Elementy sprzedaży i perswazji – szkolenie zamknięte – online oraz stacjonarne

O szkoleniu

Czy wiesz, że na finalny sukces handlowca składają się różne elementy procesu sprzedaży? Szkolenie handlowców, w którym możesz wziąć udział w Human Skills pokaże Ci, jak powinny wyglądać kolejne kroki zdobywania zainteresowania i zaufania potencjalnego klienta, a także nauczy umiejętnie wpływać na jego decyzje. Podczas tego wyspecjalizowanego szkolenia ze sprzedaży będziemy wspólnie analizować poszczególne elementy procesu sprzedaży, abyś nauczył się biegle korzystać z nowoczesnych i świeżych technik sprzedaży na każdym etapie prezentacji i finalizacji oferty. Dowiesz się również w czasie warsztatu, jak optymalizować i modyfikować różne elementy promocji sprzedaży, by wspierać jej skuteczność i perswazyjność. Kurs dla sprzedawców i przedstawicieli handlowych „Elementy sprzedaży i perswazji” pozwoli Ci także przećwiczyć umiejętności związane z profilowaniem klientów, doborem argumentów i zastosowaniem technik wywierania wpływu i perswazji. Podobnie jak inne szkolenia sprzedażowe przygotowane przez naszych ekspertów prezentowany kurs dla handlowców ma charakter praktyczny – uczymy się poprzez działanie, a zaproponowane w czasie treningu zadania nawiązują do realiów pracy Kursantów i ich doświadczeń.

W 100% spersonalizowane szkolenie dla handlowców i przedstawicieli handlowych

Zamknięte szkolenia handlowe „Elementy sprzedaży i perswazji” realizujemy na zamówienie, a program każdego kursu każdorazowo dostosowujemy do realnych potrzeb szkoleniowych każdej grupy Kursantów, dzięki czemu koncentrujemy się na rozwijaniu najbardziej wartościowych dla Uczestników umiejętności i kompetencji. Nie marnujemy czasu na teoretyzowanie i analizę przypadków, z którymi nie spotykasz się w swojej pracy. Naszym celem jest to, by po zrealizowanym szkoleniu każdy sprzedawca potrafił umiejętnie wykorzystać dostępne dla niego elementy strategii sprzedaży na swoją korzyść i poprzez indywidualizację procesu sprzedaży osiągnął wyższą efektywność i wydajność w swojej pracy.

Praktyczne szkolenie ze sprzedaży – działaj i ucz się!

Zamknięty kurs dla przedstawicieli handlowych i sprzedawców „Elementy sprzedaży i perswazji” ma charakter warsztatowy, a poprzez ćwiczenia i specjalnie zaprojektowane przez naszych ekspertów zadania nie tylko przekazujemy Kursantom niezbędną w pracy handlowca wiedzę, ale też pokazujemy, jak zrobić z niej najlepszy użytek. Pokazujemy, gdzie i w jaki sposób można pozyskiwać klientów, czym wzbudzać ich zainteresowanie, jak znaleźć drogę porozumienia w rozmowie wstępnej, jak projektować i prezentować poszczególne elementy oferty sprzedaży. Prezentowane szkolenie ze sprzedaży i perswazji polecamy więc wszystkim osobom, które poszukują skutecznych metod tworzenia dobrych i wartościowych relacji z klientami oraz pragną doskonalić swoją strategię sprzedaży.

Jak zamówić szkolenie dla handlowców?

Kursy prezentujące elementy procesu sprzedaży, nowe techniki sprzedaży i przydatne handlowcom narzędzia perswazji to szkolenia handlowe realizowane w dwóch trybach – jako klasyczne warsztaty stacjonarne lub nowoczesne i wygodne w organizacji szkolenia dla handlowców online.

Skontaktuj się z nami, by ustalić najkorzystniejszą dla Ciebie i Twoich pracowników formułę szkolenia zamkniętego i sprawdź, jak wiele zyska Twoja firma dzięki nowemu podejściu do sprzedaży. Serdecznie zapraszamy!

