Digital Marketing

O szkoleniu

Jako jedyny w Polsce Autoryzowany Ośrodek Szkoleniowy Adobe mamy zaszczyt zaprosić Cię na Szkolenie Digital Marketing Online! Szkolenie prowadzone jest w formie zdalnej pracy z domu lub dowolnej innej lokalizacji. Ma charakter praktycznych ćwiczeń warsztatowych z trenerem.

Czy wiesz, że w Polsce w 2019r. po raz pierwszy w historii wydatki na reklamę
w internecie są wyższe niż wydatki na reklamę w TV?* To przełomowy moment dla naszego rynku reklamowego!

W Polsce z Internetu korzysta już ponad 28 milionów osób, czyli blisko 75% Polaków.

Jak wynika z badań firmy McKinsey, średnio spędzamy w internecie 11 godzin dziennie wykorzystując do tego różne urządzenia – laptop, smartfon czy tablet.

Zarówno globalne marki z dużymi budżetami reklamowymi, jak i niewielcy przedsiębiorcy dostrzegają potencjał internetu i wykorzystują go do swoich działań marketingowych. Jednocześnie badania pokazują, że przeciętnie każdego dnia dociera do nas aż 5 tysięcy przekazów reklamowych.

W jaki więc sposób skutecznie przebić się z komunikatem do naszych potencjalnych klientów w sieci?
Jakie kanały komunikacji i narzędzia wybrać?
Jak najefektywniej wykorzystać budżety reklamowe, aby przełożyły się na realną sprzedaż czy wzrost rozpoznawalności marki wśród internautów?

Odpowiedzi na te pytania znajdziesz podczas 2-dniowego szkolenia.
Dlaczego warto wziąć udział?

W ramach Szkolenia Digital Marketing:

  • Poznasz zasady tworzenia strategii marketingowej w digitalu, prowadzące do budowania trwałej przewagi konkurencyjnej na rynku online
  • Nauczysz się planować działania marketingowe w internecie – od ustalania celów, określania grup odbiorców, projektowanie budżetu mediowego, wybór kanałów komunikacji aż po analizę skuteczności kampanii reklamowych
  • Nauczysz się tworzyć skuteczne przekazy reklamowe, które angażują odbiorcę i zachęcają do kontaktu z Twoją reklamą
  • Poznasz specyfikę kanałów i narzędzi marketingu digital, co ułatwi planowanie skutecznych działań marketingowych i analizę ich efektywności
  • Poznasz trendy w rozwoju rynku internetowego, co pozwoli Ci podejmować właściwe decyzje marketingowe podążające za potrzebami i oczekiwania konsumentów w świecie online
Kto powinien wziąć udział?

Szkolenie kierujemy do:

  • osób zawodowo zajmujących się digital marketingiem (menadżerowie, specjaliści, eksperci itd.)
  • osób, które rozpoczynają pracę w działach marketingu digital
  • wszystkich, którzy współpracują z klientem/agencją reklamową i chcą mówić „tym samym językiem” w kontaktach biznesowych
  • osób, które prowadzą własny biznes i chcą wykorzystać potencjał, jaki daje marketing w internecie do zwiększania rozpoznawalności swojej marki i sprzedaży produktów/usług
  • osób poszukujących inspiracji i trendów w marketingu digital

Program szkolenia

I. Wprowadzenie do digital marketingu

  • E-marketing – rozwój i kluczowe trendy na rynku internetowym
  • Rynek reklamy online w Polsce (potencjał i struktura rynku, definicje i pojęcia (standardy reklamowe, modele emisji reklamy, sprzedaż i zakup powierzchni reklamowej, mierniki skuteczności działań online)
  • Kim jest klient w internecie, czyli jak zmieniały się zachowania odbiorców w sieci
  • Planowanie skutecznych kampanii reklamowych online
  • Cele kampanii reklamowych i wskaźniki efektywności w digitalu (KPI)
  • Badanie i definiowanie grup docelowych (persony)
  • Planowanie i dobór powierzchni reklamowej w internecie – profile odbiorców serwisów, ceny reklam, efektywność reklam, aspekty techniczne
  • Skuteczne przekazy reklamowe, czyli jaką reklamę lubią odbiorcy (język i grafika reklam, aspekty techniczne)
  • Monitoring i optymalizacja działań reklamowych
  • Ćwiczenie praktyczne

