Candidate Experience – budowanie i zarządzanie doświadczeniem kandydatów w procesie rekrutacji

O szkoleniu

Candidate experience (skrót z ang. CX) to suma wszystkich doświadczeń związanych z firmą jako pracodawcą, które powstają w świadomości potencjalnego pracownika. A zatem chodzi tu nie tylko o ocenę rozmowy kwalifikacyjnej, ale także o wrażenia kandydata związane z samym ogłoszeniem o pracę, pierwszym kontaktem rekrutera czy informacją zwrotną o wyniku rekrutacji.

Czemu candidate experience jest tak ważny? To bezcenna informacja zwrotna, która pozwala poprawić efektywność procesu rekrutacji, a więc pozwala oszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Ale co najważniejsze – dzięki niemu lepiej zapadamy w pamięci potencjalnych kandydatów i budujemy profesjonalny wizerunek firmy jako pracodawcy.

O tym jak jak to zrobić dobrze, będziemy rozmawiać na naszym szkoleniu. A ponadto – aktualne trendy CX, także w świetle rekrutacji online oraz najnowsze raporty i badania rynkowe. Zapraszamy!

Dlaczego warto wziąć udział?

Najważniejsze zagadnienia warsztatu?

  • Poznanie zagadnienia candidate experience i jego wpływu na budowanie marki
  • Przygotowanie do wdrożenia procesu candidate experience w organizacji
  • Poznanie metodologii projektowania pozytywnych doświadczeń kandydatów
  • Mapowanie i analiza dotychczasowych działań mających wpływ na candidate experiecne
Kto powinien wziąć udział?

Szkolenie przeznaczone jest dla specjalistów HR, w szczególności zajmującej się procesem rekrutacji i employer brandingu.

Program szkolenia

  1. Czym jest candidate experience ?
    • Omówienie definicja candidate experience
    • Jak wygląda cykl życia kandydata
    • Gdzie możemy budować doświadczenia kandydata w podziale na kanały wewnętrzne i zewnętrzne
  2. Dlaczego warto inwestować w candidate experience – studium przypadku
    • Co się stanie kiedy nie będziemy dbać o procesy rekrutacyjne
    • Garść danych, czyli co kandydaci myślą o HR w obecnych czasach
  3. Od czego zacząć? Jak przygotować się do wdrożenia projektu candidate experiecne.- mini strategia modelem V2MOM
    • Z jakich elementów składa się strategia
    • Jak zdefiniować wizję i dopasować metody do projektu
  4. Komunikacja z kandydatem – na jakich etapach komunikujemy się z kandydatami, kandydaci aktywni i pasywni jak zainteresować ich ofertą
    • Jak stworzyć personę do procesu rekrutacji – czyli zanim zaprosisz na spotkanie sprawdź, kogo szukasz.
    • Jak zainteresować ofertą – zaczepka kandydata pasywnego, najczęstsze błędy rekruterów.
  5. Różne kanały informowania o ofercie, jak zróżnicować przekaz w zależności od kanału komunikacji.
    • Charakterystyka mediów społecznościowych pod kątem HR
    • Gdzie wystawiać oferty
  6. Personal Branding rekrutara
    • Co to jest marka osobista rekrutera i co się na nią składa
    • Dlaczego warto mieć markę osobistą
    • Analiza własnej marki
    • Jakie są narzędzia Personal Brandigu, które pomogą przyciągnąć kandydatów
  7. W jaki sposób kandydaci szukają pracy, jak podejmują decyzje o zatrudnieniu oraz jakich działań i informacji oczekują od pracodawcy,
  8. Punkty styku kandydata z marką.
    • Zakładka kariera – jakich treści szukają kandydaci
    • Ogłoszenia o pracę – dekonstrukcja
    • Etapy rekrutacji – na jakich etapach rekruter powinien się ze mną kontaktować
    • Zatrudnienie – moment wejścia do firmy
  9. Warsztat z mapowania drogi kandydata:
    • stworzenie mapy podróży kandydata dla procesu klienta – w przypadku grupy zamkniętej dla jednego klienta
    • elementy podroży przykładowego kandydata na zaprojektowanym procesie rekrutacji
  10. Badanie NPS – jak zebrać rzetelne dane o procesie rekrutacji
    • O co i kiedy pytać kandydata
    • Jakie obszary są najważniejsze
    • Czy powinniśmy pytać tylko kandydata?

