O szkoleniu
Jak twierdzi Paweł “email marketing to maraton a nie sprint”, dlatego trzeba się do niego dobrze przygotować.
Aby email marketing przynosił niezwykłe rezultaty musisz potraktować go jako narzędzie strategiczne w budowaniu relacji ze swoimi klientami oraz tymi, którzy wkrótce nimi zostaną. Jak to zrobić? Nic prostszego zamiast myśleć tylko o szybkiej konwersji potraktuj ten kanał komunikacji jak budowanie długotrwałego związku. W trakcie tego szkolenia dowiesz się jak to osiągnąć.
Jeśli zastanawiasz się:
jak przygotować kompleksowy plan działań z zakresu email marketingu?
jak zoptymalizować swoją stronę internetową?
jak wykorzystać inne narzędzia marketingu internetowego (Facebook, Twitter, Linkedin) do budowania baz adresowych oraz jak budować bazy adresowe w świecie realnym,
jak zautomatyzować pierwsze wiadomości do nowych subskrybentów?
jak zaprojektować skuteczny newsletter, mailing lub inny typ maila?
jak pisać skuteczne maile by odnosiły najlepszy efekt?
jak optymalizować działania email marketingowe?
To szkolenie jest właśnie dla Ciebie!
Dlaczego to szkolenie jest takie skuteczne i przynosi wymierne korzyści?
Tylko praktyczne przykłady z rynku polskiego, które można adaptować w swojej firmie.
Po szkoleniu otrzymujesz gotowy plan działania, który możesz wdrażać od kolejnego tygodnia.
W ramach szkolenia nauczysz się:
- Budować bazy adresowe
- Przygotować program powitalny dla nowego subskrybenta
- Zarządzania bazami adresowymi
- Przygotować dobry szablon newslettera i mailingu
- Copywritingu w email marketingu
- Optymalizować działania email marketingowe
- Osób, które potrzebują kompleksowego utrwalenia wiedzy w e-mail marketingu,
- Osób, które rozpoczynają pracę w działach marketingu internetowego specjalizującego się w e-mail marketingu,
- Osób, które dotychczas pracowały w marketingu tradycyjnym i przechodzą do działów digitalowych
- Osob, które rozszerzają zakres swoich obowiązków o e-mail marketingu.
Program szkolenia
Jak powinna wyglądać strategia email marketingowa?
Dowiesz się jak przygotować kompleksowy plan działań z zakresu email marketingu tak, aby wszelkie prowadzone przez Ciebie działania przynosiły maksymalne rezultaty.
Budowanie baz adresowych cz. 1
Dowiesz się jak w sposób legalny i zgodny z najlepszymi praktykami budować swoje bazy adresowe. Jak zoptymalizować swoją stronę internetową, aby pozyskiwać na niej jak najwięcej zapisów do newslettera.
Budowanie baz adresowych cz. 1
Dowiesz się jak wykorzystać inne narzędzia marketingu internetowego (Facebook, Twitter, Linkedin) do budowania baz adresowych oraz jak budować bazy adresowe w świecie realnym.
Jak przygotować program powitalny dla nowego subskrybenta?
Dowiesz się jak zautomatyzować pierwsze wiadomości do nowych subskrybentów tak, aby od samego początku czuli przywiązanie do Twojej marki.
Zarządzanie bazami adresowymi
Dowiesz się jak dbać o higienę baz adresowych. Jak wykorzystać możliwości segmentacji jakie dają dzisiejsze narzędzia do email marketingu, aby lepiej trafiać z komunikatem do odbiorców. Jak wykorzystać dane deklaratywne, behawioralne czy transakcyjne do lepszej segmentacji subskrybentów.
Jak przygotować dobry szablon newslettera i mailingu?
Dowiesz się zaprojektować skuteczny newsletter, mailing lub inny typ maila – tak, aby Twoi odbiorcy na niego dobrze reagowali. Porozmawiamy o najskuteczniejszych sposobach zwiększania konwersji z Twoich maili.
Copywriting w email marketingu
Jak pisać skuteczne maile by odnosiły najlepszy efekt. Jak wykorzystać personalizację do zwiększenia zaangażowania odbiorców Twoich wiadomości.
Jak optymalizować działania email marketingowe
Porozmawiamy o tym kiedy i jak często prowadzić wysyłki, aby przynosiły najlepsze rezultaty. Dowiesz się jak optymalizować działania email marketingowe czyli jak wykorzystać dane jakie dostarczają odbiorcy po wysłanej kampanii w celu optymalizacji przyszłych działań.
Czas trwania
Prelegenci
Paweł Sala
Co miesiąc za jego pomocą ponad tysiące marketerów wysyła ponad miliard wiadomości miesięcznie do swoich subskrybentów. Za efektywne kampanie email marketingowe wielokrotnie wyróżniany i nagradzany na takich konkursach jak Golden Arrow, WebStar Creative, Kreatura czy Mixx Awards.
Autor książki “Świeże podejście do e-mail marketingu”(pawelsala.pl/ksiazka), a także współautor innych – w tym bestselerowej publikacji wydanej przez PWN – „E-marketing – pakiet startowy”. Szef grupy ds. email marketingu przy IAB Polska, członek Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego oraz członkiem jury konkursach IAB Creative Showcase, Webstar Festival czy Mixx Awards.
Autor podcastu Email [i] Marketing (pawelsala.pl/podcast). Prywatnie maż Pauliny i tata Stefka i Julka.
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Warszawa
woj. mazowieckie
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.
- Nazwa firmy: IT MEDIA S.C.
- Ulica i nr: ul. Elektronowa 2
- Kod pocztowy: 03-219
- Miejscowość: Warszawa
- Numer NIP: 5242365558