O szkoleniu
Cel szkolenia:
Wzmocnienie stałej efektywności sprzedażowej uczestników warsztatu ze szczególnym uwzględnieniem maksymalizowania zysków z jednej transakcji.
Korzyści szczegółowe dla uczestników szkolenia:
Możliwość zdobycia i doskonalenia umiejętności z zakresu:
- Rozwoju komunikacyjno- sprzedażowego ukierunkowanego na wzrost sprzedaży i zysków z jednej transakcji
- Budowania swoją postawą wizerunku profesjonalnej i godnej zaufania Firmy
- Tworzenia profesjonalnego, pozytywnego pierwszego wrażenia
- Praktycznego wykorzystywania technik ułatwiających komunikację z Klientem
- Rozpoznawania preferencji komunikacyjnych Klientów
- Efektywnego prowadzenia rozmowy sprzedażowej przez telefon i bezpośrednio
- Aktywnego słuchania i dopasowywania swoich komunikatów do potrzeb Klienta
- Stosowania skutecznych technik zadawania pytań
- Kreowania / wzbudzania potrzeb klientów
- Sprzedaży w oparciu o analizę potrzeb Klienta
- Odpowiedniego dobierania treści i formy komunikatów podczas składania droższej lub szerszej propozycji /oferty
- Wywierania wpływu na Klienta
- Przełamywania zastrzeżeń Klientów
- Efektywnego komunikowania się z trudnym Klientem
- Przekonującego mówienia
Możliwość pogłębienia, nabycia i utrwalenia wiedzy z zakresu:
- Roli i odpowiedzialności jaka spoczywa na uczestnikach warsztatu w procesie kształtowania pozycji rynkowej firmy
- Przejawów postawy proaktywnej w pracy
- Korzyści dla Klientów jakie niesie ze sobą dodatkowa oferta
- Zasad budowania dobrych relacji biznesowych
- Powodów określonego zachowania Klientów
- Zasad prowadzenia komunikacji sprzedażowej gwarantującej sukces sprzedażowy
- Do-sprzedaży, jako metody zwiększania sprzedaży i osiągania satysfakcji Klienta
- Socjotechnik, reguł wywierania wpływu w procesie sprzedaży
- Mocnych stron uczestnika warsztatu i obszarów do rozwoju
Na szkolenie zapraszamy Pracowników przyjmujących zamówienie od Klienta który już zdecydował się na zakup produktu/usługi a których zadaniem jest skłonienie klienta do zakupu droższej opcji lub równolegle innych produktów/usług.
Program szkolenia
MODUŁ I. WIEM JAKICH EFEKTÓW SIĘ ODE MNIE OCZEKUJE I JESTEM ZMOTYWOWANY DO PRACY
- Czego ode mnie oczekują? - Klient i mój Przełożony
- Strefy wpływu uczestników szkolenia w odniesieniu do oczekiwań stron
- Korzyści z profesjonalnego podejścia do procesu sprzedaży
MODUŁ II. ANALIZA MOICH MOCNYCH STRON
- Osobowościowy test autoanalizy
- ,,Przekonaj mnie’’ - gra sprzedażowa
- Indywidualna informacja zwrotna
- Mocne strony - obszary na których Uczestnik warsztatu może budować
- Pięty achillesowe - obszary do niwelowania negatywnego wpływu lub do dalszego rozwoju
MODUŁ III. ZWIĘKSZAM WOLUMEN I WARTOŚĆ SPRZEDAŻY PRZEZ DOSTOSOWANIE SIĘ DO OSOBOWOŚCI KLIENTA
- Narzędziowa osobowość Klienta i Sprzedawcy
- Na co zwracać uwagę żeby rozpoznać osobowość Klienta?
- Podczas spotkania bezpośredniego
- Podczas rozmowy telefonicznej
- Narzędzia wywierania wpływu na Klientów o poszczególnych osobowościach w procesie:
- Zjednywania sobie Klienta podczas pierwszego kontaktu
- Przekonywania
- Argumentowania
- Zapobiegania konfliktom
- Motywowania do droższego zakupu
- Składania dodatkowej oferty
- Zamykania sprzedaży
MODUŁ IV. WYWIERAM WPŁYW SPRZEDAŻOWY ZA POMOCĄ WŁASNEJ MOWY CIAŁA
- Komunikacja niewerbalna w rozmowie z Klientem
- Robienie profesjonalnego pierwszego wrażenia
- Budowanie relacji
- Wzmacnianie i akcentowanie wypowiedzi
- Spójność sygnałów werbalnych i niewerbalnych
MODUŁ V. WIEM JAKIE MA POWODY KLIENT ŻEBY KUPIĆ DROŻEJ I WIĘCEJ
- Proszę powiedzieć…? - pytania pierwszym filarem do-sprzedaży
- Lista pytań nakierowujących Klienta
MODUŁ VI. ,,TO JEST DOKŁADNIE TO, CZEGO OCZEKUJĘ’’ - MYŚLI KLIENT
- Model: Cecha - Zaleta - Korzyść - Dowód
- Kody językowe -Tworzenie przekonującej argumentacji
- Propozycja dodatkowej / uzupełniającej oferty - ćwiczenie
MODUŁ VII. ,,TO JEST ZA DROGIE’’
- Podłoże obiekcji Klientów
- Obiekcja Klienta, jako nasze wsparcie w procesie sprzedaży
- Lista rzeczywistych obiekcji i metody postępowania z nimi
- Scenki warsztatowe
MODUŁ VIII. TRUDNY KLIENT
- Jak rozmawiać ze zdenerwowanym czy agresywnym Klientem?
