O szkoleniu
Każdy z nas jest pracownikiem. Pracujemy dla siebie, dla kogoś. W pracy spędzamy średnio 43,5 godziny tygodniowo żeby zarobić, osiągnąć zawodowy sukces, aby spełniać swoje marzenia – motywacje są różne. Ta różnorodność pokazuje jak bardzo różnią się nasze oczekiwania. Zarówno styl pracy jak i nasza codzienność może wpływać na to jakim pracownikiem jestem.
Szkolenie ma na celu usystematyzowanie wiedzy na temat komunikacji z pracownikami, monitorowania nastrojów pracowniczych oraz tego w jaki sposób pracodawca może słuchać głosu pracowników. Dotkniemy tego jak globalne pojęcia/zjawiska, np. demotywacja, wypalenie zawodowe, kryzys i recesja dotykają obszaru pracowniczego.
Dowiesz się jak skutecznie planować proces poznawania potrzeb pracowniczych, budować persony pracownicze i wykorzystywać wiedzę o pracownikach w procesach rekrutacyjnych oraz w budowaniu wizerunku pracodawcy.
Wchodząc w buty osób, które pracują w działach HR, zajmują się rekrutacją, EB oraz komunikacją wewnętrzną pokażemy jak łączyć w procesie marketingu rekrutacyjnego badania i employer branding i jak to połączenie pracuje na rzecz zmniejszenia rotacji w firmie, ustabilizowania procesów rekrutacyjnych oraz budowania wizerunku pracodawcy.
- Wymiana wiedzy i doświadczeń związanych z obecną sytuacją rynkową dotyczącą procesów rekrutacyjnych i badawczych w firmach oraz komunikacji wewnętrznej.
- Praktyczna wiedza jak słuchać głosu pracownika i odpowiadać na jego potrzeby (metody, praca z wynikami i wiedzą jaką dostaniemy) oraz jak włączać zaangażowanie pracownika w budowanie wizerunku pracodawcy.
- Praktyczna wiedza jak wykorzystać persony pracownicze w procesach rekrutacyjnych.
- Praktyczne zastosowanie wiedzy o pracownikach w komunikacji wewnętrznej i w budowaniu wizerunku pracodawcy.
- Inspiracja do pracy z ambasadorami marki pracodawcy, jak wykorzystać ich potencjał?
- Poznanie case study – inspiracja do własnych działań.
- Do przedstawicieli działów HR oraz osób, które na co dzień odpowiadają za procesy rekrutacyjne w firmie.
- Do pracowników odpowiedzialnych w firmach za komunikację wewnętrzną oraz budowanie wizerunku pracodawcy (działania employer branding).
- Badaczy, którzy chcą zrozumieć, jak łączyć badania z biznesem i jaki mają wpływ na zmniejszenie rotacji w firmach.
- Właścicieli firm.
Program szkolenia
- Pracownik w dzisiejszych czasach – kim jest co o nim wiemy? Jak zdobywamy tę wiedzę?
- Rynek pracownika, czy rynek dobrego pracodawcy? Jakie były 2-3 ostatnie lata, co przyniosła pandemia i wojna w Ukrainie, jakie zjawiska, zmiany?
- Co ich kręci co ich podnieca? Czyli o motywacji w pracy.
- Co demotywuje pracowników i prowadzi do wypalenia zawodowego?
- Jak prowadzić partnerski dialog z pracownikiem – narzędzie MIA oraz angażująca komunikacja wewnętrzna.
- Cebula ma warstwy, pracownik też ma warstwy… - tworzenie person pracowniczych oraz wykorzystanie ich w strategii budowania marki pracodawcy.
- Twój pracownik to Twój najlepszy ambasador. Jak włączyć zaangażowanie pracowników w budowanie marki pracodawcy? Case study.
Czas trwania
Prelegenci
Ewa Eron - Insight Lab
Z branżą badawczą związana od 2007 roku. Specjalizuje się w badaniach satysfakcji pracowników oraz badaniach wizerunkowych i produktowych. Jej głównym zainteresowaniem są badania pracowników w szczególności tych z sektora SSC. Współpracowała z największymi firmami w Polsce, m.in. z sektora logistycznego, produkcyjnego, usług finansowych, telekomunikacji, realizowała badania dla sieci handlowych, branży utilities oraz wydawnictw prasowych i książkowych. W ramach obsługi sektora branży logistycznej (m.in. GXO Logistics, itp.) dostarcza eksperckiej wiedzy na temat potrzeb oraz oczekiwań potencjalnych pracowników. Na co dzień współpracuje z jedną z największych firm sektora SSC gdzie prowadzi badania satysfakcji i potrzeb pracowników.
Sebastian Kolęda - Komunikacja Plus
Z employer brandingiem związany od 2015 roku. Posiada bogate doświadczenie w tworzeniu strategii komunikacji marki pracodawcy dla firm z sektora budowlanego oraz energetycznego i chemicznego. W Budimeksie uczestniczył w opracowaniu strategii wizerunku pracodawcy oraz koordynował projekty edukacyjne i rekrutacyjne dedykowane studentom. W PKN ORLEN był odpowiedzialny za działania edukacyjne na uczelniach oraz inicjatywy CSR. Współpracował z obszarami biznesowymi koordynując projekty employer brandingowe skierowane do pracowników oraz kampanie wizerunkowe do potencjalnych kandydatów. Ma doświadczenie w prowadzeniu kampanii rekrutacyjnych w Social Media oraz w opracowaniu brandingu dla wielu projektów wizerunkowych. Organizował eventy firmowe i konferencje menadżerskie, a także uczestniczył we wdrożeniu rozwiązań start-upowych w organizacji.
Swoje doświadczenie zdobywał pracując w PKN ORLEN, Budimeksie oraz we Wrocławskim Centrum Rozwoju Społecznego.
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
02-617 Warszawa
Szarotki 11
woj. mazowieckie
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa
- serwis obiadowy
- przerwy kawowe
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa
- serwis obiadowy
- przerwy kawowe
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Organizator

Najczęściej zadawane pytania
Masz pytania? Napisz do nas
