Szkolenie

Doskonały Recepcjonista - szkolenie dla pracowników recepcji.

O szkoleniu

Praca w hotelu polega przede wszystkim na świadczeniu usług przez ludzi dla ludzi. Recepcja określana często jako „serce” hotelu jest miejscem zwykle pierwszego kontaktu z gościem. Odpowiednio przygotowany, profesjonalny personel recepcyjny, który potrafi sprostać potrzebom i oczekiwaniom gości, dbając jednocześnie o interesy i wizerunek hotelu stanowi zatem podstawę do wdrożenia systemu zarządzania jakością usług. Systemu, który w polskim hotelarstwie stał się powszechnie oczekiwanym, wręcz niezbędnym.
Dlaczego warto wziąć udział?

Uczestnictwo w zajęciach teoretycznych i praktycznych pozwoli na doskonalenie umiejętności obsługi gościa, poznanie zasad właściwej organizacji pracy i technik pracy, wyrobienie poczucia etyki i estetyki zawodowej, zapoznanie się z uwarunkowaniami wynikającymi z obowiązujących przepisów prawnych.

Kto powinien wziąć udział?

Na szkolenie szczególnie zapraszamy pracowników działów recepcji oraz rezerwacji w obiektach hotelowych. Mogą w nim uczestniczyć również kierownicy, menadżerowie, właściciele pragnący pogłębić swoją wiedzę nt. standardów pracy w recepcji, a także osoby rozpoczynające karierę w hotelarstwie.

Program szkolenia

  1. Rola i znaczenie recepcji w hotelu

    • recepcja - dział tworzący początkową i często jedyną opinię o hotelu
    • kreowanie pozytywnego wizerunku firmy
    • osoba recepcjonisty
      • wymagania pracodawcy - kwalifikacje, niezbędna wiedza, pożądane umiejętności
      • wygląd zewnętrzny, umundurowanie
      • standardy i wzorce zachowań
  2. Prawidłowa organizacja pracy w recepcji
    • wieloobowiązkowość pracowników recepcji - podział na stanowiska
    • zasady współpracy z pozostałymi działami
    • prowadzenie dokumentacji
      • ewidencja - wymogi prawne obowiązku meldunkowego
      • dokumenty i formularze obowiązujące w recepcji - prawidłowy obieg
      • formułowanie pism oficjalnych wysyłanych listem, faksem, mailem
    • rezerwacja - organizacja działu lub realizacja przez recepcję
      • dostępność do oferty hotelu - kanały i źródła rezerwacji
      • rezerwacje wstępne, zapytania i rezerwacje właściwe
      • rezerwacje gwarantowane i niegwarantowane
      • system prowizji i rabatów, prawo do zniżek, programy lojalnościowe
    • realizacja usług dodatkowych
  3. Profesjonalna obsługa klienta przez telefon 
  4. Psychologiczne aspekty obsługi gości hotelowych

    • charakterystyka typów i profili psychologicznych

    • charakterystyka potrzeb gościa

    • zachowanie w sytuacjach trudnych i konfliktowych

    • pokonywanie zastrzeżeń i obiekcji gości - reklamacje, interwencje

    • stosowanie technik pracy i rozmowy z gościem zadowalających obie strony

    • "granice ustępstw"

    • techniki sugestywnej sprzedaży

  5. Etyka w zawodzie 

  6. Podstawy prawne dotyczące pracy w recepcji w zakładzie hotelarskim

    • obowiązki hotelu wynikające z Kodeksu Cywilnego, dotyczące rzeczy wniesionych do hotelu

Czas trwania

16 godzin (2 dni)

Godziny zajęć:
Dzień I: 11:00 - 18:30
Dzień II: 8:30 - 17:00

Prelegenci

Cytat

-

Gdzie i kiedy

Łódź 15 - 16 kwietnia 2021
Hotel (Dokładny adres hotelu zostanie przekazany zarejestrowanym uczestnikom, najpóźniej na 5 dni przed terminem szkolenia.)

Łódź

woj. łódzkie

Zapisz się

Cena szkolenia stacjonarnego
za osobę
552,85 PLN
+23% VAT
Cena zawiera:
  • * uczestnictwo w zajęciach * 2 obiady * przerwy kawowe * skrypt zawierający wiadomości przekazane w trakcie zajęć szkoleniowych * certyfikat potwierdzający ukończenie szkolenia (w języku polskim i angielskim) * pomoc i konsultacje po szkoleniu
Zapisz się

Organizator

CeDeKa Centrum Doskonalenia Kadr
86-105 Świecie
Kiepury 30
woj. kujawsko-pomorskie
„CEDEKA” Centrum Doskonalenia Kadr pragnie być ośrodkiem pomocnym przedsiębiorstwom w podnoszeniu skuteczności ich działania i zdobywaniu przewagi konkurencyjnej. Organizujemy profesjonalne, odpowiadające oczekiwaniom szkolenia, skierowa...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.


Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

CeDeKa Centrum Doskonalenia Kadr
86-105 Świecie Kiepury 30
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!