Efektywne wdrażanie nowych kompetencji w podległym zespole

O szkoleniu

Dlaczego warto zadbać o doskonalenie, wśród kadry kierowniczej, umiejętności przywódczych, komunikacyjnych, zarządczych czy strategicznych? Odpowiedź jest prosta: najczęściej to właśnie od kompetencji lidera/menagera/kierownika/dyrektora zależy poziom efektywności pracy zespołu.

Jeśli borykasz się z problemem braku zaangażowania oraz ze spadkiem motywacji wśród swoich pracowników i jesteś osobą, która szuka nowych rozwiązań to zapraszamy na szkolenie z efektywnego wdrażania nowych kompetencji w podległym zespole. Pokażemy Ci jak skutecznie zmotywować pracowników, aby wykorzystywali nową wiedzę i umiejętności dla osiągania Waszych wspólnych celów biznesowych.

Zdajemy sobie sprawę z tego, że sama teoria to za mało, aby skutecznie podnieść wynik organizacji. Właśnie dlatego nasz Trener przeprowadzi Cię przez indywidualny plan działań wdrożenia.

Dodatkowo jeśli nie wiesz jak mierzyć efekty rozwoju- nie martw się ! Po szkoleniu będziesz wiedzieć jak monitorować postępy swojego zespołu oraz w jaki sposób udzielać informacji zwrotnej, która jest podstawą rozwoju każdego pracownika.

Dlaczego warto wziąć udział?

PO SZKOLENIU UCZESTNICY BĘDĄ POSIADAĆ WIEDZĘ W ZAKRESIE:

  • Planowania działań wdrożeniowych.
  • Technik udzielania informacji zwrotnej.
  • Weryfikacji planu działań wdrożeniowych.
  • Ról menadżerskich może wchodzić przełożony.

PO ZAKOŃCZENIU SZKOLENIA UCZESTNICY NABĘDĄ UMIEJĘTNOŚĆ:

  • Przeprowadzania rozmów planujących, monitorujących, weryfikujących.
  • Planowania i weryfikowania wdrożenia.
  • Udzielania motywujących i korygujących informacji zwrotnych.
  • Radzenia sobie z trudnymi sytuacjami w rozmowach.
Kto powinien wziąć udział?

kadra zarządzająca wyższego szczebla, menadżerowie, liderzy

Program szkolenia

Program szkolenia:                                          

Moduł I. Perspektywa menadżera – czy warto się angażować w proces wdrażania kompetencji?

  1. Motywacja pracowników po szkoleniu – jak zmienia się w czasie
  2. Standardowe działania po szkoleniowe – dlaczego po szkoleniu pracownicy wracają do „starych” nawyków? 
  3. Korzyści menadżerskie wynikające ze zmiany zachowań pracowników

Moduł II. Indywidualny Plan Działań Wdrożenia

  1. Czym jest Plan Działań Wdrożeniowych:
  • Składowe planu: 
  • pomysły, 
  • co i jak wdrożę, 
  • kiedy i gdzie następuje wdrożenie – harmonogram działań,
  • korzyści osobiste,
  • wsparcie jakiego potrzebuje pracownik

Moduł III. Spotkanie wdrożeniowe – jak rozmawiać z pracownikiem o Planie Działań Wdrożeniowych

  1. Ustalenie celu i intencji rozmowy z pracownikiem
  2. Weryfikacja pomysłów wdrożeniowych – możliwości pracownika, czasowe, logistyczne wdrożenia
  3. Ustalenie kroków milowych wdrożenia
  4. Algorytm rozmów:
  • Rozmowa planująca
  • Rozmowa monitorująca
  • Rozmowa weryfikująca  

Moduł VI. Docenianie i celebracja sukcesów – motywowanie pracowników

  1. Rola motywacji  i docenienia w procesie wdrażania
  2. Motywująca informacja zwrotna
  3. Algorytm nagradzania pracowników

Moduł VII. Sytuacja trudne w pracy z podwładnymi

  1. Korygująca informacja zwrotna i wyrażanie oczekiwań
  2. Wyciąganie konsekwencji wobec pracowników
  • Karanie pracowników – pułapki 
  • Algorytm rozmowy o karze
  • Stopniowanie kar

