Efektywny Menedżer on-line – komunikacja z zespołem na odległość

O szkoleniu

Celem szkolenia jest nabycie i utrwalenie wiedzy, oraz umiejętności motywowania podległych pracowników do osiągania indywidualnych i grupowych celów biznesowych w sytuacji zdalnego kontaktu.

Dlaczego warto wziąć udział?

Podczas szkolenia jego uczestnicy będą mieli możliwość pogłębienia, utrwalenia i nabycia umiejętności w następujących obszarach komunikacji zarządczej:

  • Wyznaczanie i egzekwowanie celów u pracowników
  • Skuteczne motywowanie do realizacji stawianych celów
  • Dostosowanie stylu zarządzania do typu pracownika
  • Budowanie efektywnego autorytetu lidera
  • Skuteczne, pozafinansowe motywowanie i nagradzanie pracowników
  • Radzenie sobie z trudnymi pracownikami
  • Poprawienie komunikacji interpersonalnej w zespole
  • Skuteczne kontrolowanie i jednoczesne nie demotywowanie
  • Stosowanie perswazji psychologicznej opartej o osobowość pracowników
  • Efektywne komunikowanie się z pracownikami

 
Podczas szkolenia jego uczestnicy będą mieli możliwość pogłębienia, utrwalenia i nabycia wiedzy w następujących obszarach:

  • Świadomości własnej roli w organizacji
  • Postawy jakiej oczekuje się od Lidera
  • Własnych mocnych stron oraz obszarów do rozwoju jako Lidera
  • Czynników stanowiących o skuteczności Lidera i jego zespołu
  • Rodzajów autorytetu i informacji o autorytecie intuicyjnie wykorzystywanym przez siebie
  • Niefinansowych czynnikach motywacji i metodach stosowania ich we własnym zespole
Kto powinien wziąć udział?

Szkolenie polecamy dla obecnych i przyszłych Dyrektorów, Kierowników i Menedżerów, których zadaniem jest lub będzie motywowanie on-line i prowadzenie zespołu do osiągania określonych celów biznesowych na odległość.

Program szkolenia

MODUŁ I. ŚWIADOMY SWOJEJ ROLI W ORGANIZACJI I STYLU MOTYWOWANIA LIDER
1. Wymagania rynku i korzyści

  • Oczekiwania pracodawcy i ich powody
  • Oczekiwania pracowników
  • Korzyści dla Liderów ze sprostania oczekiwaniom

2. Postawa Lidera podczas przekazywania w ,,dół’’ informacji, poleceń pochodzących od jego przełożonych

  • Postawa Lidera jako reprezentanta ,,góry’’
  • Zasada identyfikowania się z celem

3. Podstawowe zadania Lidera – dopasowanie stylu zarządzania do dojrzałości pracownika

  • Style zarządzania i dojrzałość pracowników
  • Dopasowanie stylu zarządzania do typu pracownika i sytuacji

MODUŁ II. NARZĘDZIA ZARZĄDCZE WPŁYWAJĄCE NA REALIZACJĘ CELÓW PRZEZ PODWŁADNYCH

1. Podstawowe zadania Lidera - budowanie autorytetu lidera grupy?

  • Idealny szef - portret
  • Rodzaje autorytetu w oczach pracowników i jego efektywność
  • Metody budowania i wzmacniania najefektywniejszych form autorytetu

2. Podstawowe zadania Lidera – stawianie celów i zadań pracownikom,

  • Budowanie wizji dla własnego zespołu
  • Cele / Marzenia - Wykorzystanie reguły SMART
  • Cele ilościowe i jakościowe

3. Podstawowe zadania Lidera – monitorowanie i ocena

  • Kontrola prewencyjna, bieżąca i po fakcie
  • Standardy pracy, jako podstawa do oceny
  • Jak przeprowadzać oceny?

