Efektywne techniki sprzedaży

O szkoleniu

Szkolenie pokaże, jak skutecznie sprzedawać i zwiększyć efektywność swoich działań handlowych. 

  • Jak zmieni się Twoja sytuacja jeśli poprawisz wielkość sprzedaży?
  • Jak zmieni się sytuacja Twojej firmy jeśli Twoich handlowcy zaczną skutecznie działać i sprzedawać?

Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników ze skutecznymi technikami sprzedaży oraz nabycie umiejętności przeprowadzania efektywnych rozmów handlowych z budowaniem relacji i prezentowaniem wartości dla klienta.

Dlaczego warto wziąć udział?

Twoi handlowcy poznają techniki pracy i będą wiedzieli jak:

  • analizować i dobierać efektywne metody dotarcia do klientów i nawiązania z nimi kontaktu
  • budować relację z klientem i zadawać pytania, dzięki którym możliwe będzie wzbudzanie potrzeb klienta poprzez ich uświadamianie
  • prezentować ofertę językiem korzyści dla klienta 
  • dobierać składniki oferty w sposób najbardziej efektywny na potrzeby realizacji założonych celów
  • zamykać sprzedaż i utrzymywać kontakt z klientem po sprzedaży
  • podejmować działania inicjujące i usprawniające relację

Korzyści

  • poznanie sprawdzonych technik sprzedaży
  • doskonalenie prezentacji produktu lub usługi, aby klient sam chciał ją kupić
  • doskonalenie zdolności argumentowania, czyli jak uzyskać przewagę swojego produktu nad konkurencją
  • nabycie umiejętności radzenie sobie z obiekcjami oraz zastrzeżeniami klienta
  • poznanie technik skutecznego domykania sprzedaży
Kto powinien wziąć udział?

Szkolenie skierowane do: przedstawicieli handlowych (B2B, B2C), konsultantów i doradców oraz specjalistów ds. sprzedaży, dyrektorów handlowych. 

Program szkolenia

Przygotowanie do wizyty/rozmowy.

  • Informacja najcenniejszym towarem.
  • W czym jestem lepszy od konkurencji?
  • Analiza PCK (Potrzeby/Cechy/Korzyści).
  • Analiza APK (Analiza Przewagi Konkurencyjnej).

Techniki sprzedaży i finalizowania transakcji.

  • Sprzedaż poprzez korzyści.
  • Manipulowanie ceną – cena to nie najważniejszy element.
  • Sprzedaż poprzez jakość i markę.
  • Argumentacja na podstawie Analizy Przewagi Konkurencyjnej.

Etapy i przebieg rozmowy handlowej.

  • Pierwszy kontakt – telefon od klienta.
  • Jak się wyróżnić na tle konkurencji?
  • Przebieg rozmowy z klientem, techniki angażowania rozmówcy?

Techniki radzenia sobie z odpowiedziami:

  • nie jestem zainteresowany,
  • proszę wysłać ofertę,
  • mam swojego dostawcę.

Techniki zamykania.

  • Kiedy najlepiej finalizować rozmowę handlową.
  • Jak to robić – techniki.
  • Uzyskiwanie zobowiązań ze strony klienta.
  • Narzędzia komunikacyjne pozwalające na pozostawienie po sobie dobrego wrażenia, pozyskanie rekomendacji i ułatwienie kolejnych spotkań handlowych.

Czas trwania

1 dzień

Terminy i miejsca

To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

zoom
zoom
zom

Rejestracja

Cena 1
1 057
+23% VAT
Cena zawiera:
  • zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 1 090 zł)
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
  • certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
  • konsultacje indywidualne
Zniżki grupowe:
  • 9.17% przy zgłoszeniu min. 2 osób
  • 9.17% przy zgłoszeniu min. 3 osób
  • 9.17% przy zgłoszeniu min. 4 osób
  • 9.17% przy zgłoszeniu min. 5 osób
  • Rozwiń
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

 