Czas trwania

9:00 - 15:00, 2dni x 6h

Prelegenci

Alan Kusz -  Pełnił rolę Kierownika Działu Szkoleń w jednej z sieci sklepów RTV/AGD gdzie odpowiadał za strukturę szkoleniową, trenerów wewnętrznych, procesy rozwojowe. Negocjował kontrakty szkoleniowe z czołowymi producentami sprzętu AGD/RTV. Przeszedł ścieżkę kariery od przedstawiciela handlowego, doradcy klienta przez menadżera i trenera. Szkolił doradców telefonicznych w jednym z największych CallCenter w Polsce, zarządzał oddziałem banku. Jest moderatorem śląskich grup trenerów standardu HRD BP. Posiada doświadczenie we, wdrażaniu i weryfikacji praktycznych Standardów Obsługi Klienta. Przeprowadzał badania potencjałów rynków sprzedażowych.

Prowadzi szkolenia z zakresu: sprzedaży (Advisell – sprzedaż doradczo-konsultacyjna), efektywności biznesowej szkoleń, negocjacji, podejmowania decyzji, projektowania procesów rozwojowych, train the trainers, zarządzania zespołem i komunikacji. Specjalizuje się w badaniach kompetencji oraz tworzeniu i wdrażaniu praktycznych standardów obsługi klientów połączonych z badaniami tajemniczego klienta. 

Współpracował z takimi firmami jak: Orlen, Aviva, KGHM, Tauron, Avans, MyCenter, AGD Market, Astro, SGS, Rezydencja Luxury Hotel, DataContact, Asten Group, Seron, Grupa Dozorbud, PLAY, ING Bank Śląski, Techmine.

Szkolenia prowadzi zgodnie z zasadą Evidence Based Training (szkolenia oparte na dowodach), polegającej na wykorzystaniu najnowszych, rzetelnych i udokumentowanych empirycznie podstawach naukowych z zakresu psychologii, socjologii oraz zarządzania.  Autor modelu Rozwoju Efektywności Biznesowej. Prelegent na konferencjach „Partnerstwo biznesowe działów szkoleń”, „Standardy Obsługi Klienta jako klucz do sukcesurenera Biznesu oraz Akademia Menadżera Sprzedaży. Ukończył również studia podyplomowe w Akademii WSB w Dąbrowie Górniczej na kierunku HR Business Partner. Uczestniczył w Szkole Trenerów Biznesu wrocławskiego Moderatora na poziomie zaawansowanym i mistrzowskim. Absolwent Szkoły Coachingu Menadżerskiego prowadzonej przez dra. Sławomira Jarmuża. Członek Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu, Polskiego Stowarzyszenia HR Business Partnerów ora”, „Jak zarządzać procesami rozwojowo-szkoleniowymi pracowników”. Na szkoleniowej spędził ponad 3000 godzin, odbył ponad 700 coachingów sprzedażowych z doradcami i handlowcami w formule on the job.

Terminy i miejsca

Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Online 24-25 październik 2022
Online 12-13 grudzień 2022

Rejestracja

Cena standardowa
1 100
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa
Dostępne zniżki:
  • 4.55% przy zgłoszeniu min. 3 osób
  • 9.09% przy zgłoszeniu min. 4 osób
  • 9.09% przy zgłoszeniu min. 5 osób
  • Rozwiń
Zapisz się

Organizator

Enterprise Advisors Polska Sp. z o.o.
30-199 Rząska
ul. Półkole 46
woj. małopolskie
Enterprise Advisors Polska to zespół doświadczonych trenerów, coachów i doradców przedsiębiorców, którzy przez lata zdobywali praktyczną wiedzę z zakresu sprzedaży oraz rozwoju kompetencji miękkich. Łącząc siły stworzyliśmy firmę, która może zaoferow...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Warunki uczestnictwa:

  1. Zgłoszenie swojego udziału minimum na tydzień przed terminem rozpoczęcia szkolenia.
  2. Potwierdzenie zgłoszenia otrzymają Państwo do 48h od zgłoszenia udziału.
  3. Bezpłatne odwołanie udziału możliwe jest jedynie na 8 dni przed terminem rozpoczęcia szkolenia.

Możliwość dofinansowania z BUR i KFS.

Szkolenie odbędzie się na platformie MS Teams lub Zoom. Obie platformy działają w przeglądarkach.

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Enterprise Advisors Polska Sp. z o.o.
30-199 Rząska ul. Półkole 46
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!