Szkolenie

Coaching w zarządzaniu

O szkoleniu

Serdecznie zapraszamy Państwa na szkolenie coaching w zarządzaniu, które ma na celu zainspirowanie Uczestników do przyjęcia postawy coachingowej wobec swoich pracowników po to aby pomóc im przejąć inicjatywę w działaniu oraz stworzyć przestrzeń do pełnego realizowania swoich zawodowych możliwości.
Dlaczego warto wziąć udział?

Uczestnicy po szkoleniu coaching w zarządzaniu potrafią:

  • poprawnie formułować cele coachingowego zarządzania dla siebie jako zarządzającego coacha
  • precyzyjnie przedstawiać cele, zadania i oczekiwania swoim podwładnym w ramach coachingowego zarządzania
  • stosować wybrane narzędzia coachingowe przydatne w coachingu wewnątrz organizacji
  • zastosować w praktyce model GROW oraz inne narzędzia diagnozujące
  • zastosować w praktyce wiedzę oraz narzędzia do pracy z przekonaniami i nastawieniem podwładnego
  • przeprowadzić poprawnie rozmowę coachingową z pracownikiem
  • Uczestnicy po szkoleniu rozumieją na czym polega motywowaniew ujęciu coachingowym a także
  • wiedzą na jakich poziomach funkcjonują podwładni i co z tego wynika w związku z ich motywacją, zaangażowaniem, samodzielnością, inicjatywą, kreatywnością.
Kto powinien wziąć udział?

Szkolenie coaching w zarządzaniu jest zaplanowana dla menagerów chcących doskonalić umiejętności zarządzania ludźmi. Trening jest skierowany do osób, które mają już doświadczenie w kierowaniu ludźmi, znają podstawowe reguły zarządzania takie jak: wyznaczanie celu, precyzyjne mówienie, delegowanie zadań, typy pracowników, motywowanie, kontrola.

 

Program szkolenia

1. Istota zarządzania coachingowego
– Czym jest coaching?
– Jak wygląda zarządzanie coachingowe na tle innych modeli zarządzania?
– Na czym polega stosowanie coachingu w zarządzaniu?
– Czym się różni rola coacha wewnątrz organizacji od roli coacha zewnętrznego?
– W jaki sposób łączyć rolę menagera z rolą coacha?
– Korzyści i koszty zarządzania coachingowego

2. Cel jako kluczowy element w coachingowym stylu zarządzania
– Poprawne ( i niepoprawne) określanie celu w zarządzaniu coachingowym i konsekwencje, które z tego wynikają
– Ustalanie wskaźników zmiany
– Ćwiczenia z kamerą polegające na ćwiczeniu rozmów z pracownikami w oparciu o przekształcanie celu na zadania i oczekiwania wobec pracownika
– Zakres odpowiedzialności za realizację celu ( u osoby zarządzającej i u pracownika)
– Sposób komunikowania jasno określający zakres odpowiedzialności za zadania – ćwiczenia
– Ćwiczenia w sprawnym przechodzeniu od problemu, przez cel i komunikację do zadań i ich realizacji

3. Podstawy funkcjonowania pracownika w ujęciu coachingowym – praca z najczęstszymi problemami pojawiającymi się w pracy osoby zarządzającej ( wybrane tematy dotyczące pracy Uczestników)
– Skąd się bierze motywacja do pracy?
– Czemu pracownikom brakuje motywacji?
– Co może a czego nie może zrobić menager w tym zakresie?
– Jak sobie radzić z symptomami wypalenia zawodowego/zmęczenia – jak je rozpoznawać, rozumieć, unikać, pracować z nimi
– Kłopoty z konsekwencją/ wytrwałością przy realizacji zadań
– Jak radzić sobie ze stresem – własnym i pracowników
– Jak unikać nadmiarowej złości
– Unikanie mechanizmu obwiniania/ poczucia krzywdy
– Czemu tak trudno jest z zrealizować wyznaczony cel
– Czym jest świadome życie i dlaczego ludzie go unikają

– Jak sobie radzić z:
– narzekaniem
– pracoholizmem
– poczuciem sensu/bezsensu pracy/życia
– niską asertywnością w pracy ( i nie tylko) Pracowników?
– Czemu zmiana jest taka trudna i jakie są warunki jej powstania?

