Doskonały Recepcjonista - szkolenie dla pracowników recepcji.

O szkoleniu

Praca w hotelu polega przede wszystkim na świadczeniu usług przez ludzi dla ludzi. Recepcja określana często jako „serce” hotelu jest miejscem zwykle pierwszego kontaktu z gościem. Odpowiednio przygotowany, profesjonalny personel recepcyjny, który potrafi sprostać potrzebom i oczekiwaniom gości, dbając jednocześnie o interesy i wizerunek hotelu stanowi zatem podstawę do wdrożenia systemu zarządzania jakością usług. Systemu, który w polskim hotelarstwie stał się powszechnie oczekiwanym, wręcz niezbędnym.

Dlaczego warto wziąć udział?

Uczestnictwo w zajęciach teoretycznych i praktycznych pozwoli na doskonalenie umiejętności obsługi gościa, poznanie zasad właściwej organizacji pracy i technik pracy, wyrobienie poczucia etyki i estetyki zawodowej, zapoznanie się z uwarunkowaniami wynikającymi z obowiązujących przepisów prawnych.

Kto powinien wziąć udział?

Na szkolenie szczególnie zapraszamy pracowników działów recepcji oraz rezerwacji w obiektach hotelowych. Mogą w nim uczestniczyć również kierownicy, menadżerowie, właściciele pragnący pogłębić swoją wiedzę nt. standardów pracy w recepcji, a także osoby rozpoczynające karierę w hotelarstwie.

Program szkolenia

  1. Rola i znaczenie recepcji w hotelu

    • recepcja - dział tworzący początkową i często jedyną opinię o hotelu
    • kreowanie pozytywnego wizerunku firmy
    • osoba recepcjonisty
      • wymagania pracodawcy - kwalifikacje, niezbędna wiedza, pożądane umiejętności
      • wygląd zewnętrzny, umundurowanie
      • standardy i wzorce zachowań
  2. Prawidłowa organizacja pracy w recepcji
    • wieloobowiązkowość pracowników recepcji - podział na stanowiska
    • zasady współpracy z pozostałymi działami
    • prowadzenie dokumentacji
      • ewidencja - wymogi prawne obowiązku meldunkowego
      • dokumenty i formularze obowiązujące w recepcji - prawidłowy obieg
      • formułowanie pism oficjalnych wysyłanych listem, faksem, mailem
    • rezerwacja - organizacja działu lub realizacja przez recepcję
      • dostępność do oferty hotelu - kanały i źródła rezerwacji
      • rezerwacje wstępne, zapytania i rezerwacje właściwe
      • rezerwacje gwarantowane i niegwarantowane
      • system prowizji i rabatów, prawo do zniżek, programy lojalnościowe
    • realizacja usług dodatkowych
  3. Profesjonalna obsługa klienta przez telefon 
  4. Psychologiczne aspekty obsługi gości hotelowych

    • charakterystyka typów i profili psychologicznych

    • charakterystyka potrzeb gościa

    • zachowanie w sytuacjach trudnych i konfliktowych

    • pokonywanie zastrzeżeń i obiekcji gości - reklamacje, interwencje

    • stosowanie technik pracy i rozmowy z gościem zadowalających obie strony

    • "granice ustępstw"

    • techniki sugestywnej sprzedaży

  5. Etyka w zawodzie 

  6. Podstawy prawne dotyczące pracy w recepcji w zakładzie hotelarskim

    • obowiązki hotelu wynikające z Kodeksu Cywilnego, dotyczące rzeczy wniesionych do hotelu

Czas trwania

Czas trwania szkolenia: 2 dni (16 godzin)

Miejsce szkolenia: Łódź, Hotel

Terminy i miejsca

Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

To wydarzenie dostępne jest na zamówienie. Termin i miejsce przeprowadzenia zajęć uzgodnisz z organizatorem po złożeniu zamówienia. Organizator przeprowadza zajęcia: tylko stacjonarne

Rejestracja

Cena standardowa
bez noclegu
690
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat uczestnictwa
  • serwis obiadowy
  • przerwy kawowe
Zapisz się
Szkolenie stacjonarne
z noclegiem i pełnym wyżywieniem
890
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat uczestnictwa
  • serwis obiadowy
  • przerwy kawowe
  • zakwaterowanie
  • parking
  • Rozwiń
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: CeDeKa Centrum Doskonalenia Kadr
  • Ulica i nr: Kiepury 30
  • Kod pocztowy: 86-105
  • Miejscowość: Świecie
  • Numer NIP: 5591658804

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Przeciągnij plik tutaj lub kliknij, żeby dodać.
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Eventis.pl
04-395 Warszawa ul. Siennicka 22/22

Organizator

CeDeKa Centrum Doskonalenia Kadr
86-105 Świecie, Polska
Kiepury 30
woj. kujawsko-pomorskie
„CEDEKA” Centrum Doskonalenia Kadr pragnie być ośrodkiem pomocnym przedsiębiorstwom w podnoszeniu skuteczności ich działania i zdobywaniu przewagi konkurencyjnej. Organizujemy profesjonalne, odpowiadające oczekiwaniom szkolenia, skierowa...
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!