O szkoleniu
ChatGPT i obrazy generowane komputerowo przestały być tylko futurystyczną ciekawostką. To już nie cyfrowa zabawka, a potężne narzędzie biznesowe, z którego można skorzystać w różnych sferach swojej działalności, nie tylko tej internetowej. Algorytmy sztucznej inteligencji mogą wspomóc przedsiębiorcę przy tworzeniu prezentacji czy treści na media społecznościowe, pisaniu ofert, tworzeniu strategii marketingowych, obsłudze klienta i w wielu innych sferach. Praktyczne zastosowania ChatGPT i innych generatorów mnożą się z dnia na dzień, coraz więcej więcej osób wykorzystuje je w swojej pracy. Oszczędzają czas i pieniądze, pod warunkiem, że wie się, jak ich poprawnie używać, jakie niebezpieczeństwa mogą się z tym wiązać i jak ich uniknąć.
Warto poznać również ryzyka prawne związane z wykorzystywaniem sztucznej inteligencji w biznesie, aby działać nie tylko skutecznie, ale przede wszystkim zgodnie z prawem i w ramach obowiązujących przepisów. Dlatego też program szkolenia został wzbogacony o zagadnienia prawa autorskiego, ochrony danych osobowych i prawa zobowiązań.
Dla kogo szkolenie? Program tego szkolenia obejmuje wiedzę, która przyda się:
- przedstawicielom kadry zarządzającej, którzy chcieliby poznać nowe narzędzia pomocne przy rozwijaniu swoich firm i dowiedzieć się, jak można zaprząc ChatGPT do pracy w ich interesie i zadbać o bezpieczne środowisko prawne takiego działania;
- osobom, które mogą wykorzystać AI jako pomocne narzędzie w swojej pracy twórczej – social media managerom, social media specialistom, twórcom treści, copywriterom, marketerom.
Program szkolenia
Część I: Technologia i biznes
- Wprowadzenie do ChatGPT
- Czym jest ChatGPT i do czego służy?
- Główne zalety i ograniczenia
- Jak rozpocząć korzystanie z ChatGPT?
- Podstawowe funkcje bota
- Jak zaoszczędzić czas z ChatGPT?
- Tworzenie postów na social media
- Automatyzacja obsługi klienta
- Pisanie tekstów na stronę www
- Marketing Manager
- Pozycjonowanie
- Materiały na Youtube
- Projektowanie ofert
- Zaawansowane funkcje i możliwości użycia ChatGPT
- Pisanie umów
- Własne chatboty
- Gra tekstowa
- Jak zautomatyzować pracę dzięki AI?
- Tworzenie tekstów sprzedażowych
- Zaawansowane grafiki
- Atrakcyjne prezentacje ze slajdami
- Scenariusze treści długożyjących
- Usprawnienie tworzenia lejków sprzedażowych
Część II: Prawo
- Zagadnienia prawne – czy to legalne i na jakie przepisy trzeba zwrócić uwagę, korzystając z takich rozwiązań
- Ustawy, rozporządzenia i akty prawne regulujące kwestie sztucznej inteligencji
- Prawo europejskie a sztuczna inteligencja
- Regulaminy aplikacji opartych na sztucznej inteligencji
- Sztuczna inteligencja a prawo autorskie
- Kto ma prawa do tekstu wygenerowanego przez CzatGPT?
- Czy można wykorzystywać takie treści komercyjnie?
- Czy można używać treści wygenerowanych przez innych?
- Tworzenie identyfikacji wizualnej i logo przy pomocy sztucznej inteligencji
- Wspieranie się treściami wygenerowanymi we własnej pracy twórczej.
- Korzystanie z AI przy realizacji umów
- Odpowiedzialność za należyte wykonanie umowy
- Przydatne klauzule umowne z tym związane
- Zapewnienie poufności danych
- Czy AI może zastąpić prawnika – czyli o generowaniu umów i regulaminów
- Inne ryzyka prawne, jakie mogą się wiązać z korzystaniem z AI
- Odpowiedzialność za błędy
- Naruszenie praw autorskich twórców dzieł, którymi karmiono AI
- Ochrona znaków towarowych
- AI a RODO i zautomatyzowane przetwarzanie danych
Czas trwania
10.00-15.00
Prelegenci
Doktor nauk prawnych, specjalistka z zakresu prawa mediów społecznościowych. Autorka publikacji naukowych oraz prelegentka ogólnopolskich i międzynarodowych konferencji naukowych z zakresu postępowania cywilnego oraz prawa autorskiego (m.in. na temat e-sportu, sztucznej inteligencji i granic dozwolonego użytku utworów w Internecie).