4. Ćwiczenia oparte na rozwiązywaniu rzeczywistych case study z wykorzystaniem narzędzi coachingowych

4.1 Piramida R. Diltsa jako podstawa pracy narzędziami w coachingu holistycznym

4.2 Praca nad celem:
– cel a efekt
– siatka celów
– wyznaczanie celów krótko, średnio i długoterminowych

4.3 Narzędzia diagnozujące:
– Koła: życia, wartości, biznesu, priorytetów
– Model GROW
– Model: Wizja- Strategia-Determinacja
– Tabela potrzeb

4.5 Oprogramowanie Klienta:
– Przekonania,
– Obawy

4.6 Narzędzia służące do uruchomienia działania
– Pytania sondujące, pytania rozkruszające, pytania o emocje, pytania o stan pożądany
– Pytania: adekwatne pytania,

5. Rozmowy z pracownikami
– Ćwiczenia sesji coachingowych lub ich fragmentów
( praca z kamerą) głównie skierowane na udzielanie poprawnego feedbacku coachowanej osobie oraz zamykania wątków w procesie coachingu  wewnątrz organizacji.

6. Formalności w zarządzaniu coachingowym
– Zawieranie kontraktu ( czy i kiedy)
– Jak prowadzić zapisy sesji ( i kiedy)
– Jak robić raport z coachingu w sposób etyczny w oparciu o wskaźniki zmiany

7. Zaplecze coacha 
– komunikacja wewnętrzna
– motywacja do roli coacha
– praca z wewnętrznym krytykiem

Szkolenie coaching w zarządzaniu ma charakter plastyczny. W zależności od zaawansowania Uczestników oraz ich potrzeb niektóre narzędzia mogą zostać rozszerzone a inne pominięte lub zmodyfikowane.

Metody i techniki wykorzystywane podczas szkolenia Coaching w zarządzaniu

  • wykład
  • kwestionariusze do narzędzi coachingowych
  • odgrywanie ról
  • praca z kamerą
  • feedback
  • dyskusja

Czas trwania

2 dni - 12 godzin, od 9:15 do 15:15

Prelegenci

Cytat

Trener KM Studio

Gdzie i kiedy

Łódź 20 - 21 maja 2021
KM Studio

90-430 Łódź

Piotrkowska 125

woj. łódzkie

Gdzie i kiedy

Online 20 - 21 maja 2021

Gdzie i kiedy

Łódź 22 - 23 czerwca 2021
KM Studio

90-430 Łódź

Piotrkowska 125

woj. łódzkie

Gdzie i kiedy

Online 22 - 23 czerwca 2021

Gdzie i kiedy

Łódź 20 - 21 lipca 2021
KM Studio

90-430 Łódź

Piotrkowska 125

woj. łódzkie

Gdzie i kiedy

Online 20 - 21 lipca 2021

Gdzie i kiedy

Łódź 19 - 20 sierpnia 2021
KM Studio

90-430 Łódź

Piotrkowska 125

woj. łódzkie

Gdzie i kiedy

Online 19 - 20 sierpnia 2021

Gdzie i kiedy

Łódź 16 - 17 września 2021
KM Studio

90-430 Łódź

Piotrkowska 125

woj. łódzkie

Gdzie i kiedy

Online 16 - 17 września 2021

Gdzie i kiedy

Łódź 19 - 20 października 2021
KM Studio

90-430 Łódź

Piotrkowska 125

woj. łódzkie

Gdzie i kiedy

Online 19 - 20 października 2021

Weź udział

Cena szkolenia stacjonarnego
za osobę
1300 PLN
+23% vat
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa
  • serwis obiadowy
  • przerwy kawowe
Cena szkolenia online
za osobę
1300 PLN
+23% vat
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa

Organizator

KM Studio
90-312 Łódź
pl Zwycięstwa 2
woj. łódzkie
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Weź udział, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego powyżej. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić rejestrację oraz przekazać szczegóły organizacyjne.

Komputer z dostępem do internetu

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.
Wiadomość została wysłana!

Dane kontaktowe

KM Studio
90-312 Łódź pl Zwycięstwa 2
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!