniczył we wdrażaniu jednolitych dla całej korporacji standardów sprzedażowej obsługi Klienta.
  • Dla pracowników CIBA VISION prowadził cykl szkoleń związanych ze sprzedażą Ich produktów.
  • Sprzedawcom BIMS PLUS przekazywał nową koncepcje pozyskiwania kluczowych Klientów.
  • W TIME (Radio Eska) dzielił się wiedzą i doświadczeniem z zakresu efektywnej sprzedaży.
  • Pracowników HANZA Grupa Inwestycyjna uczył zaawansowanych technik perswazji i wywierania wpływu.
  • Podczas wchodzenia na rynek Liberty Direct uczył Ich nowych pracowników zasad efektywnej sprzedaży przez telefon.
  • Zaawansowanych technik komunikacji sprzedażowej uczył sprzedawców NEWDERM.
  • Dla kupców sieci SPS HANDEL - ZIELONY MARKET prowadził szkolenie z technik zakupowo-negocjacyjnych.
  • Jak efektywnie współpracować z sieciami dilerskimi uczył menadżerów sprzedaży Toyota Bank Polska
  • Pracowników EGMONT Polska i NETIA S.A uczył jak wpływać na Klientów podczas prezentacji sprzedażowej.
  • Korzystając ze swoich doświadczeń i wiedzy przygotowywał Kluczowych sprzedawców korporacji BEKO S.A. do negocjacji rocznych z Sieciami Handlowymi i Hurtowniami.
  • Podczas szkolenia dla pracowników EGMONT Polska wzmacniał ich pozycje w międzynarodowych negocjacjach z kluczowymi dostawcami.
  • Dla Managerów NOVARTIS prowadził szkolenie z zaawansowanych technik negocjacji.
  • Managerów SAD (wyłączny przedstawiciel Apple na Polskę) szkolił z technik negocjacji biznesowych.
  • Podczas cyklicznych sesji doskonalił umiejętności prowadzenia negocjacji biznesowych Menedżerów w projekcie Małopolskiej Akademii Menedżera.
  • Podczas szkolenia warsztatowego dla PIERRE FABRE wzmacniał pozycje kluczowych pracowników tej korporacji w negocjacjach z Ministerstwem Zdrowia i Hurtowniami Farmaceutycznymi.

Wykształcenie:

  • Wydział Zarządzania i Marketingu w Wyższej Szkole Przedsiębiorczości i Zarządzania im. L. Koźmińskiego w Warszawie
  • Szkoła Trenerów Biznesu ,,Trop” działającej pod Patronatem Polskiego Towarzystwa Psychologicznego
  • Szkoła Trenerów Rozwoju Osobistego Metodą Tippinga
  • Szkolenie akredytacyjnege dla Trenerów Insights Discovery
  • Szkoła Coachingu Narzędziowego
  • Szkolenie akredytacyjne z nowej wersji metodologii KirkPatrick’a (poszkoleniowe narzędzia prowadzące szkolony zespół do osiągania wyznaczonych celów)
  • Szkoła Coachów ICF ACSTH z egzaminacją VCC

Terminy i miejsca

Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

To wydarzenie dostępne jest na zamówienie. Termin i miejsce przeprowadzenia zajęć uzgodnisz z organizatorem po złożeniu zamówienia. Organizator przeprowadza zajęcia: stacjonarnie i/lub online

Rejestracja

Cena standardowa
cena za osobę
950
+23% VAT
Cena zawiera:
  • Zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 980 zł)
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
  • serwis obiadowy
  • przerwy kawowe
  • wsparcie poszkoleniowe Trenera
  • Rozwiń
Zapisz się

Organizator

Avenhansen Sp. z o.o.
30-218 Kraków
ul. Podłącze 31
woj. małopolskie
Jesteśmy profesjonalną firmą szkoleniową. Nasz profesjonalizm opiera się na wiedzy o prowadzeniu firmy szkoleniowej i umiejętnościach obsługi naszych Klientów. To również otwartość na informacje płynące do nas z zewnątrz, umiejętność słuchania naszyc...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

  • Warunkiem udziału w szkoleniu jest uregulowanie płatności do min. 7 dni przed szkoleniem
  • Bezkosztowa anulacja możliwa do 8 dni przed planowanym terminem szkolenia

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Avenhansen Sp. z o.o.
30-218 Kraków ul. Podłącze 31
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!