O szkoleniu
Czasy są trudne, nieprzewidywalne, tempo życia ekstremalne, dlatego ludzie potrzebują dobrych managerów.`
Pracownicy oczekują od swoich przełożonych nie tylko odpowiedzi, decyzji, wyznaczenia kierunku, ale także, a czasem przede wszystkim, liczą na wsparcie, wysłuchanie, zadanie im odpowiednich pytań, uruchomienie w nich potencjału i kreatywności.`
Daniel Pink – ekspert motywowania – wskazuje, że czasy „kija i marchewki” skończyły się bezpowrotnie. I bardzo dobrze.
Teraz kluczowymi motywatorami w pracy stają się autonomia, poczucie sensu i rozwój – dążenie do mistrzostwa. Żeby spełnić takie potrzeby, lider musi zmienić styl i narzędzia pracy zarządczej. Potrzebuje wprowadzić styl angażujący i stać się dla swoich ludzi coachem. Kimś, kto pokaże pracownikowi coś, czego ten nie widzi, powie mu to, czego ten nie chce usłyszeć po to, aby pracownik mógł stawać się kimś, kim zawsze chciał być.
Zapraszamy na warsztat, po którym staniesz się skuteczniejszym menedżerem… bo LICZĄ SIĘ EFEKTY.
- dowiesz się jak efektywnie połączyć coaching z innymi rolami managera,
- dostaniesz wskazówki jak pytać, by uruchamiać zaangażowanie, odpowiedzialność i kreatywność,
- poznasz narzędzia coachingu managerskiego,
- nauczysz się prowadzić rozmowę nastawioną na cel i rozwiązania,
- dowiedz się jak wykorzystać styl coachingowy do rozmów feedbackowych (feedforwardowych).
Kadra zarządzająca, menedżerowie, kierownicy zespołów, kierownicy projektów, HR managerowie
Program szkolenia
1 dzień:
9.45 logowanie do platformy
10.00 rozpoczęcie szkolenia
MANAGER COACHEM – WYKORZYSTANIE METODY COACHINGU JAKO NARZĘDZIA DO USPRAWNIENIA I WZROSTU EFEKTYWNOŚCI ZESPOŁU
- Coach czyli kto?
- Po co komu coaching?
- Jak efektywnie połączyć coaching z innymi rolami managera? – 4 style wszechstronnego managera
- Sztuka wszechstronności na co dzień – trening
- Coach zaczyna się w głowie – od eksperta do przewodnika
- Jak zmienić sposób myślenia, by stawać się angażującym managerem?
- Czy coaching jest dla każdego i na każdą okazję?
- Warunki skutecznego stosowania stylu coachingowego
- Jak ma się styl coachingowy do sytuacyjnego przywództwa?
SZTUKA ZADAWANIA WŁAŚCIWYCH PYTAŃ
- Rama problemu a rama celu – demonstracja i trening
- Jak pytać, by uruchamiać zaangażowanie, odpowiedzialność i kreatywność?
- Co pytania coachingowe mają wspólnego z pozytywnym KOP-em?
- Skrzynka narzędziowa coachingu managerskiego – stwórz bank pytań coachingowych
15.00 – Zakończenie 1. dnia szkolenia
2 dzień:
9.45 logowanie do platformy
10.00 rozpoczęcie szkolenia
ROZWÓJ UMIEJĘTNOŚCI PROWADZENIA ROZMÓW COACHINGOWYCH
- Rozmowa coachingowa – wskaźniki efektywnej rozmowy z pracownikiem: demonstracja i dyskusja
- Jak prowadzić rozmowę nastawioną na cel i rozwiązania? – trening
- Model managerskiej rozmowy coachingowej 4Q&Check – omówienie
- Trening rozmów coachingowych 4Q&Check w wersji 1:1
COACHING JAKO STAŁY PROCES WSPIERANIA ROZWOJU PRACOWNIKÓW
- Krzyżowanie zasobów, czyli tzw. „lodówka” – jak uruchomić kreatywność i zaangażowanie pracownika w szukanie rozwiązań, gdy ten mówi „nie wiem”
- Technika „wyłóż na stół” – co zrobić, gdy szef wie lepiej
- Jak inspirować własną wiedzą i doświadczeniem, żeby nie przejąć inicjatywy i nie „zrobić za” pracownika? Uwaga na „małpy” i „spychologię”– jak sobie radzić?
- Model 4Q&Check – wersja mentoringowa, zwana także „arbuzową” – model i trening
- Wykorzystanie stylu coachingowego do rozmów feedbackowych (feedforwardowych) – demonstracja i trening
- Coaching przez duże C – jak rozwijać pracownika w stylu coachingowym
15.00 – Zakończenie szkolenia
Czas trwania
2 dni
Prelegenci
Ewa Błaszczak
Ekspert w zakresie przywództwa, zwinnego zarządzania, zespołowości i komunikacji
Mentor liderów i zespołów.
Specjalizuje się̨ w obszarze przywództwa i zarządzania. Prowadzi projekty szkoleniowe, warsztaty, akademie wykonawcze oraz sesje coachingowe (coaching zespołowy, coaching indywidualny) i świadczy usługi doradcze.
Jej doświadczenie wywodzi się̨ z kilkunastu lat pracy jako trener (menedżerowie i liderzy szkoleń́) i coacha (ponad 1000 godzin coachingu, ponad 100 coachingu zespołowego), kilku lat prowadzenia Akademii Coachingowej 4Results, ponad 1000 diagnoz i optymalizacje oparte na takich narzędziach, jak Extended Disc, Insights Discovery, Lencioni Model, Team Diagnostic Assessment (Team Coaching International).
W przeszłości pracowała w międzynarodowych korporacjach jako doradca i ekspert podatkowy oraz menedżer w dziale cen transferowych.
Jest opiekunem trenerskim ICC Poland. Ukończyła Szkołę̨ Główną̨ Handlową w Warszawie.
Poza tym:
- Professional Scrum Master
- Design Thinking Facilitator
- Supervisor w International Coaching Community Polska
- Leader for Creativity (IDEOU)
- Team Diagnostic Assessment Facilitator
- Extended Disc Facilitator
- Compassion Institute Graduate (Stanford University)
- HeartMath Trainer (HeartMath Institute)
- Profesjonalny mówca (Stowarzyszenie Profesjonalnych Mówców)
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Rejestracja
- zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 2 970 zł)
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
- zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 2 570 zł)
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o przesłanie zgłoszenia online. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się celem potwierdzenia rejestracji w szkoleniu oraz przekazania wszelkich szczegółów organizacyjnych.
- Nazwa firmy: Langas Regtech sp. z o.o.
- Ulica i nr: ul. Marszałkowska 58 lok. 15
- Kod pocztowy: 00-545
- Miejscowość: Warszawa
- Numer NIP: 7010991220