  1. Warunkiem udziału w szkoleniach VIDI Centrum Rozwoju Kadr Beata Kubicius, z siedzibą w Jastrzębiu-Zdroju (44-337), ul. P. Skargi 6B o nr NIP 6511024789 (Usługodawca) jest wypełnienie i przesłanie formularza rejestracji online.
  2. Przesyłając formularz zgłoszeniowy Klient oświadcza, że zapoznał się i akceptuje warunki określone w niniejszym Regulaminie oraz że formularz i regulamin wspólnie stanowią umowę pomiędzy Klientem, a Usługodawcą.
  3. Zgłaszając udział na szkolenie Klient zobowiązuje się do uiszczenia umówionej opłaty za szkolenie. Opłata następuje przelewem na konto Usługodawcy wskazane na fakturze pro forma przekazanej w potwierdzeniu rejestracji na szkolenie.
  4. Klient posiadający status konsumenta może odstąpić od Umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Skorzystanie z prawa odstąpienia od umowy wymaga zachowania formy pisemnej poprzez przesłania maila na szkolenia@superszkolenia.pl oraz zgloszenie@eventis.pl. W przypadku odstąpienia Klienta od Umowy za pomocą poczty elektronicznej, Usługobiorca niezwłocznie prześle potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy. W przypadku odstąpienia od umowy Usługodawca zwróci klientowi wpłaconą kwotę w ciągu czternastu (14) dni od dnia otrzymania odstąpienia.
  5. W przypadku braku uczestnictwa w zakupionym szkoleniu bez uprzedniego odstąpienia od umowy Klient traci możliwość wzięcia udziału w zajęciach, nawet jeśli dostępny będzie nowy termin szkolenia. Usługodawca nie jest przy tym zobowiązany do zwrotu jakiejkolwiek kwoty uczestnikom.
  6. Klient ma możliwość jednorazowego przeniesienia terminu szkolenia bądź zmiany uczestnika najpóźniej na 3 dni przed terminem rozpoczęcia szkolenia i po uiszczeniu opłaty administracyjnej i pod warunkiem, że Usługodawca posiada wolne miejsca na szkoleniu w innym terminie.
  7. Usługodawca zastrzega prawo do odwołania szkolenia z powodów niezawinionych przez Usługodawcę oraz wystąpienia siły wyżej, w tym choroby prowadzącego, zawiadamiając o tym Klienta na piśmie lub za pomocą poczty elektronicznej. W takim wypadku Klient może odstąpić od umowy i otrzymać zwrot wszystkich wpłaconych Usługodawcy kwot za szkolenie. Usługodawca nie ponosi żadnej odpowiedzialności za straty poniesione przez Klientów związane z przełożeniem bądź odwołaniem szkolenia powstałych z powodów niezawinionych przez Usługodawcę lub na skutek działania siły wyższej.
  8. Wysyłając formularz wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych i osób podanych w formularzu zgłoszeniowym przez Usługodawcę w celu realizacji zamówienia.

Administratorem danych osobowych jest VIDI Centrum Rozwoju Kadr Beata Kubicius [NIP 6511024789] z siedzibą 44-337 Jastrzębie-Zdrój, ul. P. Skargi 6B. Wszelkie dane osobowe przetwarzane są zgodnie z obowiązującym prawem polskim i unijnym, w tym zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. Każda osoba udostępniająca swoje dane osobowe ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: VIDI Centrum Rozwoju Kadr
  • Ulica i nr: ul. P. Skargi 6B
  • Kod pocztowy: 44-337
  • Miejscowość: Jastrzębie Zdrój
  • Numer NIP: 6511024789

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

VIDI Centrum Rozwoju Kadr
44-337 Jastrzębie Zdrój, Polska ul. P. Skargi 6B

Organizator

VIDI Centrum Rozwoju Kadr
44-337 Jastrzębie Zdrój, Polska
ul. P. Skargi 6B
woj. śląskie
💪💪Rozwijaj swój biznes rozwijając siebie! 💪💪 Pomagam budować sprzedaż według strategii SKS - Strategia, Kompetencje, Systematyczność. Badania firmy VIDI wskazują na silną, bezpośrednią korelację między zdolnościa...
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!