O szkoleniu
Szkolenie pokaże, jak skutecznie sprzedawać i zwiększyć efektywność swoich działań handlowych.
- Jak zmieni się Twoja sytuacja jeśli poprawisz wielkość sprzedaży?
- Jak zmieni się sytuacja Twojej firmy jeśli Twoich handlowcy zaczną skutecznie działać i sprzedawać?
Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników ze skutecznymi technikami sprzedaży oraz nabycie umiejętności przeprowadzania efektywnych rozmów handlowych z budowaniem relacji i prezentowaniem wartości dla klienta.
Twoi handlowcy poznają techniki pracy i będą wiedzieli jak:
- analizować i dobierać efektywne metody dotarcia do klientów i nawiązania z nimi kontaktu
- budować relację z klientem i zadawać pytania, dzięki którym możliwe będzie wzbudzanie potrzeb klienta poprzez ich uświadamianie
- prezentować ofertę językiem korzyści dla klienta
- dobierać składniki oferty w sposób najbardziej efektywny na potrzeby realizacji założonych celów
- zamykać sprzedaż i utrzymywać kontakt z klientem po sprzedaży
- podejmować działania inicjujące i usprawniające relację
Korzyści
- poznanie sprawdzonych technik sprzedaży
- doskonalenie prezentacji produktu lub usługi, aby klient sam chciał ją kupić
- doskonalenie zdolności argumentowania, czyli jak uzyskać przewagę swojego produktu nad konkurencją
- nabycie umiejętności radzenie sobie z obiekcjami oraz zastrzeżeniami klienta
- poznanie technik skutecznego domykania sprzedaży
Szkolenie skierowane do: przedstawicieli handlowych (B2B, B2C), konsultantów i doradców oraz specjalistów ds. sprzedaży, dyrektorów handlowych.
Program szkolenia
Przygotowanie do wizyty/rozmowy.
- Informacja najcenniejszym towarem.
- W czym jestem lepszy od konkurencji?
- Analiza PCK (Potrzeby/Cechy/Korzyści).
- Analiza APK (Analiza Przewagi Konkurencyjnej).
Techniki sprzedaży i finalizowania transakcji.
- Sprzedaż poprzez korzyści.
- Manipulowanie ceną – cena to nie najważniejszy element.
- Sprzedaż poprzez jakość i markę.
- Argumentacja na podstawie Analizy Przewagi Konkurencyjnej.
Etapy i przebieg rozmowy handlowej.
- Pierwszy kontakt – telefon od klienta.
- Jak się wyróżnić na tle konkurencji?
- Przebieg rozmowy z klientem, techniki angażowania rozmówcy?
Techniki radzenia sobie z odpowiedziami:
- nie jestem zainteresowany,
- proszę wysłać ofertę,
- mam swojego dostawcę.
Techniki zamykania.
- Kiedy najlepiej finalizować rozmowę handlową.
- Jak to robić – techniki.
- Uzyskiwanie zobowiązań ze strony klienta.
- Narzędzia komunikacyjne pozwalające na pozostawienie po sobie dobrego wrażenia, pozyskanie rekomendacji i ułatwienie kolejnych spotkań handlowych.
Czas trwania
1 dzień
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Rejestracja
- zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 1 090 zł)
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
- certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
- konsultacje indywidualne
- 9.17% przy zgłoszeniu min. 2 osób
- 9.17% przy zgłoszeniu min. 3 osób
- 9.17% przy zgłoszeniu min. 4 osób
- 9.17% przy zgłoszeniu min. 5 osób Rozwiń
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
- Warunkiem udziału w szkoleniach VIDI Centrum Rozwoju Kadr Beata Kubicius, z siedzibą w Jastrzębiu-Zdroju (44-337), ul. P. Skargi 6B o nr NIP 6511024789 (Usługodawca) jest wypełnienie i przesłanie formularza rejestracji online.
- Przesyłając formularz zgłoszeniowy Klient oświadcza, że zapoznał się i akceptuje warunki określone w niniejszym Regulaminie oraz że formularz i regulamin wspólnie stanowią umowę pomiędzy Klientem, a Usługodawcą.
- Zgłaszając udział na szkolenie Klient zobowiązuje się do uiszczenia umówionej opłaty za szkolenie. Opłata następuje przelewem na konto Usługodawcy wskazane na fakturze pro forma przekazanej w potwierdzeniu rejestracji na szkolenie.
- Klient posiadający status konsumenta może odstąpić od Umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Skorzystanie z prawa odstąpienia od umowy wymaga zachowania formy pisemnej poprzez przesłania maila na szkolenia@superszkolenia.pl oraz zgloszenie@eventis.pl. W przypadku odstąpienia Klienta od Umowy za pomocą poczty elektronicznej, Usługobiorca niezwłocznie prześle potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy. W przypadku odstąpienia od umowy Usługodawca zwróci klientowi wpłaconą kwotę w ciągu czternastu (14) dni od dnia otrzymania odstąpienia.
- W przypadku braku uczestnictwa w zakupionym szkoleniu bez uprzedniego odstąpienia od umowy Klient traci możliwość wzięcia udziału w zajęciach, nawet jeśli dostępny będzie nowy termin szkolenia. Usługodawca nie jest przy tym zobowiązany do zwrotu jakiejkolwiek kwoty uczestnikom.
- Klient ma możliwość jednorazowego przeniesienia terminu szkolenia bądź zmiany uczestnika najpóźniej na 3 dni przed terminem rozpoczęcia szkolenia i po uiszczeniu opłaty administracyjnej i pod warunkiem, że Usługodawca posiada wolne miejsca na szkoleniu w innym terminie.
- Usługodawca zastrzega prawo do odwołania szkolenia z powodów niezawinionych przez Usługodawcę oraz wystąpienia siły wyżej, w tym choroby prowadzącego, zawiadamiając o tym Klienta na piśmie lub za pomocą poczty elektronicznej. W takim wypadku Klient może odstąpić od umowy i otrzymać zwrot wszystkich wpłaconych Usługodawcy kwot za szkolenie. Usługodawca nie ponosi żadnej odpowiedzialności za straty poniesione przez Klientów związane z przełożeniem bądź odwołaniem szkolenia powstałych z powodów niezawinionych przez Usługodawcę lub na skutek działania siły wyższej.
- Wysyłając formularz wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych i osób podanych w formularzu zgłoszeniowym przez Usługodawcę w celu realizacji zamówienia.
Administratorem danych osobowych jest VIDI Centrum Rozwoju Kadr Beata Kubicius [NIP 6511024789] z siedzibą 44-337 Jastrzębie-Zdrój, ul. P. Skargi 6B. Wszelkie dane osobowe przetwarzane są zgodnie z obowiązującym prawem polskim i unijnym, w tym zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. Każda osoba udostępniająca swoje dane osobowe ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.
- Nazwa firmy: VIDI Centrum Rozwoju Kadr
- Ulica i nr: ul. P. Skargi 6B
- Kod pocztowy: 44-337
- Miejscowość: Jastrzębie Zdrój
- Numer NIP: 6511024789