O szkoleniu
Serdecznie zapraszamy do udziału w szkoleniu "Doskonalenie Umiejętności Zarządczych Lidera ( Kierownika, Mistrza) Produkcji i Usług. Szkolenie będzie doskonałą okazją, aby poznać zasady skutecznego zarządzania pracownikami, pokaże jak poprawić komunikację w zespole projektowym i zapewnić wysoką jakość produktu końcowego. Szkolenie pozwoli podnieść swoje kompetencje
W ostatnich latach zmienia się gruntownie rola i funkcja lidera (kierownika, mistrza). Z osoby
odpowiedzialnej jedynie za realizację produkcji czy usług, kierownik lub mistrz przechodzi do roli
menedżera, osoby zarządzającej personelem i dysponowanymi zasobami. Konieczne więc staje się
korzystanie przez kierownika i mistrza z wszelkich narzędzi i umiejętności związanych
z kierowaniem zespołami podległych mu pracowników oraz narzędzi i umiejętności efektywnej
organizacji pracy a także efektywnego wykorzystania zasobów. Ze względu na szczególną funkcję
lidera jako osoby bezpośrednio odpowiedzialnej za realizację produkcji lub usług, proponowane
szkolenie zawiera elementy (moduły) nadające się do praktycznego zastosowania w aktualnej
rzeczywistości gospodarczej.
Szkolenie skierowane jest do obecnych ale i przyszłych kierowników oraz kadry zarządzającej.
Program szkolenia
Program szkolenia
MODUŁ 1 - Rola lidera produkcji i usług w firmie i w zespole pracowników.
CEL: Uświadomienie liderom ich kierowniczej roli w organizacji, zdefiniowanie podstawowych funkcji kierowniczych, omówienie zasad pracy zespołowej z naciskiem na korzyści płynące z pracy zespołowej.
- Kierownicze funkcje lidera (kierownika, mistrza).
- Definiowanie roli lidera.
- Lider na czele zespołu (jak wykorzystać siłę zespołu).
- Samodzielne funkcjonowanie zespołu.
MODUŁ 2 – Zarządzanie i kierowanie oparte na wartościach.
- Jakie są rzeczywiste interesy i wartości lidera?
- Jak ustalać nieprzekraczalne granice współpracy lidera z grupa podwładnych?
- Jak jasno komunikować grupie podwładnych zasady, wartości i interesy lidera?
- Jak wykorzystać świadomość zasad, wartości i interesów lidera do budowania swojego autorytetu w grupie?
MODUŁ 3 - Komunikacja w procesie zarządzania i kierowania zespołami pracowników.
CEL: Znaczenie efektywnej komunikacji w, kierowaniu i motywowaniu, usystematyzowanie informacji nt. różnych spotkań organizowanych w firmie, zidentyfikowanie czynników mających negatywny wpływ na proces komunikacji oraz zapobieganie im.
- Znaczenie efektywnej komunikacji w pracy zespołu.
- Bariery komunikacyjne i ich przekraczanie
- Jasna komunikacja interpersonalna – zasady i dobra praktyka
MODUŁ 4 - Organizacja pracy zespołów pracowników.
CEL: Uświadomienie różnicy pomiędzy wydawaniem poleceń i delegowaniem; delegowanie jako element skutecznego zarządzania i kierowania. Zrozumienie i przećwiczenie technik motywującego oddziaływania na pracę ludzi.
- Wydawanie poleceń podwładnym.
- Zasady delegowania zadań i uprawnień.
Motywujące monitorowanie działań zespołu, wyrażanie ocen, informacje zwrotne, krytyka i pochwała jako narzędzia motywowania.
Czas trwania
Zajęcia odbędą się od 9.00-1515
Forma zajęć
Prelegenci
Trener prowadzący szkolenie: Kinga Truś
Trener biznesu, psycholog, specjalizuje się w szkoleniach prowadzonych technikami aktywnymi (m.in.
NLP). Prowadzi szkolenia z zakresu miękkiego obszaru zarządzania zasobami ludzkimi tj. pracy
zespołowej, komunikacji, oceniania i motywowania pracowników, walki ze stresem i wypaleniem
zawodowym a także z zakresu technik sprzedaży, negocjacji i obsługi klienta.
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Wrocław
woj. dolnośląskie
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa
- serwis obiadowy
- przerwy kawowe
- 1.39% przy zgłoszeniu min. 2 osób
- 2.78% przy zgłoszeniu min. 3 osób
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
Warunkiem udziałem w wydarzeniu jest przesłanie zgłoszenia na min. 3 dni przed szkoleniem oraz dokonanie płatności za szkolenie
- Nazwa firmy: OTREK Training and Consulting Sp. z o.o.
- Ulica i nr: Dmowskiego 3/11
- Kod pocztowy: 50-203
- Miejscowość: Wrocław
- Numer NIP: 8971585007
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
Organizator
