Efektywna sprzedaż - jak radzić sobie z trudnymi sytuacjami w sprzedaży?

O szkoleniu

Proces sprzedaży jest czymś z czym wielokrotnie spotykamy się na co dzień. Niestety, powszechnie nie ma dobrej opinii. Często sytuacja sprzedażowa kojarzy się nam z „wciskaniem na siłę”, manipulacją a nawet nieuczciwością. 

Profesjonalna sprzedaż nie ma nic wspólnego z powyższymi obiegowymi opiniami. 

Ogólnym celem szkolenia jest podniesienie naszych kompetencji sprzedażowych na poziom, dający satysfakcję i zadowolenie, zarówno osobom sprzedającym jak i klientom.

Dlaczego warto wziąć udział?

Po szkoleniu uczestnicy:

  • Rozumieją na czym polega profesjonalna sprzedaż.
  • Stosują adekwatny do typu klienta sposób rozmowy.
  • Znają mechanizmy podejmowania decyzji zakupowych.
  • Wiedzą jak badać i wzbudzać potrzeby klienta.
  • Potrafią stosować argumentację dostosowaną do potrzeb klientów.
  • ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠Znają sposoby radzenia sobie w trudnych sytuacjach występujących w procesie sprzedaży oraz potrafią stosować je podczas rozmów z klientami.
Kto powinien wziąć udział?

Warsztat skierowany jest dla osób, które zajmują się sprzedażą. Zarówno dla tych, którzy w sprzedaży stawiają swoje pierwsze kroki, jak i dla bardziej doświadczonych sprzedawców, którzy rozumieją potrzebę ciągłego doskonalenia się.

A jeśli nie zajmujesz się sprzedażą zawodowo, a chcesz sprzedać komuś pomysł albo ideę, to warsztat jest także dla Ciebie.

Program szkolenia

Moduł I. Profesjonalna sprzedaż.

  • Nastawienie do procesu sprzedaży.

  • Psychologiczne potrzeby klientów.

  • Motywacje zakupowe klientów.


Moduł II. Typologia klientów.

  • Cztery podstawowe typy klientów.

  • Dlaczego klienci bywają trudni: niezdecydowani, zamknięci w sobie, złośliwi czy przemądrzali? I co z tym mamy robić?

  • Typy klientów a kontekst sytuacyjny – adekwatna komunikacja.


Moduł III. Rozpoznawanie i wzbudzanie potrzeb.

  • Trafne pytania.

  • Praktyczne zastosowanie metody OUR (Opis sytuacji, Uświadomienie potrzeby, Rozwiązanie).

  • Warsztat umiejętności.


Moduł IV. Prezentowanie oferty.

  • Czym naprawdę jest język korzyści?

  • Budowanie argumentacji w oparciu o rozumienie potrzeb.

  • Jak uczciwie używać zasad wpływu społecznego w procesie sprzedaży.


Moduł V. Trudne sytuacje w procesie sprzedaży.

  • Skąd się biorą trudne sytuacje?

  • Metody radzenia sobie z obiekcjami (bumerang, hipotetyczne założenie, zamiana w pytanie).

  • Czas na case study – wspólna analiza trudnych sytuacji sprzedażowych Uczestników szkolenia.

Czas trwania

9.00-15.00

Forma zajęć

Prelegenci

0
Andrzej Kaźmierczak

Trener, mentor, badacz rynku – absolwent socjologii na kierunku Komunikacja Społeczna UWr., Szkoły Coachingu, Szkoły Trenerów Biznesu Moderator we Wrocławiu. Współzałożyciel Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu. Specjalista w szkoleniach w zakresie zarządzania, komunikacji, negocjacji, sprzedaży, autoprezentacji oraz umiejętności trenerskich. Realizuje badania focus group, mystery shopping, zajmuje się doradztwem i konsultacjami dla menedżerów najwyższego szczebla. Pomysłodawca i wykładowca w Akademii Zarządzania Sytuacjami Trudnymi, wykładowca w Szkole Trenerów Biznesu Moderator oraz na Uniwersytecie Humanistycznym SWPS. Miał przyjemność szkolić i jednocześnie uczyć się od uznanych na świecie firm tj.: IBM, Nokia, Toyota Motor Manufacturing, LG, Ernst&Young, Amazon, Mercedes-Benz Manufacturing, Capgemini, Grupa Schwarz, Volvo, Grupa Santander; jak i od mniej znanych, za to niezwykle mądrych i rozwojowych. Praca to jego pasja.

Terminy i miejsca

To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Rejestracja

Cena 1
655
+23% VAT
Cena zawiera:
  • zniżkę 5% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 690 zł)
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
  • certyfikat uczestnictwa
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

 Płatności należy dokonać na trzy dni przed terminem szkolenia na  konto:

mBank 90 1140 2017 0000 4102 0433 7598

W temacie przelewu prosimy o wpisanie daty i tematu szkolenia.

Na podstawie dokonanej płatności wysyłamy Państwu na podany w zgłoszeniu adres e-mailowy WYGENEROWANY INDYWIDUALNIE DLA KAŻDEGO UCZESTNIKA LINK DOSTĘPOWY.

Licencja i indywidualnie wygenerowany link aktywacyjny obejmuje dostęp do szkolenia tylko i wyłącznie dla jednej osoby.

Jeżeli chcecie Państwo udostępnić szkolenie większej liczbie osób - należy wykupić dodatkowe linki aktywacyjne.
Firma CRZ SENEKA zastrzega sobie prawo do weryfikacji ilości uczestników z wykupionym, indywidualnym dostępem do szkolenia w trakcie jego trwania.

Uczestnicy otrzymują imienne zaświadczenie ukończenia szkolenia, które wysyłamy w formie elektronicznej.

Rezygnacja z udziału powinna nastąpić w formie pisemnej (e-mail) najpóźniej na 3 dni robocze przed szkoleniem.

Rezygnacja w późniejszym terminie wiąże się z koniecznością pokrycia 100% kosztów. Nieobecność na szkoleniu nie zwalnia z dokonania opłaty.

Rezygnacja telefoniczna nie jest respektowana.

Nasze szkolenia i konferencje z możliwością dofinansowania z Krajowego Funduszu Szkoleniowego oraz w ramach Bazy Usług Rozwojowych.

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: Centrum Rozwoju Zawodowego SENEKA S.C.
  • Ulica i nr: Dąbrowskiego 40
  • Kod pocztowy: 65-021
  • Miejscowość: Zielona Góra
  • Numer NIP: 9730814671

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Przeciągnij plik tutaj lub kliknij, żeby dodać.
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Centrum Rozwoju Zawodowego SENEKA S.C.
65-021 Zielona Góra, Polska Dąbrowskiego 40

Organizator

Centrum Rozwoju Zawodowego SENEKA S.C.
65-021 Zielona Góra, Polska
Dąbrowskiego 40
woj. lubuskie
Od 2005 roku szkolimy w zakresie prawa i podatków. Głównym celem naszych szkoleń jest uzyskanie przez każdego uczestnika maximum praktycznej wiedzy, którą wykorzysta bezpośrednio w życiu zawodowym. Programy szkoleń tworzone są na podstawie aktu...
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!