O szkoleniu
Jeżeli koordynujesz i zarządzasz procesami szkolenia i rozwoju pracowników w organizacji, decydujesz i wybierasz dostawców szkoleniowych dla pracowników, a nie miałeś okazji ukończyć metodycznej szkoły zarzadzania rozwojem pracowników, to szkolenie jest dla Ciebie!
Szkolenie jest odpowiedzią na potrzebę wsparcia metodycznego osób odpowiedzialnych merytorycznie i koordynujących projekty szkoleniowo-rozwojowe pracowników w organizacjach.
Daje możliwość podejścia eksperckiego (od strony teorii i praktyki rynku szkoleniowego) oraz uporządkowania wiedzy i przećwiczenia umiejętności skutecznego podejścia do standaryzacji jakości usług szkoleniowych w systemowym podejściu do rozwoju kompetencji podległych pracowników oraz właściwego doboru odpowiednich treści, metod, sposobów i kadr odpowiedzialnych za szkolenie z uzyskaniem pełnej partycypacji w odpowiedzialności za proces rozwojowy wszystkich zaangażowanych stron.
Warsztat podzielony jest na kilka części: trenerską, procesową, narzędziową, diagnozy i rozwoju kompetencji osobistych oraz profesjonalizacji umiejętności – które każdemu uczestnikowi pozwolą na rzeczywiste przygotowanie do pracy w obszarze szkolenia i rozwoju.
Cel szkolenia z efektywnych procesów szkoleniowych:
Przygotowanie uczestników szkolenia do przyjęcia roli projektanta, zarządzającego oraz koordynatora procesu adaptacji pracowniczej w organizacjach (niezależnie od jej wielkości, profilu, sektora czy branży) oraz doskonalenie umiejętności własnych w tym zakresie.
Korzyści ze szkolenia:
UMIEJĘTNOŚCI
Po ukończeniu szkolenia uczestnicy będą umieli:
Samodzielnie zaprojektować proces szkolenia i rozwoju dla poszczególnych grup pracowniczych
Opracować indywidualny plan rozwoju zawodowego/ specjalizacyjnego dla pracowników w ramach planu ścieżek karier w organizacji
Dokonać wyboru oraz weryfikacji dostawców usług rozwojowych w podziale na każdą z interwencji (szkolenia, doradztwo, coaching, inne)
Przeprowadzić rozmowę diagnozującą rzeczywiste potrzeby szkoleniowe (w różnych wariantach: indywidualne i grupowe potrzeby rozwoju)
Wybrać właściwą ścieżkę wdrożenia planu szkoleniowego (w wariantach neutralizacja luk kompetencyjnych i/lub rozwój talentów) w oparciu o diagnozę potencjału Pracownika
Koordynować przebieg procesu szkoleniowego i niezwłocznie reagować na odchylenia
Zdefiniować korzyści z procesu rozwoju zawodowego pracowników i zaprezentować je w argumentacji podsumowującej proces
Określić wskaźniki pomiaru efektywności procesów rozwojowych w różnych wariantach (szkolenia, cykle szkoleniowe, akademie talentowe, procesy coachingowe/mentoringowe/doradcze)
Zbudować profesjonalny wizerunek eksperta procesu szkoleń i rozwoju pracowników w oparciu o doświadczenia i obserwacje własne oraz wiedzę i umiejętności nabyte podczas warsztatu
NARZĘDZIA
Wzorcowy arkusz “WERYFIKACJA DOSTAWCÓW USŁUG ROZWOJOWYCH” – narzędzie z omówieniem sposobów weryfikacji realizatorów usług rozwojowych
MATRYCA ZARZĄDZANIA ROZWOJEM PRACOWNIKÓW – autorskie narzędzie do projektowania i koordynacji ścieżek procesów szkolenia i rozwoju (szkolenia/cykle/procesy/akademie/certyfikacje)
WEHIKUŁ PROJEKTANTA WYDARZENIA ROZWOJOWEGO – autorskie narzędzie do zaprojektowania szkolenia i/lub wydarzenia rozwojowego
