Employee Experience – jak budować doświadczenie pracowników, najlepsze praktyki, trendy, standardy

O szkoleniu

Celem szkolenia jest przedstawienie najlepszych praktyk, trendów oraz wypracowanie standardów i konkretnych narzędzi do budowania pozytywnego doświadczenia pracownika (employee experience) w organizacji.

Dlaczego warto wziąć udział?

Korzyści ze szkolenia:

  • Zwiększenie satysfakcji i zaangażowania pracowników 
  • Zatrzymanie pracowników i wzmocnienie ich potencjału zawodowego
  • Podniesienie efektywności biznesowej i konkurencyjności organizacji

Uczestnicy nabędą wiedzę o:

  • Sprawdzonych rozwiązaniach i dobrych praktykach w zakresie kształtowania pozytywnego EX
  • Nowych trendach w odpowiedzi na zmieniającą się rzeczywistość 
  • Działaniach dopasowanych do potrzeb różnych pokoleń i person pracowników
  • Narzędziach służących badaniu EX w różnych obszarach i procesach
  • Rozwiązaniach systemowych wspierających pozytywne EX na różnych etapach cyklu życia pracownika

Uczestnicy nabędą umiejętności:

  • Projektowania działań w zakresie różnych procesów HR (od rekrutacji, poprzez rozwój, zarządzanie karierami, po kształtowanie kultury organizacyjnej) w celu zbudowania dobrego EX
  • Identyfikacji kluczowych czynników decydujących o pozytywnym EX na różnych etapach cyklu życia pracownika
  • Doboru metod i technik do badania prawdziwych potrzeb oraz doświadczeń pracowników w swojej organizacji
  • Lepszej komunikacji i współpracy z biznesem, aby wpływać na kształtowanie postaw i umiejętności sprzyjających budowaniu pozytywnego EX
Kto powinien wziąć udział?

Adresaci szkolenia:

  • pracownicy działu HR
  • kadra zarządzająca

Program szkolenia

Czym jest doświadczenie pracownika i dlaczego jest ważne:

  • Doświadczenie pracownika (employee experience), dobrostan (total well-being), poczucie spełnienia (employee fulfillment) – znaczenie pojęć i wybór kierunków
  • Cykl życia pracownika a employee journey – mapowanie w organizacji
  • Jak pozytywne doświadczenie pracownika przekłada się na biznes – dane z raportów
  • Czym jest quiet quitting (ciche odchodzenie) i dlaczego zdarza się coraz częściej

Badanie doświadczeń i odkrywanie prawdziwych potrzeb pracowników:

  • Pokolenia X, Y, Z – różne oczekiwania i różne doświadczenia
  • Persona w organizacji – jak zidentyfikować bazę do dalszej pracy
  • Badanie zaangażowania, satysfakcji, zadowolenia z pracy – narzędzia IPA, eNPS i wiele innych gotowych do zastosowania
  • Design thinking i mapa empatii – proste rozwiązania w zawiłych sytuacjach

Budowanie doświadczenia pracownika – HR w akcji:

  • Employer branding i jego bezpośredni wpływ nie tylko na kandydatów do pracy
  • Jak prostymi sposobami poprawić wizerunek pracodawcy – kilka skutecznych patentów
  • Onboarding w najlepszym wydaniu – czynniki sukcesu na przykładach
  • Zarządzanie rozwojem i karierą pracowników – praktyczne rozwiązania w różnych typach organizacji
  • Indywidualny rozwój zawodowy – gotowe do zaimplementowania arkusze i narzędzia
  • Zarządzanie talentami – jak identyfikować, rozwijać i zatrzymywać osoby z wysokim potencjałem
  • Benefity: mental benefits, flexible benefits – wychodzimy poza utarte ścieżki, kiedy stare pakiety motywacyjne już nie działają

Budowanie doświadczenia pracownika – lepsza kultura biznesu:

  • Wartości Gravesa a poziom rozwoju organizacji – od walki o wypłatę i przetrwanie do budowania współodpowiedzialności i pełnego zaangażowania
  • Różnorodność, równość, integracja, przynależność (DEIB: Diversity, Equity, Inclusion, Belonging), czyli człowiek przede wszystkim
  • Dlaczego odchodzi się od ocen pracowniczych - bieżący feedback i kultura nagradzania
  • Jak zespół HR może wpływać na kadrę zarządzającą, aby budowała dobre doświadczenia swoich podwładnych

Plan działań wdrożeniowych dla organizacji.

Czas trwania

2 dni, 10.00-16.00 i 9.00-15.00

Prelegenci

Psycholog z kilkunastoletnim doświadczeniem w biznesie, trener trenerów, coach, specjalista HR, trener umiejętności osobistych i menedżerskich.

