Coaching w zarządzaniu

O szkoleniu

Szkolenie coaching w zarządzaniu jest zaplanowana dla menagerów chcących doskonalić umiejętności zarządzania ludźmi. Trening jest skierowany do osób, które mają już doświadczenie w kierowaniu ludźmi, znają podstawowe reguły zarządzania takie jak: wyznaczanie celu, precyzyjne mówienie, delegowanie zadań, typy pracowników, motywowanie, kontrola.

Szkolenie coaching w zarządzaniu ma na celu zainspirowanie Uczestników do przyjęcia postawy coachingowej wobec swoich pracowników po to aby pomóc im przejąć inicjatywę w działaniu oraz stworzyć przestrzeń do pełnego realizowania swoich zawodowych możliwości.

Dlaczego warto wziąć udział?

Uczestnicy po szkoleniu coaching w zarządzaniu potrafią:

  • poprawnie formułować cele coachingowego zarządzania dla siebie jako zarządzającego coacha
  • precyzyjnie przedstawiać cele, zadania i oczekiwania swoim podwładnym w ramach coachingowego zarządzania
  • stosować wybrane narzędzia coachingowe przydatne w coachingu wewnątrz organizacji
  • zastosować w praktyce model GROW oraz inne narzędzia diagnozujące
  • zastosować w praktyce wiedzę oraz narzędzia do pracy z przekonaniami i nastawieniem podwładnego
  • przeprowadzić poprawnie rozmowę coachingową z pracownikiem

Uczestnicy po szkoleniu rozumieją na czym polega motywowanie w ujęciu coachingowym a także wiedzą na jakich poziomach funkcjonują podwładni i co z tego wynika w związku z ich motywacją, zaangażowaniem, samodzielnością, inicjatywą, kreatywnością.

Kto powinien wziąć udział?

Szkolenie coaching w zarządzaniu jest zaplanowana dla menagerów chcących doskonalić umiejętności zarządzania ludźmi. Trening jest skierowany do osób, które mają już doświadczenie w kierowaniu ludźmi, znają podstawowe reguły zarządzania takie jak: wyznaczanie celu, precyzyjne mówienie, delegowanie zadań, typy pracowników, motywowanie, kontrola.

 

Program szkolenia

1. Istota zarządzania coachingowego

  • Czym jest coaching?
  • Jak wygląda zarządzanie coachingowe na tle innych modeli zarządzania?
  • Na czym polega stosowanie coachingu w zarządzaniu?
  • Czym się różni rola coacha wewnątrz organizacji od roli coacha zewnętrznego?
  • W jaki sposób łączyć rolę menagera z rolą coacha?
  • Korzyści i koszty zarządzania coachingowego

2. Cel jako kluczowy element w coachingowym stylu zarządzania

  • Poprawne (i niepoprawne) określanie celu w zarządzaniu coachingowym i konsekwencje, które z tego wynikają
  • Ustalanie wskaźników zmiany
  • Ćwiczenia z kamerą polegające na ćwiczeniu rozmów z pracownikami w oparciu o przekształcanie celu na zadania i oczekiwania wobec pracownika
  • Zakres odpowiedzialności za realizację celu (u osoby zarządzającej i u pracownika)
  • Sposób komunikowania jasno określający zakres odpowiedzialności za zadania – ćwiczenia
  • Ćwiczenia w sprawnym przechodzeniu od problemu, przez cel i komunikację do zadań i ich realizacji

3. Podstawy funkcjonowania pracownika w ujęciu coachingowym – praca z najczęstszymi problemami pojawiającymi się w pracy osoby zarządzającej (wybrane tematy dotyczące pracy Uczestników)

