O szkoleniu
Celem szkolenia jest przekazanie praktycznej wiedzy związanej ze skuteczną komunikacją wewnątrz zespołu, na linii przełożony-podwładny oraz z osobami z zewnątrz.
Korzyści z udziału w szkoleniu. Uczestnicy szkolenia:
• Poszerzą wiedzę na temat zasad dobrej komunikacji, co przyczyni się do podniesienia jakości obsługi klientów.
• Nabędą umiejętności asertywnego porozumiewania się z innymi bez naruszania swoich i cudzych granic, co pozwoli pracownikom wyrażać swoje potrzeby i opinie w sposób pozytywny.
• Wzmocnią umiejętności komunikacyjne, co przyczyni się do efektywniejszej wymiany informacji wewnątrz organizacji.
• Nauczą się radzenia sobie z ocenami innych osób i krytyką.
• Uświadomią sobie bariery komunikacyjne, które utrudniają uzyskanie porozumienia.
• Dowiedzą się jakie mogą być źródła konfliktów zakłócających komunikację ze współpracownikami wewnętrznymi i zewnętrznymi.
• Poznają techniki radzenia sobie z konfliktami, co zminimalizuje napięcia w środowisku pracy.
Na szkolenie zapraszamy:
• Kadrę kierowniczą, liderów – osoby współpracujące z zespołami.
• Pracowników sekretariatów, doradców klientów, osoby mające kontakt z „trudnymi” rozmówcami.
• Wszystkie osoby, którym zależy na zwiększeniu swoich umiejętności w obszarze komunikacji.
Program szkolenia
Moduł 1: Podstawy skutecznej komunikacji w środowisku zawodowym
• Omówienie zasad dobrej komunikacji w miejscu pracy.
• Identyfikacja dwóch wymiarów komunikacji interpersonalnej.
• Różnica między faktami a interpretacjami w rozmowie.
• Poznanie wyznaczników grzeczności w wypowiedzi.
Moduł 2: Doskonalenie sztuki uważnego i taktownego słuchania
• Rozwijanie umiejętności empatycznego słuchania
• Nauka skutecznych technik okazywania szacunku rozmówcy.
• Zrozumienie znaczenia różnych rodzajów pytań w procesie komunikacji.
• Świadomość komunikatów negatywnych i sposoby unikania faux pas w rozmowie.
Moduł 3. Wzmacnianie postawy asertywnej
• Autodiagnoza – ocena własnego poziomu asertywności.
• Rozpoznawanie różnych postaw (nawykowych i wyuczonych) względem innych.
• Poznanie zasad przekazywania konstruktywnych informacji zwrotnych.
• Umiejętność przyjmowania ocen, pochwał i komplementów w sposób konstruktywny.
Moduł 4. Zarządzanie konfliktami interpersonalnymi - jak z klasą wyjść z trudnych sytuacji
• Rozpoznawanie barier komunikacyjnych utrudniających porozumienie.
• Wypracowanie strategii odpowiadania na krytykę.
• Identyfikacja poziomów konfliktów i nauka sposobów ich rozwiązywania.
• Autodiagnoza stylu komunikacji w sytuacjach konfliktowych.
Czas trwania
9.00-15.00
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
- certyfikat uczestnictwa
- bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 7 dni przed terminem
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
1. Wypełnienie powyższego formularza jest równoznaczne z akceptacją regulaminu prowadzonych przez SEDNO Training szkoleń. Niniejszy formularz zgłoszeniowy/umowa stanowi zgłoszenie udziału w szkoleniu i jest zobowiązaniem do zapłaty za szkolenie.
2. Płatność powinna być przekazana na konto SEDNO Training: PKO S.A. 63 1020 1013 0000 0902 03 98 7740, po uprzednim otrzymaniu potwierdzenia szkolenia które zostanie wysłane na 3 dni robocze przed terminem szkolenia.
Uwaga! Na wyraźną prośbę klienta – administracji publicznej przysługuje płatność na podstawie faktury wystawionej w dniu szkolenia.
3. Brak płatności na konto SEDNO Training przed terminem szkolenia nie oznacza rezygnacji z udziału w szkoleniu.
4. Rezygnacja z udziału w szkoleniu może być dokonana wyłącznie w formie pisemnej najpóźniej na 5 dni roboczych przed datą szkolenia. Rezygnacja w późniejszym terminie lub nieobecność na szkoleniu nie zwalnia od dokonania opłaty za szkolenie.
5. Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania szkolenia oraz do zmiany terminu szkolenia z przyczyn od siebie niezależnych i odstąpienia od umowy. W takim przypadku płatności zostaną niezwłocznie zwrócone zgłaszającym a Organizator nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe z powodu odwołania szkolenia.
6. Oświadczamy, że zapoznaliśmy się z warunkami umowy zawartymi w pkt. 1-5 i akceptujemy je.
7. Oświadczamy, że jesteśmy umocowani do zawarcia niniejszej umowy w imieniu wskazanego wyżej podmiotu.
- Nazwa firmy: SEDNO Training Dorota Bieńkowska
- Ulica i nr: Lipowa 42 D lok 40
- Kod pocztowy: 05-803
- Miejscowość: Pruszków
- Numer NIP: 5661631042