Autorka modułów o prawie autorskim w kursie online „Przystanek: TikTok dla biznesu”, podręczniku prawnym dla młodzieży „Apteczka prawna: Lex bez łez” (wyd. PWN) oraz tematycznej audycji radiowej dla studentów Politechniki Gliwickiej „Nieznajomość prawa szkodzi”.
Absolwentka Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury, od 10 lat zawodowo związana z wymiarem sprawiedliwości, obecnie z wydziałem cywilnym Sądu Rejonowego w Zabrzu. Prowadzi szkolenia z zakresu prawa cywilnego i własności intelektualnej oraz wspiera przedsiębiorców w zespole „Prawo Małego Biznesu”.
Hobbystycznie edukuje w temacie praw autorskich w mediach społecznościowych, działając pod marką PrawoWita. Na swoich profilach społecznościowych podpowiada, jak legalnie tworzyć i promować się w Internecie.
Ekspertka marketingu, specjalistka od mediów społecznościowych i wideo marketingu. Autorka szkoleń, kursów i programów grupowych z zakresu marketingu online.
W sieci działa jako Przystanek Internet. Na swoich profilach społecznościowych uczy o marketingu i biznesie w prostym języku. Współpracuje z markami zarówno od strony firmy jak i influencera (na swoim koncie na Instagramie gromadzi ponad 67k osób).
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Rejestracja
- zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 590 zł)
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
- zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 690 zł)
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
- bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 7 dni przed terminem
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
- Warunkiem udziału w szkoleniu jest wypełnienie i przesłanie formularza zgłoszenia, którego potwierdzenie przyjęcia przez Organizatora stanowi zawarcie umowy uczestnictwa w szkoleniu.
- Zgłaszając udział w szkoleniu zgłaszający zobowiązuje się do uiszczenia umówionej opłaty za szkolenie.
- Opłata realizowana jest przelewem na konto Organizatora na podstawie potwierdzenia udziału oraz faktury pro forma, a płatność wymagana jest przed szkoleniem, chyba że strony uzgodnią inne warunki.
- Odwołanie zgłoszenia możliwe jest bezkosztowo na nie mniej niż 7 dni przed terminem rozpoczęcia szkolenia, pod warunkiem poinformowania Organizatora na piśmie (w tym z użyciem poczty elektronicznej). Odwołanie po wskazanym terminie skutkuje naliczeniem pełnej opłaty.
- Brak udziału w szkoleniu nie może być rozumiany jako odstąpienie od umowy i nie zwalnia z obowiązku zapłaty ceny szkolenia.
- Zgłaszający ma możliwość jednorazowego przeniesienia terminu szkolenia na inny termin (o ile dostępne są wolne miejsca) bądź wykorzystania wpłaconej kwoty na inne szkolenie Organizatora pod warunkiem wyrównania różnicy w cenie. Wpłata nie podlega zwrotowi, ani w części, ani w całości.
- Organizator zastrzega prawo zmiany terminu i miejsca szkolenia, a także odwołania szkolenia z powodów niezawinionych przez Organizatora (np. siła wyższa, choroba prowadzącego, nie zebranie wystarczającej grupy uczestników). W takiej sytuacji zawiadamia Zgłaszającego o odwołaniu szkolenia na piśmie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej oraz zwraca wpłacone kwoty w terminie 7 dni bądź za zgodą Zgłaszającego proponuje inny termin/miejsce realizacji szkolenia.
- Nazwa firmy: Centrum Promocji Informatyki sp. z o.o.
- Ulica i nr: Ficowskiego 15
- Kod pocztowy: 01-747
- Miejscowość: Warszawa
- Numer NIP: 5260209840