Efektywny proces szkoleniowy – zarządzanie szkoleniami. Skuteczne narzędzia zarządzania rozwojem pracowników

O szkoleniu

Jeżeli koordynujesz i zarządzasz procesami szkolenia i rozwoju pracowników w organizacji, decydujesz i wybierasz dostawców szkoleniowych dla pracowników, a nie miałeś okazji ukończyć metodycznej szkoły zarzadzania rozwojem pracowników, to szkolenie jest dla Ciebie!

Szkolenie jest odpowiedzią na potrzebę wsparcia metodycznego osób odpowiedzialnych merytorycznie i koordynujących projekty szkoleniowo-rozwojowe pracowników w organizacjach.

Daje możliwość podejścia eksperckiego (od strony teorii i praktyki rynku szkoleniowego) oraz uporządkowania wiedzy  i przećwiczenia umiejętności skutecznego podejścia do standaryzacji jakości usług szkoleniowych w systemowym podejściu do rozwoju kompetencji podległych pracowników oraz właściwego doboru odpowiednich treści, metod, sposobów i kadr odpowiedzialnych za szkolenie z uzyskaniem pełnej partycypacji w odpowiedzialności za proces rozwojowy wszystkich zaangażowanych stron.

Warsztat podzielony jest na kilka części: trenerską, procesową, narzędziową, diagnozy i rozwoju kompetencji osobistych oraz profesjonalizacji umiejętności – które każdemu uczestnikowi pozwolą na rzeczywiste przygotowanie do pracy w obszarze szkolenia i rozwoju.


Dlaczego warto wziąć udział?

Cel szkolenia z efektywnych procesów szkoleniowych:

Przygotowanie uczestników szkolenia do przyjęcia roli projektanta, zarządzającego oraz koordynatora procesu adaptacji pracowniczej w organizacjach (niezależnie od jej wielkości, profilu, sektora czy branży) oraz doskonalenie umiejętności własnych w tym zakresie.

 Korzyści ze szkolenia:


UMIEJĘTNOŚCI

Po ukończeniu szkolenia uczestnicy będą umieli:

  • Samodzielnie zaprojektować proces szkolenia i rozwoju dla poszczególnych grup pracowniczych

  • Opracować indywidualny plan rozwoju zawodowego/ specjalizacyjnego dla pracowników w ramach planu ścieżek karier w organizacji

  • Dokonać wyboru oraz weryfikacji dostawców usług rozwojowych w podziale na każdą z interwencji (szkolenia, doradztwo, coaching, inne)

  • Przeprowadzić rozmowę diagnozującą rzeczywiste potrzeby szkoleniowe (w różnych wariantach: indywidualne i grupowe potrzeby rozwoju)

  • Wybrać właściwą ścieżkę wdrożenia planu szkoleniowego (w wariantach neutralizacja luk kompetencyjnych i/lub rozwój talentów) w oparciu o diagnozę potencjału Pracownika

  • Koordynować przebieg procesu szkoleniowego i niezwłocznie reagować na odchylenia

  • Zdefiniować korzyści z procesu rozwoju zawodowego pracowników i zaprezentować je w argumentacji podsumowującej proces

  • Określić wskaźniki pomiaru efektywności procesów rozwojowych w różnych wariantach (szkolenia, cykle szkoleniowe, akademie talentowe, procesy coachingowe/mentoringowe/doradcze)

  • Zbudować profesjonalny wizerunek eksperta procesu szkoleń i rozwoju pracowników w oparciu o doświadczenia i obserwacje własne oraz wiedzę i umiejętności nabyte podczas warsztatu


NARZĘDZIA

  • Wzorcowy arkusz “WERYFIKACJA DOSTAWCÓW USŁUG ROZWOJOWYCH” – narzędzie z omówieniem sposobów weryfikacji realizatorów usług rozwojowych

  • MATRYCA ZARZĄDZANIA ROZWOJEM PRACOWNIKÓW – autorskie narzędzie do projektowania i koordynacji ścieżek procesów szkolenia i rozwoju (szkolenia/cykle/procesy/akademie/certyfikacje)

  • WEHIKUŁ PROJEKTANTA WYDARZENIA ROZWOJOWEGO – autorskie narzędzie do zaprojektowania szkolenia i/lub wydarzenia rozwojowego

