O szkoleniu
Czy wiesz, że w Polsce w 2019r. po raz pierwszy w historii wydatki na reklamę
w internecie są wyższe niż wydatki na reklamę w TV?* To przełomowy moment dla naszego rynku reklamowego!
W Polsce z Internetu korzysta już ponad 28 milionów osób, czyli blisko 75% Polaków.
Jak wynika z badań firmy McKinsey, średnio spędzamy w internecie 11 godzin dziennie wykorzystując do tego różne urządzenia – laptop, smartfon czy tablet.
Zarówno globalne marki z dużymi budżetami reklamowymi, jak i niewielcy przedsiębiorcy dostrzegają potencjał internetu i wykorzystują go do swoich działań marketingowych. Jednocześnie badania pokazują, że przeciętnie każdego dnia dociera do nas aż 5 tysięcy przekazów reklamowych.
W jaki więc sposób skutecznie przebić się z komunikatem do naszych potencjalnych klientów w sieci?
Jakie kanały komunikacji i narzędzia wybrać?
Jak najefektywniej wykorzystać budżety reklamowe, aby przełożyły się na realną sprzedaż czy wzrost rozpoznawalności marki wśród internautów?
Odpowiedzi na te pytania znajdziesz podczas 2-dniowego szkolenia.
W ramach Szkolenia Digital Marketing:
- Poznasz zasady tworzenia strategii marketingowej w digitalu, prowadzące do budowania trwałej przewagi konkurencyjnej na rynku online
- Nauczysz się planować działania marketingowe w internecie – od ustalania celów, określania grup odbiorców, projektowanie budżetu mediowego, wybór kanałów komunikacji aż po analizę skuteczności kampanii reklamowych
- Nauczysz się tworzyć skuteczne przekazy reklamowe, które angażują odbiorcę i zachęcają do kontaktu z Twoją reklamą
- Poznasz specyfikę kanałów i narzędzi marketingu digital, co ułatwi planowanie skutecznych działań marketingowych i analizę ich efektywności
- Poznasz trendy w rozwoju rynku internetowego, co pozwoli Ci podejmować właściwe decyzje marketingowe podążające za potrzebami i oczekiwania konsumentów w świecie online
Szkolenie kierujemy do:
- osób zawodowo zajmujących się digital marketingiem (menadżerowie, specjaliści, eksperci itd.)
- osób, które rozpoczynają pracę w działach marketingu digital
- wszystkich, którzy współpracują z klientem/agencją reklamową i chcą mówić „tym samym językiem” w kontaktach biznesowych
- osób, które prowadzą własny biznes i chcą wykorzystać potencjał, jaki daje marketing w internecie do zwiększania rozpoznawalności swojej marki i sprzedaży produktów/usług
- osób poszukujących inspiracji i trendów w marketingu digital
Program szkolenia
I. Wprowadzenie do digital marketingu
- E-marketing – rozwój i kluczowe trendy na rynku internetowym
- Rynek reklamy online w Polsce (potencjał i struktura rynku, definicje i pojęcia (standardy reklamowe, modele emisji reklamy, sprzedaż i zakup powierzchni reklamowej, mierniki skuteczności działań online)
- Kim jest klient w internecie, czyli jak zmieniały się zachowania odbiorców w sieci
- Planowanie skutecznych kampanii reklamowych online
- Cele kampanii reklamowych i wskaźniki efektywności w digitalu (KPI)
- Badanie i definiowanie grup docelowych (persony)
- Planowanie i dobór powierzchni reklamowej w internecie – profile odbiorców serwisów, ceny reklam, efektywność reklam, aspekty techniczne
- Skuteczne przekazy reklamowe, czyli jaką reklamę lubią odbiorcy (język i grafika reklam, aspekty techniczne)
- Monitoring i optymalizacja działań reklamowych
- Ćwiczenie praktyczne
II. Kanały komunikacji i narzędzia reklamowe w digital marketingu – przegląd
- Strona www – o co zadbać przy projektowaniu nowoczesnych serwisów www?
- Search Engine Marketing – jak wykorzystać marketing w wyszukiwarkach do działań sprzedażowych i wizerunkowych marki?