II. Kanały komunikacji i narzędzia reklamowe w digital marketingu – przegląd

  • Strona www – o co zadbać przy projektowaniu nowoczesnych serwisów www?
  • Search Engine Marketing – jak wykorzystać marketing w wyszukiwarkach do działań sprzedażowych i wizerunkowych marki?
  • SEO Search Engine Optimization, czyli jak przygotować stronę www, aby wyświetlała się na wysokich pozycjach w wyszukiwarce Google?
  • SEA – Search Engine Advertising (Pay Per Click)- podstawy projektowania kampanii reklamowych w Google Ads (zasady działania platformy, tworzenie reklam – krok po kroku, optymalizacja kampanii Google Ads)

III. E-mail marketing

  • Kluczowe hasła i definicje w e-mail marketingu
  • Dobre praktyki w budowaniu i segmentacji baz odbiorców
  • Konstruowanie angażujących kreacji e-mail marketingowych/reklamowe (treść, grafika itp.)
  • Marketing automation – czym jest i jak wspiera działania marketingowe marki
  • Case studies
    przegląd narzędzi e-mail marketingowych
  • Ćwiczenie praktyczne

IV. Content marketing – czym jest i jak zadbać o właściwe przygotowanie strategii content marketingowej marki?

  • Rodzaje treści i kanały dystrybucji treści w content marketingu – przegląd
  • Copywriting i webwriting w content marketingu (tekst, video, GIF, infografiki, mix)
  • monitoring i pomiar efektywności działań content marketingowych
  • Case studies
    przegląd narzędzi do content marketingu
  • Ćwiczenie praktyczne

V. Social media

  • Obraz mediów społecznościowych: największe platformy społecznościowe i typologia użytkowników mediów społecznościowych w badaniach
  • Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn – charakterystyka odbiorców, specyfika serwisów, możliwości reklamowe
  • Jak tworzyć skuteczne treści w social media – dobre praktyki
  • Rynek Influencer marketing – jak efektywnie współpracować na linii marka – influencer?
  • Jak przygotować się i reagować na kryzysy w mediach społecznościowych
    co i jak mierzyć w mediach społecznościowych?
  • Case studies

VI. Wideo marketing

  • Trendy, definicje i standardy reklamy video (formaty, modele rozliczeń)
  • Reklama na YouTube – potencjał, przegląd formatów reklamowych, kanały na YT, modele obecności marki na YouTube
  • Case studies

VII. Mobile marketing – jak zmieniają się zachowania odbiorców korzystających z urządzeń mobilnych

  • Tendencje, definicje, dane o rynku
  • Standardy reklamy mobile – rodzaje reklam, formaty reklamowe, modele rozliczeń itp.
  • Kluczowe zjawiska w mobile – Artificial Inteligence, Augmented Reality, Internet of Things
  • Case studies

VIII. Podsumowanie i zakończenie szkolenia

Czas trwania

4 dni, 24-25.03 i 28-29.03

Prelegenci

Monika Bartołd

Trenerka biznesu, certyfikowana trenerka DIMAQ – Digital Marketing Qualification, konsultantka e-marketingu. Właścicielka firmy doradczo-szkoleniowej.

Edukuje i pomaga organizacjom w obszarze budowania strategii marki i efektywnej komunikacji w świecie internetu.

W trakcie 20-letniej kariery zawodowej zdobywała doświadczenie e-marketingowe i menedżerskie w Grupie Onet-RAS Polska, Gazeta.pl (Agora S.A.), Gemius S.A., IDMnet Sp. z o.o. (ZPR Media Group).

W latach 2017-2018 związana zawodowo z Internet Advertising Bureau Polska (IAB Polska), gdzie odpowiadała za współpracę z 230 firmami z branży reklamowej zrzeszonymi w organizacji.

Obecnie współpracuje z IAB Polska jako rekomendowana trenerka DIMAQ a także odpowiada za merytorykę cyklu spotkań dla profesjonalistów digitalu- DIMAQ Voice.

Trenerka biznesu i umiejętności społecznych. Absolwentka Szkoły Trenerów Biznesu TROP. Jako ekspert, realizuje projekty szkoleniowe z obszaru skutecznej komunikacji interpersonalnej i współpracy w zespole.

Gdzie i kiedy

Online 24-29 marzec 2022

Gdzie i kiedy

Warszawa 24-29 marzec 2022
brak danych

Warszawa

woj. mazowieckie

Rejestracja

Cena standardowa
za osobę
2 500
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa
Zapisz się

Organizator

IT MEDIA S.C.
03-219 Warszawa
ul. Elektronowa 2,
woj. mazowieckie
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.

Wymagany jest komputer z dostępem do internetu.

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

IT MEDIA S.C.
03-219 Warszawa ul. Elektronowa 2,
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!