Test Kolba NARZĘDZIE DIAGNOSTYCZNE Z INTERPRETACJĄ DO WYKORZYSTANIA DLA UCZESTNIKÓW w praktyce zawodowej
Materiały inspiracyjne do stworzenia/optymalizacji dokumentacji wewnątrzorganizacyjnej w zakresie:
Wytycznych do stworzenia polityki szkoleniowej
Narzędzi wsparcia polityki szkoleniowej i zarządzania szkoleniami
Materiały dydaktyczne dla trenerów / liderów rozwoju
Użytkowej dokumentacji projektowej stosowanej w projektach szkoleniowych (IAPS, PROJEKTOWANIE, EWALUACJA)
Możliwość stworzenia/optymalizacji DOKUMENTÓW EWALUACJI WEWNĘTRZNEJ DEDYKOWANEJ FIRMIE (ankiet, kwestionariuszy) podczas konsultacji poszkoleniowej z trenerem
Możliwość REKOMENDACJI dotyczącej zaprojektowania/uporządkowania/optymalizacji PLANU SZKOLEŃ ROCZNYCH dla organizacji w podziale na ścieżki rozwojowe podczas konsultacji poszkoleniowej z trenerem
BONUS
Uczestnicy szkolenia mają możliwość skorzystać ze ZDALNEJ KONSULTACJI POSZKOLENIOWEJ z Trenerem, w wymiarze do 1 h, z obszaru zagadnień podejmowanych na szkoleniu.
Metody pracy:
Szkolenie ma charakter warsztatowy/ instruktażu aktywizującego – nakierowane będzie na transfer wiedzy i praktycznych umiejętności uczestników, z wykorzystaniem dobrych praktyk rynkowych. Formy pracy z grupą:
Mini wykłady
Prezentacje i instruktaże narzędziowe
Ćwiczenia indywidualne / grupowe
Analiza studiów przypadków
Rozwiązywanie zagadnień problemowych
Praca warsztatowa / instruktaż aktywizujący
Analiza dobrych praktyk, wymiana i analiza doświadczeń
Szczególnie polecane dla osób pełniących role związane z rozwojem pracowników – koordynatorów projektów szkoleniowych, zarządzających procesami szkoleń i rozwoju w organizacjach odpowiedzialnych za kreację i realizację polityki szkoleniowej w organizacjach, prowadzących szkolenia wewnętrzne, grupy projektowe i robocze, instruktaże stanowiskowe i wdrażające, zebrania, spotkania z pracownikami lub wspierające podległych pracowników w realizowaniu ich celów zawodowych spójnych z celami biznesowymi organizacji.
Program szkolenia
MODUŁ 1. FUNDAMENTY TWORZENIA EFEKTYWNYCH PROJEKTÓW ROZWOJOWYCH W ORGANIZACJI
- Psychologia uczenia się dorosłych jako baza to planowania rozwoju pracowników
- Model rozwoju kompetencji w procesie szkoleniowym realizowanym w środowisku pracy
- Podstawowe filary strategii szkoleniowej – kierunki i trendy w realizacjach organizacyjnych
- Model ról trenera – skuteczny dobór roli do potrzeb projektu i Klienta
- Rodzaje najczęściej podejmowanych przez działy HR interwencji i ich założenia:
- Projekty szkoleniowe
- Projekty mentoringowe/ intermentoringowe
- Projekty coachingowe
- Projekty konsultingowe
- Projekty tutoringowe
- Role członków zespołu realizacji w projektach rozwojowych koordynowanych przez HR
- Założenia transferowe procesu szkoleniowego jako priorytet w wyborze właściwej realizacji
- Formy inwestycji w kapitał ludzki
- Główne założenia transferowe procesu rozwojowego
- Partycypacyjne podejście podmiotowe – kwintet szkoleniowy
- Interesariusze projektu szkoleniowego – siatka powiązań i priorytety efektywnych realizacji
MODUŁ 2. KOMPLEKSOWE PROGRAMY ROZWOJU KOMPETENCJI
- Metody wpierania rozwoju pracowników w organizacji (mikroaudyt wraz z rekomendacją)
- IPRZ – Indywidualne plany rozwoju zawodowego
- ŚK – Ścieżki Karier
- ŚA – Ścieżki Awansów
- PZT – Programy zarządzania talentami
