O szkoleniu
Celem warsztatów, bo tak należy nazwać to spotkanie (70% czasu to ćwiczenia) jest rozwój wiedzy lidera, brygadzisty, mistrza w zakresie:
- wspierania, motywowania i budowania zespołu,
- wyboru najskuteczniejszej formy zarządzania podległym personelem,
- analizy przyczyn powstawania konfliktów wewnątrz zespołowych i określenie metod zapobiegania im,
- doskonalenia postawy asertywnej.
Korzyści dla uczestników:
Jest to skondensowana pigułka wiedzy praktycznej, która podczas szkolenia pozwoli rozwinąć umiejętności liderów, brygadzistów, mistrzów w zakresie:
- rozpoznawania rzeczywistych intencji i motywacji podwładnych oraz partnerów dyskusji
i prowadzonych działań (bazowanie na faktach, nie własnych wyobrażeniach), - inspirowania pracowników do efektywnego działania,
- skutecznej argumentacji i wywierania pozytywnego wpływ na drodze werbalnej
i pozawerbalnej, co pozwala budować pozytywny wizerunek własny oraz reprezentowanej organizacji, - lepszego dostrzegania potrzeb zespołu i skuteczniejszego reagowania na konflikt w zespole
w oparciu o świadomą postawę asertywną w trudnych sytuacjach, - efektywnego zlecania zadań w oparciu o plan pracy.
Szkolenie skierowane jest do liderów, brygadzistów i mistrzów produkcji, działów technicznych, magazynów oraz kontroli jakości.
Program szkolenia
Przywództwo – osobowość lidera:
- Rola brygadzisty, mistrza, lidera w organizacji,
- Style zarządzania a moi pracownicy,
- Budowanie wizerunku przywó
Budowanie relacji międzyludzkich:
- Zasady procesu komunikacji,
- Dobre i złe nawyki komunikacyjne,
- Najczęściej popełniane błędy podczas komunikacji,
- Budowanie pozytywnego wizerunku,
- Techniki wywierania wpływu,
- Świadomy i nieświadomy poziom komunikacji.
Budowanie i motywowanie zespołu:
- Motywy postępowania.
- Motywowanie podwładnych (integracja zespołu):
- skuteczne przekazywanie poleceń,
- kontrola,
- pochwała vs. (motywująca) nagana.
Rozwijanie postawy asertywnej:
- Zachowanie asertywne a zachowanie nieasertywne (bierne, agresywne, manipulacyjne),
- Czynniki hamujące asertywność.
- Dawny kolega – obecny szef – jak budować relacje po awansie?
- Egzekwowanie zadań
- Rozwijanie postawy asertywnej:
- praca z „hamulcami” asertywności,
- budowanie i wzmacnianie pozytywnego obrazu siebie.
Narzędzia wspierające rozwój kompetencji i zaangażowania pracowniczego:
- 5S,
- System sugestii,
- 5x Dlaczego?
- Praca w małych grupach.
Czas trwania
pierwszy dzień: 10:00 – 17:00, drugi dzień: 9:00 – 16:00
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Warszawa
woj. mazowieckie
Zakopane
woj. małopolskie
Wrocław
woj. dolnośląskie
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
- serwis obiadowy
- przerwy kawowe
- bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 7 dni przed terminem
- Rozwiń
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
Cena szkolenia dotyczy udziału 1 osoby i zawiera: udział w zajęciach, komplet materiałów , dyplom ukończenia, możliwość indywidualnych konsultacji podczas szkolenia, przerwy kawowe oraz obiad.
Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest: przesłanie do nas formularza zgłoszenia online lub na e-mail.
Rezerwacja noclegów: pomagamy przy rezerwacji noclegów na preferencyjnych warunkach w hotelu w którym odbywa się szkolenie.
Szkolenia zamknięte
Jeśli są Państwo zainteresowani realizacją szkolenia wewnętrznego z przedstawionego tematu prosimy o kontakt.
- Nazwa firmy: Effect Group Sp. z o.o.
- Ulica i nr: ul. Jerzego Bajana 31D
- Kod pocztowy: 01-904
- Miejscowość: Warszawa
- Numer NIP: 5272525647
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
Organizator