Dlaczego warto wziąć udział?

Kurs „Elementy sprzedaży i perswazji” wyposaża Kursantów w aktualną wiedzę o:

  • definiowaniu profilu idealnego klienta;
  • argumentach sprzedażowych;
  • wzorcach pierwszych rozmów telefonicznych (wstępny kontakt) z potencjalnymi klientami;
  • dobrych praktykach w kontaktach telefonicznych, e-mailowych, spotkań online;
  • sposobach radzenia sobie z obiekcjami, jakie mogą się pojawić w trakcie rozmów z przyszłymi klientami firmy;
  • właściwych modelach zachowania po wysłaniu/prezentacji oferty (follow-up sprzedażowy);
  • elementach psychologii, które mogą wpłynąć na poprawę efektywności sprzedaży.

Szkolenie ze sprzedaży i perswazji doskonali praktyczne umiejętności handlowe:

  • projektowania logicznego procesu rozmowy telefonicznej (wstępny kontakt);
  • wdrażania pozyskanej w trakcie szkolenia wiedzy;
  • mówienia i pisania o ofercie w sposób zachęcający do nawiązania współpracy;
  • dobierania argumentów do konkretnych cech sytuacji sprzedażowej;
  • wykorzystania w praktyce modelu follow-up (kontynuacji działań po wysłaniu oferty/spotkaniu).

Prezentowany kurs pogłębia cenne dla sprzedawców kompetencje związane z:

  • profilowaniem klientów;
  • tworzeniem logicznego procesu pozyskiwania klientów;
  • psychologią sprzedaży;
  • przekonywaniem klientów;
  • wykorzystaniem telefonu, e-maila, spotkania on-line w pracy przedstawiciela firmy/handlowca.
Kto powinien wziąć udział?

Adresaci szkolenia:

  • Sprzedawcy.
  • Przedstawiciele handlowi.
  • Pracownicy działu sprzedaży.

Program szkolenia

Rozpoczęcie szkolenia: część poświęcona sprawom organizacyjnym, weryfikacja potrzeb szkoleniowych Kursantów w zakresie efektywności sprzedaży, identyfikacja i omówienie celów warsztatu. Kontrakt.

Moduł I. Ocena własnego sposobu pozyskiwania klientów.

Moduł II. Definiowanie klienta docelowego.

Moduł III. Projektowanie logicznego procesu pozyskiwania klientów.

Moduł IV. Wstępny kontakt telefoniczny.

Moduł V. Obiekcje i sposoby radzenia sobie z nimi.

Moduł VI. Elementy komunikacji.

Moduł VII. Elementy psychologii sprzedaży.

Moduł VIII. Dobre praktyki handlowca firmy.

Moduł IX. Plan Działań Wdrożeniowych.

Zakończenie warsztatu: podsumowanie najważniejszych zagadnień, wnioski na przyszłość. Rekomendacje trenera oraz ewaluacja przeprowadzonego programu szkoleniowego.

Czas trwania szkolenia: 1 dzień

Czas trwania

  • 09:00 Rozpoczęcie szkolenia.
  • 16:00 Zakończenie szkolenia.
  • W trakcie przerwy kawowa oraz obiadowa.

Forma zajęć

Prelegenci

Maciej Kozubik
Trener sprzedaży; biznesu, kadry menedżerskiej. Coach.

PROFIL TRENERA:

  • Posiada wieloletnie doświadczenie w biznesie oraz sprzedażowe – w branży finansowej, reklamowej i FMCG.
  • Dyplomowany coach i trener biznesu, ekonomista, przedsiębiorca.
  • Ponad 10 lat doświadczenia coachingowego (coach indywidualny i grupowy).
  • Ponad 11 lat doświadczenia trenerskiego (trener biznesu i sprzedaży).
  • Ponad 13 lat w biznesie i 4 lata na stanowisku kierowniczym.
  • Ponad 8.000 przeszkolonych osób (na sali szkoleniowej i za pośrednictwem Internetu).
  • Ponad 10.000 odbytych spotkań sprzedażowych.