- PSS- Programy zarządzania sukcesją
- Kluczowe rozwiązania polityki szkoleń i rozwoju wykorzystywane w realizacji programów celowanego rozwoju
- ZASADA 70/20/10 (ERICSON)
- CYKL NAUKI I PREFERENCJE INDYWIDUALNE CO TO TYPÓW NAUKI (KOLB)
- 10 ETAPOWY PROCES ROZWOJU (RAE)
- MODEL EFEKTYWNEGO PROCESU SZKOLENIOWEGO
- MODEL INTERESARIUSZY – KWINTET ROZWOJOWY
- MODEL OCENY EFEKTYWNOŚCI SZKOLEŃ (KIRKPATRICK 2.0)
- Szkolenie efektywne biznesowo – etapy aktywności organizacyjnych i koordynacyjnych
MODUŁ 3 POLITYKA SZKOLENIOWA
- Partnerstwo w projekcie biznesowym – jak zbudować efektywne procesowe podejście do zarządzania rozwojem pracowników – studia przypadków praktyk organizacyjnych z podziałem na poszczególne elementy procesu
- Znaczenie integracji działań szkoleniowych ze strategią organizacji
- Koncepcja ciągłego doskonalenia w zarządzaniu szkoleniami
- Realność planu rozwojowego – kluczowe czynniki efektywności powodzenia wydarzenia szkoleniowego
- Rola interwencji rozwojowych w budowaniu przewagi konkurencyjnej organizacji
Identyfikacja i analiza potrzeb rozwojowych (szkoleniowych)
- Poziomy potrzeb organizacyjnych jako celowana efektywność realizacji działań szkoleniowych
- Źródła informacji na poziomie organizacji
- Źródła informacji na poziomie grup stanowiskowych
- Źródła informacji na poziomie pracownika
- Macierz identyfikacji potrzeb szkoleniowych czyli efektywne planowanie procesu rozwojowego w odniesieniu do potrzeb dedykowanych grup pracowników – praca z narzędziem – ćwiczenia
- Narzędzia stosowane w Identyfikacji i analizie potrzeb szkoleniowych (ankiety, wywiady, kwestionariusze, arkusze obserwacji, testy wiedzy/umiejętności, arkusze celów, analiza wskaźników, benchmark) – przegląd narzędzi z praktyką zastosowania ćwiczenia
- Etapy badania potrzeb szkoleniowych (ROZWOJOWYCH) – checklista działań koordynacyjnych dla HR
- Opracowanie planu szkoleń na podstawie identyfikowanych potrzeb – studium przypadku
- Model rozwoju szkoleń oparty na okresowej ocenie pracowniczej i/lub ewaluacjach bieżących (kompetencyjnych i wskaźnikowych KPI, KRI)
- Co może pójść nie tak? – ryzykowne uzasadnienia projektów szkoleniowych i sposoby przeformułowania priorytetów
- Analityczne podejście do ryzyka i odchyleń projektów szkoleniowych i rekomendacje neutralizacji oraz działań optymalizacyjnych
- Dostosowywanie planów szkoleń do zmieniających się potrzeb organizacji
- Typologia projektów szkoleniowych z perspektywy wyniku (koszyki potrzeb organizacyjnych)
- Komunikacja z pracownikami w zakresie planów szkoleniowych
- Tworzenie raportów i dokumentacji dotyczących planowania i organizacji szkoleń
Projektowanie programów rozwojowych opartych o rzeczywiste potrzeby organizacyjne
- Określenie celów edukacyjnych programu szkoleniowego
- Wybór odpowiednich metod i technik dydaktycznych dedykowanych dla projektów rozwojowych z podziałem na formuły szkoleń i aktywności rozwojowych
- Personalizacja programów szkoleniowych dla różnych grup docelowych (poziomy biegłości/zaawansowania)
- Weryfikacja i korekta programów szkoleniowych na podstawie feedbacku uczestników
- Uwzględnienie zasad równowagi pomiędzy teorią a praktyką w programach szkoleniowych
- Opracowanie harmonogramu zajęć w ramach programów szkoleniowych
- Określenie oczekiwanych rezultatów i wskaźników sukcesu dla programów szkoleniowych
