O szkoleniu
Proces sprzedaży jest czymś z czym wielokrotnie spotykamy się na co dzień. Niestety, powszechnie nie ma dobrej opinii. Często sytuacja sprzedażowa kojarzy się nam z „wciskaniem na siłę”, manipulacją a nawet nieuczciwością.
Profesjonalna sprzedaż nie ma nic wspólnego z powyższymi obiegowymi opiniami.
Ogólnym celem szkolenia jest podniesienie naszych kompetencji sprzedażowych na poziom, dający satysfakcję i zadowolenie, zarówno osobom sprzedającym jak i klientom.
Po szkoleniu uczestnicy:
- Rozumieją na czym polega profesjonalna sprzedaż.
- Stosują adekwatny do typu klienta sposób rozmowy.
- Znają mechanizmy podejmowania decyzji zakupowych.
- Wiedzą jak badać i wzbudzać potrzeby klienta.
- Potrafią stosować argumentację dostosowaną do potrzeb klientów.
- Znają sposoby radzenia sobie w trudnych sytuacjach występujących w procesie sprzedaży oraz potrafią stosować je podczas rozmów z klientami.
Warsztat skierowany jest dla osób, które zajmują się sprzedażą. Zarówno dla tych, którzy w sprzedaży stawiają swoje pierwsze kroki, jak i dla bardziej doświadczonych sprzedawców, którzy rozumieją potrzebę ciągłego doskonalenia się.
A jeśli nie zajmujesz się sprzedażą zawodowo, a chcesz sprzedać komuś pomysł albo ideę, to warsztat jest także dla Ciebie.
Program szkolenia
Moduł I. Profesjonalna sprzedaż.
Nastawienie do procesu sprzedaży.
Psychologiczne potrzeby klientów.
Motywacje zakupowe klientów.
Moduł II. Typologia klientów.
Cztery podstawowe typy klientów.
Dlaczego klienci bywają trudni: niezdecydowani, zamknięci w sobie, złośliwi czy przemądrzali? I co z tym mamy robić?
Typy klientów a kontekst sytuacyjny – adekwatna komunikacja.
Moduł III. Rozpoznawanie i wzbudzanie potrzeb.
Trafne pytania.
Praktyczne zastosowanie metody OUR (Opis sytuacji, Uświadomienie potrzeby, Rozwiązanie).
Warsztat umiejętności.
Moduł IV. Prezentowanie oferty.
Czym naprawdę jest język korzyści?
Budowanie argumentacji w oparciu o rozumienie potrzeb.
Jak uczciwie używać zasad wpływu społecznego w procesie sprzedaży.
Moduł V. Trudne sytuacje w procesie sprzedaży.
Skąd się biorą trudne sytuacje?
Metody radzenia sobie z obiekcjami (bumerang, hipotetyczne założenie, zamiana w pytanie).
Czas na case study – wspólna analiza trudnych sytuacji sprzedażowych Uczestników szkolenia.
Czas trwania
9.00-15.00
Forma zajęć
Prelegenci
Trener, mentor, badacz rynku – absolwent socjologii na kierunku Komunikacja Społeczna UWr., Szkoły Coachingu, Szkoły Trenerów Biznesu Moderator we Wrocławiu. Współzałożyciel Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu. Specjalista w szkoleniach w zakresie zarządzania, komunikacji, negocjacji, sprzedaży, autoprezentacji oraz umiejętności trenerskich. Realizuje badania focus group, mystery shopping, zajmuje się doradztwem i konsultacjami dla menedżerów najwyższego szczebla. Pomysłodawca i wykładowca w Akademii Zarządzania Sytuacjami Trudnymi, wykładowca w Szkole Trenerów Biznesu Moderator oraz na Uniwersytecie Humanistycznym SWPS. Miał przyjemność szkolić i jednocześnie uczyć się od uznanych na świecie firm tj.: IBM, Nokia, Toyota Motor Manufacturing, LG, Ernst&Young, Amazon, Mercedes-Benz Manufacturing, Capgemini, Grupa Schwarz, Volvo, Grupa Santander; jak i od mniej znanych, za to niezwykle mądrych i rozwojowych. Praca to jego pasja.
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Rejestracja
- zniżkę 5% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 690 zł)
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
- certyfikat uczestnictwa
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
Płatności należy dokonać na trzy dni przed terminem szkolenia na konto:
mBank 90 1140 2017 0000 4102 0433 7598
W temacie przelewu prosimy o wpisanie daty i tematu szkolenia.
Na podstawie dokonanej płatności wysyłamy Państwu na podany w zgłoszeniu adres e-mailowy WYGENEROWANY INDYWIDUALNIE DLA KAŻDEGO UCZESTNIKA LINK DOSTĘPOWY.
Licencja i indywidualnie wygenerowany link aktywacyjny obejmuje dostęp do szkolenia tylko i wyłącznie dla jednej osoby.
Jeżeli chcecie Państwo udostępnić szkolenie większej liczbie osób - należy wykupić dodatkowe linki aktywacyjne.
Firma CRZ SENEKA zastrzega sobie prawo do weryfikacji ilości uczestników z wykupionym, indywidualnym dostępem do szkolenia w trakcie jego trwania.
Uczestnicy otrzymują imienne zaświadczenie ukończenia szkolenia, które wysyłamy w formie elektronicznej.
Rezygnacja z udziału powinna nastąpić w formie pisemnej (e-mail) najpóźniej na 3 dni robocze przed szkoleniem.
Rezygnacja w późniejszym terminie wiąże się z koniecznością pokrycia 100% kosztów. Nieobecność na szkoleniu nie zwalnia z dokonania opłaty.
Rezygnacja telefoniczna nie jest respektowana.
- Nazwa firmy: Centrum Rozwoju Zawodowego SENEKA S.C.
- Ulica i nr: Dąbrowskiego 40
- Kod pocztowy: 65-021
- Miejscowość: Zielona Góra
- Numer NIP: 9730814671