Content Marketing

O szkoleniu

W trakcie czterodniowego szkolenia Content Marketing zapoznasz się z elementami niezbędnymi do zbudowania skutecznej strategii marketingu treści. Omówimy kluczowe typy treści stosowane w Content Marketingu – od tekstowych po audiowizualne, a także zaplanujemy ich dystrybucję w kanałach digital. Zgodnie z dobrymi praktykami copywritingu i webwritingu stworzymy treści przyciągające i angażujące potencjalnych odbiorców. Przyjrzymy się także narzędziom wykorzystywanym przez marketerów do działań Content Marketingowych. Szkolenie prowadzone jest w formie zdalnej pracy z domu w dowolnej lokalizacji.

Czy wiesz, że każdego dnia dociera do nas średnio około 5 tysięcy komunikatów reklamowych? To sprawia, że jesteśmy coraz bardziej obojętni na klasyczne reklamy i oczekujemy od marek czegoś więcej niż prostego przekazu zawierającego perswazję. Nie lubimy nachalnych reklam i ich nie zauważamy (tzw. zjawisko banner blindness) lub blokujemy ich wyświetlanie (adblocki).

Content Marketing stał się doskonałą odpowiedzią na powyższe problemy, dając nam, jako odbiorcom atrakcyjne, angażujące i wartościowe treści. Marki zyskały jednocześnie wielu lojalnych klientów, którzy odnajdują w ich treściach, to czego potrzebują.
Jak wynika z badań IAB Polska w Polsce aż 80% marketerów deklaruje korzystanie w swoich działaniach z Content Marketingu. Jednocześnie tylko 35%* firm twierdzi, że posiada spisaną strategię Content Marketingową. Badania pokazują, że brak spisanej strategii przekłada się wprost na brak konkretnych działań w Content Marketingu.

Jeśli szukasz odpowiedzi na pytanie, jak wprowadzić i realizować skuteczne działania marketingu treści w Twojej firmie, zapraszam na Szkolenie Content Marketing!
Dlaczego warto wziąć udział?

W ramach Szkolenia Content Marketing nauczysz się:

  • Projektowania od podstaw strategii Content Marketingowej,
  • Tworzenia persony, czyli realnego obrazu odbiorcy Twoich treści Content Marketingowych,
  • Rodzajów treści Content Marketingowych i kanałów ich dystrybucji w Internecie,
  • Technik projektowania treści, które sprawią ze użytkownicy chętnie będą je czytać i dzielić się nimi,
  • Prostych sposobów na znajdowanie inspiracji do tworzenia wartościowych treści,
  • Projektowania treści i grafik na stronę, aby wyświetlały się na wysokich pozycjach w wyszukiwarce Google (SEO)
  • Mierników, które pomogą Ci ocenić efektywność realizowanych działań Content Marketingowych,
  • Narzędzi wspierających działania w Content Marketingu.
Kto powinien wziąć udział?
  • Dla osób zajmujących się zarządzaniem lub/i realizacją działań Content marketingowych
  • Dla przedstawicieli działów digital marketingu, a także Public Relations, Human Resources
  • Dla agencji współpracujących w klientami w obszarze Content Marketingu
  • Dla właścicieli firm, przedsiębiorców, przedstawicieli organizacji samorządowych i non-profit
  • Dla osób zainteresowanych trendami i poszukujących inspiracji w obszarze Content Marketingu

Program szkolenia

Wprowadzenie do Content Marketingu

  • Czym jest Content Marketing – założenia i filozofia inbound marketing
  • Strategia w Content Marketingu
  • Content Marketing 2020 – trendy w Polsce i na świecie

Strategia w Content Marketingu od podstaw

  • Po co to robię, czyli cele realizowane w Content Marketingu – B2B i B2C
  • Grupa docelowa – jak stworzyć personę, czyli model idealnego odbiorcy treści
  • Customer Journey Map – droga klienta do zakupu produktu/usługi
  • Model POEM w praktyce – media płatne, własne, pozyskane – specyfika, wady i zalety
  • Harmonogram działań w Content Marketingu
  • Wskaźniki efektywności i pomiar kampanii content marketingowych

Warsztat praktyczny – projektowanie persony

Rodzaje marketingu treści – przegląd i case study

  • Context Marketing
  • Real Time Marketing
  • Visual Content Marketing
  • Audio Content Marketing
  • Content curation
  • Evergreen content
  • Reklama natywna
  • Storytelling