- Współpraca z trenerami i ekspertami branżowymi przy projektowaniu programów szkoleniowych
Ewaluacja szkoleń i wydarzeń rozwojowych
- Ewaluacja – główne oczekiwania organizacji wobec inwestycji szkoleniowych
- Cele i wymiary ewaluacji procesu szkoleniowego
- Efekty i konsekwencje dopasowanej i niedopasowanej ewaluacji – dla prowadzącego, uczestników, działu HR, organizacji
- Modele ewaluacji szkoleń w praktyce polskiego rynku szkoleniowego:
- MODEL KIRPATRICKA 2.0 jak stosować w praktyce organizacyjnej
- MODEL C.I.P.O (KNPR) jako alternatywa ewaluacji
- MODEL ROI PHILIPSA – zastosowanie wskaźników biznesowych dla wyliczania efektywności rozwoju
- Analiza wyników ewaluacji w celu podejmowania decyzji dotyczących dalszych działań rozwojowych
- Raportowanie wyników ewaluacji do interesariuszy wewnętrznych i zewnętrznych
- Narzędzia diagnostyczne i agregacyjne wykorzystywane w procesie ewaluacji procesów organizacyjnych – jak zrobić dobrą ankietę, służącą organizacji oraz jak nie zepsuć postaw uczestników i prowadzącego nietrafionym narzędziem ewaluacyjnym
MODUŁ 4 OPERACYJNE ZARZĄDZANIE SZKOLENIAMI I ROZWOJEM W ORGANIZACJI
Zarządzanie logistyką szkoleń i wydarzeń rozwojowych
- Wybór i rezerwacja sal i zaplecza technicznego na potrzeby aktywności szkoleniowych
- Wybór formuły szkoleniowej jako element realizacji procesu grupowego
- Zarządzanie procedurami związanymi z bezpieczeństwem podczas szkoleń
- Udzielanie informacji logistycznych uczestnikom przed i w trakcie trwania szkoleń
- Współpraca z zewnętrznymi dostawcami usług logistycznych
Zarządzanie budżetem szkoleń i wydarzeń rozwojowych
- Opracowanie budżetu szkoleń na podstawie identyfikowanych potrzeb i priorytetów organizacji
- Określenie alokacji środków na poszczególne rodzaje szkoleń i programy rozwoju
- Monitorowanie i kontrola wydatków w ramach budżetu szkoleń
- Optymalizacja kosztów szkoleń poprzez negocjacje z dostawcami i wykorzystanie wewnętrznych zasobów
Rekrutacja wykonawców projektów rozwojowych w kontekście odpowiedniego doboru kadr
- Wdrażanie standardów jakościowych w procesach szkoleniowych
- Opracowanie kryteriów selekcji trenerów i dostawców szkoleń
- Ocena umiejętności dydaktycznych i komunikacyjnych trenerów
- Opracowanie polityki współpracy z trenerami i dostawcami
- Negocjacje umów i warunków współpracy z trenerami i dostawcami
- Monitorowanie pracy trenerów i dostawców podczas realizacji szkoleń
- Ocena satysfakcji klientów z usług świadczonych przez trenerów i dostawców
- Budowanie długoterminowych relacji partnerskich z trenerami i dostawcami
MODUŁ 5. ZARZĄDZANIE WIEDZĄ W ORGANIZACJI
- Znaczenie uczenia się organizacyjnego dla adaptacji do zmian, innowacji i konkurencyjności
- Modelowanie wiedzy organizacyjnej czyli transformacja informacji i wiedzy w wartość organizacyjną (MODEL DIKW, MODEL SECI)
- Strategie zarzadzania wiedza – rekomendacje do implementacji organizacyjnej
- Strategie oparte na tworzeniu wiedzy
- Strategie oparte na aktywacji wiedzy
- Strategie oparte na dystrybucji wiedzy
- Strategie oparte na zabezpieczaniu wiedzy
- Mierzenie efektywności w zarządzaniu wiedzą – jak w praktyce organizacyjnej mierzyć wskaźniki: ILOŚCIOWE, JAKOŚCIOWE, WARTOŚCIOWE, AKTYWNOŚCI, EFEKTYWNOŚCI, OSZCZĘDNOŚCI, TRANSFERU WIEDZY, ZAANGAŻOWANIA, KONKURENCYJNOŚCI, ZGODNOŚCI I BEZPIECZEŃSTWA