Gromadziła doświadczenia pracując w międzynarodowej korporacji w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi w sektorze bankowym oraz usług konsultingowych jako członek zarządu firmy doradczej i specjalista w zakresie nowoczesnych rozwiązań podnoszących efektywność, komfort pracy i zaangażowanie pracowników.

Prowadzi szkolenia w oparciu o aktywne metody uczenia się dorosłych, w tym cykl Kolba, oraz proces grupowy. W ramach projektów szkoleniowych przeprowadza diagnozę potrzeb szkoleniowych z wykorzystaniem metodologii IPA (Importance-Performance Analysis),  kompleksową ewaluację w oparciu o Nowy Model Kirkpatricka (także z rozszerzeniem Phillipsa z badaniem zwrotu z inwestycji) oraz stosuje narzędzia podnoszące efektywność biznesową szkoleń.

Ekspert w obszarze budowania skuteczności osobistej, m.in.:

  • radzenia sobie ze stresem i budowania odporności psychicznej,
  • rozwiązywania konfliktów i radzenia sobie z trudnymi sytuacjami interpersonalnymi,
  • motywowania i wzmacniania zaangażowania,
  • standardów profesjonalnej obsługi klienta,
  • zarządzania zespołami, także rozproszonymi,
  • przywództwa i budowania autorytetu lidera,
  • identyfikowania i rozwoju talentów własnych oraz podwładnych.

Prowadzi wykłady oraz wystąpienia w ramach ogólnopolskich konferencji z zakresu nowoczesnych rozwiązań w zarządzaniu zasobami ludzkimi, motywowania, sprzedaży i przywództwa. Współpracuje z jedną z ogólnopolskich telewizji w charakterze eksperta z zakresu psychologii i zjawisk społecznych. Publikuje m.in. dla Personel i Zarządzanie, Gazety Wyborczej, HR News, HRna5.pl, Beck Info Biznes.

Bada potrzeby szkoleniowe i efektywność projektów szkoleniowych w oparciu o najlepsze praktyki metodologiczne.
Zajęcia przeprowadza w sposób dynamiczny, atrakcyjny i efektywny, łącząc w zróżnicowanych formach pracy potrzeby indywidualne i grupowe.

Zawsze czerpie z szerokiego doświadczenia biznesowego, kładąc największy nacisk na praktykę i rozwiązania dopasowane do realiów organizacji.

Terminy i miejsca

Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Warszawa

Warszawa

woj. mazowieckie

Platforma zoom
Wymagany jest komputer z dostępem do internetu.
brak danych

Warszawa

woj. mazowieckie

Rejestracja

stacjonarne
2 090
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej i papierowej
  • certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
  • serwis obiadowy
  • przerwy kawowe
  • bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 5 dni przed terminem
  • Rozwiń
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

  1. Przesłanie wypełnionego formularza jest zobowiązaniem do zapłaty za szkolenie.
  2. Płatność powinna być przekazana w formie przedpłaty na konto J.G.Training: BRE BANK S.A. - mBank 38 1140 2004 0000 3002 3360 7883.
  3. Brak dokonania płatności przed terminem szkolenia nie oznacza rezygnacji z udziału w szkoleniu.
  4. Rezygnacja z udziału w szkoleniu może być dokonana najpóźniej na 5 dni roboczych przed datą szkolenia, wyłącznie w formie pisemnej. Rezygnacja w późniejszym terminie lub nieobecność na szkoleniu nie zwalnia od dokonania opłaty.
  5. Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania szkolenia z przyczyn od siebie niezależnych i odstąpienia od umowy. W takim przypadku przedpłaty zostaną niezwłocznie zwrócone zgłaszającym a Organizator nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe z powodu odwołania szkolenia.
  6. Oświadczamy, że zapoznaliśmy się z warunkami umowy zawartymi w pkt. 1-5 i akceptujemy je.
  7. Oświadczamy, że jesteśmy umocowani do zawarcia niniejszej umowy w imieniu wskazanego wyżej podmiotu.

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: J.G.Training
  • Ulica i nr: Olesińska 21
  • Kod pocztowy: 02-548
  • Miejscowość: Warszawa
  • Numer NIP: 8981505607

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Przeciągnij plik tutaj lub kliknij, żeby dodać.
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

J.G.Training
02-548 Warszawa, Polska Olesińska 21

Organizator

J.G.Training
02-548 Warszawa, Polska
Olesińska 21
woj. mazowieckie
Misja Misją J.G.Training jest pomoc pracownikom firm i instytucji w zdobywaniu wiedzy, informacji i umiejętności, które są niezbędne do prawidłowego funkcjonowania podmiotów gospodarczych. Obszary, z których szkolimy Tematyka naszych szkoleń dot...
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!