Rodzaje treści i kanały komunikacji w Content Marketingu

  • Od własnej strony www przez case study, e-book i newsletter do webinarium.
    Przegląd typów treści, ich specyfika i kluczowe elementy wpływające na zaangażowanie odbiorcy
  • Kanały komunikacji – od ekosystemu Facebook i Google, przez portale, serwisy eksperckie do e-mail marketingu i sieci content marketingowych.
  • Narzędzia w pracy Content Marketera – przegląd

Warsztat praktyczny – budowa strategii Content Marketingowej

Content Marketing I SEO (Search Engine Optimization)

  • Optymalizacja serwisu pod kątem SEO – SEO on-site i SEO off-site
  • Algorytmy Google – jak wpływają na pozycjonowanie strony w wyszukiwarce?
  • Pisanie treści pod SEO. SEO copywriting, czyli jak pisać treści wartościowe dla odbiorcy i przyjazne wyszukiwarce (długość tekstu, ilość słów kluczowych itp.)

Copywriting i webwriting, czyli jak projektować treści angażujące odbiorców?

  • Trzy ekrany – smartfon, komputer, tablet, czyli jak czytamy w Internecie?
  • Kluczowe zasady w projektowaniu treści internetowych – odwrócona piramida, skanowanie, skimming:
    – Forma czy treść – co ważniejsze w tworzeniu skutecznych treści?
    – Jak pisać językiem korzyści, który trafi w potrzeby odbiorcy?
    – Nagłówek/tytuł, czyli jak zaprojektować kluczowy element naszego przekazu?
    – Angażujące formuły copywriterskie – przegląd
    – Wygląd i struktura tekstu mają znaczenie – wybór fontu, długość akapitu, szerokość kolumn itd.
  • Narzędzia webwritera – przegląd

Warsztat praktyczny- projektowanie treści

Lead generation – pozyskiwanie wartościowych kontaktów

  • Landing page – projektowanie skutecznej strony lądowania – dobre praktyki
    (od nagłówka, przez formularz do CTA)
  • Marketing Automation w Content Marketingu – jak i kiedy stosować?
  • Lead nurturing – dobre praktyki w podgrzewaniu leadów

Podsumowanie i zakończenie szkolenia

Czas trwania

4 dni, 20-22 i 24.06

Prelegenci

Monika Bartołd

Trenerka biznesu, certyfikowana trenerka DIMAQ – Digital Marketing Qualification, konsultantka e-marketingu. Właścicielka firmy doradczo-szkoleniowej.

Edukuje i pomaga organizacjom w obszarze budowania strategii marki i efektywnej komunikacji w świecie internetu.

W trakcie 20-letniej kariery zawodowej zdobywała doświadczenie e-marketingowe i menedżerskie w Grupie Onet-RAS Polska, Gazeta.pl (Agora S.A.), Gemius S.A., IDMnet Sp. z o.o. (ZPR Media Group).

W latach 2017-2018 związana zawodowo z Internet Advertising Bureau Polska (IAB Polska), gdzie odpowiadała za współpracę z 230 firmami z branży reklamowej zrzeszonymi w organizacji.

Obecnie współpracuje z IAB Polska jako rekomendowana trenerka DIMAQ a także odpowiada za merytorykę cyklu spotkań dla profesjonalistów digitalu- DIMAQ Voice.

Trenerka biznesu i umiejętności społecznych. Absolwentka Szkoły Trenerów Biznesu TROP. Jako ekspert, realizuje projekty szkoleniowe z obszaru skutecznej komunikacji interpersonalnej i współpracy w zespole.

Terminy i miejsca

To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Wymagany jest komputer z dostępem do internetu.
brak danych

Warszawa

woj. mazowieckie

Rejestracja

Cena standardowa
za osobę
2 500
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat uczestnictwa
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: IT MEDIA S.C.
  • Ulica i nr: ul. Elektronowa 2
  • Kod pocztowy: 03-219
  • Miejscowość: Warszawa
  • Numer NIP: 5242365558

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Eventis.pl
04-395 Warszawa ul. Siennicka 22/22

Organizator

IT MEDIA S.C.
03-219 Warszawa, Polska
ul. Elektronowa 2
woj. mazowieckie
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!