- Praktyki standaryzacyjne rynku szkoleniowego – przegląd praktyk rynku dostawców usług rozwojowych w kontekście etyki, uczciwości i gwarancji jakości usługi dla kupującego (HR)
Moduł 3 – Projektowanie szkoleń i cyklów rozwojowych
- Cele edukacyjne w modelu przekazywania wiedzy, umiejętności i postaw wewnątrz organizacji
- Zdobycie nowej lub rozwinięcie posiadanej wiedzy i/lub umiejętności (wariant luka lub rozwój dotychczasowego poziomu)
- Kształtowanie umiejętności proceduralnych (stanowisko pracy, efektywność zadaniowa)
- Kształtowanie umiejętności strategicznych (zespół/grupa otoczenie pracownika, efektywność organizacyjna)
- Zasada SMART w definiowaniu celów szkoleniowych
- Weryfikacja i wybór partnerów projektów szkoleniowych dla organizacji (konkursy, „samplingi”, referencje)
- Weryfikacja dostawców – dokumentacja dla HR wspierająca decyzję wyboru realizatora działań rozwojowych (ujęcie: firma szkoleniowo-doradcza, trener, konsultant)
- Praktyki standaryzacyjne rynku szkoleniowego:
- Koncepcja szkolenia efektywnego biznesowo. Model SEB
- Certyfikacja trenerów w standardzie/ standardach rynkowych
- Certyfikacja dostawców usług rozwojowych – kluczowe podejścia
- Certyfikacje rynkowe w obszarze biznesowych procesów szkoleniowych/rozwojowych
- Narzędzia profesjonalizacji wyboru szkoleń i usług rozwojowych (SUS, SPK)
- Model skutecznego transferu wiedzy i umiejętności, czyli jak projektować by szkolenie służyło uczestnikom, uczącemu i celom biznesowym organizacji
- Standaryzacja procesów naboru know-how dla działań rozwojowych z zachowaniem zasad etyki i bezpieczeństwa zamawiających (wewnętrznych specjalistów i ekspertów HR oraz koordynatorów projektów szkoleniowych)
- Projektowanie programów wsparcia organizacyjnego (szkoleń, cykli szkoleniowych, programów typu akademia, ścieżek talentowych i/lub sukcesorskich)
- Dokumentacja projektowa
- MATRYCA ZARZĄDZANIA ROZWOJEM PRACOWNIKÓW – autorskie narzędzie do projektowania i koordynacji ścieżek procesów szkolenia i rozwoju
- WEHIKUŁ PROJEKTANTA WYDARZENIA ROZWOJOWEGO – autorskie narzędzie do zaprojektowania szkolenia i/lub interwencji rozwojowej
- Podstawowe błędy, w projektowaniu i realizacji projektów szkoleniowych oraz sposoby ich neutralizacji z poziomu HR
Moduł 4 – Trening właściwy czyli realizacja szkolenia
- Standard procesu szkoleniowego – jak powinna wyglądać realizacja szkolenia
- Ukierunkowanie prowadzącego trenera w kontekście efektywnej realizacji założeń szkolenia
– ryzyka i atuty – konsekwencje dla HR - Typologia szkoleń w organizacjach ze względu na formę projektu
- Warianty modeli strukturalnych w projektowaniu szkolenia w zależności od oczekiwanych efektów kształcenia:
- Model (1/2/3/warianty/cykle)
- Proces
- Cykl
- Level Up
- Drzewo decyzyjne
- Narzędzia i formy pracy z zespołem/grupą roboczą – projektową wykorzystywane na salach szkoleniowych – ich adekwatność w wykorzystaniu wewnątrzorganizacyjnym do osiągnięcia zakładanych celów biznesowych
- Mini wykład, prezentacja
- Instruktaże narzędziowe i proceduralne
- Studium przypadku i rozwiązywanie zagadnień problemowych
- Symulacje zadaniowe, strategiczne
- Odgrywanie ról
- Gry szkoleniowe
- Analiza praktyk organizacyjnych
- Praca indywidualna
