Employee experience, employee journey - jak sprawić, aby pracownik cenił pracodawcę

O szkoleniu

Mapowanie podróży (journey mapping) to działanie znane głównie z obszaru sprzedaży lub marketingu, ale właściwie stosowane, może być doskonałym sposobem na budowanie zaangażowania pracowników, podniesienie wskaźnika NPS czy skuteczny EB.

Podobnie jak specjaliści CX, którzy wyznaczają drogę klienta w celu zidentyfikowania punktów bólu i obszarów wymagających poprawy, zespoły HR mogą zaplanować kompleksową podróż, jaką pracownik pokonuje w organizacji. Dzięki temu zaczną rozumieć, w jaki sposób każdy etap wpływa na doświadczenie pracownika jako całości.

Mapowanie, czyli nic innego jak graficzne przedstawienie procesu, jest bowiem wizualizacją emocji, opinii, wrażeń, zachowań, nawyków i potrzeb pracowników w całym „cyklu życia” w firmie.

Wiele programów dotyczących doświadczenia pracowników (employee experience management) wciąż rozpoczyna się i kończy na ankiecie zaangażowania - pojedynczej, najczęściej wysyłanej raz do roku.

Mapowanie podróży (jako część employee experience po polsku) pozwala zdefiniować momenty, które mają największe znaczenie dla pracownika i organizacji (punkty styku, momenty interakcji pracownika z organizacją), od rekrutacji przez całą drogę do awansu i rozwoju kariery, aż do wyjścia, i zrozumieć co można zrobić, aby poprawić doświadczenia kadry na każdym etapie.

Już na początku lat 90. specjaliści ds. HR zdali sobie sprawę, że samo bycie "zadowolonym" nie jest wystarczające, aby pracownicy w pełni wykorzystywali swój potencjał i dawali maksymalną wartość dla firmy. Badania wykazały, że firmy z wysoko zaangażowanymi zespołami osiągają lepsze wyniki od swoich konkurentów o 147%.

Zaangażowanie, nie „zadowolenie”, to jeden z tych pozornie nieuchwytnych wskaźników, które mogą mieć ogromny wpływ na wyniki finansowe firmy.
Dlatego dla najlepszych organizacji mapowanie podróży pracownika i zarządzanie jego doświadczeniem stało się stałą praktyką.

Dlaczego warto wziąć udział?

KORZYŚCI DLA ORGANIZACJI:

  • umiejętność zwinnego reagowania na dynamikę procesów, zachodzących w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi
  • wpływ na wzrost zaangażowania pracowników
  • wzrost skuteczności działań w obszarze NPS i EB
  • zwiększenie poziomu lojalności pracowników
  • zwiększenie efektywności biznesowej organizacji
  • wzrost konkurencyjności firmy jako pracodawcy

KORZYŚCI DLA PRACOWNIKA:

  • wzrost zaangażowania
  • zrost satysfakcji z pracy
  • poczucie, że potrzeby pracownika są zauważane przez organizację i brane pod uwagę
  • poczucie docenienia
  • zwiększenie efektywności pracy

KORZYŚCI WSPÓLNE:

  • wzrost satysfakcji i zaangażowania pracowników w realizację celów biznesowych firmy
  • budowanie kultury organizacji, w której ważne jest wzajemne zrozumienie celów i potrzeb
  • budowanie zaangażowanej i lojalnej kadry
Kto powinien wziąć udział?

Dla kogo jest szkolenie?

  • dla osób, które zaczynają swoją karierę i chcą uporządkować wiedzę
  • dla pracowników HR
  • dla specjalistów komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej
  • dla managerów

Program szkolenia

1. Czym jest Employer Branding i Employee Experience?

  • Definicje
  • Przykłady
  • Zależności
  • Insighty

2. Rynek pracownika – fakty i mity:

  • Jak myślimy, że jest, a jak jest naprawdę?
  • Rynek w liczbach w Polsce i na świecie

3. Fantazyjne krzesło czy wolne popołudnie? - cele biznesowe vs potrzeby i oczekiwania pracownika:

  • Definiowanie i weryfikowanie celów biznesowych zgodnych ze strategią organizacji
  • Metody diagnozowania kluczowych potrzeb pracowników (m.in. IDI, design thinking)
  • Potrzeba pracownika strategią na realizację celów biznesowych

4. Employee Experience - jak to robić?

  • Employee journey map – zapoznanie z procesem mapowania i wykorzystywanymi narzędziami
  • Procesy strategiczne i punkty styku
  • Największe bóle, momenty prawdy i szybkie wygrane
  • Co zrobić z wnioskami?

