Certyfikowany AML Officer - poziom II

O szkoleniu

Szkolenie stanowi kontynuację "AML Officerra - poziom I". Pozwala uzupełnić wiedzę i umiejętności AML Officera w Instytucjach Obowiązanych. 

Szkolenie pozwala podnieść swoje kwalifikacje i rozwinąć swojej karierę w dziale AML, nadużyciach finansowych i Compliance. Szkolenie jest tak zorganizowane i opracowane, aby cały niezbędny program mógł być przyswojony zaledwie w ciągu kilku godzin. Gwarantujemy, że wyjdziesz ze szkolenia wzbogacony o wiedzę i zadowolenie.

 

Szkolili się u nas m. in.:

  • ARBIZ
  • Generagi TFI
  • BFG
  • Totalizator Sportowy
  • REDNET 
  • PNB Paribas
  • Tavex
  • KUKE
  • i wielu innych...
Dlaczego warto wziąć udział?

Co zyskasz po szkoleniu?

  • poszerzysz swoją wiedzę na temat prania pieniędzy i procedur AML
  • dowiesz się jak ustalać UBO w praktyce
  • dowiesz się jakie są obowiązki AML Officera
  • poznasz najnowsze zalecenia FATF 
  • dowiesz się czym jak postępować w przypadku rozbieżności w CRBR
  • zdobędziesz wiedzę praktyczną
  • otrzymasz certyfikat poświadczający udział w szkoleniu. Certyfikat i materiały wysyłany na wskazany adres – nie “idziemy na łatwiznę“, nie wysyłany ich on-line!!!
  • i wciąż to nie wszystko…
Kto powinien wziąć udział?

Szkolenie skierowane jest osób zainteresowanych nabyciem umiejętności dla stanowiska AML Officera, przede wszystkim przedstawiciele instytucji obowiązanych oraz specjaliści z działu:

  • przeciwdziałania praniu pieniędzy,
  • przeciwdziałania przestępstwom i nadużyciom,
  • compliance,
  • prawnego,
  • audytu i kontroli wewnętrznej,
  • nadzoru,
  • monitoringu zgodności.

Program szkolenia

1. Omówienie przestępstw bazowych na przykładach ujawnionych w ramach czynności kontrolnych GIIF w zakresie prania pieniędzy

2. Wytyczne EBA dla:

  • AML/CFT  Compliance Officer’a (AMLRO),
  • Organu zarządzającego
  • Kadry kierowniczej wyższego szczebla

3. Ochrona danych osobowych w AML

  • wprowadzenie do ochrony danych osobowych
  • przetwarzanie danych osobowych
  • realizacja obowiązków w zakresie danych osobowych w AML

4. Środki bezpieczeństwa finansowego w praktyce

  • ocena oparta na analizie ryzyka
  • analiza transakcji – przesłanki wskazujące na transakcje budzące podejrzenie prania pieniędzy
  • źródła danych – jak skutecznie zweryfikować klienta i beneficjenta rzeczywistego
  • listy sankcyjne 
  • sporządzanie dokumentacji 

5. Środki ograniczające przeciwko osobom, grupom i podmiotom

  • procedura zamrożenia wartości majątkowych – na czym polega
  • listy sankcyjne – kiedy i jak wykonać sprawdzenie?
  • kogo i jak należy sprawdzać ?

6. Ustalanie Beneficjenta Rzeczywistego (UBO)

  • UBO w prostych strukturach
  • UBO  w złożonych strukturach spółki
  • UBO w organizacjach non-profit
  • ustalanie UBO w praktyce - zadania w oparciu o KRS i zróżnicowane  case study

7. Procedura zgłaszania rozbieżności w Centralnym Rejestrze Beneficjentów Rzeczywistych

  • kiedy zgłaszać rozbieżności?
  • jak zgłaszać rozbieżności?
  • omówienie stanowiska GIIF ws. zgłaszania rozbieżności

 

8. Kontrole przeprowadzane w Instytucjach Obowiązanych

  • kiedy można przeprowadzić kontrolę
  • kto może kontrolować IO? obowiązki i uprawnienia kontrolującego,
  • obowiązki i uprawnienia IO

9. Omówienie najczęstszych naruszeń i błędów w ramach czynności kontrolnych

10. Omówienie przypadków naruszeń Instytucji Obowiązanych w praktyce na podstawie case study

11. Omówienie najnowszej krajowej oceny ryzyka GIIF z 2023 roku

  • najnowsze zagrożenia
  • zagrożenia we względu na rodzaj Instytucji Obowiązanej
  • najczęstsze powody raportowania

 

12. Najnowsze zalecenia FATF

Czas trwania

09:00 - 13:30

Prelegenci

Urszula Lewczuk
Ekspert ds. AML I Prezes Zarządu I Prawnik I Ekonomista I Mediator
LBE Group Sp. z o. o.

Prelegentka w "Rzeczpospolitej" w zakresie AML i zarządzania ryzykiem w przedsiębiorskie, autor licznych publikacji o tematyce AML, również publikacji naukowych.

