e-Zamówienia – elektroniczne zamówienia publiczne. Zasady postępowania: prawne i techniczne, omówienie wymagań, analiza przypadków,

O szkoleniu

-


Dlaczego warto wziąć udział?

Cel szkolenia

Celem szkolenia z zakresu e-zamówień w zamówieniach publicznych jest przede wszystkim przekazanie uczestnikom wiedzy i umiejętności niezbędnych do efektywnego wykorzystywania systemów elektronicznych w procesie zamówień.
Podstawowym celem szkolenia jest zaznajomienie uczestników z podstawowymi zasadami i wymaganiami wynikającymi z prawa zamówień publicznych oraz przeprowadzania procedur zamówień publicznych, w tym umiejętność poprawnego przygotowania dokumentów i formularzy.
Innym celem szkolenia jest też umożliwienie uczestnikom nabycia umiejętności korzystania z narzędzi informatycznych wykorzystywanych w procesie zamówień publicznych, takich jak platformy zakupowe, czy moduły e-komunikacji.

Udział w szkoleniu pozwoli uczestnikom zapoznać się z aktualnie obowiązującymi regulacjami prawnymi dotyczącymi zamówień publicznych.

Korzyści dla uczestników

1. Poszerzenie wiedzy i umiejętności - uczestnicy szkolenia zdobywają wiedzę dotyczącą procesu zamówień publicznych, prawa zamówień publicznych, korzyści wynikających z wykorzystania systemów e-zamówień, a także nabierają umiejętności korzystania z narzędzi informatycznych, co przyczynia się do ich rozwijania i poszerzania kompetencji zawodowych.
2. Znajomość przepisów dotyczących e-zamówień.
3. Zwiększenie szans na zdobycie zamówień publicznych.
4. Optymalizacja procesu składania ofert w postępowaniach przetargowych.



Kto powinien wziąć udział?

-


Program szkolenia

Część 1: Wstęp
1. Czym są e-zamówienia
2. Podział i rozróżnienie oprogramowania potrzebnego dla e zamówień
3. Co to jest platforma e-zamowienia.gov.pl
4. Dlaczego warto korzystać z e-zamówień
5. ePuap i jego rola w zamówieniach

Część 2. Podstawa prawna w e-zamówieniach oraz poświadczeń cyfrowych
1. Ustawa Prawo Zamówień Publicznych wraz z rozporządzeniami
2. Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 910/2014 z dnia 23 lipca 2014 r. w sprawie identyfikacji elektronicznej i usług zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku wewnętrznym oraz uchylające dyrektywę 1999/93/WE
3. Kodeks cywilny
4. Ustawa o dowodach osobistych
5. Ustawa o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne
6. Omówienie podpisów cyfrowych dopuszczonych w zamówieniach publicznych
7. Formaty podpisów cyfrowych dopuszczonych w zamówieniach publicznych

Część 3. Dokument zamówienia oraz dokumenty w postępowaniu
1. Pojęcie dokumentu elektronicznego w zamówieniach publicznych
2. Postaci dokumentu elektronicznego dopuszczane w zamówieniach publicznych
3. Dostępność cyfrowa w przygotowaniu dokumentów zamówienia

Część 4. Postępowanie przygotowanie i przeprowadzenie
1. Plan postępowań przygotowanie i modyfikacje
2. Przygotowanie SZW i OPiW
3. Ogłoszenia w zamówieniach publicznych
4. Komunikacja w zamówieniu publicznycm
5. Platforma do prowadzenia postępowania wymagania i obowiązki
6. Tryby postępowań a platforma e-zamówienia
7. Aukcja elektroniczna

Część 5. Bezpieczeństwo informacji
1. Jaki rodzaj informacji występuje z zamówieniach publicznych
2. Tajemnica przedsiębiorstwa
3. Informacja prawnie chroniona
4. Dane osobowe
5. Archiwizacja dokumentów

Dzień I ostatnie 2 h
Część 6a: Obsługa platformy e-zamowienia.gov.pl z perspektywy zamawiającego
1. Omówienie funkcjonalności platformy pod kątem wykorzystania przez zamawiającego
2. Rejestracja i logowanie do platformy
3. Omówienie profilu zamawiającego
4. Czynności jakie może wykonać zamawiający na platformie e-zamówienia – omówienie
5. Jakie opcje wyszukiwania ofert oferuje platforma e-zamowienia
6. Czy platforma e-zamówienia może pełnić rolę strony internetowej zamówienia?
7. Otwarcie ofert
8. Pobieranie i archiwizacja postępowania