  • Test Kolba NARZĘDZIE DIAGNOSTYCZNE Z INTERPRETACJĄ DO WYKORZYSTANIA DLA UCZESTNIKÓW w praktyce zawodowej

  • Materiały inspiracyjne do stworzenia/optymalizacji dokumentacji wewnątrzorganizacyjnej w zakresie:


    • Wytycznych do stworzenia polityki szkoleniowej

    • Narzędzi wsparcia polityki szkoleniowej i zarządzania szkoleniami

    • Materiały dydaktyczne dla trenerów / liderów rozwoju

    • Użytkowej dokumentacji projektowej stosowanej w projektach szkoleniowych (IAPS, PROJEKTOWANIE, EWALUACJA)

  • Możliwość stworzenia/optymalizacji DOKUMENTÓW EWALUACJI WEWNĘTRZNEJ DEDYKOWANEJ FIRMIE (ankiet, kwestionariuszy) podczas konsultacji poszkoleniowej z trenerem

  • Możliwość REKOMENDACJI dotyczącej zaprojektowania/uporządkowania/optymalizacji PLANU SZKOLEŃ ROCZNYCH dla organizacji w podziale na ścieżki rozwojowe podczas konsultacji poszkoleniowej z trenerem


BONUS

Uczestnicy szkolenia mają możliwość skorzystać ze ZDALNEJ KONSULTACJI POSZKOLENIOWEJ z Trenerem, w wymiarze do 1 h, z obszaru zagadnień podejmowanych na szkoleniu.

 Metody pracy:

Szkolenie ma charakter warsztatowy/ instruktażu aktywizującego –  nakierowane będzie na transfer wiedzy i praktycznych umiejętności uczestników, z wykorzystaniem dobrych praktyk rynkowych. Formy pracy z grupą:

  • Mini wykłady

  • Prezentacje i instruktaże narzędziowe

  • Ćwiczenia indywidualne / grupowe

  • Analiza studiów przypadków

  • Rozwiązywanie zagadnień problemowych

  • Praca warsztatowa / instruktaż aktywizujący

  • Analiza dobrych praktyk, wymiana i analiza doświadczeń

Kto powinien wziąć udział?

Szczególnie polecane dla osób pełniących role związane z rozwojem pracowników – koordynatorów projektów szkoleniowych, zarządzających procesami szkoleń i rozwoju w organizacjach odpowiedzialnych za kreację i realizację polityki szkoleniowej w organizacjach,  prowadzących szkolenia wewnętrzne, grupy projektowe i robocze, instruktaże stanowiskowe i wdrażające, zebrania, spotkania z pracownikami  lub wspierające podległych pracowników w realizowaniu ich celów zawodowych spójnych z celami biznesowymi organizacji.

Program szkolenia

MODUŁ 1. FUNDAMENTY TWORZENIA EFEKTYWNYCH PROJEKTÓW ROZWOJOWYCH W ORGANIZACJI

  1. Psychologia uczenia się dorosłych jako baza to planowania rozwoju pracowników
  2. Model rozwoju kompetencji w procesie szkoleniowym realizowanym w środowisku pracy
  3. Podstawowe filary strategii szkoleniowej – kierunki i trendy w realizacjach organizacyjnych
  4. Model ról trenera – skuteczny dobór roli do potrzeb projektu i Klienta
  5. Rodzaje najczęściej podejmowanych przez działy HR interwencji i ich założenia:
    • Projekty szkoleniowe
    • Projekty mentoringowe/ intermentoringowe
    • Projekty coachingowe
    • Projekty konsultingowe
    • Projekty tutoringowe
  6. Role członków zespołu realizacji w projektach rozwojowych koordynowanych przez HR
  7. Założenia transferowe procesu szkoleniowego jako priorytet w wyborze właściwej realizacji
  8. Formy inwestycji w kapitał ludzki
  9. Główne założenia transferowe procesu rozwojowego
  10. Partycypacyjne podejście podmiotowe – kwintet szkoleniowy
  11. Interesariusze projektu szkoleniowego – siatka powiązań i priorytety efektywnych realizacji

