O szkoleniu
Zastanawiasz się, jak stać się prawdziwym graczem na światowej scenie biznesowej? Skorzystaj z możliwości jakie daje ekspansja zagraniczna. Nie jaw się odbiorcom tylko jako wytwórca, podwykonawca. Zaplanuj i zbuduj świadomie markę, która wizerunkiem będzie budzić zaufanie u klientów zagranicznych. Komunikuj się jak duży gracz, który potrafi przekonać, że jest partnerem gotowym do rozwijania eksportu.
Zapraszamy na niezwykłe szkolenie, które pomoże Ci wykorzystać pełnię możliwości ekspansji zagranicznej i zbudować silną, rozpoznawalną markę na międzynarodowych rynkach. To szkolenie to niepowtarzalna okazja do rozwoju i rozszerzenia swojej działalności na międzynarodową skalę.
- Przeanalizujesz, dlaczego Twoja firma znajduje się tam, gdzie jest, a nie tam, gdzie chciałaby być..
- Dowiesz się, jakie reguły obowiązują na rynku i jakie podwaliny trzeba stworzyć, aby efektywnie działać na skalę międzynarodową.
- Poznasz kluczowe aspekty budowy marki na rynkach międzynarodowych, takie jak spójność, wiarygodność i autentyczność w przekazie marketingowym.
- Dowiesz się, jak identyfikować partnerów biznesowych i co jest kluczowe dla osób poszukujących współpracy.
- Dostaniesz praktyczne wskazówki jak efektywnie korzystać z różnych narzędzi i zasobów wspierających budowanie marki
- właściciele i menadżerowie firm
- pracownicy działów PR i marketingu
- specjaliści komunikacji marketingowej z agencji i freelancerzy
- osoby stawiające sobie za cel ekspansję zagraniczną, a mające luki marketingowe
Program szkolenia
8.30 – Rejestracja uczestników, kawa i herbata
9.00 – Rozpoczęcie szkolenia
DIAGNOZA LUK I BUDOWANIE PODWALIN MARKETINGU MIĘDZYNARODOWEGO
- 5 grzechów zaniedbania polskich firm chcących eksportować, przez które są wytwórcą, podwykonawcą
- Twój cel biznesowy – dlaczego chcesz zostać partnerem eksportowym?
- Audyt marketingowy: dlaczego jesteś w tym miejscu, gdzie jesteś, a nie tam, gdzie chcesz?
- Komunikacja globalna – „myśl lokalnie, działaj globalnie”
- założenia marketingu globalnego
- reguły na rynku dużych graczy
- tworzenie podwalin pod marketing globalny
- do kogo mówisz – zasada 4 x W
GRA STRATEGICZNA
Zasiądź w zarządzie dużej firmy produkcyjnej. Podejmuj strategiczne decyzje marketingowe, które rozwijają Twoją markę, w tym także zagranicą. Czy osiągniesz sukces? Jak będziesz wyglądać na koniec roku? Liczy się jak zawsze to, kto zarobi więcej. A po drodze zmierzy się z nieprzewidywalnym rynkiem…
Omówienie wyników gry i wniosków
STRATEGIA EKSPANSJI ZAGRANICZNEJ – EFEKTOWNIE I EFEKTYWNIE KROK PO KROKU ZBUDUJ FILARY
- Jak się przedstawiać? – spójność, wiarygodność, autentyczność w przekazie marketingowym
- Kto jest po drugiej stronie i jakie ma interesy?
- Jakość czy wartość – co gra kluczową rolę dla szukających partnera biznesowego?
- Case study polskich marek, które wykorzystały swoje szanse na bazie doświadczenia trenera z rynku B2B
OD LOKALNEGO BOHATERA DO GLOBALNEGO LIDERA – JAK WYKORZYSTAĆ NARZĘDZIA I ZASOBY DO BUDOWANIA MIĘDZYNARODOWEJ MARKI?
- W czyich rękach jest marketing międzynarodowej marki?
- Personal branding w budowaniu wizerunku globalnego. Co, jak i do kogo?
- Content marketing lokalny i międzynarodowy
- Digital marketing
- Social media
- Newsletter, webinary, video marketing
16.00 – Zakończenie szkolenia
Czas trwania
8:30 - 16:00
Prelegenci
Dolores Greń
STRATEG MARKETINGOWY, KONSULTANT, SZKOLENIOWIEC
PROWADZONE KURSY
Strateg marketingowy, konsultant, szkoleniowiec. Wdraża marketing strategiczny, rebranding, opracowuje brandbook.
Wdraża strategie, kreuje marki, buduje zespoły i optymalizuje budżety marketingowe. Jest praktykiem z mocnym fundamentem teoretycznym.
Posiada 15 lat doświadczenia w marketingu 360 stopni po stronie agencji reklamowych, korporacji międzynarodowych i firm rodzinnych, czego efektem jest wszechstronne i biznesowe spojrzenie na procesy.
Na co dzień pracuje według nurtu, który nazwała Mature Marketing, czyli dojrzały, efektywny marketing w myśl hasła “świadomy postęp marketingowy”
Uczestniczka certyfikowanego programu Charted Instytute of Marketing w Londynie oraz absolwentka kursu Orkla Brand Management w Kopenhadze.
Autorka artykułów w prasie branżowej, prasie naukowej, prelegent, wykładowca.
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Warszawa
Belwederska 23
woj. mazowieckie
Rejestracja
- zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 1 870 zł)
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa
- serwis obiadowy
- przerwy kawowe
- Rozwiń
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
- zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 1 570 zł)
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa
- serwis obiadowy
- przerwy kawowe
- Rozwiń
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
- Nazwa firmy: Langas Regtech sp. z o.o.
- Ulica i nr: ul. Marszałkowska 58 lok. 15
- Kod pocztowy: 00-545
- Miejscowość: Warszawa
- Numer NIP: 7010991220
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
Organizator
