Szkolenie

Cross-selling i up-selling, czyli maksymalizowanie zysków z jednej transakcji

O szkoleniu

Celem szkolenia jest wzmocnienie stałej efektywności sprzedażowej uczestników warsztatu ze szczególnym uwzględnieniem maksymalizowania zysków z jednej transakcji. Korzyści dla uczestników szkolenia: Możliwość zdobycia i doskonalenia umiejętności z zakresu: Rozwoju komunikacyjno - sprzedażowego ukierunkowanego na wzrost sprzedaży i zysków z jednej transakcji Budowania swoją postawą wizerunku profesjonalnej i godnej zaufania Firmy Tworzenia profesjonalnego, pozytywnego pierwszego wrażenia Praktycznego wykorzystywania technik ułatwiających komunikację z Klientem Rozpoznawania preferencji komunikacyjnych Klientów Efektywnego prowadzenia rozmowy sprzedażowej przez telefon i bezpośrednio Aktywnego słuchania i dopasowywania swoich komunikatów do potrzeb Klienta Stosowania skutecznych technik zadawania pytań Kreowania / wzbudzania potrzeb klientów Sprzedaży w oparciu o analizę potrzeb Klienta Odpowiedniego dobierania treści i formy komunikatów podczas składania droższej lub szerszej propozycji /oferty Wywierania wpływu na Klienta Przełamywania zastrzeżeń Klientów Efektywnego komunikowania się z trudnym Klientem Przekonującego mówienia Możliwość pogłębienia, nabycia i utrwalenia wiedzy z zakresu: Roli i odpowiedzialności jaka spoczywa na uczestnikach warsztatu w procesie kształtowania pozycji rynkowej firmy Przejawów postawy proaktywnej w pracy Korzyści dla Klientów jakie niesie ze sobą dodatkowa oferta Zasad budowania dobrych relacji biznesowych Powodów określonego zachowania Klientów Zasad prowadzenia komunikacji sprzedażowej gwarantującej sukces sprzedażowy Do-sprzedaży, jako metody zwiększania sprzedaży i osiągania satysfakcji Klienta Socjotechnik, reguł wywierania wpływu w procesie sprzedaży Mocnych stron uczestnika warsztatu i obszarów do rozwoju Wśród wielu form aktywności, na szkoleniu możemy wyróżnić: - moderowane dyskusje - ćwiczenia pojedyncze i w grupach - studia przypadków - dzielenie się najlepszymi praktykami - scenki i grę szkoleniową
Kto powinien wziąć udział?

Na szkolenie zapraszamy Pracowników przyjmujących zamówienie od Klienta który już zdecydował się na zakup produktu/usługi a których zadaniem jest skłonienie klienta do zakupu droższej opcji lub równolegle innych produktów/usług.

Program szkolenia

MODUŁ I. WIEM JAKICH EFEKTÓW SIĘ ODE MNIE OCZEKUJE I JESTEM ZMOTYWOWANY DO PRACY

  1. Czego ode mnie oczekują? - Klient i mój Przełożony
  2. Strefy wpływu uczestników szkolenia w odniesieniu do oczekiwań stron
  3. Korzyści z profesjonalnego podejścia do procesu sprzedaży

MODUŁ II. ANALIZA MOICH MOCNYCH STRON

  1. Osobowościowy test autoanalizy
  2. ,,Przekonaj mnie’’ - gra sprzedażowa
  3. Indywidualna informacja zwrotna
    • Mocne strony - obszary na których Uczestnik warsztatu może budować
    • Pięty achillesowe - obszary do niwelowania negatywnego wpływu lub do dalszego rozwoju

MODUŁ III. ZWIĘKSZAM WOLUMEN I WARTOŚĆ SPRZEDAŻY PRZEZ DOSTOSOWANIE SIĘ DO OSOBOWOŚCI KLIENTA

  1. Narzędziowa osobowość Klienta i Sprzedawcy
  2. Na co zwracać uwagę żeby rozpoznać osobowość Klienta?
    • Podczas spotkania bezpośredniego
    • Podczas rozmowy telefonicznej
  3. Narzędzia wywierania wpływu na Klientów o poszczególnych osobowościach w procesie:
    • Zjednywania sobie Klienta podczas pierwszego kontaktu
    • Przekonywania
    • Argumentowania
    • Zapobiegania konfliktom
    • Motywowania do droższego zakupu
    • Składania dodatkowej oferty
    • Zamykania sprzedaży