SPECJALIZACJA/PROWADZONE TEMATY SZKOLENIOWE:

  • Specjalizacja trenerska: sprzedaż, przywództwo, przedsiębiorczość i rozwój osobisty.
  • Specjalizacja coachingowa: coaching życiowy i biznesowy.
  • Dla działów sprzedaży (Pozyskiwanie klientów, Techniki sprzedaży i negocjacji, Obrona ceny, Profesjonalna Obsługa Klientów itp.).
  • Dla przyszłych i początkujących menedżerów (Budowanie autorytetu, Rozwiązywanie konfliktów, Delegowanie zadań, Komunikacja zespołowa, Wykorzystania coachingu w pracy menedżera).

KWALIFIKACJE:

  • Absolwent Akademii Ekonomicznej w Katowicach (dziś Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach).
  • WSB w Poznaniu (Akademia Coacha i Akademia Trenerów Biznesu).
  • Ukończył międzynarodowe kursy: CoachWise Essentials Program i Team Coach
    (ICF Continuing Coach Education).
  • Uzyskał tytuł trenera i coach sprzedaży.
  • Jest konsultantem stosującym narzędzie DISC D3+BAI.
  • 4 dyplomy studiów wyższych.
  • 2 ukończone uczelnie.
  • 5 certyfikatów potwierdzających kompetencje coachingowe.
  • 24 certyfikaty potwierdzające kompetencje trenerskie i biznesowe.
Natalia Kościuk
Trenerka sprzedaży i obsługi klienta. Konsultantka biznesowa. Przedsiębiorczyni.

PROFIL TRENERA:

Z wykształcenia hungarystka i manager sportowym – to niecodzienne połączenie pozwoliło jej zdobyć unikatowe doświadczenie przy międzynarodowych projektach m.in w roli sponsorship managera podczas UEFA EURO 2012.

Jako dyrektor sprzedaży portalu internetowego w grupie mediowej AGORA realizowała projekty reklamowe dla marek takich jak PKN Orlen, Continental, VISA, Polkomtel.

Współpracowała z firmami szkoleniowymi, magazynem My Company Polska oraz Fundacją Przedsiębiorczości Tax Care. Była mentorką w międzynarodowym programie QUEEN Innovation Challenge oraz trenerką przedsiębiorczości w Centrum Analiz Społeczno Ekonomicznych. Została wyróżniona tytułem laureatki plebiscytu Top 15 Kobiet Sukcesu w kategorii „Biznes i marketing”.

Stworzyła i prowadzi z mężem międzynarodowy e-commerce motoryzacyjny działający na kilku rynkach m.in. niemieckim, brytyjskim i amerykańskim. Jestem czynnym praktykiem sprzedaży poprzez codzienną obsługę klientów z całego świata w 4 językach obcych. W wolnej chwili ucieka z całą rodziną na ukochany Cypr.

STYL PRACY/STOSOWANE METODY SZKOLENIOWE:

  • Indywidualne programy szkoleniowe: przygotowuje program warsztatów po rozmowie z klientem, dopasowany do indywidualnych potrzeb i oczekiwań.

  • Wiedza praktyczna: podczas warsztatów wykorzystuje swoje doświadczenia zarówno z minionej pracy zawodowej jak i obecnie prowadzonego biznesu.

  • Angażujące warsztaty: prowadzone przeze nią szkolenia mają formę interaktywnych i kreatywnych zajęć, w których wszyscy Uczestnicy biorą udział.

  • Rozwiązania gotowe do wdrożenia: celem jej warsztatów jest dostarczenie Uczestnikom rozwiązań, które mogą zastosować w swojej pracy już następnego dnia.

  • Identyfikacja z Uczestnikami: jest praktykiem sprzedaży i wie jak wygląda codzienna praca z klientami – dzięki temu doskonale rozumie wyzwania i problemy z jakimi mierzą się Uczestnicy szkoleń.

