Customer Experience - od mapowania przez projektowanie do zarządzania doświadczeniami klientów

O szkoleniu

O tym, jak istotne jest kształtowanie pozytywnych doświadczeń u klientów wiedzą już wszystkie dobrze prosperujące firmy. Aby zdobyć wysoką pozycję rynkową, wyróżnić się na tle konkurencji i zdobyć grono stałych i zadowolonych klientów, nie wystarczy już świetnej jakości produkt czy usługa, świetny marketing, konkurencyjne ceny albo unikatowy i skuteczny kanał dystrybucji. Zdecydowana większość klientów chce związać się z marką, czuć przynależność do niej i czerpać satysfakcję oraz przyjemność z kontaktów z nią. Jak spowodować, żeby mieć takich właśnie klientów i taką właśnie markę? O tym jest to szkolenie, w którym nie zabraknie teorii, najlepszych praktyk rynkowych, wspólnej dyskusji, ale tez wspólnego praktykowania na globalnie uznanych narzędziach CX.

Dlaczego warto wziąć udział?

Korzyści dla uczestników:

  1. Zrozumienie podstawowych zagadnień obszaru CX
  2. Umiejętność samodzielnego planowania działań w obszarze CX (projektowanie, mierzenie, zarządzanie)
  3. Umiejętność świadomego doboru miar CX do monitorowana doświadczeń klientów i ulepszania ich w ramach współpracy klient – firma
  4. Umiejętność zaplanowania badań CX
  5. Umiejętność tworzenia i posługiwania się mapą podróży klienta (CJM)
Kto powinien wziąć udział?

Szkolenie skierowane jest do szerokiej grupy odbiorców:

  • specjalistów i menedżerów zespołów Customer Experience (CX), którzy dopiero zaczynają swoją przygodę z tematyką zarządzania doświadczeniami klientów (CEM)
  • badaczy CX/UX, którzy chcą sobie poukładać/poszerzyć wiedzę z zakresu badań CX/UX, poznać najlepsze praktyki rynkowe w zakresie miar CX/UX oraz narzędzi badawczych, jak i samych badań
  • specjalistów i ekspertów obszaru UX, którzy chcą uzupełnić swoją wiedzę o metodach pracy i narzędziach wykorzystywanych przy projektowaniu i wdrażaniu klientocentrycznych rozwiązań w biznesie
  • projektantów UX/UI/service design, którzy chcą poszerzyć swoje horyzonty z zakresu CX
  • marketingowców, pracowników obsługi klienta, analityków, developerów i wszystkich tych, którzy przygotowują się do objęcia w organizacji ról związanych z CEM lub też pragną pogłębić swoją wiedzę w tym obszarze

Program szkolenia

  1. Wprowadzenie do Customer Experience (podstawowe pojęcia, rola CX w firmie, narzędzia CX, najlepsze CX-owe praktyki rynkowe)
  2. Mapowanie, zrozumienie i pomiar doświadczeń klienta (m.in. Customer Journey Map, diagnozowanie oczekiwań i doświadczeń klientów, badania CX, Customer Voice w firmie, najlepsze praktyki rynkowe)
  3. Projektowanie doświadczeń klientów
  4. Zarządzanie i strategia CX w firmie (Customer Experience Management, jego obszary, cykl zarządzania doświadczeniami klientów, strategie CX, fazy dojrzałości CX, kluczowe warunki sukcesu i mierniki dla CX)
  5. Budowanie kultury firmy skupionej na klientach - rola pracowników w tworzeniu pozytywnych doświadczeń klientów (m.in. employee experience, employer branding i employee engagement, rynkowe przykłady modeli wspierania pracowników w budowaniu CX)

Czas trwania

09:00-16:30

Prelegenci

Tomasz Opalski 

CX / UX Expert, ING Bank Śląski, Centrum Eksperckie Doświadczeń Klienta

  • Ekonomista, badacz, konsultant, analityk rynku z 25 letnim doświadczeniem w różnych branżach (bankowość, konsulting, meble, instytucje samorządowe)
  • Od 17 lat w ING odpowiedzialny za badania po stronie detalicznej banku. Od samego początku bankowości mobilnej i internetowej Moje ING (2014 rok) odpowiedzialny za badania UX dla niej.
  • Członek Zarządu Polskiego Towarzystwa Badań Rynku i Opinii (2 kadencja)
  • Wykładowca akademicki na studiach podyplomowych z Zarządzania Doświadczeniem Klienta (Customer Experience Management) na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie
  • Trener programu UX-PM (jedyny w Polsce program międzynarodowej certyfikacji z zakresu UX dla managerów, liderów i członków zespołów: deweloperskich, marketingowych, produktowych i obsługi klienta)
  • Trener Szkoły Consumer Intelligence PTBRiO
  • Trener szkoleń z zakresu CX/UX PTBRiO
  • Prelegent na różnych krajowych i zagranicznych eventach organizowanych m.in. przez PTBRiO oraz ESOMAR

Terminy i miejsca

To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

PTBRiO

02-617 Warszawa

Szarotki 11

woj. mazowieckie

Rejestracja

Cena standardowa
za osobę
1 199
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat uczestnictwa
  • serwis obiadowy
  • przerwy kawowe
Zapisz się
Cena promocyjna
przy zgłoszeniu do 16.02.2024
999
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat uczestnictwa
  • serwis obiadowy
  • przerwy kawowe
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii
  • Ulica i nr: Szarotki 11
  • Kod pocztowy: 02-609
  • Miejscowość: Warszawa
  • Numer NIP: 5262627777

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Przeciągnij plik tutaj lub kliknij, żeby dodać.
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Eventis.pl
04-395 Warszawa ul. Siennicka 22/22

Organizator

Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii
02-609 Warszawa, Polska
Szarotki 11
woj. mazowieckie
Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii (PTBRiO) powstało w 1994 roku. Do Towarzystwa należą osoby zajmujące się profesjonalnie badaniami rynku, które pracują w firmach badawczych oraz klienci zlecający takowe badania. W chwili obecnej (sierpień 2...
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!