- Zasady rozmowy z reklamacyjnym Klientem
- Gry i manipulacje Klientów
- Asertywne budowanie relacji w sprzedaży z ,,trudnym’’ Klientem
MODUŁ IX. PODSUMOWANIE SZKOLENIA
- Syntetyczne podsumowanie treści szkolenia
- Wskazówki dotyczące implementacji nabytych umiejętności w praktyce
- Zadanie wdrożeniowe
- Ewaluacja szkolenia
Czas trwania
Szczegółowy harmonogram do uzgodnienia
Prelegenci
Maciej Leszczyński
Autor, konsultant i trener przy realizacji kompleksowych programów szkoleniowych dla kluczowych Klientów.
Przez trzynaście lat pracował w biznesie i posiada doświadczenie zarówno z zakresu sprzedaży i negocjacji jak i zarządzania pracownikami działu sprzedaży.
Autor, konsultant i trener przy realizacji kompleksowych programów szkoleniowych dla kluczowych Klientów.
Wybrane, zrealizowane projekty szkoleniowo-doradcze:
- W MUREXIN i koncernie DELL dzielił się wiedzą jak pozyskiwać i zarządzać kluczowymi Klientami w celu maksymalizacji zysków.
- Na zlecenie Towarzystwa Ubezpieczeniowego ROYAL PBK opracował i uczestniczył we wdrażaniu jednolitych dla całej korporacji standardów sprzedażowej obsługi Klienta.
- Dla pracowników CIBA VISION prowadził cykl szkoleń związanych ze sprzedażą Ich produktów.
- Sprzedawcom BIMS PLUS przekazywał nową koncepcje pozyskiwania kluczowych Klientów.
- W TIME (Radio Eska) dzielił się wiedzą i doświadczeniem z zakresu efektywnej sprzedaży.
- Pracowników HANZA Grupa Inwestycyjna uczył zaawansowanych technik perswazji i wywierania wpływu.
- Podczas wchodzenia na rynek Liberty Direct uczył Ich nowych pracowników zasad efektywnej sprzedaży przez telefon.
- Zaawansowanych technik komunikacji sprzedażowej uczył sprzedawców NEWDERM.
- Dla kupców sieci SPS HANDEL - ZIELONY MARKET prowadził szkolenie z technik zakupowo-negocjacyjnych.
- Jak efektywnie współpracować z sieciami dilerskimi uczył menadżerów sprzedaży Toyota Bank Polska
- Pracowników EGMONT Polska i NETIA S.A uczył jak wpływać na Klientów podczas prezentacji sprzedażowej.
- Korzystając ze swoich doświadczeń i wiedzy przygotowywał Kluczowych sprzedawców korporacji BEKO S.A. do negocjacji rocznych z Sieciami Handlowymi i Hurtowniami.
- Podczas szkolenia dla pracowników EGMONT Polska wzmacniał ich pozycje w międzynarodowych negocjacjach z kluczowymi dostawcami.
- Dla Managerów NOVARTIS prowadził szkolenie z zaawansowanych technik negocjacji.
- Managerów SAD (wyłączny przedstawiciel Apple na Polskę) szkolił z technik negocjacji biznesowych.
- Podczas cyklicznych sesji doskonalił umiejętności prowadzenia negocjacji biznesowych Menedżerów w projekcie Małopolskiej Akademii Menedżera.
- Podczas szkolenia warsztatowego dla PIERRE FABRE wzmacniał pozycje kluczowych pracowników tej korporacji w negocjacjach z Ministerstwem Zdrowia i Hurtowniami Farmaceutycznymi.
Wykształcenie:
1. Wydział Zarządzania i Marketingu w Wyższej Szkole Przedsiębiorczości i Zarządzania im. L. Koźmińskiego w Warszawie.
2. Szkoła Trenerów Biznesu ,,Trop” działającej pod Patronatem Polskiego Towarzystwa Psychologicznego.
3. Szkoła Trenerów Rozwoju Osobistego Metodą Tippinga
4. Szkolenie akredytacyjnege dla Trenerów Insights Discovery
5. Szkoła Coachingu Narzędziowego
6. Szkolenie akredytacyjne z nowej wersji metodologii KirkPatrick’a (poszkoleniowe narzędzia prowadzące szkolony zespół do osiągania wyznaczonych celów).
7. Szkoła Coachów ICF ACSTH z egzaminacją VCC.
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
- Wsparcie poszkoleniowe Trenera
- Do podanej ceny szkolenia zostaną doliczony koszty logistyczne uzależnione od lokalizacji miejsca szkolenia.
- W przypadku chęci realizacji szkolenia poza siedzibą firmy, na Państwa życzenie, przedstawimy kilka propozycji obiektów w których mogłoby się ono odbyć.
- Rozwiń
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Organizator

Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.
REALIZUJEMY SZKOLENIA W RAMACH BAZY USŁUG ROZWOJOWYCH i POZYSKANYCH PRZEZ KLIENTA ŚRODKÓW Z KRAJOWEGO FUNDUSZU SZKOLENIOWEGO (KFS).
Masz pytania? Napisz do nas