Posiada 13-letnie doświadczenie w AML/CFT, prawie karnym – w szczególności prawie karnym gospodarczym i skarbowym. Specjalizuje się głównie w szeroko pojętym prawie handlowym (spółek), gospodarczym, budowlanym,  naruszeniem dóbr osobistych oraz rodzinnym.

Członkini Stowarzyszenia Compliance Polska.

Obecnie doktorantka na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego, gdzie piszę pracę doktorką w tematyce związanej z przeciwdziałaniem praniu pieniędzy i finansowaniu terroryzmu. Współpracuje z kancelariami prawnymi w Warszawie. Jest nauczycielem akademickim Wyższej Szkoły Bankowej w Toruniu. Zajmuję się prowadzeniem szkoleń w zakresie AML/KYC, nadużyciami finansowymi, beneficjenta rzeczywistego oraz korupcji, prowadzenie spółki z o. o., mediacji i prawa nieruchomościowego.

Ukończyła aplikację radcowską przy Okręgowej Izbie Radców Prawnych w Warszawie. Absolwentka Wydziału Prawa i Administracji oraz Wydziału Ekonomii i Zarządzania Uniwersytetu w Białymstoku. Ukończyłam Studia Podyplomowe Przeciwdziałania Przestępczości Gospodarczej, Skarbowej i Przeciwko Mieniu, Postępowania Dowodowego, Kryminalistyki oraz Nauk Pokrewnych, a także Prawa Zamówień Publicznych na Uniwersytecie Warszawskim.

Terminy i miejsca

Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Informacje organizacyjne

Wydarzenie odbędzie się za pośrednictwem platformy internetowej. W trakcie szkolenia uczestnicy widzą i słyszą wykładowcę oraz mają możliwość zadania pytania poprzez uzycie mikrofonu lub za pośrednictwem czatu. Możliwy jest również kontakt z innymi uczestnikami szkolenia. Dzięki zastosowaniu interaktywnej tablicy uczestnicy szkoleń przez Internet widzą wyraźnie co wykładowca pisze na tablicy, pokazuje na ekranie oraz umożliwia uczestnikom rozwiązanie przygotowanych zadań.
Wymagane jest korzystanie z ich najaktualniejszych oficjalnych wersji, takich jak Google Chrome, Mozilla, Firefox, Safari oraz Opera.

Aby wziąć udział w szkoleniu niezbędny jest komputer, laptop, smartfon lub tablet z głośnikiem (mikrofonem – aby móc zabrać głos) oraz dostęp do Internetu.
Informacje organizacyjne

Wydarzenie odbędzie się za pośrednictwem platformy internetowej. W trakcie szkolenia uczestnicy widzą i słyszą wykładowcę oraz mają możliwość zadania pytania poprzez uzycie mikrofonu lub za pośrednictwem czatu. Możliwy jest również kontakt z innymi uczestnikami szkolenia. Dzięki zastosowaniu interaktywnej tablicy uczestnicy szkoleń przez Internet widzą wyraźnie co wykładowca pisze na tablicy, pokazuje na ekranie oraz umożliwia uczestnikom rozwiązanie przygotowanych zadań.
Wymagane jest korzystanie z ich najaktualniejszych oficjalnych wersji, takich jak Google Chrome, Mozilla, Firefox, Safari oraz Opera.

Aby wziąć udział w szkoleniu niezbędny jest komputer, laptop, smartfon lub tablet z głośnikiem (mikrofonem – aby móc zabrać głos) oraz dostęp do Internetu.

Rejestracja

Cena podstawowa
1 231
+23% VAT
Cena zawiera:
  • zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 1 270 zł)
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
  • certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
  • konsultacje indywidualne
Zniżki grupowe:
  • 7.87% przy zgłoszeniu min. 3 osób
  • 15.75% przy zgłoszeniu min. 4 osób
  • 23.62% przy zgłoszeniu min. 5 osób
  • Rozwiń
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

  1. Zgłoszenia należy dokonać najpóźniej 1 dzień przed rozpoczęciem szkolenia.
  2. Płatność dokonywana jest przed dniem rozpoczecia szkolenia lub w tym samym dniu, po uwczesnym przesłaniu potwierdzenie wykonania płatności.
  3. Wskazane terminy szkoleń są gwarantowane. Uczestnik może zmienić termin szkolenia bez dodatkowej opłaty, unfotmując o tym fakcie organizatora najpóźniej 15 minut przed rozpoczęciem szkolenia.

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: LBE Group
  • Ulica i nr: Złota 75a
  • Kod pocztowy: 00-819
  • Miejscowość: Warszawa
  • Numer NIP: 9661969085

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Eventis.pl
04-395 Warszawa ul. Siennicka 22/22

Organizator

LBE Group
00-819 Warszawa, Polska
Złota 75a
woj. mazowieckie
Jesteśmy dynamicznie rozwijającą się firmą w branży szkoleniowej i nieruchomości. Prowadzimy i organizujemy konferencje i szkolenia dla firm oraz klientów indywidualnych. Wiemy jak skutecznie wspierać rozwój Twój, Twojego zespołu i Twojej firmy. Potr...
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!