  • Komfortowa atmosfera: Uczestnicy jej szkoleń podkreślają, że tworzy atmosferę, która sprzyja swobodnej wymianie poglądów, dyskusji, pracy w grupie i dzieleniu się swoimi wnioskami.

Aneta Ropek
Trener sprzedaży i zarządzania. Coach. Mediator. Menedżer.

Trener praktyk sprzedaży i zarządzania, konsultant biznesowy, coach, mediator, menedżer z wieloletnim doświadczeniem w różnorodnych kulturach organizacyjnych. Posiada szerokie doświadczenie w obszarze zarządzania sprzedażą, budowaniu zespołów i doskonaleniu umiejętności miękkich w celu zwiększania efektywności zespołów. Prowadzi szkolenia, warsztaty szkoleniowe i procesy coachingu. Absolwentka Wyższej Szkoły Administracji i Biznesu (kierunek zarządzanie i marketing), Uniwersytetu Warmińsko – Mazurskiego (kierunek: zarządzanie przedsiębiorstwem). Ukończyła studia podyplomowe w Wyższej Szkole Administracji i Biznesu, na kierunkach: „Life & Business Coaching” (2015-2016) oraz „Mediacje gospodarcze i pracownicze, negocjacje” (2017-2018). Jest certyfikowanym trenerem zarządzania zmianą w organizacji. 

Konsultant badania kwestionariuszami psychometrycznymi Mindsonar, oraz AQR w obszarze leadership’u i odporności psychicznej pracowników. Gościnnie prowadziła prelekcję na konferencji Pulsu Biznesu „Komunikacja menedżerska” w temacie budowania kultury feedbacku w organizacji. Jest wykładowcą na uczelni WSPA w Lublinie. Doświadczenie zawodowe: Coach/ Trener zew. w projektach transformacji kultury organizacyjnej i konsultant ds. komunikacji, Ponad 2-letnie doświadczenie w roli Scrum Muster, Trener, Agile coach w firmie z branży IT.  Na początku pracy zawodowej pracowała na stanowisku Przedstawiciela Handlowego w firmie Bosch. W latach 2004 – 2007 Kierownik działu sprzedaży w Neptun Software – firmie z sektora IT. Zarządzała zespołem sprzedaży w strukturze rozproszonej.Odpowiadała za tworzenie i realizację strategii marketingowej i sprzedażowej.

Agata Pawłowska
Trener biznesu. Coach ICC i ICF. Partner Extended DISC. Ambasadorka inteligencji emocjonalnej.

Doświadczenia z wcześniejszej pracy zawodowej na kierowniczym stanowisku wykorzystuje ucząc, jak prawidłowo komunikować się z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi, negocjować i zarządzać podległymi zespołami.

Karierę zawodową rozpoczynała w Axciom Polska, gdzie była odpowiedzialna za kierowanie projektem „Zarządzania relacjami z klientami kluczowymi”. Od 2001 roku była związana z PLL LOT S.A. Zarządzała zespołem odpowiedzialnym za korporacyjny program lojalnościowy. Pozyskiwała partnerów programu, przeprowadzała analizę ROI oraz koordynowała prace związane wdrożeniem narzędzi informatycznych do obsługi uczestników.

W latach była 2003-2007 odpowiedzialna za koordynowanie umów globalnych z pięcioma międzynarodowymi korporacjami: (Johnson&Johnson, Daimler Chrysler, Pepsi Co., Wrigley, BASF), na stanowisku Global Key Account Managera.

Zarządzała również wspólnym programem dla linii lotniczych zrzeszonych w Star Alliance – pod nazwą Convention Plus, skierowanym do firm działających na rynku konferencji i kongresów. W latach 2014-2016 pełniła stanowisko dyrektora merytorycznego i zespołu trenerskiego, będąc odpowiedzialną za koordynowanie działań rozwojowych między innym dla takich firm jak Alior Bank, Maspex Wadowice, Nowa Szkoła, Anwil.

Prowadzi rodzinną firmę zatrudniającą około 30 osób, która jest liderem w swojej branży. W firmie kieruje działami sprzedaży i obsługi Klienta, działem HR oraz jakości.