- SEO Search Engine Optimization, czyli jak przygotować stronę www, aby wyświetlała się na wysokich pozycjach w wyszukiwarce Google?
- SEA – Search Engine Advertising (Pay Per Click)- podstawy projektowania kampanii reklamowych w Google Ads (zasady działania platformy, tworzenie reklam – krok po kroku, optymalizacja kampanii Google Ads)
III. E-mail marketing
- Kluczowe hasła i definicje w e-mail marketingu
- Dobre praktyki w budowaniu i segmentacji baz odbiorców
- Konstruowanie angażujących kreacji e-mail marketingowych/reklamowe (treść, grafika itp.)
- Marketing automation – czym jest i jak wspiera działania marketingowe marki
- Case studies
przegląd narzędzi e-mail marketingowych - Ćwiczenie praktyczne
IV. Content marketing – czym jest i jak zadbać o właściwe przygotowanie strategii content marketingowej marki?
- Rodzaje treści i kanały dystrybucji treści w content marketingu – przegląd
- Copywriting i webwriting w content marketingu (tekst, video, GIF, infografiki, mix)
- monitoring i pomiar efektywności działań content marketingowych
- Case studies
przegląd narzędzi do content marketingu - Ćwiczenie praktyczne
V. Social media
- Obraz mediów społecznościowych: największe platformy społecznościowe i typologia użytkowników mediów społecznościowych w badaniach
- Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn – charakterystyka odbiorców, specyfika serwisów, możliwości reklamowe
- Jak tworzyć skuteczne treści w social media – dobre praktyki
- Rynek Influencer marketing – jak efektywnie współpracować na linii marka – influencer?
- Jak przygotować się i reagować na kryzysy w mediach społecznościowych
co i jak mierzyć w mediach społecznościowych? - Case studies
VI. Wideo marketing
- Trendy, definicje i standardy reklamy video (formaty, modele rozliczeń)
- Reklama na YouTube – potencjał, przegląd formatów reklamowych, kanały na YT, modele obecności marki na YouTube
- Case studies
VII. Mobile marketing – jak zmieniają się zachowania odbiorców korzystających z urządzeń mobilnych
- Tendencje, definicje, dane o rynku
- Standardy reklamy mobile – rodzaje reklam, formaty reklamowe, modele rozliczeń itp.
- Kluczowe zjawiska w mobile – Artificial Inteligence, Augmented Reality, Internet of Things
- Case studies
VIII. Podsumowanie i zakończenie szkolenia
Czas trwania
Prelegenci
Monika Bartołd
Trenerka biznesu, certyfikowana trenerka DIMAQ – Digital Marketing Qualification, konsultantka e-marketingu. Właścicielka firmy doradczo-szkoleniowej.
Edukuje i pomaga organizacjom w obszarze budowania strategii marki i efektywnej komunikacji w świecie internetu.
W trakcie 20-letniej kariery zawodowej zdobywała doświadczenie e-marketingowe i menedżerskie w Grupie Onet-RAS Polska, Gazeta.pl (Agora S.A.), Gemius S.A., IDMnet Sp. z o.o. (ZPR Media Group).
W latach 2017-2018 związana zawodowo z Internet Advertising Bureau Polska (IAB Polska), gdzie odpowiadała za współpracę z 230 firmami z branży reklamowej zrzeszonymi w organizacji.
Obecnie współpracuje z IAB Polska jako rekomendowana trenerka DIMAQ a także odpowiada za merytorykę cyklu spotkań dla profesjonalistów digitalu- DIMAQ Voice.
Trenerka biznesu i umiejętności społecznych. Absolwentka Szkoły Trenerów Biznesu TROP. Jako ekspert, realizuje projekty szkoleniowe z obszaru skutecznej komunikacji interpersonalnej i współpracy w zespole.
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Warszawa
woj. mazowieckie
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.
- Nazwa firmy: IT MEDIA S.C.
- Ulica i nr: ul. Elektronowa 2
- Kod pocztowy: 03-219
- Miejscowość: Warszawa
- Numer NIP: 5242365558
Masz pytania? Napisz do nas