Czas trwania

14 h zegarowych; 1 dzień: 10:00-17:00, 2 dzień: 09:00-16:00

Prelegenci

Ekspertka ds. rekutacji i Employer Brandingu. Od początku swojej kariery zawodowej związana z obszarem HR, przede wszystkim w zakresie  komunikacji wewnętrznej, EB i rekrutacji, z powodzeniem wdraża nowe rozwiązania dla firm, zarządza i optymalizuje procesy rekrutacyjne. Pracowała dla wielu branż od wydawniczej po finansową, aktualnie odpowiada za budowanie marki pracodawcy w Poczcie Polskiej. Fanka kreatywnych rozwiązań i nieszablonowego podejścia do projektów. Na co dzień łączy zadania z marketingu i HR, tworząc dedykowane kampanie rekrutacyjne w całej Polsce.

Terminy i miejsca

Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Golden Floor

02-017 Warszawa

Aleje Jerozolimskie 123A

woj. mazowieckie

Rejestracja

Cena szkolenia stacjonarnego
1 833
+23% VAT
Cena zawiera:
  • Zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 1 890 zł)
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór)
  • serwis obiadowy
  • przerwy kawowe
  • Rozwiń
Dostępne zniżki:
  • 2.65% przy zgłoszeniu min. 2 osób
  • 5.29% przy zgłoszeniu min. 3 osób
Zapisz się

Organizator

Kompetea Sp. z o.o.
01-793 Warszawa
Ludwika Rydygiera 8
woj. mazowieckie
MISJĄ naszej firmy jest wpieranie rozwoju przedsiębiorstw poprzez dostarczanie wiedzy i umiejętności w procesie szkoleniowym. Zależy nam na tym, by umiejętności nabywane podczas warsztatów przez pracowników przekładały się na wymierne efekty biznesow...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

 

  1. Warunkiem udziału w szkoleniu jest wypełnienie i przesłanie formularza zgłoszenia, którego potwierdzenie przyjęcia przez Kompetea Sp. z o.o. stanowi zawarcie umowy uczestnictwa w szkoleniu i zobowiązanie do uiszczenia umówionej opłaty z tytułu uczestnictwa.
  2. Zgłoszenie się na szkolenie jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych zamieszczonych w niniejszym formularzu zgłoszeniowym na potrzeby udziału w szkoleniu, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 10 maja 2018 r. (Dz.U. z 2018 r. poz. 1000) i ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO) oraz na otrzymywanie od Kompetea Sp. z o.o. informacji niezbędnych do realizacji szkolenia, za pomocą środków komunikacji elektronicznej zgodnie z art. 10 ust. 2 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (t. j. Dz. U. z 2016 r., poz. 1030, z późn. zm.) 
  3. Zgłoszenie się na szkolenie jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na otrzymywanie informacji o aktualnej ofercie szkoleń i webinarów Kompetea Sp. z o.o., za pomocą środków komunikacji elektronicznej zgodnie z art. 10 ust. 2 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (t. j. Dz. U. z 2016 r., poz. 1030, z późn. zm.) oraz na wykorzystywanie w tym celu telekomunikacyjnych urządzeń końcowych oraz automatycznych systemów wywołujących zgodnie z art. 172 Prawa Telekomunikacyjnego
  4. Opłata za szkolenie jest przelewem w ciągu 7 dni od daty szkolenia na wskazane na fakturze konto bankowe. Fakturę przekażemy zgłaszającemu mailowo po szkoleniu.
  5. Bezpłatne odwołanie zgłoszenia możliwe jest na 7 dni przed terminem rozpoczęcia szkolenia, pod warunkiem poinformowania nas o rezygnacji za pośrednictwem poczty elektronicznej lub na piśmie. Odwołanie uczestnictwa po wskazanym terminie skutkuje naliczeniem pełnej opłaty.
  6. Brak udziału w szkoleniu nie stanowi odstąpienia od umowy i nie zwalnia z obowiązku zapłaty pełnej ceny uczestnictwa.
  7. Umożliwiamy bezpłatne jednorazowe przeniesienie zgłoszenia na inny termin tego samego szkolenia (o ile dostępne są wolne miejsca) bądź wykorzystanie wpłaconej kwoty na inne nasze szkolenie pod warunkiem wyrównania różnicy w cenie. Wpłata nie podlega zwrotowi w części bądź całości.
  8. Zastrzegamy sobie prawo wprowadzania niewielkich zmian w programie szkolenia, a także zmiany terminu i miejsca szkolenia oraz jego odwołania z powodów niezawinionych przez Organizatora (np. siła wyższa, choroba prowadzącego). W przypadku zaistnienia takiej sytuacji zawiadomimy Zgłaszającego o zmianach na piśmie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej oraz dokonamy zwrotu wpłaconych kwot w terminie 7 dni bądź za zgodą Zgłaszającego zaproponujemy inny termin/miejsce realizacji szkolenia.

KFS, EFS

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Kompetea Sp. z o.o.
01-793 Warszawa Ludwika Rydygiera 8
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!