5. Jak to robią najlepsi?

  • Case study i inspiracje
  • Co i kiedy warto podpatrywać u innych oraz w jaki sposób to adaptować u siebie

6. Jak i kiedy mierzyć efektywność działań?

  • Określanie KPI
  • Wskaźniki tzw. „miękkie”
  • Jak przekładać rezultaty „miękkie” na „twarde”

7. Nowe technologie w mapowaniu podróży klienta – pomocne narzędzia i aplikacje.

Czas trwania

2 dni, 9:00 - 13:30

Prelegenci

KAROLINA OLSZYŃSKA

Trener Biznesu, Moderator Design Thinking, Konsultant w obszarze sprzedaży. Certyfikowana Moderatorka Design Thinking, metody która pozwala na tworzenie produktów i usług w oparciu o głębokie potrzeby użytkownika. Dzięki pracy projektowej i interdyscyplinarnym zespołom powstają kreatywne i innowacyjne rozwiązania. Współautorka i współrealizatorka innowacyjnego programu szkoleniowo-konsultingowego skierowanego do biznesu, który wspiera budowanie strategii w oparciu o Model Biznesowy oraz dzięki metodologii Design Thinking, pomaga projektować rozwiązania, które klienci chętnie kupują.

ANNA STEC

Doświadczony trener, coach, HR-owiec z ponad 20-letnim doświadczeniem w międzynarodowych firmach. Posiada szerokie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń, coachingów na wszystkich poziomach organizacji. Prowadziła szkolenia i warsztaty związane z rozwojem w Polsce oraz krajach Europy Zachodniej i Środkowo-Wschodniej (m.in. Austria, Bułgaria, Estonia, Rumunia, Ukraina, Białoruś, Hiszpania, Niemcy, Francja, Portugalia, Rosja, Kazachstan, Gruzja, Włochy, Węgry, Wielka Brytania). Szkolenia prowadzi w języku polskim, angielskim oraz niemieckim. Absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie, Laboratorium Psychoedukacji oraz Szkoły Treningu Warsztatu Psychologicznego INTRA. Wykładowca na Uniwersytecie SWPS. Współpracowała z Uczelnią ŁAZARSKI oraz z Ośrodkiem Pomocy i Edukacji Psychologicznej INTRA w Warszawie. Akredytowany Konsultant Insights Discovery™, DISC, PRISM.

Terminy i miejsca

To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Wymagany komputer z dostępem do internetu.

Rejestracja

Cena standardowa
za osobę
1 300
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat uczestnictwa
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Warunki zgłoszenia

