O szkoleniu
Buduj Customer Journey Map - szkolenie otwarte - online
Już sporo wiesz na temat wartości Mapowania podróży Klienta czyli robienia Customer Journey Map ale w praktyce tego jeszcze nie ćwiczyłeś lub masz za sobą pewne doświadczenie w mapowaniu i teraz:
- Zależy Ci na praktycznym rozumieniu pojęć: podróży klienta, person, momentów kontaktu, faz, doświadczenie klienta… .
- Chcesz opracować pierwszą a potem kolejne Mapy podróży w Twojej firmie?
- Chcesz wiedzieć co jest potrzebne do zrobienia przed, w trakcie i po zmapowaniu podróży Klienta?
- Chcesz doświadczyć w praktyce tego jak budować Customer Journey Map? Poznać krok po kroku procesu budowy CJM.
- Wymienić się wiedzą, praktyką i doświadczeniami z trenerami oraz innymi uczestnikami szkolenia?
Jeśli:
- macie ambicje by poprawiać doświadczenie (Customer Experience) swoich klientów w sposób usystematyzowany,
- macie już za sobą szkolenia z obsługi klienta i wiesz, że następnym krokiem jest nie tylko świetna obsługa, ale dostarczanie Klientom lepszych (wartościowych) doświadczeń czyli Customer Experience,
- sporo o Customer Experience czy Customer Journey Map słyszała/eś ale wiesz, że Twoi współpracownicy już nie koniecznie,
- chcesz nauczyć się konkretnej metodyki i narzędzi, dzięki którym będziecie mogli – w poprzek silosów – skuteczniej zmniejszać Churn Rate, uszczelniać koszyki, rozwijać biznes dzięki rekomendacjom polecających Was klientów .
Szkolenie Buduj Customer Journey Map dostarcza niezbędnej wiedzy i co ważne praktyki wykorzystania narzędzia jakim jest mapowanie podróży do działań poprawiających Customer Experience. To szkolenie pragmatyka Customer Experience Management.
Szkolenie przeznaczone jest dla profesjonalistów obsługi Klienta i zespołów Customer Experience. W tym handlowców, sprzedawców, pracowników wspierających klienta oraz ich menedżerów sprzedaży, marketingu i obsługi klienta, którzy wiedzą, że zwykła obsługa klienta już nie wystarcza ich klientom.
Program szkolenia
- Customer Journey Map (CJM) – wprowadzenie
- Czym są Customer Experience (doświadczenia Klientów)? Mechanizm działania emocji i pamięci Klientów.
- Jak i czym możesz mierzyć doświadczenia Klienta (CX)? NPS, CES, CSA, SERVQAL – czym mierzymy współcześnie CX.
- Ścieżka podróży (CJM). Czym jest a czym nie jest CX/CJM?
- Pojęcia CJM – CEM/CX/CJM: CX, TP, QW (szybkie szanse), MofT (momenty prawdy), BP, Fazy, Kulisy
- Proces tworzenia CJM w firmie: Fazy, role, wyzwania. Przed, w trakcie i po mapowaniu.
- Jak to robią inni? – SAFARI po przykładach CJM firm, które skuteczniej zarządzają doświadczeniem klienta (CEM).
- Buyer Persona (BP) – budowa BP i wchodzenie w buty klienta. Czym jest BP: składowe i przykłady BP
- Customer Journey Map, podróż klienta przez firmę – metodyka budowy CJM by ProOptima – wprowadzenie i warsztat ONLINE na MIRO
- Proces: analiza-synteza-analiza-synteza – całościowy model budowy CJM
- Źródła informacji od klientów potrzebnych do stworzenia mapy.
- Warunki organizacyjne do tworzenia map: różnorodność, zasoby, cele.
- CJM i co dalej? – Analiza wypracowanych map: moment, narzędzia, cele.
- Przegląd i weryfikacja przebiegu podróży: faz, TP, doświadczeń (CX), MofT, QW, kulis – kiedy jest czas na uzupełnienia i zmiany czy rewizję mapy?
Czas trwania
2 dni: 12h
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
2. Zoom i Miro
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Organizator

Najczęściej zadawane pytania
- Nazwa firmy: Pro Optima Sp. z o.o.
- Ulica i nr: Grzegórzecka 10B/205
- Kod pocztowy: 31-530
- Miejscowość: Kraków
- Numer NIP: 6751356692
Masz pytania? Napisz do nas