- Praca grupowa
- Testy, ankiety, kwestionariusze
- Metodyka pracy trenera na sali szkoleniowej
- Struktura logiczna jednostki – dnia szkoleniowego
- Struktura dynamiczna jednostki – dnia szkoleniowego
- Struktura logiczna i odpowiedni dobór treści w zależności od wyboru formy projektu szkoleniowego (szkolenie 1 dzień, 2 dni, 3 dni, 2+2 dni, cykle szkoleniowe, programy długookresowe, programy typu akademia/talenty/certyfikacja)
- Koncepcja Davida Kolba oraz odpowiadające style uczenia się i ich wykorzystanie w praktyce zawodowej
- Cykl Kolba – diagnostyka szybka i pogłębiona w ujęciu efektywności szkolenia/ test z interpretacją
Czas trwania
Szkolenie on-line: 09:00 do 16:00 - każdy dzień
Szkolenie stacjonarne:
1 dzień.
Rozpoczęcie szkolenia 10:00
Przerwa obiadowa 13:00 – 13:40
Zakończenie szkolenia 17:00
2 dzień.
Rozpoczęcie szkolenia 09:00
Przerwa obiadowa 12:30 – 13:10
Zakończenie szkolenia 16:00
Prelegenci
Ekspert obszaru – szkolenia HR. Praktyk. Mediator. Certyfikowany Trener biznesu. Menadżer z kilkunastoletnim oświadczeniem w biznesie w obszarze HR (ścieżka menadżerska, ekspercka i wdrożeniowa). Realizator projektów implementacji /optymalizacji procesów HR w organizacjach w randze Kierownika projektu, Eksperta oraz Konsultanta wiodącego. Współtwórca, wykładowca i opiekun merytoryczny studiów podyplomowych Trenerstwo i Coaching w WSZP w Warszawie. Posiada kilkuletnie doświadczenie w zarządzaniu działem personalnym w organizacji, o profilu produkcyjnym, funkcjonującej w dynamicznym otoczeniu biznesowym (restrukturyzacja, standaryzacje procesów HR/operacje, wdrożenie zmiany modelu zarządzania, systemy ewaluacji pracowniczej – bieżącej i okresowej, systemy motywacyjne/rozliczeniowe). Projektant narzędzi diagnostycznych i programów rozwojowe dla pracowników przedsiębiorstw i organizacji.
Obszar wiedzy fachowej:
Zarządzanie kapitałem pracowniczym,
Inicjowanie i koordynacja procesów HR, (w tym restrukturyzacje)
Interwencyjny HR (mediacje, negocjacje pracownicze, rezyliencja)
Onboarding, projektowanie programów adaptacyjnych, standaryzacja procesu i narzędzi, wdrożenia
Projektowanie i realizacja projektów rozwojowych dla pracowników
Ewaluacje skuteczności działań rozwojowych w organizacjach
Zmiany organizacyjne i zarządzanie zmianą (w tym restrukturyzacje)
Standaryzacja procesów i działań organizacyjnych HR, projektowanie, testy, wdrożenia dedykowanych narzędzi diagnostycznych
Certyfikaty:
Trenera rozwoju umiejętności coachingowych, metod i technik pracy rozwojowej
Szkoła Trenerów i Doradców Biznesu
Management Trainers School MATRIK
Szkoła Tutorów Akademickich Collegium Wratislaviense
Mediatora w postępowaniu z prawa pracy i mediacji w organizacji
Mediatora w postępowaniu cywilnym i gospodarczym
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
- certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
- bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 7 dni przed terminem
- konsultacje indywidualne
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
- Warunkiem udziału w szkoleniu jest wypełnienie i przesłanie formularza zgłoszenia, którego potwierdzenie przyjęcia przez Kompetea Sp. z o.o. stanowi zawarcie umowy uczestnictwa w szkoleniu i zobowiązanie do uiszczenia umówionej opłaty z tytułu uczestnictwa.
