Co ich kręci, co ich podnieca? Skąd czerpać wiedzę o pracowniku – skuteczna rekrutacja i zmniejszenie poziomu rotacji w firmie

O szkoleniu

Każdy z nas jest pracownikiem. Pracujemy dla siebie, dla kogoś. W pracy spędzamy średnio 43,5 godziny tygodniowo żeby zarobić, osiągnąć zawodowy sukces, aby spełniać swoje marzenia – motywacje są różne. Ta różnorodność pokazuje jak bardzo różnią się nasze oczekiwania. Zarówno styl pracy jak i nasza codzienność może wpływać na to jakim pracownikiem jestem.

Szkolenie ma na celu usystematyzowanie wiedzy na temat komunikacji z pracownikami, monitorowania nastrojów pracowniczych oraz tego w jaki sposób pracodawca może słuchać głosu pracowników. Dotkniemy tego jak globalne pojęcia/zjawiska, np. demotywacja, wypalenie zawodowe, kryzys i recesja dotykają obszaru pracowniczego.
Dowiesz się jak skutecznie planować proces poznawania potrzeb pracowniczych, budować persony pracownicze i wykorzystywać wiedzę o pracownikach w procesach rekrutacyjnych oraz w budowaniu wizerunku pracodawcy.
Wchodząc w buty osób, które pracują w działach HR, zajmują się rekrutacją, EB oraz komunikacją wewnętrzną pokażemy jak łączyć w procesie marketingu rekrutacyjnego badania i employer branding i jak to połączenie pracuje na rzecz zmniejszenia rotacji w firmie,  ustabilizowania procesów rekrutacyjnych oraz budowania wizerunku pracodawcy.

Dlaczego warto wziąć udział?
  1. Wymiana wiedzy i doświadczeń związanych z obecną sytuacją rynkową dotyczącą procesów rekrutacyjnych i badawczych w firmach oraz komunikacji wewnętrznej.
  2. Praktyczna wiedza jak słuchać głosu pracownika i odpowiadać na jego potrzeby (metody, praca z wynikami i wiedzą jaką dostaniemy) oraz jak włączać zaangażowanie pracownika w budowanie wizerunku pracodawcy.
  3. Praktyczna wiedza jak wykorzystać persony pracownicze w procesach rekrutacyjnych.
  4. Praktyczne zastosowanie wiedzy o pracownikach w komunikacji wewnętrznej i w budowaniu wizerunku pracodawcy.
  5. Inspiracja do pracy z ambasadorami marki pracodawcy, jak wykorzystać ich potencjał?
  6. Poznanie case study – inspiracja do własnych działań.
Kto powinien wziąć udział?
  1. Do przedstawicieli działów HR oraz osób, które na co dzień odpowiadają za procesy rekrutacyjne w firmie.
  2. Do pracowników odpowiedzialnych w firmach za komunikację wewnętrzną oraz budowanie wizerunku pracodawcy (działania employer branding).
  3. Badaczy, którzy chcą zrozumieć, jak łączyć badania z biznesem i jaki mają wpływ na zmniejszenie rotacji w firmach.
  4. Właścicieli firm.

Program szkolenia

  1. Pracownik w dzisiejszych czasach – kim jest co o nim wiemy? Jak zdobywamy tę wiedzę?
  2. Rynek pracownika, czy rynek dobrego pracodawcy? Jakie były 2-3 ostatnie lata, co przyniosła pandemia i wojna w Ukrainie, jakie zjawiska, zmiany?
  3. Co ich kręci co ich podnieca? Czyli o motywacji w pracy.
  4. Co demotywuje pracowników i prowadzi do wypalenia zawodowego?
  5. Jak prowadzić partnerski dialog z pracownikiem – narzędzie MIA oraz angażująca komunikacja wewnętrzna.
  6. Cebula ma warstwy, pracownik też ma warstwy… - tworzenie person pracowniczych oraz wykorzystanie ich w strategii budowania marki pracodawcy.
  7. Twój pracownik to Twój najlepszy ambasador. Jak włączyć zaangażowanie pracowników w budowanie marki pracodawcy? Case study.

Czas trwania

09:00-16:30

Prelegenci

Ewa Eron - Insight Lab

Z branżą badawczą związana od 2007 roku. Specjalizuje się w badaniach satysfakcji pracowników oraz badaniach wizerunkowych i produktowych. Jej głównym zainteresowaniem są badania pracowników w szczególności tych z sektora SSC. Współpracowała z największymi firmami w Polsce, m.in. z sektora logistycznego, produkcyjnego, usług finansowych, telekomunikacji, realizowała badania dla sieci handlowych, branży utilities oraz wydawnictw prasowych i książkowych. W ramach obsługi sektora branży logistycznej (m.in. GXO Logistics, itp.) dostarcza eksperckiej wiedzy na temat potrzeb oraz oczekiwań potencjalnych pracowników. Na co dzień współpracuje z jedną z największych firm sektora SSC gdzie prowadzi badania satysfakcji i potrzeb pracowników.

Sebastian Kolęda - Komunikacja Plus

Z employer brandingiem związany od 2015 roku. Posiada bogate doświadczenie w tworzeniu strategii komunikacji marki pracodawcy dla firm z sektora budowlanego oraz energetycznego i chemicznego. W Budimeksie uczestniczył w opracowaniu strategii wizerunku pracodawcy oraz koordynował projekty edukacyjne i rekrutacyjne dedykowane studentom. W PKN ORLEN był odpowiedzialny za działania edukacyjne na uczelniach oraz inicjatywy CSR. Współpracował z obszarami biznesowymi koordynując projekty employer brandingowe skierowane do pracowników oraz kampanie wizerunkowe do potencjalnych kandydatów. Ma doświadczenie w prowadzeniu kampanii rekrutacyjnych w Social Media oraz w opracowaniu brandingu dla wielu projektów wizerunkowych. Organizował eventy firmowe i konferencje menadżerskie, a także uczestniczył we wdrożeniu rozwiązań start-upowych w organizacji.
Swoje doświadczenie zdobywał pracując w PKN ORLEN, Budimeksie oraz we Wrocławskim Centrum Rozwoju Społecznego.

Terminy i miejsca

To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

PTBRiO

02-617 Warszawa

Szarotki 11

woj. mazowieckie

Rejestracja

Cena standardowa
za osobę
1 199
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat uczestnictwa
  • serwis obiadowy
  • przerwy kawowe
Zapisz się
Cena promocyjna
za osobę przy zgłoszeniu do 22.05.2023
999
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat uczestnictwa
  • serwis obiadowy
  • przerwy kawowe
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii
  • Ulica i nr: Szarotki 11
  • Kod pocztowy: 02-609
  • Miejscowość: Warszawa
  • Numer NIP: 5262627777

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Eventis.pl
04-395 Warszawa ul. Siennicka 22/22

Organizator

Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii
02-609 Warszawa, Polska
Szarotki 11
woj. mazowieckie
Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii (PTBRiO) powstało w 1994 roku. Do Towarzystwa należą osoby zajmujące się profesjonalnie badaniami rynku, które pracują w firmach badawczych oraz klienci zlecający takowe badania. W chwili obecnej (sierpień 2...
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!