MODUŁ 2. KOMPLEKSOWE PROGRAMY ROZWOJU KOMPETENCJI

  1. Metody wpierania rozwoju pracowników w organizacji (mikroaudyt wraz z rekomendacją)
    • IPRZ – Indywidualne plany rozwoju zawodowego
    • ŚK – Ścieżki Karier
    • ŚA – Ścieżki Awansów
    • PZT – Programy zarządzania talentami
    • PSS- Programy zarządzania sukcesją
  2. Kluczowe rozwiązania polityki szkoleń i rozwoju wykorzystywane w realizacji programów celowanego rozwoju
    • ZASADA 70/20/10 (ERICSON)
    • CYKL NAUKI I PREFERENCJE INDYWIDUALNE CO TO TYPÓW NAUKI (KOLB)
    • 10 ETAPOWY PROCES ROZWOJU (RAE)
    • MODEL EFEKTYWNEGO PROCESU SZKOLENIOWEGO
    • MODEL INTERESARIUSZY – KWINTET ROZWOJOWY
    • MODEL OCENY EFEKTYWNOŚCI SZKOLEŃ (KIRKPATRICK 2.0)
  3. Szkolenie efektywne biznesowo – etapy aktywności organizacyjnych i koordynacyjnych

 MODUŁ 3 POLITYKA SZKOLENIOWA 

  1. Partnerstwo w projekcie biznesowym – jak zbudować efektywne procesowe podejście do zarządzania rozwojem pracowników – studia przypadków praktyk organizacyjnych z podziałem na poszczególne elementy procesu
  2. Znaczenie integracji działań szkoleniowych ze strategią organizacji
  3. Koncepcja ciągłego doskonalenia w zarządzaniu szkoleniami
  4. Realność planu rozwojowego – kluczowe czynniki efektywności powodzenia wydarzenia szkoleniowego
  5. Rola interwencji rozwojowych w budowaniu przewagi konkurencyjnej organizacji

Identyfikacja i analiza potrzeb rozwojowych (szkoleniowych)

  1.  Poziomy potrzeb organizacyjnych jako celowana efektywność realizacji działań szkoleniowych
    • Źródła informacji na poziomie organizacji
    • Źródła informacji na poziomie grup stanowiskowych
    • Źródła informacji na poziomie pracownika
  2. Macierz identyfikacji potrzeb szkoleniowych czyli efektywne planowanie procesu rozwojowego w odniesieniu do potrzeb dedykowanych grup pracowników – praca z narzędziem – ćwiczenia
  3. Narzędzia stosowane w Identyfikacji i analizie potrzeb szkoleniowych (ankiety, wywiady, kwestionariusze, arkusze obserwacji, testy wiedzy/umiejętności, arkusze celów, analiza wskaźników, benchmark) – przegląd narzędzi z praktyką zastosowania ćwiczenia
  4. Etapy badania potrzeb szkoleniowych (ROZWOJOWYCH) – checklista działań koordynacyjnych dla HR
  5. Opracowanie planu szkoleń na podstawie identyfikowanych potrzeb – studium przypadku
  6. Model rozwoju szkoleń oparty na okresowej ocenie pracowniczej i/lub ewaluacjach bieżących (kompetencyjnych i wskaźnikowych KPI, KRI)
  7. Co może pójść nie tak? – ryzykowne uzasadnienia projektów szkoleniowych i sposoby przeformułowania priorytetów
  8. Analityczne podejście do ryzyka i odchyleń projektów szkoleniowych i rekomendacje neutralizacji oraz działań optymalizacyjnych
  9. Dostosowywanie planów szkoleń do zmieniających się potrzeb organizacji
  10. Typologia projektów szkoleniowych z perspektywy wyniku (koszyki potrzeb organizacyjnych)
  11. Komunikacja z pracownikami w zakresie planów szkoleniowych
  12. Tworzenie raportów i dokumentacji dotyczących planowania i organizacji szkoleń

Projektowanie programów rozwojowych opartych o rzeczywiste potrzeby organizacyjne

  1.  Określenie celów edukacyjnych programu szkoleniowego
  2. Wybór odpowiednich metod i technik dydaktycznych dedykowanych dla projektów rozwojowych z podziałem na formuły szkoleń i aktywności rozwojowych
  3. Personalizacja programów szkoleniowych dla różnych grup docelowych (poziomy biegłości/zaawansowania)
  4. Weryfikacja i korekta programów szkoleniowych na podstawie feedbacku uczestników
  5. Uwzględnienie zasad równowagi pomiędzy teorią a praktyką w programach szkoleniowych
  6. Opracowanie harmonogramu zajęć w ramach programów szkoleniowych
  7. Określenie oczekiwanych rezultatów i wskaźników sukcesu dla programów szkoleniowych
  8. Współpraca z trenerami i ekspertami branżowymi przy projektowaniu programów szkoleniowych

