Efektywne techniki sprzedaży

O szkoleniu

Szkolenie pokaże, jak skutecznie sprzedawać i zwiększyć efektywność swoich działań handlowych. 

  • Jak zmieni się Twoja sytuacja jeśli poprawisz wielkość sprzedaży?
  • Jak zmieni się sytuacja Twojej firmy jeśli Twoich handlowcy zaczną skutecznie działać i sprzedawać?

Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników ze skutecznymi technikami sprzedaży oraz nabycie umiejętności przeprowadzania efektywnych rozmów handlowych z budowaniem relacji i prezentowaniem wartości dla klienta.

Dlaczego warto wziąć udział?

Twoi handlowcy poznają techniki pracy i będą wiedzieli jak:

  • analizować i dobierać efektywne metody dotarcia do klientów i nawiązania z nimi kontaktu
  • budować relację z klientem i zadawać pytania, dzięki którym możliwe będzie wzbudzanie potrzeb klienta poprzez ich uświadamianie
  • prezentować ofertę językiem korzyści dla klienta 
  • dobierać składniki oferty w sposób najbardziej efektywny na potrzeby realizacji założonych celów
  • zamykać sprzedaż i utrzymywać kontakt z klientem po sprzedaży
  • podejmować działania inicjujące i usprawniające relację

Korzyści

  • poznanie sprawdzonych technik sprzedaży
  • doskonalenie prezentacji produktu lub usługi, aby klient sam chciał ją kupić
  • doskonalenie zdolności argumentowania, czyli jak uzyskać przewagę swojego produktu nad konkurencją
  • nabycie umiejętności radzenie sobie z obiekcjami oraz zastrzeżeniami klienta
  • poznanie technik skutecznego domykania sprzedaży
Kto powinien wziąć udział?

Szkolenie skierowane do: przedstawicieli handlowych (B2B, B2C), konsultantów i doradców oraz specjalistów ds. sprzedaży, dyrektorów handlowych. 

Program szkolenia

Przygotowanie do wizyty/rozmowy.

  • Informacja najcenniejszym towarem.
  • W czym jestem lepszy od konkurencji?
  • Analiza PCK (Potrzeby/Cechy/Korzyści).
  • Analiza APK (Analiza Przewagi Konkurencyjnej).

Techniki sprzedaży i finalizowania transakcji.

  • Sprzedaż poprzez korzyści.
  • Manipulowanie ceną – cena to nie najważniejszy element.
  • Sprzedaż poprzez jakość i markę.
  • Argumentacja na podstawie Analizy Przewagi Konkurencyjnej.

Etapy i przebieg rozmowy handlowej.

  • Pierwszy kontakt – telefon od klienta.
  • Jak się wyróżnić na tle konkurencji?
  • Przebieg rozmowy z klientem, techniki angażowania rozmówcy?

Techniki radzenia sobie z odpowiedziami:

  • nie jestem zainteresowany,
  • proszę wysłać ofertę,
  • mam swojego dostawcę.

Techniki zamykania.

  • Kiedy najlepiej finalizować rozmowę handlową.
  • Jak to robić – techniki.
  • Uzyskiwanie zobowiązań ze strony klienta.
  • Narzędzia komunikacyjne pozwalające na pozostawienie po sobie dobrego wrażenia, pozyskanie rekomendacji i ułatwienie kolejnych spotkań handlowych.

Czas trwania

1 dzień

Terminy i miejsca

To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Wymagany komputer z dostępem do internetu.
Wymagany komputer z dostępem do internetu.
Szawa Conference Sp. z o.o.

Warszawa

Jutrzenki 137

woj. mazowieckie

Rejestracja

Cena standardowa
za osobę
1 090
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa
  • Konsultacje z ekspertem VIDI po szkoleniu ( e-mail oraz telefonicznie )
Dostępne zniżki:
  • 27.52% przy zgłoszeniu min. 2 osób
  • 27.52% przy zgłoszeniu min. 3 osób
  • 27.52% przy zgłoszeniu min. 4 osób
  • 27.52% przy zgłoszeniu min. 5 osób
  • Rozwiń
Zapisz się

Organizator

VIDI Centrum Rozwoju Kadr
44-335 Jastrzębie Zdrój/Kraków
ul Opolska paw.723
woj. śląskie
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.


Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

VIDI Centrum Rozwoju Kadr
44-335 Jastrzębie Zdrój/Kraków ul Opolska paw.723
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!