  • Skąd się bierze motywacja do pracy?
  • Czemu pracownikom brakuje motywacji?
  • Co może a czego nie może zrobić menager w tym zakresie?
  • Jak sobie radzić z symptomami wypalenia zawodowego/zmęczenia – jak je rozpoznawać, rozumieć, unikać, pracować z nimi
  • Kłopoty z konsekwencją/ wytrwałością przy realizacji zadań
  • Jak radzić sobie ze stresem – własnym i pracowników
  • Jak unikać nadmiarowej złości
  • Unikanie mechanizmu obwiniania/ poczucia krzywdy
  • Czemu tak trudno jest z zrealizować wyznaczony cel
  • Czym jest świadome życie i dlaczego ludzie go unikają
  • Jak sobie radzić z: narzekaniem, pracoholizmem, poczuciem sensu/bezsensu pracy/życia, niską asertywnością w pracy (i nie tylko) Pracowników?
  • Czemu zmiana jest taka trudna i jakie są warunki jej powstania?

4. Ćwiczenia oparte na rozwiązywaniu rzeczywistych case study z wykorzystaniem narzędzi coachingowych

Piramida R. Diltsa jako podstawa pracy narzędziami w coachingu holistycznym

Praca nad celem:

  • cel a efekt
  • siatka celów
  • wyznaczanie celów krótko, średnio i długoterminowych

Narzędzia diagnozujące:

  • Koła: życia, wartości, biznesu, priorytetów
  • Model GROW
  • Model: Wizja - Strategia - Determinacja
  • Tabela potrzeb

Oprogramowanie Klienta:

  • Przekonania,
  • Obawy

Narzędzia służące do uruchomienia działania

  • Pytania sondujące, pytania rozkruszające, pytania o emocje, pytania o stan pożądany
  • Pytania: adekwatne pytania,

5. Rozmowy z pracownikami
Ćwiczenia sesji coachingowych lub ich fragmentów (praca z kamerą) głównie skierowane na udzielanie poprawnego feedbacku coachowanej osobie oraz zamykania wątków w procesie coachingu wewnątrz organizacji.

6. Formalności w zarządzaniu coachingowym

  • Zawieranie kontraktu (czy i kiedy)
  • Jak prowadzić zapisy sesji (i kiedy)
  • Jak robić raport z coachingu w sposób etyczny w oparciu o wskaźniki zmiany

7. Zaplecze coacha

  • komunikacja wewnętrzna
  • motywacja do roli coacha
  • praca z wewnętrznym krytykiem

Szkolenie coaching w zarządzaniu ma charakter elastyczny. W zależności od zaawansowania Uczestników oraz ich potrzeb niektóre narzędzia mogą zostać rozszerzone a inne pominięte lub zmodyfikowane.

Czas trwania

2 dni, 9:15-15:15

Terminy i miejsca

To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

KM Studio

90-430 Łódź

Piotrkowska 125

woj. łódzkie

Komputer z dostępem do internetu.
KM Studio

90-430 Łódź

Piotrkowska 125

woj. łódzkie

Rejestracja

Cena standardowa
za osobę
1 500
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat uczestnictwa
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.

Jeśli strony nie ustalą inaczej opłata za szkolenie powinna być wniesiona przed rozpoczęciem szkolenia na podstawie faktury proforma dostarczonej mailowo.

W przypadku rezygnacji z udziału w zajęciach w terminie późniejszym niż 7 dni robocze przed jego rozpoczęciem zobowiązuję się do uiszczenia 50% wartości szkolenia.

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: KM Studio
  • Ulica i nr: Piotrkowska 125
  • Kod pocztowy: 90-430
  • Miejscowość: Łódź
  • Numer NIP: 7721563286

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Eventis.pl
04-395 Warszawa ul. Siennicka 22/22

Organizator

KM Studio
90-430 Łódź, Polska
Piotrkowska 125
woj. łódzkie
KM Studio organizuje szkolenia dla pracowników dużych, średnich i małych firm, a także dla osób indywidualnych od 2004 roku. W ofercie KM Studio można znaleźć szkolenia z zakresu rozwoju osobistego, zarządzania, sprzedaży, zarządzania czasem, zar...
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!