 Ewaluacja szkoleń i wydarzeń rozwojowych

  1. Ewaluacja – główne oczekiwania organizacji wobec inwestycji szkoleniowych
  2. Cele i wymiary ewaluacji procesu szkoleniowego
  3. Efekty i konsekwencje dopasowanej i niedopasowanej ewaluacji – dla prowadzącego, uczestników, działu HR, organizacji
  4. Modele ewaluacji szkoleń w praktyce polskiego rynku szkoleniowego:
    • MODEL KIRPATRICKA 2.0 jak stosować w praktyce organizacyjnej
    • MODEL C.I.P.O (KNPR) jako alternatywa ewaluacji
    • MODEL ROI PHILIPSA – zastosowanie wskaźników biznesowych dla wyliczania efektywności rozwoju
  5. Analiza wyników ewaluacji w celu podejmowania decyzji dotyczących dalszych działań rozwojowych
  6. Raportowanie wyników ewaluacji do interesariuszy wewnętrznych i zewnętrznych
  7. Narzędzia diagnostyczne i agregacyjne wykorzystywane w procesie ewaluacji procesów organizacyjnych – jak zrobić dobrą ankietę, służącą organizacji oraz jak nie zepsuć postaw uczestników i prowadzącego nietrafionym narzędziem ewaluacyjnym

MODUŁ 4 OPERACYJNE  ZARZĄDZANIE SZKOLENIAMI I ROZWOJEM W ORGANIZACJI

Zarządzanie logistyką szkoleń i wydarzeń rozwojowych

  • Wybór i rezerwacja sal i zaplecza technicznego na potrzeby aktywności szkoleniowych
  • Wybór formuły szkoleniowej jako element realizacji procesu grupowego
  • Zarządzanie procedurami związanymi z bezpieczeństwem podczas szkoleń
  • Udzielanie informacji logistycznych uczestnikom przed i w trakcie trwania szkoleń
  • Współpraca z zewnętrznymi dostawcami usług logistycznych

Zarządzanie budżetem szkoleń i wydarzeń rozwojowych

  • Opracowanie budżetu szkoleń na podstawie identyfikowanych potrzeb i priorytetów organizacji
  • Określenie alokacji środków na poszczególne rodzaje szkoleń i programy rozwoju
  • Monitorowanie i kontrola wydatków w ramach budżetu szkoleń
  • Optymalizacja kosztów szkoleń poprzez negocjacje z dostawcami i wykorzystanie wewnętrznych zasobów

Rekrutacja wykonawców projektów rozwojowych w kontekście odpowiedniego doboru kadr

  • Wdrażanie standardów jakościowych w procesach szkoleniowych
  • Opracowanie kryteriów selekcji trenerów i dostawców szkoleń
  • Ocena umiejętności dydaktycznych i komunikacyjnych trenerów
  • Opracowanie polityki współpracy z trenerami i dostawcami
  • Negocjacje umów i warunków współpracy z trenerami i dostawcami
  • Monitorowanie pracy trenerów i dostawców podczas realizacji szkoleń
  • Ocena satysfakcji klientów z usług świadczonych przez trenerów i dostawców
  • Budowanie długoterminowych relacji partnerskich z trenerami i dostawcami