  1. Organizatorem szkolenia jest Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. z siedzibą w Warszawie, ul. Farysa 64, 01-971 Warszawa, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy pod numerem KRS 0000287983 Numer identyfikacji podatkowej (NIP): 113-26-90-108. REGON: 14111371700000 zwana dalej "Gamma”.
  2. Cena szkolenia obejmuje m. in.: udział w szkoleniu online, materiały szkoleniowe w wersji pdf, certyfikat ukończenia szkolenia w wersji pdf..
  3. Warunkiem udziału w szkoleniu jest otrzymanie przez Gamma poprawnie wypełnionego formularza zgłoszenia ze strony www.projektgamma.pl, pocztą elektroniczna lub faksem oraz potwierdzenie przez konsultanta Gamma jego otrzymania. Jeśli zgłoszenie ma nastąpić później niż 7 dni przed rozpoczęciem szkolenia rekomendujemy wcześniejszy kontakt telefoniczny. Przesłanie do Gamma wypełnionego formularza zgłoszenia jest równoznaczne z akceptacją niniejszych Warunków uczestnictwa oraz z zawarciem umowy pomiędzy Gamma a uczestnikiem szkolenia (w przypadku zgłoszeń od osób fizycznych) lub firmą (w przypadku osób prawnych)..
  4. Z zastrzeżeniem punktu 5, Gamma najpóźniej na 3 dni przez terminem rozpoczęcia szkolenia prześle do osób, które zgłosiły chęć udziału w szkoleniu, za pośrednictwem poczty elektronicznej, potwierdzenie udziału w szkoleniu wraz z dodatkowymi informacjami organizacyjnymi dotyczącymi szkolenia..
  5. O przyjęciu na szkolenie decyduje kolejność zgłoszeń. Gamma zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia zgłoszenia w danym terminie szkolenia, jeżeli:
    a) lista uczestników będzie już zamknięta,
    b) w przypadku nie zgłoszenia się minimalnej liczby osób.
  6. Gamma zastrzega sobie prawo do odwołania szkolenia lub zmiany jego terminu na 2 dni przed terminem szkolenia.
  7. W przypadkach określonych w punkcie 5 i 6, wszelkie kwoty wpłacone tytułem zapłaty za udział w szkoleniu zostaną zwrócone w całości w ciągu 14 dni od daty przekazania stosownej informacji do uczestnika szkolenia, za wyjątkiem sytuacji, kiedy strony uzgodnią, że wpłacona kwota zostanie zaliczona na poczet zapłaty za udział uczestnika w szkoleniu w innym terminie.
  8. Płatność za szkolenie powinna wpłynąć na konto Gamma nr 26 1140 2017 0000 4102 0842 7785 najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania faktury za udział w szkoleniu, o którym mowa w punkcie 4 (decyduje data wysłania faktury drogą tradycyjną lub elektroniczną).
  9. Faktura VAT zostanie wystawiona w dniu szkolenia lub w drugim dniu szkolenia w przypadku szkoleń dwudniowych i przesłana pocztą lub elektronicznie na adres wskazany w formularzu zgłoszenia.
  10. Rezygnacja z udziału w szkoleniu na 8 lub więcej dni przed planowanym terminem rozpoczęcia szkolenia nie pociąga za sobą żadnych obciążeń finansowych, pod warunkiem przesłania informacji o rezygnacji z udziału w szkoleniu w formie faksu lub poczty elektronicznej na adres Gamma. Decydująca jest data wpływu oświadczenia o rezygnacji do Gamma.
  11. W przypadku zgłoszenia rezygnacji z udziału w szkoleniu na mniej niż 8 dni przed planowanym terminem rozpoczęcia szkolenia, Gamma zachowuje prawo do pełnego wynagrodzenia, tak jak za należycie wykonane szkolenie.
  12. Gdy Organizator nie otrzyma od Uczestnika oświadczenia o rezygnacji, a Uczestnik nie będzie uczestniczył w Szkoleniu, Zgłaszający jest zobowiązany do uiszczenia opłaty podanej przez Organizatora, na wskazany numer konta.
  13. Oświadczenie o chęci udziału w szkoleniu w terminie innym niż potwierdzony przez Gamma zgodnie z punktem 4, jest równoznaczne z rezygnacją z udziału w szkoleniu w uprzednio wybranym terminie.
  14. Reklamacje składa się w terminie 14 dni roboczych, licząc od dnia w którym usługa została wykonana lub miała być wykonana.
  15. Reklamacja musi zawierać szczegółowy opis zakresu niezgodności lub inne okoliczności ją uzasadniające.
  16. Usługodawca rozpatruje reklamację w terminie 30 dni roboczych, licząc od dnia jej wniesienia. Jeśli reklamacja w tym czasie nie może zostać rozpatrzona, Usługodawca powiadamia reklamującego na piśmie o przyczynach opóźnienia i przewidywanym terminie rozpatrzenia reklamacji.
  17. Wszelkie prawa do własności intelektualnej realizowanych w ramach umowy szkoleń pozostają własnością Konsorcjum Szkoleniowo-Doradczego Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k., właściciela marki Gamma i nie są przenoszone na Klienta. Zabronione jest powielanie materiałów szkoleniowych, przekazanych uczestnikom, nawet we fragmentach oraz usuwanie informacji o prawach autorskich.
  18. Szkolenia otwarte nie są nagrywane przez Organizatora. Organizator nie wyraża zgody na nagrywanie szkolenia przez Uczestników.
  19. Uczestnicy zobowiązują się do przestrzegania zakazu nagrywania szkolenia, z wykorzystaniem wszelkich urządzeń audiowizualnych, np. telefonów, kamer, dyktafonów, czy oprogramowania służącego do nagrywania, bez zgody Organizatora.
  20. W razie złamania zakazu nagrywania przez Uczestnika, Zamawiający pokryje wszelkie koszty i wydatki, w przypadku wystąpienia z roszczeniami przez osoby trzecie. Niezależnie od powyższego, Organizator ma prawo domagać się od Zamawiającego zapłaty dodatkowych kosztów, w przypadku udowodnienia nagrywania szkolenia.
  21. Nagrywanie szkoleń zamkniętych jest możliwe w przypadku, gdy takie ustalenia zostały dokonane pisemnie przez Organizatora i Zamawiającego, na etapie wyceny i przygotowania oferty szkolenia.

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: Gamma
  • Ulica i nr: Farysa 64
  • Kod pocztowy: 01-971
  • Miejscowość: Warszawa
  • Numer NIP: 1132690108

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Przeciągnij plik tutaj lub kliknij, żeby dodać.
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Gamma
01-971 Warszawa, Polska Farysa 64

Organizator

Gamma
01-971 Warszawa, Polska
Farysa 64
woj. mazowieckie
Bierzemy odpowiedzialność za rezultaty – od lat świadomie doskonalimy nasze metody i sposoby pracy nad projektami rozwojowymi. Zarówno kierownicy projektów jak i trenerzy mają silną motywację do dostarczania mierzalnych rezultatów. To potwierdz...
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!