O szkoleniu
Candidate experience (skrót z ang. CX) to suma wszystkich doświadczeń związanych z firmą jako pracodawcą, które powstają w świadomości potencjalnego pracownika. A zatem chodzi tu nie tylko o ocenę rozmowy kwalifikacyjnej, ale także o wrażenia kandydata związane z samym ogłoszeniem o pracę, pierwszym kontaktem rekrutera czy informacją zwrotną o wyniku rekrutacji.
Czemu candidate experience jest tak ważny? To bezcenna informacja zwrotna, która pozwala poprawić efektywność procesu rekrutacji, a więc pozwala oszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Ale co najważniejsze – dzięki niemu lepiej zapadamy w pamięci potencjalnych kandydatów i budujemy profesjonalny wizerunek firmy jako pracodawcy.
O tym jak jak to zrobić dobrze, będziemy rozmawiać na naszym szkoleniu. A ponadto – aktualne trendy CX, także w świetle rekrutacji online oraz najnowsze raporty i badania rynkowe. Zapraszamy!
Najważniejsze zagadnienia warsztatu?
- Poznanie zagadnienia candidate experience i jego wpływu na budowanie marki
- Przygotowanie do wdrożenia procesu candidate experience w organizacji
- Poznanie metodologii projektowania pozytywnych doświadczeń kandydatów
- Mapowanie i analiza dotychczasowych działań mających wpływ na candidate experiecne
Szkolenie przeznaczone jest dla specjalistów HR, w szczególności zajmującej się procesem rekrutacji i employer brandingu.
Program szkolenia
- Czym jest candidate experience ?
- Omówienie definicja candidate experience
- Jak wygląda cykl życia kandydata
- Gdzie możemy budować doświadczenia kandydata w podziale na kanały wewnętrzne i zewnętrzne
- Dlaczego warto inwestować w candidate experience – studium przypadku
- Co się stanie kiedy nie będziemy dbać o procesy rekrutacyjne
- Garść danych, czyli co kandydaci myślą o HR w obecnych czasach
- Od czego zacząć? Jak przygotować się do wdrożenia projektu candidate experiecne.- mini strategia modelem V2MOM
- Z jakich elementów składa się strategia
- Jak zdefiniować wizję i dopasować metody do projektu
- Komunikacja z kandydatem – na jakich etapach komunikujemy się z kandydatami, kandydaci aktywni i pasywni jak zainteresować ich ofertą
- Jak stworzyć personę do procesu rekrutacji – czyli zanim zaprosisz na spotkanie sprawdź, kogo szukasz.
- Jak zainteresować ofertą – zaczepka kandydata pasywnego, najczęstsze błędy rekruterów.
- Różne kanały informowania o ofercie, jak zróżnicować przekaz w zależności od kanału komunikacji.
- Charakterystyka mediów społecznościowych pod kątem HR
- Gdzie wystawiać oferty
- Personal Branding rekrutara
- Co to jest marka osobista rekrutera i co się na nią składa
- Dlaczego warto mieć markę osobistą
- Analiza własnej marki
- Jakie są narzędzia Personal Brandigu, które pomogą przyciągnąć kandydatów
- W jaki sposób kandydaci szukają pracy, jak podejmują decyzje o zatrudnieniu oraz jakich działań i informacji oczekują od pracodawcy,
- Punkty styku kandydata z marką.
- Zakładka kariera – jakich treści szukają kandydaci
- Ogłoszenia o pracę – dekonstrukcja
- Etapy rekrutacji – na jakich etapach rekruter powinien się ze mną kontaktować
- Zatrudnienie – moment wejścia do firmy
- Warsztat z mapowania drogi kandydata:
- stworzenie mapy podróży kandydata dla procesu klienta – w przypadku grupy zamkniętej dla jednego klienta
- elementy podroży przykładowego kandydata na zaprojektowanym procesie rekrutacji
- Badanie NPS – jak zebrać rzetelne dane o procesie rekrutacji
- O co i kiedy pytać kandydata
- Jakie obszary są najważniejsze
- Czy powinniśmy pytać tylko kandydata?