MODUŁ 5. ZARZĄDZANIE WIEDZĄ W ORGANIZACJI

  • Znaczenie uczenia się organizacyjnego dla adaptacji do zmian, innowacji i konkurencyjności
  • Modelowanie wiedzy organizacyjnej czyli transformacja informacji i wiedzy w wartość organizacyjną (MODEL DIKW, MODEL SECI)
  • Strategie zarzadzania wiedza – rekomendacje do implementacji organizacyjnej
    • Strategie oparte na tworzeniu wiedzy
    • Strategie oparte na aktywacji wiedzy
    • Strategie oparte na dystrybucji wiedzy
    • Strategie oparte na zabezpieczaniu wiedzy
  • Mierzenie efektywności w zarządzaniu wiedzą – jak w praktyce organizacyjnej mierzyć wskaźniki: ILOŚCIOWE, JAKOŚCIOWE, WARTOŚCIOWE, AKTYWNOŚCI, EFEKTYWNOŚCI, OSZCZĘDNOŚCI, TRANSFERU WIEDZY, ZAANGAŻOWANIA, KONKURENCYJNOŚCI, ZGODNOŚCI I BEZPIECZEŃSTWA
  • Praktyki standaryzacyjne rynku szkoleniowego – przegląd praktyk rynku dostawców usług rozwojowych w kontekście etyki, uczciwości i gwarancji jakości usługi dla kupującego (HR)


Moduł 3 – Projektowanie szkoleń i cyklów rozwojowych

  1. Cele edukacyjne w modelu przekazywania wiedzy, umiejętności i postaw wewnątrz organizacji
    • Zdobycie nowej lub rozwinięcie posiadanej wiedzy i/lub umiejętności (wariant luka lub rozwój dotychczasowego poziomu)
    • Kształtowanie umiejętności proceduralnych (stanowisko pracy, efektywność zadaniowa)
    • Kształtowanie umiejętności strategicznych (zespół/grupa otoczenie pracownika, efektywność organizacyjna)
  2. Zasada SMART w definiowaniu celów szkoleniowych
  3. Weryfikacja i wybór partnerów projektów szkoleniowych dla organizacji (konkursy, „samplingi”, referencje)
  4. Weryfikacja dostawców – dokumentacja dla HR wspierająca decyzję wyboru realizatora działań rozwojowych (ujęcie: firma szkoleniowo-doradcza, trener, konsultant)
  5. Praktyki standaryzacyjne rynku szkoleniowego:
    • Koncepcja szkolenia efektywnego biznesowo. Model SEB
    • Certyfikacja trenerów w standardzie/ standardach rynkowych
    • Certyfikacja dostawców usług rozwojowych – kluczowe podejścia
    • Certyfikacje rynkowe w obszarze biznesowych procesów szkoleniowych/rozwojowych
  6. Narzędzia profesjonalizacji wyboru szkoleń i usług rozwojowych (SUS, SPK)
  7. Model skutecznego transferu wiedzy i umiejętności, czyli jak projektować by szkolenie służyło uczestnikom, uczącemu i celom biznesowym organizacji
  8. Standaryzacja procesów naboru know-how dla działań rozwojowych z zachowaniem zasad etyki i bezpieczeństwa zamawiających (wewnętrznych specjalistów i ekspertów HR oraz koordynatorów projektów szkoleniowych)
  9. Projektowanie programów wsparcia organizacyjnego (szkoleń, cykli szkoleniowych, programów typu akademia, ścieżek talentowych i/lub sukcesorskich)
  10. Dokumentacja projektowa
    • MATRYCA ZARZĄDZANIA ROZWOJEM PRACOWNIKÓW – autorskie narzędzie do projektowania i koordynacji ścieżek procesów szkolenia i rozwoju
    • WEHIKUŁ PROJEKTANTA WYDARZENIA ROZWOJOWEGO – autorskie narzędzie do zaprojektowania szkolenia i/lub interwencji rozwojowej
  11. Podstawowe błędy, w projektowaniu i realizacji projektów szkoleniowych oraz sposoby ich neutralizacji z poziomu HR