- Zgłoszenie się na szkolenie jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych zamieszczonych w niniejszym formularzu zgłoszeniowym na potrzeby udziału w szkoleniu, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 10 maja 2018 r. (Dz.U. z 2018 r. poz. 1000) i ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO) oraz na otrzymywanie od Kompetea Sp. z o.o. informacji niezbędnych do realizacji szkolenia, za pomocą środków komunikacji elektronicznej zgodnie z art. 10 ust. 2 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (t. j. Dz. U. z 2016 r., poz. 1030, z późn. zm.)
- Zgłoszenie się na szkolenie jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na otrzymywanie informacji o aktualnej ofercie szkoleń i webinarów Kompetea Sp. z o.o., za pomocą środków komunikacji elektronicznej zgodnie z art. 10 ust. 2 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (t. j. Dz. U. z 2016 r., poz. 1030, z późn. zm.) oraz na wykorzystywanie w tym celu telekomunikacyjnych urządzeń końcowych oraz automatycznych systemów wywołujących zgodnie z art. 172 Prawa Telekomunikacyjnego
- W przypadku osób zgłaszających się z ramienia firm i Instytuacji Administracji Publicznej opłata za szkolenie następuje przelewem w ciągu 7 dni od daty zakończenia szkolenia, na wskazane na fakturze konto bankowe. Fakturę przekażemy zgłaszającemu mailowo po szkoleniu.
Płatność przed szkoleniem obowiązuje w przypadku:
Osób prywatnych,
Firm, które we wcześniejszej współpracy zalegały z opłatą za faktury,
Firm i osób widniejących w spisie Krajowego Rejestru Długów
Zakładów będących w upadłości
- Bezpłatne odwołanie zgłoszenia możliwe jest na 7 dni roboczych przed planowanym terminem rozpoczęcia szkolenia, pod warunkiem poinformowania Organizatora o rezygnacji za pośrednictwem poczty elektronicznej lub na piśmie. Odwołanie uczestnictwa po wskazanym terminie skutkuje naliczeniem pełnej opłaty za szkolenie.
- Brak udziału w szkoleniu nie stanowi odstąpienia od umowy i nie zwalnia z obowiązku zapłaty pełnej ceny uczestnictwa.
- Umożliwiamy bezpłatne jednorazowe przeniesienie zgłoszenia na inny termin tego samego szkolenia (o ile dostępne są wolne miejsca) bądź wykorzystanie wpłaconej kwoty na inne nasze szkolenie pod warunkiem wyrównania różnicy w cenie. Wpłata nie podlega zwrotowi w części bądź całości.
- Zastrzegamy sobie prawo wprowadzania niewielkich zmian w programie szkolenia, a także zmiany terminu i miejsca szkolenia oraz jego odwołania z powodów niezawinionych przez Organizatora (np. siła wyższa, choroba prowadzącego). W przypadku zaistnienia takiej sytuacji zawiadomimy Zgłaszającego o zmianach na piśmie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej oraz dokonamy zwrotu wpłaconych kwot w terminie 7 dni bądź za zgodą Zgłaszającego zaproponujemy inny termin/miejsce realizacji szkolenia.
- Nazwa firmy: Kompetea Sp. z o.o.
- Ulica i nr: Ludwika Rydygiera 8
- Kod pocztowy: 01-793
- Miejscowość: Warszawa
- Numer NIP: 5223008314