Dzień II ostatnie 2 h
Część 6b: Obsługa platformy e-zamowienia.gov.pl z perspektywy wykonawcy
1. Omówienie funkcjonalności platformy pod kątem wykorzystania przez wykonawcę
2. Rejestracja i logowanie do platformy
3. Omówienie profilu wykonawcy
4. Wyszukiwanie ofert oraz planów postępowań za pomocą narzędzi zawartych na platformie e-zamówienia
5. Jakie opcje wyszukiwania ofert oferuje platforma e-zamowienia
6. Wyszukiwanie ofert przy pomocy narzędzi firm trzecich
7. Składanie ofert – jak przygotować i złożyć prawidłowo ofertę – kwestie techniczne

Część 7. Zalety i wady oraz rozwój
1. Zalety i wady e-zamówień
2. Perspektywy rozwoju e-zamówień

Część 8: Podsumowanie



Czas trwania

Szkolenie stacjonarne

Harmonogram zajęć

  • szkolenie trwa 2 dni (16h)

  • zajęcia odbywają się w godzinach 10.00-18.00 pierwszego dnia oraz 09.00- 17.00 drugiego dnia

  • ze względu na warsztatową formę szkolenia maksymalna liczba uczestników to 15 osób

  • w programie szkolenia przewidziane są 2 przerwy kawowe oraz 2-daniowy obiad

Szkolenie on-line 

Harmonogram zajęć

  • szkolenie trwa 2 dni (łącznie 12h) i możesz w nim uczestniczyć z dowolnego miejsca dołączając do wirtualnego pokoju konferencyjnego wykorzystując urządzenie z dostępem do internetu

  • zajęcia odbywają się w godzinach 09.30-15.30 każdego dnia według harmonogramu: 


Terminy i miejsca

Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

-

Rejestracja

Szkolenie online
-
1 251
+23% VAT
Cena zawiera:
  • zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 1 290 zł)
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat uczestnictwa
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Regulamin

1. W cenę szkolenia wliczone są: udział w zajęciach, materiały szkoleniowe, lunch, przerwy kawowe oraz certyfikat potwierdzający uczestnictwo.

2. Rezygnację z udziału w szkoleniu należy przesłać pocztą, mailem lub faksem ( z potwierdzeniem odbioru) na adres organizatora.

3. W przypadku rezygnacji w okresie krótszym niż 10 dni przed terminem zajęć, obciążymy Państwa opłatą manipulacyjną w 50% opłaty za uczestnictwo w szkoleniu.

4. Nieodwołanie zgłoszenia i niewzięcie udziału w zajęciach powoduje obciążenie pełnymi kosztami udziału.

5. Niedokonanie wpłaty nie jest jednoznaczne z rezygnacją z udziału.

6. Zamiast zgłoszonej osoby, w zajęciach może wziąć udział inny pracownik firmy (po wcześniejszym poinformowaniu organizatora).

7. Międzynarodowy Instytut Szkoleń Specjalistycznych IIST zastrzega sobie prawo do ewentualnej zmiany terminu szkolenia z przyczyn losowych i niezależnych od organizatora. W przypadku zaistnienia takiej sytuacji każdy z uczestników zostanie wcześniej powiadomiony.

8. Niniejszy formularz zgłoszeniowy/umowa stanowi zgłoszenie udziału w szkoleniu.

9. Przesłanie formularza zgłoszenia oznacza akceptację niniejszego regulaminu oraz wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach realizacji usługi szkoleniowej przez Międzynarodowy Instytut Szkoleń Specjalistycznych IIST, który jest ich Administratorem. Mają Państwo prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania, żądania ograniczenia ich przetwarzania lub usunięcia, żądania przeniesienia danych do innego administratora, wniesienia sprzeciwu i wycofania zgody w każdej chwili na przetwarzanie danych na potrzeby marketingu bezpośredniego a także do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych lub organu nadzorczego innego państwa członkowskiego UE.

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: Międzynarodowy Instytut Szkoleń Specjalistycznych IIST
  • Ulica i nr: Grottgera 16/1
  • Kod pocztowy: 60-758
  • Miejscowość: Poznań
  • Numer NIP: 7773150627

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Przeciągnij plik tutaj lub kliknij, żeby dodać.
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Międzynarodowy Instytut Szkoleń Specjalistycznych IIST
60-758 Poznań, Polska Grottgera 16/1

Organizator

Międzynarodowy Instytut Szkoleń Specjalistycznych IIST
60-758 Poznań, Polska
Grottgera 16/1
woj. wielkopolskie
Szanowni Państwo, Międzynarodowy Instytut Szkoleń Specjalistycznych IIST to jednostka szkoleniowo-doradcza, której głównym celem programowym jest inicjowanie współpracy w obszarze doradztwa, badań i edukacji w Europie, Ameryce Północnej, Azji oraz...
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!