Moduł 4 – Trening właściwy czyli realizacja szkolenia

  1. Standard procesu szkoleniowego – jak powinna wyglądać realizacja szkolenia
  2. Ukierunkowanie prowadzącego trenera w kontekście efektywnej realizacji założeń szkolenia
    – ryzyka i atuty – konsekwencje dla HR
  3. Typologia szkoleń w organizacjach ze względu na formę projektu
  4. Warianty modeli strukturalnych w projektowaniu szkolenia w zależności od oczekiwanych efektów kształcenia:
    • Model (1/2/3/warianty/cykle)
    • Proces
    • Cykl
    • Level Up
    • Drzewo decyzyjne
  5. Narzędzia i formy pracy z zespołem/grupą roboczą – projektową wykorzystywane na salach szkoleniowych – ich adekwatność w wykorzystaniu wewnątrzorganizacyjnym do osiągnięcia zakładanych celów biznesowych
    • Mini wykład, prezentacja
    • Instruktaże narzędziowe i proceduralne
    • Studium przypadku i rozwiązywanie zagadnień problemowych
    • Symulacje zadaniowe, strategiczne
    • Odgrywanie ról
    • Gry szkoleniowe
    • Analiza praktyk organizacyjnych
    • Praca indywidualna
    • Praca grupowa
    • Testy, ankiety, kwestionariusze
  6. Metodyka pracy trenera na sali szkoleniowej
    • Struktura logiczna jednostki – dnia szkoleniowego
    • Struktura dynamiczna jednostki – dnia szkoleniowego
    • Struktura logiczna i odpowiedni dobór treści w zależności od wyboru formy projektu szkoleniowego (szkolenie 1 dzień, 2 dni, 3 dni, 2+2 dni, cykle szkoleniowe, programy długookresowe, programy typu akademia/talenty/certyfikacja)
  7. Koncepcja Davida Kolba oraz odpowiadające style uczenia się i ich wykorzystanie w praktyce zawodowej
  8. Cykl Kolba – diagnostyka szybka i pogłębiona w ujęciu efektywności szkolenia/ test z interpretacją


Czas trwania

Szkolenie on-line: 09:00 do 16:00 - każdy dzień

Szkolenie stacjonarne:

1 dzień.
Rozpoczęcie szkolenia 10:00
Przerwa obiadowa 13:00 – 13:40
Zakończenie szkolenia 17:00

2 dzień.
Rozpoczęcie szkolenia 09:00
Przerwa obiadowa 12:30 – 13:10
Zakończenie szkolenia 16:00

Prelegenci

0
Elżbieta Sucharska
Ekspert HR - Konsultant
Kompetea

Ekspert obszaru – szkolenia HR. Praktyk. Mediator. Certyfikowany Trener biznesu. Menadżer z kilkunastoletnim oświadczeniem w biznesie w obszarze HR (ścieżka menadżerska, ekspercka i wdrożeniowa). Realizator projektów implementacji /optymalizacji procesów HR w organizacjach w randze Kierownika projektu, Eksperta oraz Konsultanta wiodącego. Współtwórca, wykładowca i opiekun merytoryczny studiów podyplomowych Trenerstwo i Coaching w WSZP w Warszawie. Posiada kilkuletnie doświadczenie w zarządzaniu działem personalnym w organizacji, o profilu produkcyjnym, funkcjonującej w dynamicznym otoczeniu biznesowym (restrukturyzacja, standaryzacje procesów HR/operacje, wdrożenie zmiany modelu zarządzania, systemy ewaluacji pracowniczej – bieżącej i okresowej, systemy motywacyjne/rozliczeniowe). Projektant narzędzi diagnostycznych i programów rozwojowe dla pracowników przedsiębiorstw i organizacji.

Obszar wiedzy fachowej:

  • Zarządzanie kapitałem pracowniczym,

  • Inicjowanie i koordynacja procesów HR, (w tym restrukturyzacje)

  • Interwencyjny HR (mediacje, negocjacje pracownicze, rezyliencja)

  • Onboarding, projektowanie programów adaptacyjnych, standaryzacja procesu i narzędzi, wdrożenia

  • Projektowanie i realizacja projektów rozwojowych dla pracowników

  • Ewaluacje skuteczności działań rozwojowych w organizacjach

  • Zmiany organizacyjne i zarządzanie zmianą (w tym restrukturyzacje)

  • Standaryzacja procesów i działań organizacyjnych HR, projektowanie, testy, wdrożenia dedykowanych narzędzi diagnostycznych

Certyfikaty:

  • Trenera rozwoju umiejętności coachingowych, metod i technik pracy rozwojowej

  • Szkoła Trenerów i Doradców Biznesu

  • Management Trainers School MATRIK

  • Szkoła Tutorów Akademickich Collegium Wratislaviense

  • Mediatora w postępowaniu z prawa pracy i mediacji w organizacji

  • Mediatora w postępowaniu cywilnym i gospodarczym

Terminy i miejsca

Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Szkolenie realizowane na Platformie MS Teams

Rejestracja

Cena 1
1 590
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
  • certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
  • bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 7 dni przed terminem
  • konsultacje indywidualne
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

