ChatGPT i sztuczna inteligencja w służbie Twojego biznesu

O szkoleniu

ChatGPT i obrazy generowane komputerowo przestały być tylko futurystyczną ciekawostką. To już nie cyfrowa zabawka, a potężne narzędzie biznesowe, z którego można skorzystać w różnych sferach swojej działalności, nie tylko tej internetowej. Algorytmy sztucznej inteligencji mogą wspomóc przedsiębiorcę przy tworzeniu prezentacji czy treści na media społecznościowe, pisaniu ofert, tworzeniu strategii marketingowych, obsłudze klienta i w wielu innych sferach. Praktyczne zastosowania ChatGPT i innych generatorów mnożą się z dnia na dzień, coraz więcej więcej osób wykorzystuje je w swojej pracy. Oszczędzają czas i pieniądze, pod warunkiem, że wie się, jak ich poprawnie używać, jakie niebezpieczeństwa mogą się z tym wiązać i jak ich uniknąć.

Warto poznać również ryzyka prawne związane z wykorzystywaniem sztucznej inteligencji w biznesie, aby działać nie tylko skutecznie, ale przede wszystkim zgodnie z prawem i w ramach obowiązujących przepisów. Dlatego też program szkolenia został wzbogacony o zagadnienia prawa autorskiego, ochrony danych osobowych i prawa zobowiązań.

Kto powinien wziąć udział?

Dla kogo szkolenie? Program tego szkolenia obejmuje wiedzę, która przyda się:

  • przedstawicielom kadry zarządzającej, którzy chcieliby poznać nowe narzędzia pomocne przy rozwijaniu swoich firm i dowiedzieć się, jak można zaprząc ChatGPT do pracy w ich interesie i zadbać o bezpieczne środowisko prawne takiego działania;
  • osobom, które mogą wykorzystać AI jako pomocne narzędzie w swojej pracy twórczej – social media managerom, social media specialistom, twórcom treści, copywriterom, marketerom.

Program szkolenia

Część I: Technologia i biznes

  1. Wprowadzenie do ChatGPT
    • Czym jest ChatGPT i do czego służy?
    • Główne zalety i ograniczenia
    • Jak rozpocząć korzystanie z ChatGPT?
    • Podstawowe funkcje bota
  2. Jak zaoszczędzić czas z ChatGPT?
    • Tworzenie postów na social media
    • Automatyzacja obsługi klienta
    • Pisanie tekstów na stronę www
    • Marketing Manager
    • Pozycjonowanie
    • Materiały na Youtube
    • Projektowanie ofert
  3. Zaawansowane funkcje i możliwości użycia ChatGPT
    • Pisanie umów
    • Własne chatboty
    • Gra tekstowa
  4. Jak zautomatyzować pracę dzięki AI?
    • Tworzenie tekstów sprzedażowych
    • Zaawansowane grafiki
    • Atrakcyjne prezentacje ze slajdami
    • Scenariusze treści długożyjących
    • Usprawnienie tworzenia lejków sprzedażowych

Część II: Prawo

  1. Zagadnienia prawne – czy to legalne i na jakie przepisy trzeba zwrócić uwagę, korzystając z takich rozwiązań
    • Ustawy, rozporządzenia i akty prawne regulujące kwestie sztucznej inteligencji
    • Prawo europejskie a sztuczna inteligencja
    • Regulaminy aplikacji opartych na sztucznej inteligencji
  2. Sztuczna inteligencja a prawo autorskie
    • Kto ma prawa do tekstu wygenerowanego przez CzatGPT?
    • Czy można wykorzystywać takie treści komercyjnie?
    • Czy można używać treści wygenerowanych przez innych?
    • Tworzenie identyfikacji wizualnej i logo przy pomocy sztucznej inteligencji
    • Wspieranie się treściami wygenerowanymi we własnej pracy twórczej.
  3. Korzystanie z AI przy realizacji umów
    • Odpowiedzialność za należyte wykonanie umowy
    • Przydatne klauzule umowne z tym związane
    • Zapewnienie poufności danych
    • Czy AI może zastąpić prawnika – czyli o generowaniu umów i regulaminów
  4. Inne ryzyka prawne, jakie mogą się wiązać z korzystaniem z AI
    • Odpowiedzialność za błędy
    • Naruszenie praw autorskich twórców dzieł, którymi karmiono AI
    • Ochrona znaków towarowych
    • AI a RODO i zautomatyzowane przetwarzanie danych

Czas trwania

10.00-15.00

Prelegenci

Karina Kunc-Urbańczyk

Doktor nauk prawnych, specjalistka z zakresu prawa mediów społecznościowych. Autorka publikacji naukowych oraz prelegentka ogólnopolskich i międzynarodowych konferencji naukowych z zakresu postępowania cywilnego oraz prawa autorskiego (m.in. na temat e-sportu, sztucznej inteligencji i granic dozwolonego użytku utworów w Internecie).
Autorka modułów o prawie autorskim w kursie online „Przystanek: TikTok dla biznesu”, podręczniku prawnym dla młodzieży „Apteczka prawna: Lex bez łez” (wyd. PWN) oraz tematycznej audycji radiowej dla studentów Politechniki Gliwickiej „Nieznajomość prawa szkodzi”.

