O szkoleniu
-
Cel szkolenia
Celem szkolenia z zakresu e-zamówień w zamówieniach publicznych jest przede wszystkim przekazanie uczestnikom wiedzy i umiejętności niezbędnych do efektywnego wykorzystywania systemów elektronicznych w procesie zamówień.
Podstawowym celem szkolenia jest zaznajomienie uczestników z podstawowymi zasadami i wymaganiami wynikającymi z prawa zamówień publicznych oraz przeprowadzania procedur zamówień publicznych, w tym umiejętność poprawnego przygotowania dokumentów i formularzy.
Innym celem szkolenia jest też umożliwienie uczestnikom nabycia umiejętności korzystania z narzędzi informatycznych wykorzystywanych w procesie zamówień publicznych, takich jak platformy zakupowe, czy moduły e-komunikacji.
Udział w szkoleniu pozwoli uczestnikom zapoznać się z aktualnie obowiązującymi regulacjami prawnymi dotyczącymi zamówień publicznych.
Korzyści dla uczestników
1. Poszerzenie wiedzy i umiejętności - uczestnicy szkolenia zdobywają wiedzę dotyczącą procesu zamówień publicznych, prawa zamówień publicznych, korzyści wynikających z wykorzystania systemów e-zamówień, a także nabierają umiejętności korzystania z narzędzi informatycznych, co przyczynia się do ich rozwijania i poszerzania kompetencji zawodowych.
2. Znajomość przepisów dotyczących e-zamówień.
3. Zwiększenie szans na zdobycie zamówień publicznych.
4. Optymalizacja procesu składania ofert w postępowaniach przetargowych.
-
Program szkolenia
Część 1: Wstęp
1. Czym są e-zamówienia
2. Podział i rozróżnienie oprogramowania potrzebnego dla e zamówień
3. Co to jest platforma e-zamowienia.gov.pl
4. Dlaczego warto korzystać z e-zamówień
5. ePuap i jego rola w zamówieniach
Część 2. Podstawa prawna w e-zamówieniach oraz poświadczeń cyfrowych
1. Ustawa Prawo Zamówień Publicznych wraz z rozporządzeniami
2. Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 910/2014 z dnia 23 lipca 2014 r. w sprawie identyfikacji elektronicznej i usług zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku wewnętrznym oraz uchylające dyrektywę 1999/93/WE