SPECJALIZACJA:

  • Szkolenia I coachingi menadżerskie.

  • Szkolenia dotyczące rozwoju umiejętności intrapersonalnych.

  • Szkolenia z zakresu sprzedaży i obsługi Klienta.

  • Assesment & Development Center.

Terminy i miejsca

Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

To wydarzenie dostępne jest na zamówienie. Termin i miejsce przeprowadzenia zajęć uzgodnisz z organizatorem po złożeniu zamówienia. Organizator przeprowadza zajęcia: stacjonarnie i/lub online

Rejestracja

Cena szacunkowa
*Szczegółowa wycena zostanie przedstawiona po dokładnym zbadaniu potrzeb.
5 335
+23% VAT
Cena zawiera:
  • zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 5 500 zł)
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej i papierowej
  • certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
  • bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 14 dni przed terminem
  • *Cena uzależniona jest od czynników takich jak wielkość grupy, lokalizacja szkolenia, sylwetka trenerska. Szczegółowa wycena zostanie przedstawiona po dokładnym badaniu potrzeb szkoleniowych.
  • Obowiązuje limit uczestników.
  • Rozwiń
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

  1. Zgłoszenie udziału w szkoleniu zamkniętym

  2. Warunkiem realizacji szkolenia zamkniętego jest przesłanie zapytania o szkolenie do organizatora.
  3. Podstawą zgłoszenia na szkolenie zamknięte jest wysłanie wypełnionego i podpisanego (wraz z pieczęcią firmy, w przypadku zgłoszenia przez jednostkę organizacyjną) scanu formularza zamówienia na adres e-mail: biuro@humanskills.pl lub adres osoby koordynujące szkolenie z ramienia Human Skills.

  4. Zmiana zakresu szkolenia i warunków umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności.

  5. Rezygnacja ze szkolenia/ zmiana terminu  przez Zamawiającego 

  6. Zamawiający ma prawo zrezygnować z realizacji szkolenia na zasadach i warunkach wskazanych w punktach poniżej. 

  7. Rezygnacji z udziału w szkoleniu Zamawiający dokonuje poprzez skierowanie na adres e-mail biuro@humanskills.pl lub adres koordynatora szkolenia oświadczenia o rezygnacji. 

  8. W przypadku rezygnacji ze szkolenia w terminie:

    1. 14 dni kalendarzowych, odwołanie jest bezkosztowe;

    2. Poniżej 14 dni, Human Skills obciąża Zamawiającego kwotą 50% wartości finalnej. 

    3. Poniżej 10 dni, Human Skills obciąża Zamawiającego kwotą 80% wartości finalnej. 

  9. Zmiana terminu szkolenia jest traktowana z definicji jako rezygnacja ze szkolenia.

  10. Jeżeli dojdzie do drugiej rezygnacji z zamówionego szkolenia na 14 dni kalendarzowych, Human Skills obciąża Zamawiającego kwotą 50% wartości finalnej. Powyższy zapis dotyczy również drugiej zmiany terminu. 

  11. UWAGA: Rozliczenie za usługę szkoleniową następuje przez podmiot realizujący szkolenie, firmę Human Skills.

BUR, KFS

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: Human Skills
  • Ulica i nr: Widok 18/2
  • Kod pocztowy: 00-023
  • Miejscowość: Warszawa
  • Numer NIP: 6721761910

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Przeciągnij plik tutaj lub kliknij, żeby dodać.
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Human Skills
00-023 Warszawa, Polska Widok 18/2

Organizator

Human Skills
00-023 Warszawa, Polska
Widok 18/2
woj. mazowieckie
Human Skills We Make You Grow Dlaczego warto nam zaufać? - Gazeta Finansowa przyznała nam wyróżnienie Firma szkoleniowa roku 2019 r., 2021 r., 2022 r. oraz ponownie w 2023r. - Prowadzimy szkolenia dla firm, administracji i osób prywatnych. - ...
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!