MODUŁ IV. WYWIERAM WPŁYW SPRZEDAŻOWY ZA POMOCĄ WŁASNEJ MOWY CIAŁA

  1. Komunikacja niewerbalna w rozmowie z Klientem
  2. Robienie profesjonalnego pierwszego wrażenia
  3. Budowanie relacji
  4. Wzmacnianie i akcentowanie wypowiedzi
  5. Spójność sygnałów werbalnych i niewerbalnych

MODUŁ V. WIEM JAKIE MA POWODY KLIENT ŻEBY KUPIĆ DROŻEJ I WIĘCEJ

  1. Proszę powiedzieć…? - pytania pierwszym filarem do-sprzedaży
  2. Lista pytań nakierowujących Klienta

MODUŁ VI. ,,TO JEST DOKŁADNIE TO, CZEGO OCZEKUJĘ’’ - MYŚLI KLIENT

  1. Model: Cecha - Zaleta - Korzyść - Dowód
  2. Kody językowe -Tworzenie przekonującej argumentacji
  3. Propozycja dodatkowej / uzupełniającej oferty - ćwiczenie

MODUŁ VII. ,,TO JEST ZA DROGIE’’

  1. Podłoże obiekcji Klientów
  2. Obiekcja Klienta, jako nasze wsparcie w procesie sprzedaży
  3. Lista rzeczywistych obiekcji i metody postępowania z nimi
  4. Scenki warsztatowe

MODUŁ VIII. TRUDNY KLIENT

  1. Jak rozmawiać ze zdenerwowanym czy agresywnym Klientem?
  2. Zasady rozmowy z reklamacyjnym Klientem
  3. Gry i manipulacje Klientów
  4. Asertywne budowanie relacji w sprzedaży z ,,trudnym’’ Klientem

MODUŁ IX. PODSUMOWANIE SZKOLENIA

  1. Syntetyczne podsumowanie treści szkolenia
  2. Wskazówki dotyczące implementacji nabytych umiejętności w praktyce
  3. Zadanie wdrożeniowe
  4. Ewaluacja szkolenia

Czas trwania

I dzień: 10:00 - 18:00
(w tym przerwa obiadowa 45 min)
II dzień: 09:00 - 17:00
(w tym przerwa obiadowa 45 min)

Prelegenci

Cytat

Maciej Leszczyński

Autor, konsultant i trener przy realizacji kompleksowych programów szkoleniowych dla kluczowych Klientów.

Przez trzynaście lat pracował w biznesie i posiada doświadczenie  zarówno  z zakresu  sprzedaży i negocjacji jak i zarządzania pracownikami działu sprzedaży.
Autor, konsultant i trener przy realizacji kompleksowych programów szkoleniowych dla kluczowych Klientów.

Wybrane, zrealizowane projekty szkoleniowo-doradcze:

  • W MUREXIN i koncernie DELL dzielił się wiedzą jak pozyskiwać i zarządzać kluczowymi Klientami w celu maksymalizacji zysków.
  • Na zlecenie Towarzystwa Ubezpieczeniowego ROYAL PBK opracował i uczestniczył we wdrażaniu jednolitych dla całej korporacji standardów sprzedażowej obsługi Klienta.
  • Dla pracowników CIBA VISION prowadził cykl szkoleń związanych ze sprzedażą Ich produktów.
  • Sprzedawcom BIMS PLUS przekazywał nową koncepcje pozyskiwania kluczowych Klientów.
  • W TIME (Radio Eska) dzielił się wiedzą i doświadczeniem z zakresu efektywnej sprzedaży.
  • Pracowników HANZA Grupa Inwestycyjna uczył zaawansowanych technik perswazji i wywierania wpływu.
  • Podczas wchodzenia na rynek Liberty Direct uczył Ich nowych pracowników zasad efektywnej sprzedaży przez telefon.
  • Zaawansowanych technik komunikacji sprzedażowej uczył sprzedawców NEWDERM.
  • Dla kupców sieci SPS HANDEL - ZIELONY MARKET prowadził szkolenie z technik zakupowo-negocjacyjnych.
  • Jak efektywnie współpracować z sieciami dilerskimi uczył menadżerów sprzedaży Toyota Bank Polska
  • Pracowników EGMONT Polska i NETIA S.A uczył jak wpływać na Klientów podczas prezentacji sprzedażowej.
  • Korzystając ze swoich doświadczeń i wiedzy przygotowywał Kluczowych sprzedawców korporacji BEKO S.A. do negocjacji rocznych z Sieciami Handlowymi i Hurtowniami.
  • Podczas szkolenia dla pracowników EGMONT Polska wzmacniał ich pozycje w międzynarodowych negocjacjach z kluczowymi dostawcami.
  • Dla Managerów NOVARTIS prowadził szkolenie z zaawansowanych technik negocjacji.
  • Managerów SAD (wyłączny przedstawiciel Apple na Polskę) szkolił z technik negocjacji biznesowych.
  • Podczas cyklicznych sesji doskonalił umiejętności prowadzenia negocjacji biznesowych Menedżerów w projekcie Małopolskiej Akademii Menedżera.
  • Podczas szkolenia warsztatowego dla PIERRE FABRE wzmacniał pozycje kluczowych pracowników tej korporacji w negocjacjach z Ministerstwem Zdrowia i Hurtowniami Farmaceutycznymi.

Wykształcenie:

1. Wydział Zarządzania i Marketingu w Wyższej Szkole Przedsiębiorczości i Zarządzania im. L. Koźmińskiego w Warszawie.

2. Szkoła Trenerów Biznesu ,,Trop” działającej pod Patronatem Polskiego Towarzystwa Psychologicznego.

3. Szkoła Trenerów Rozwoju Osobistego Metodą Tippinga

4. Szkolenie akredytacyjnege dla Trenerów Insights Discovery

5. Szkoła Coachingu Narzędziowego

6. Szkolenie akredytacyjne z nowej wersji metodologii KirkPatrick’a (poszkoleniowe narzędzia prowadzące szkolony zespół do osiągania wyznaczonych celów).

7. Szkoła Coachów ICF ACSTH z egzaminacją VCC.

Gdzie i kiedy

Wrocław 21 - 22 grudnia 2020
Hotel***** Radisson Blu

50-156 Wrocław

Purkyniego 10

woj. dolnośląskie

Gdzie i kiedy

Poznań 19 - 20 listopada 2020
Conference Center - Ogrodowa 12

61-821 Poznań

Ogrodowa 12

woj. wielkopolskie

Gdzie i kiedy

Warszawa 8 - 9 października 2020
Centrum Szkoleniowe WSPÓLNA

00-686 Warszawa

Wspólna 56

woj. mazowieckie

Gdzie i kiedy

Łódź 28 - 29 września 2020
Hotel Focus

90-554 Łódź

ul. Łąkowa 23/25

woj. łódzkie

Gdzie i kiedy

Wrocław 27 - 28 sierpnia 2020
Hotel***** Radisson Blu

50-156 Wrocław

Purkyniego 10

woj. dolnośląskie

Zapisz się

Cena 1
zł + 23% VAT za osobę
1480 PLN
Cena zawiera:
  • - Autorskie materiały szkoleniowe - Certyfikat ukończenia szkolenia - Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do miesiąca po zakończonym szkoleniu każdy uczestnik będzie mógł kontaktować się z Trenerem mailowo lub/i telefonicznie w celu uzyskania pomocy przy wdrażaniu umiejętności zdobytych podczas szkolenia)
Zapisz się

Organizator

Avenhansen Sp. z o.o.
30-218 Kraków
ul. Podłączne 31
woj. małopolskie
Jesteśmy profesjonalną firmą szkoleniową. Nasz profesjonalizm opiera się na wiedzy o prowadzeniu firmy szkoleniowej i umiejętnościach obsługi naszych Klientów. To również otwartość na informacje płynące do nas z zewnątrz, umiejętność słuchania naszyc...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

  1. Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego powyżej.
  2. Po jego otrzymaniu będziemy się kontaktować z Państwem, potwierdzać udział oraz przekazywać informacje dotyczące organizacji szkolenia oraz zasad płatności.

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Avenhansen Sp. z o.o.
30-218 Kraków ul. Podłączne 31
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!