3. Kodeks cywilny
4. Ustawa o dowodach osobistych
5. Ustawa o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne
6. Omówienie podpisów cyfrowych dopuszczonych w zamówieniach publicznych
7. Formaty podpisów cyfrowych dopuszczonych w zamówieniach publicznych
Część 3. Dokument zamówienia oraz dokumenty w postępowaniu
1. Pojęcie dokumentu elektronicznego w zamówieniach publicznych
2. Postaci dokumentu elektronicznego dopuszczane w zamówieniach publicznych
3. Dostępność cyfrowa w przygotowaniu dokumentów zamówienia
Część 4. Postępowanie przygotowanie i przeprowadzenie
1. Plan postępowań przygotowanie i modyfikacje
2. Przygotowanie SZW i OPiW
3. Ogłoszenia w zamówieniach publicznych
4. Komunikacja w zamówieniu publicznycm
5. Platforma do prowadzenia postępowania wymagania i obowiązki
6. Tryby postępowań a platforma e-zamówienia
7. Aukcja elektroniczna
Część 5. Bezpieczeństwo informacji
1. Jaki rodzaj informacji występuje z zamówieniach publicznych
2. Tajemnica przedsiębiorstwa
3. Informacja prawnie chroniona
4. Dane osobowe
5. Archiwizacja dokumentów
Dzień I ostatnie 2 h
Część 6a: Obsługa platformy e-zamowienia.gov.pl z perspektywy zamawiającego
1. Omówienie funkcjonalności platformy pod kątem wykorzystania przez zamawiającego
2. Rejestracja i logowanie do platformy
3. Omówienie profilu zamawiającego
4. Czynności jakie może wykonać zamawiający na platformie e-zamówienia – omówienie
5. Jakie opcje wyszukiwania ofert oferuje platforma e-zamowienia
6. Czy platforma e-zamówienia może pełnić rolę strony internetowej zamówienia?
7. Otwarcie ofert
8. Pobieranie i archiwizacja postępowania
Dzień II ostatnie 2 h
Część 6b: Obsługa platformy e-zamowienia.gov.pl z perspektywy wykonawcy
1. Omówienie funkcjonalności platformy pod kątem wykorzystania przez wykonawcę
2. Rejestracja i logowanie do platformy
3. Omówienie profilu wykonawcy
4. Wyszukiwanie ofert oraz planów postępowań za pomocą narzędzi zawartych na platformie e-zamówienia
5. Jakie opcje wyszukiwania ofert oferuje platforma e-zamowienia
6. Wyszukiwanie ofert przy pomocy narzędzi firm trzecich
7. Składanie ofert – jak przygotować i złożyć prawidłowo ofertę – kwestie techniczne
Część 7. Zalety i wady oraz rozwój
1. Zalety i wady e-zamówień
2. Perspektywy rozwoju e-zamówień
Część 8: Podsumowanie
Czas trwania
Szkolenie stacjonarne
Harmonogram zajęć
szkolenie trwa 2 dni (16h)
zajęcia odbywają się w godzinach 10.00-18.00 pierwszego dnia oraz 09.00- 17.00 drugiego dnia
ze względu na warsztatową formę szkolenia maksymalna liczba uczestników to 15 osób
w programie szkolenia przewidziane są 2 przerwy kawowe oraz 2-daniowy obiad
Szkolenie on-line
Harmonogram zajęć
szkolenie trwa 2 dni (łącznie 12h) i możesz w nim uczestniczyć z dowolnego miejsca dołączając do wirtualnego pokoju konferencyjnego wykorzystując urządzenie z dostępem do internetu
zajęcia odbywają się w godzinach 09.30-15.30 każdego dnia według harmonogramu:
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Rejestracja
- zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 1 290 zł)
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
Regulamin
1. W cenę szkolenia wliczone są: udział w zajęciach, materiały szkoleniowe, lunch, przerwy kawowe oraz certyfikat potwierdzający uczestnictwo.
2. Rezygnację z udziału w szkoleniu należy przesłać pocztą, mailem lub faksem ( z potwierdzeniem odbioru) na adres organizatora.
3. W przypadku rezygnacji w okresie krótszym niż 10 dni przed terminem zajęć, obciążymy Państwa opłatą manipulacyjną w 50% opłaty za uczestnictwo w szkoleniu.
4. Nieodwołanie zgłoszenia i niewzięcie udziału w zajęciach powoduje obciążenie pełnymi kosztami udziału.
5. Niedokonanie wpłaty nie jest jednoznaczne z rezygnacją z udziału.
6. Zamiast zgłoszonej osoby, w zajęciach może wziąć udział inny pracownik firmy (po wcześniejszym poinformowaniu organizatora).
7. Międzynarodowy Instytut Szkoleń Specjalistycznych IIST zastrzega sobie prawo do ewentualnej zmiany terminu szkolenia z przyczyn losowych i niezależnych od organizatora. W przypadku zaistnienia takiej sytuacji każdy z uczestników zostanie wcześniej powiadomiony.
8. Niniejszy formularz zgłoszeniowy/umowa stanowi zgłoszenie udziału w szkoleniu.
9. Przesłanie formularza zgłoszenia oznacza akceptację niniejszego regulaminu oraz wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach realizacji usługi szkoleniowej przez Międzynarodowy Instytut Szkoleń Specjalistycznych IIST, który jest ich Administratorem. Mają Państwo prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania, żądania ograniczenia ich przetwarzania lub usunięcia, żądania przeniesienia danych do innego administratora, wniesienia sprzeciwu i wycofania zgody w każdej chwili na przetwarzanie danych na potrzeby marketingu bezpośredniego a także do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych lub organu nadzorczego innego państwa członkowskiego UE.
- Nazwa firmy: Międzynarodowy Instytut Szkoleń Specjalistycznych IIST
- Ulica i nr: Grottgera 16/1
- Kod pocztowy: 60-758
- Miejscowość: Poznań
- Numer NIP: 7773150627
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
Organizator