4. Podstawowe zadania Lidera - udzielanie informacji zwrotnej

  • Przygotowanie się do rozmowy
  • Zmotywowanie pracownika do rozmowy
  • Zasady udzielania motywującej informacji zwrotnej

5. Podstawowe zadania Lidera – przekonywanie i motywowanie

  • Narzędziowa typologia pracownika
  • Perswazja oparta o osobowość rozmówcy i jego stosunek do nas
  • Narzędzia motywacji pozafinansowej

6. Podstawowe zadania Lidera – coaching narzędziowy pracowników

  • Kryteria wyboru celu coachingu
  • Zasady pracy z pracownikiem
  • Wyznaczanie celów po coachingu

7. Podstawowe zadania Lidera  - expose on-line przed pracownikami

  • Efektywna komunikacja niewerbalna
  • Struktura efektywnego wystąpienia przed pracownikami
  • Treść expose

MODUŁ III. IMPLEMENTACJA SZKOLENIA W CODZIENNEJ PRACY
1. Podsumowanie szkolenia – przyszłe działania

  • Syntetyczne podsumowanie treści szkolenia
  • Opracowanie indywidualnego planu wzmocnienia efektywności działań zarządczych
  • Prezentacja indywidualnych planów wdrożeniowych

Czas trwania

Szczegółowy harmonogram do uzgodnienia

Prelegenci

MACIEJ LESZCZYŃSKI

Trener

Autor, konsultant i trener przy realizacji kompleksowych programów szkoleniowych dla kluczowych Klientów.

Przez trzynaście lat pracował w biznesie i posiada doświadczenie  zarówno  z zakresu  sprzedaży i negocjacji jak i zarządzania pracownikami działu sprzedaży.
Autor, konsultant i trener przy realizacji kompleksowych programów szkoleniowych dla kluczowych Klientów.

Wykształcenie:

  • Wydział Zarządzania i Marketingu w Wyższej Szkole Przedsiębiorczości i Zarządzania im. L. Koźmińskiego w Warszawie
  • Szkoła Trenerów Biznesu ,,Trop” działającej pod Patronatem Polskiego Towarzystwa Psychologicznego
  • Szkoła Trenerów Rozwoju Osobistego Metodą Tippinga
  • Szkolenie akredytacyjnege dla Trenerów Insights Discovery
  • Szkoła Coachingu Narzędziowego
  • Szkolenie akredytacyjne z nowej wersji metodologii KirkPatrick’a (poszkoleniowe narzędzia prowadzące szkolony zespół do osiągania wyznaczonych celów)
  • Szkoła Coachów ICF ACSTH z egzaminacją VCC
  • Półrocznego Akceleratora - Surferzy Wiedzy – prowadzenie efektywnych szkoleń on-line (edycja dla branży szkoleniowej przy współpracy z Polską Izbą Firm Szkoleniowych)

Terminy i miejsca

Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

To wydarzenie dostępne jest na zamówienie. Termin i miejsce przeprowadzenia zajęć uzgodnisz z organizatorem po złożeniu zamówienia. Organizator przeprowadza zajęcia: stacjonarnie i/lub online

Rejestracja

Szkolenie w siedzibie Klienta
za grupę do 12 os.
6 870
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
  • Wsparcie poszkoleniowe Trenera
  • Do podanej ceny szkolenia zostaną doliczony koszty logistyczne uzależnione od lokalizacji miejsca szkolenia.
  • W przypadku chęci realizacji szkolenia poza siedzibą firmy, na Państwa życzenie, przedstawimy kilka propozycji obiektów w których mogłoby się ono odbyć.
  • Rozwiń
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.

 

Jeżeli jesteś zainteresowany podniesieniem kompetencji swoich pracowników zachęcamy do skorzystania z dofinansowania do szkoleń.
REALIZUJEMY SZKOLENIA W RAMACH BAZY USŁUG ROZWOJOWYCH i POZYSKANYCH PRZEZ KLIENTA ŚRODKÓW Z KRAJOWEGO FUNDUSZU SZKOLENIOWEGO (KFS).

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: Avenhansen Sp. z o.o.
  • Ulica i nr: ul. Podłącze 31
  • Kod pocztowy: 30-218
  • Miejscowość: Kraków
  • Numer NIP: 6772295062

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Avenhansen Sp. z o.o.
30-218 Kraków, Polska ul. Podłącze 31

Organizator

Avenhansen Sp. z o.o.
30-218 Kraków, Polska
ul. Podłącze 31
woj. małopolskie
Jesteśmy profesjonalną firmą szkoleniową. Nasz profesjonalizm opiera się na wiedzy o prowadzeniu firmy szkoleniowej i umiejętnościach obsługi naszych Klientów. To również otwartość na informacje płynące do nas z zewnątrz, umiejętność słuchania naszyc...
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!