e-Doręczenia- warsztaty online

O szkoleniu

System doręczeń elektronicznych zostanie w pełni wdrożony już 30 grudnia 2023 roku. Przygotowaliśmy pigułkę wiedzy, dzięki której przygotują się Państwo do tej zmiany.

Podczas szkolenia przybliżmy zagadnienia teoretyczne, terminy i harmonogramy wdrożenia, a także pokażemy, w jaki sposób korzystać i poruszać się po systemie w praktyce. 

Dlaczego warto wziąć udział?

Uczestnicząc w szkoleniu uzyskasz podstawową wiedzę teoretyczną z zakresu e-doręczeń. Nauczysz się sporządzania i doręczania dokumentów elektronicznych, a także poznasz obowiązki związane z wymianą dokumentów elektronicznych między podmiotami.

Zapoznasz się z praktycznym zastosowaniem e-doręczeń i szczegółową obsługą platformy.

Kto powinien wziąć udział?

Adresatami szkolenia są pracownicy administracji rządowej i samorządowej, oraz wszyscy zainteresowani tematyką doręczeń elektronicznych.

Program szkolenia

  1. Ustawa o doręczeniach elektronicznych z 5 października 2021 r. w praktyce. Obowiązujące terminy. Harmonogram dla administracji publicznej, przedsiębiorców, zawodów zaufania publicznego, obywateli.
  2. Rozporządzenie w sprawie sporządzania i doręczania dokumentów elektronicznych oraz udostępniania formularzy, wzorów i kopii dokumentów elektronicznych.
  3. Założenia i zasady rozporządzenia eIDAS oraz Ustawy o Usługach Zaufania i Identyfikacji Elektronicznej z dnia 5 września 2016.
  4. Doręczanie dokumentów elektronicznych: poczta elektroniczna, elektroniczna skrzynka podawcza (ESP), EPUAP w praktyce.
  5. EPUAP s. E-Doręczenia. Akty prawne, interpretacja Ministerstwa Cyfryzacji. Harmonogram wyciszania/ wyłączania platformy EPUAP.
  6. Wymiana dokumentów pomiędzy podmiotami realizującymi zadania publiczne. Obowiązki organów administracji publicznej, przedsiębiorców, obywateli w zakresie doręczeń elektronicznych.
  7. Kwalifikowana Usługa Rejestrowanego Doręczenia Elektronicznego (KURDE), Publiczna Usługa Hybrydowa (PUH).
  8. Platforma EPUAP, MObywatel w praktyce.
  9. Operator wyznaczony Poczta Polska. Regulamin świadczenia Publicznej Usługi Rejestrowanego Doręczenia Elektronicznego i Publicznej Usługi Hybrydowej.
  10. Sposoby podpisywania pism w E-Doręczeniach – rodzaje uwierzytelnień.
  11. Kodeks Postępowania Administracyjnego vs. E-Doręczenia.
  12. Podpis elektroniczny. Zmiany w Kodeksie Postępowania Administracyjnego w zakresie podpisywania dokumentacji. Podpis zaufany, osobisty, kwalifikowany.
  13. Baza Adresów Elektronicznych. Wyszukiwanie podmiotu administracji publicznej, firmy, osób fizycznych.
  14. Pozostawienie pisma bez rozpatrzenia. Warunki prawne i techniczne.
  15. Efekty zmian dla podmiotów administracji publicznej, Obywateli, operatora wyznaczonego Poczta Polska.

Czas trwania

09:00 - 13:00

Prelegenci

Dariusz Adamczyk

Doświadczony Trener, Szkoleniowiec. Przedsiębiorca praktyk.  Wdrożeniowiec platform, systemów i narzędzi ICT. Realizator projektów z obszaru: E-Doręczenia, dostępność cyfrowa, transformacja cyfrowa, EPUAP, Elektroniczne Zarządzanie Dokumentacją (EZD), podpis elektroniczny (aspekty techniczne, zmiany w KPA), cyberbezpieczeństwo. Praktyczne wykorzystanie technologii cyfrowych dla administracji publicznej, sektora B2B, sektora interactive. 

Ponad 10 lat doświadczenia w obszarach cyfryzacji i procesów digital. Zrealizowanych ponad 6000 godzin szkoleniowych w ramach edukacji, wdrożenia, konsultingu merytorycznego i technicznego.

Przykładowe portfolio- zrealizowane szkolenia warsztatowe: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów, Ministerstwo Finansów, Ministerstwo Zdrowia, Unilever, T-Mobile, Ministerstwo Cyfryzacji, Orlen S.A., Energa S.A., PFRON, Państwowa Inspekcja Pracy, Agencja Rezerw Strategicznych, Politechnika Gdańska; A.T. Kearney, Deloitte, Lasy Państwowe; Państwowa Inspekcja Pracy, Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa, Ministerstwo Środowiska, Ministerstwo Rolnictwa; Agencja Mienia Wojskowego…

Kluczowe kompetencje: Integracja działań operacyjnych w obszarze ICT, Wiedza praktyczna, oparta na działaniach operacyjnych w firmach i organizacjach, Gruntowna, praktyczna wiedza w temacie systemów elektronicznych, Precyzyjna diagnoza, identyfikacja potrzeb w obszarze analizy i rozwiązywania problemów prawnych, technicznych, Duża wiedza i doświadczenie na rynku interaktywnym, w kanałach cyfrowych, Business development, Efektywność w działaniu, realizacja ustalonych KPI.

Terminy i miejsca

To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Aby uczestniczyć w szkoleniu online wystarczy:
- Komputer stacjonarny/ laptop/ notebook
- Stały dostęp do internetu
- Przeglądarka internetowa (np. Google Chrome)
Aby uczestniczyć w szkoleniu online wystarczy:
- Komputer stacjonarny/ laptop/ notebook
- Stały dostęp do internetu
- Przeglądarka internetowa (np. Google Chrome)
Aby uczestniczyć w szkoleniu online wystarczy:
- Komputer stacjonarny/ laptop/ notebook
- Stały dostęp do internetu
- Przeglądarka internetowa (np. Google Chrome)

Rejestracja

Standard
406
zwolnione z vat
Cena zawiera:
  • zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 419 zł)
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
  • certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
  • bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 7 dni przed terminem
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Płatność dla jednostek administracji publicznych odbywa się w oparciu o fakturę po zakończonym szkoleniu.
Firmy oraz osoby prywatne nierealizujące kursu ze środków publicznych otrzymają fakturę proforma przed szkoleniem do uregulowania.

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: Pełni Wiedzy
  • Ulica i nr: ul. Fryderyka Chopina 41/2
  • Kod pocztowy: 20-023
  • Miejscowość: Lublin
  • Numer NIP: 7123447989

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Przeciągnij plik tutaj lub kliknij, żeby dodać.
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Pełni Wiedzy
20-023 Lublin, Polska ul. Fryderyka Chopina 41/2

Organizator

Pełni Wiedzy
20-023 Lublin, Polska
ul. Fryderyka Chopina 41/2
woj. lubelskie
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!