Czas trwania
14 h zegarowych;
szkolenie stacjonarne 1 dzień: 10:00-17:00, 2 dzień: 09:00-16:00
szkolenie on-line 1 dzień: 09:00-16:00, 2 dzień: 09:00-16:00
Prelegenci
Ekspertka ds. rekutacji i Employer Brandingu. Od początku swojej kariery zawodowej związana z obszarem HR, przede wszystkim w zakresie komunikacji wewnętrznej, EB i rekrutacji, z powodzeniem wdraża nowe rozwiązania dla firm, zarządza i optymalizuje procesy rekrutacyjne. Pracowała dla wielu branż od wydawniczej po finansową, aktualnie odpowiada za budowanie marki pracodawcy w Poczcie Polskiej. Fanka kreatywnych rozwiązań i nieszablonowego podejścia do projektów. Na co dzień łączy zadania z marketingu i HR, tworząc dedykowane kampanie rekrutacyjne w całej Polsce.
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
- certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
- bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 5 dni przed terminem
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
- Warunkiem udziału w szkoleniu jest wypełnienie i przesłanie formularza zgłoszenia, którego potwierdzenie przyjęcia przez Kompetea Sp. z o.o. stanowi zawarcie umowy uczestnictwa w szkoleniu i zobowiązanie do uiszczenia umówionej opłaty z tytułu uczestnictwa.
- Zgłoszenie się na szkolenie jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych zamieszczonych w niniejszym formularzu zgłoszeniowym na potrzeby udziału w szkoleniu, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 10 maja 2018 r. (Dz.U. z 2018 r. poz. 1000) i ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO) oraz na otrzymywanie od Kompetea Sp. z o.o. informacji niezbędnych do realizacji szkolenia, za pomocą środków komunikacji elektronicznej zgodnie z art. 10 ust. 2 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (t. j. Dz. U. z 2016 r., poz. 1030, z późn. zm.)
- Zgłoszenie się na szkolenie jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na otrzymywanie informacji o aktualnej ofercie szkoleń i webinarów Kompetea Sp. z o.o., za pomocą środków komunikacji elektronicznej zgodnie z art. 10 ust. 2 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (t. j. Dz. U. z 2016 r., poz. 1030, z późn. zm.) oraz na wykorzystywanie w tym celu telekomunikacyjnych urządzeń końcowych oraz automatycznych systemów wywołujących zgodnie z art. 172 Prawa Telekomunikacyjnego
- W przypadku osób zgłaszających się z ramienia firm i Instytuacji Administracji Publicznej opłata za szkolenie następuje przelewem w ciągu 7 dni od daty zakończenia szkolenia, na wskazane na fakturze konto bankowe. Fakturę przekażemy zgłaszającemu mailowo po szkoleniu.
Płatność przed szkoleniem obowiązuje w przypadku:
Osób prywatnych, Firm, które we wcześniejszej współpracy zalegały z opłatą za faktury, Firm i osób widniejących w spisie Krajowego Rejestru Długów Zakładów będących w upadłości
- Bezpłatne odwołanie zgłoszenia możliwe jest na 7 dni roboczych przed planowanym terminem rozpoczęcia szkolenia, pod warunkiem poinformowania Organizatora o rezygnacji za pośrednictwem poczty elektronicznej lub na piśmie. Odwołanie uczestnictwa po wskazanym terminie skutkuje naliczeniem pełnej opłaty za szkolenie.
- Brak udziału w szkoleniu nie stanowi odstąpienia od umowy i nie zwalnia z obowiązku zapłaty pełnej ceny uczestnictwa.
- Umożliwiamy bezpłatne jednorazowe przeniesienie zgłoszenia na inny termin tego samego szkolenia (o ile dostępne są wolne miejsca) bądź wykorzystanie wpłaconej kwoty na inne nasze szkolenie pod warunkiem wyrównania różnicy w cenie. Wpłata nie podlega zwrotowi w części bądź całości.
- Zastrzegamy sobie prawo wprowadzania niewielkich zmian w programie szkolenia, a także zmiany terminu i miejsca szkolenia oraz jego odwołania z powodów niezawinionych przez Organizatora (np. siła wyższa, choroba prowadzącego). W przypadku zaistnienia takiej sytuacji zawiadomimy Zgłaszającego o zmianach na piśmie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej oraz dokonamy zwrotu wpłaconych kwot w terminie 7 dni bądź za zgodą Zgłaszającego zaproponujemy inny termin/miejsce realizacji szkolenia.
- Nazwa firmy: Kompetea Sp. z o.o.
- Ulica i nr: Ludwika Rydygiera 8
- Kod pocztowy: 01-793
- Miejscowość: Warszawa
- Numer NIP: 5223008314