Absolwentka Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury, od 10 lat zawodowo związana z wymiarem sprawiedliwości, obecnie z wydziałem cywilnym Sądu Rejonowego w Zabrzu. Prowadzi szkolenia z zakresu prawa cywilnego i własności intelektualnej oraz wspiera przedsiębiorców w zespole „Prawo Małego Biznesu”.
Hobbystycznie edukuje w temacie praw autorskich w mediach społecznościowych, działając pod marką PrawoWita. Na swoich profilach społecznościowych podpowiada, jak legalnie tworzyć i promować się w Internecie.

Weronika Modzelewska

Ekspertka marketingu, specjalistka od mediów społecznościowych i wideo marketingu. Autorka szkoleń, kursów i programów grupowych z zakresu marketingu online.

W sieci działa jako Przystanek Internet. Na swoich profilach społecznościowych uczy o marketingu i biznesie w prostym języku. Współpracuje z markami zarówno od strony firmy jak i influencera (na swoim koncie na Instagramie gromadzi ponad 67k osób).

Terminy i miejsca

Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Wymagany komputer z dostępem do internetu.

Rejestracja

Cena promocyjna
zgłoszenie min. 2 tygodnie przed terminem
766
+23% VAT
Cena zawiera:
  • zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 790 zł)
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
Zapisz się
Cena standardowa
za osobę po okresie promocji
863
+23% VAT
Cena zawiera:
  • zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 890 zł)
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
  • bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 7 dni przed terminem
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

  1. Warunkiem udziału w szkoleniu jest wypełnienie i przesłanie formularza zgłoszenia, którego potwierdzenie przyjęcia przez Organizatora stanowi zawarcie umowy uczestnictwa w szkoleniu.
  2. Zgłaszając udział w szkoleniu zgłaszający zobowiązuje się do uiszczenia umówionej opłaty za szkolenie.
  3. Opłata realizowana jest przelewem na konto Organizatora na podstawie potwierdzenia udziału oraz faktury pro forma, a płatność wymagana jest przed szkoleniem, chyba że strony uzgodnią inne warunki.
  4. Odwołanie zgłoszenia możliwe jest bezkosztowo na nie mniej niż 7 dni przed terminem rozpoczęcia szkolenia, pod warunkiem poinformowania Organizatora na piśmie (w tym z użyciem poczty elektronicznej). Odwołanie po wskazanym terminie skutkuje naliczeniem pełnej opłaty.
  5. Brak udziału w szkoleniu nie może być rozumiany jako odstąpienie od umowy i nie zwalnia z obowiązku zapłaty ceny szkolenia.
  6. Zgłaszający ma możliwość jednorazowego przeniesienia terminu szkolenia na inny termin (o ile dostępne są wolne miejsca) bądź wykorzystania wpłaconej kwoty na inne szkolenie Organizatora pod warunkiem wyrównania różnicy w cenie. Wpłata nie podlega zwrotowi, ani w części, ani w całości.
  7. Organizator zastrzega prawo zmiany terminu i miejsca szkolenia, a także odwołania szkolenia z powodów niezawinionych przez Organizatora (np. siła wyższa, choroba prowadzącego, nie zebranie wystarczającej grupy uczestników). W takiej sytuacji zawiadamia Zgłaszającego o odwołaniu szkolenia na piśmie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej oraz zwraca wpłacone kwoty w terminie 7 dni bądź za zgodą Zgłaszającego proponuje inny termin/miejsce realizacji szkolenia.

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: Centrum Promocji Informatyki sp. z o.o.
  • Ulica i nr: Ficowskiego 15
  • Kod pocztowy: 01-747
  • Miejscowość: Warszawa
  • Numer NIP: 5260209840

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Centrum Promocji Informatyki sp. z o.o.
01-747 Warszawa, Polska Ficowskiego 15

Organizator

Centrum Promocji Informatyki sp. z o.o.
01-747 Warszawa, Polska
Ficowskiego 15
woj. mazowieckie
Centrum Promocji Informatyki (CPI) to firma edukacyjna działająca na rynku szkoleniowym od 1992 roku. CPI specjalizuje się w organizowaniu szkoleń otwartych, kursów i konferencji oraz projektów zamkniętych organizowanych na zlecenia firm i organizacj...
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!