  1. Warunkiem udziału w szkoleniu jest wypełnienie i przesłanie formularza zgłoszenia, którego potwierdzenie przyjęcia przez Kompetea Sp. z o.o. stanowi zawarcie umowy uczestnictwa w szkoleniu i zobowiązanie do uiszczenia umówionej opłaty z tytułu uczestnictwa.
  2. Zgłoszenie się na szkolenie jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych zamieszczonych w niniejszym formularzu zgłoszeniowym na potrzeby udziału w szkoleniu, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 10 maja 2018 r. (Dz.U. z 2018 r. poz. 1000) i ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO) oraz na otrzymywanie od Kompetea Sp. z o.o. informacji niezbędnych do realizacji szkolenia, za pomocą środków komunikacji elektronicznej zgodnie z art. 10 ust. 2 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (t. j. Dz. U. z 2016 r., poz. 1030, z późn. zm.) 
  3. Zgłoszenie się na szkolenie jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na otrzymywanie informacji o aktualnej ofercie szkoleń i webinarów Kompetea Sp. z o.o., za pomocą środków komunikacji elektronicznej zgodnie z art. 10 ust. 2 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (t. j. Dz. U. z 2016 r., poz. 1030, z późn. zm.) oraz na wykorzystywanie w tym celu telekomunikacyjnych urządzeń końcowych oraz automatycznych systemów wywołujących zgodnie z art. 172 Prawa Telekomunikacyjnego
  4. W przypadku osób zgłaszających się z ramienia firm i Instytuacji Administracji Publicznej opłata za szkolenie następuje przelewem w ciągu 7 dni od daty zakończenia szkolenia, na wskazane na fakturze konto bankowe. Fakturę przekażemy zgłaszającemu mailowo po szkoleniu.
  5. Płatność przed szkoleniem obowiązuje w przypadku:

    Osób prywatnych,                                                             

     Firm, które we wcześniejszej współpracy zalegały z opłatą za faktury,                                                                          

    Firm i osób widniejących w spisie Krajowego Rejestru Długów                                                                                

    Zakładów będących w upadłości

  6. Bezpłatne odwołanie zgłoszenia możliwe jest na 7 dni roboczych przed planowanym terminem rozpoczęcia szkolenia, pod warunkiem poinformowania Organizatora o rezygnacji za pośrednictwem poczty elektronicznej lub na piśmie. Odwołanie uczestnictwa po wskazanym terminie skutkuje naliczeniem pełnej opłaty za szkolenie.
  7. Brak udziału w szkoleniu nie stanowi odstąpienia od umowy i nie zwalnia z obowiązku zapłaty pełnej ceny uczestnictwa.
  8. Umożliwiamy bezpłatne jednorazowe przeniesienie zgłoszenia na inny termin tego samego szkolenia (o ile dostępne są wolne miejsca) bądź wykorzystanie wpłaconej kwoty na inne nasze szkolenie pod warunkiem wyrównania różnicy w cenie. Wpłata nie podlega zwrotowi w części bądź całości.
  9. Zastrzegamy sobie prawo wprowadzania niewielkich zmian w programie szkolenia, a także zmiany terminu i miejsca szkolenia oraz jego odwołania z powodów niezawinionych przez Organizatora (np. siła wyższa, choroba prowadzącego). W przypadku zaistnienia takiej sytuacji zawiadomimy Zgłaszającego o zmianach na piśmie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej oraz dokonamy zwrotu wpłaconych kwot w terminie 7 dni bądź za zgodą Zgłaszającego zaproponujemy inny termin/miejsce realizacji szkolenia.

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: Kompetea Sp. z o.o.
  • Ulica i nr: Ludwika Rydygiera 8
  • Kod pocztowy: 01-793
  • Miejscowość: Warszawa
  • Numer NIP: 5223008314

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Kompetea Sp. z o.o.
01-793 Warszawa, Polska Ludwika Rydygiera 8

Organizator

Kompetea Sp. z o.o.
01-793 Warszawa, Polska
Ludwika Rydygiera 8
woj. mazowieckie
MISJĄ naszej firmy jest wpieranie rozwoju przedsiębiorstw poprzez dostarczanie wiedzy i umiejętności w procesie szkoleniowym. Zależy nam na tym, by umiejętności nabywane podczas warsztatów przez pracowników przekładały się na wymierne efekty biznesow...
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!