O szkoleniu
Celem szkolenia jest przedstawienie najlepszych praktyk, trendów oraz wypracowanie standardów i konkretnych narzędzi do budowania pozytywnego doświadczenia pracownika (employee experience) w organizacji.
Korzyści ze szkolenia:
- Zwiększenie satysfakcji i zaangażowania pracowników
- Zatrzymanie pracowników i wzmocnienie ich potencjału zawodowego
- Podniesienie efektywności biznesowej i konkurencyjności organizacji
Uczestnicy nabędą wiedzę o:
- Sprawdzonych rozwiązaniach i dobrych praktykach w zakresie kształtowania pozytywnego EX
- Nowych trendach w odpowiedzi na zmieniającą się rzeczywistość
- Działaniach dopasowanych do potrzeb różnych pokoleń i person pracowników
- Narzędziach służących badaniu EX w różnych obszarach i procesach
- Rozwiązaniach systemowych wspierających pozytywne EX na różnych etapach cyklu życia pracownika
Uczestnicy nabędą umiejętności:
- Projektowania działań w zakresie różnych procesów HR (od rekrutacji, poprzez rozwój, zarządzanie karierami, po kształtowanie kultury organizacyjnej) w celu zbudowania dobrego EX
- Identyfikacji kluczowych czynników decydujących o pozytywnym EX na różnych etapach cyklu życia pracownika
- Doboru metod i technik do badania prawdziwych potrzeb oraz doświadczeń pracowników w swojej organizacji
- Lepszej komunikacji i współpracy z biznesem, aby wpływać na kształtowanie postaw i umiejętności sprzyjających budowaniu pozytywnego EX
Adresaci szkolenia:
- pracownicy działu HR
- kadra zarządzająca
Program szkolenia
Czym jest doświadczenie pracownika i dlaczego jest ważne:
- Doświadczenie pracownika (employee experience), dobrostan (total well-being), poczucie spełnienia (employee fulfillment) – znaczenie pojęć i wybór kierunków
- Cykl życia pracownika a employee journey – mapowanie w organizacji
- Jak pozytywne doświadczenie pracownika przekłada się na biznes – dane z raportów
- Czym jest quiet quitting (ciche odchodzenie) i dlaczego zdarza się coraz częściej
Badanie doświadczeń i odkrywanie prawdziwych potrzeb pracowników:
- Pokolenia X, Y, Z – różne oczekiwania i różne doświadczenia
- Persona w organizacji – jak zidentyfikować bazę do dalszej pracy
- Badanie zaangażowania, satysfakcji, zadowolenia z pracy – narzędzia IPA, eNPS i wiele innych gotowych do zastosowania
- Design thinking i mapa empatii – proste rozwiązania w zawiłych sytuacjach
Budowanie doświadczenia pracownika – HR w akcji:
- Employer branding i jego bezpośredni wpływ nie tylko na kandydatów do pracy
- Jak prostymi sposobami poprawić wizerunek pracodawcy – kilka skutecznych patentów
- Onboarding w najlepszym wydaniu – czynniki sukcesu na przykładach
- Zarządzanie rozwojem i karierą pracowników – praktyczne rozwiązania w różnych typach organizacji
- Indywidualny rozwój zawodowy – gotowe do zaimplementowania arkusze i narzędzia
- Zarządzanie talentami – jak identyfikować, rozwijać i zatrzymywać osoby z wysokim potencjałem
- Benefity: mental benefits, flexible benefits – wychodzimy poza utarte ścieżki, kiedy stare pakiety motywacyjne już nie działają
Budowanie doświadczenia pracownika – lepsza kultura biznesu:
- Wartości Gravesa a poziom rozwoju organizacji – od walki o wypłatę i przetrwanie do budowania współodpowiedzialności i pełnego zaangażowania
- Różnorodność, równość, integracja, przynależność (DEIB: Diversity, Equity, Inclusion, Belonging), czyli człowiek przede wszystkim
- Dlaczego odchodzi się od ocen pracowniczych - bieżący feedback i kultura nagradzania
- Jak zespół HR może wpływać na kadrę zarządzającą, aby budowała dobre doświadczenia swoich podwładnych
Plan działań wdrożeniowych dla organizacji.
Czas trwania
2 dni, 10.00-16.00 i 9.00-15.00
Prelegenci
Psycholog z kilkunastoletnim doświadczeniem w biznesie, trener trenerów, coach, specjalista HR, trener umiejętności osobistych i menedżerskich.
Gromadziła doświadczenia pracując w międzynarodowej korporacji w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi w sektorze bankowym oraz usług konsultingowych jako członek zarządu firmy doradczej i specjalista w zakresie nowoczesnych rozwiązań podnoszących efektywność, komfort pracy i zaangażowanie pracowników.
Prowadzi szkolenia w oparciu o aktywne metody uczenia się dorosłych, w tym cykl Kolba, oraz proces grupowy. W ramach projektów szkoleniowych przeprowadza diagnozę potrzeb szkoleniowych z wykorzystaniem metodologii IPA (Importance-Performance Analysis), kompleksową ewaluację w oparciu o Nowy Model Kirkpatricka (także z rozszerzeniem Phillipsa z badaniem zwrotu z inwestycji) oraz stosuje narzędzia podnoszące efektywność biznesową szkoleń.
Ekspert w obszarze budowania skuteczności osobistej, m.in.:
- radzenia sobie ze stresem i budowania odporności psychicznej,
- rozwiązywania konfliktów i radzenia sobie z trudnymi sytuacjami interpersonalnymi,
- motywowania i wzmacniania zaangażowania,
- standardów profesjonalnej obsługi klienta,
- zarządzania zespołami, także rozproszonymi,
- przywództwa i budowania autorytetu lidera,
- identyfikowania i rozwoju talentów własnych oraz podwładnych.
Prowadzi wykłady oraz wystąpienia w ramach ogólnopolskich konferencji z zakresu nowoczesnych rozwiązań w zarządzaniu zasobami ludzkimi, motywowania, sprzedaży i przywództwa. Współpracuje z jedną z ogólnopolskich telewizji w charakterze eksperta z zakresu psychologii i zjawisk społecznych. Publikuje m.in. dla Personel i Zarządzanie, Gazety Wyborczej, HR News, HRna5.pl, Beck Info Biznes.
Bada potrzeby szkoleniowe i efektywność projektów szkoleniowych w oparciu o najlepsze praktyki metodologiczne.
Zajęcia przeprowadza w sposób dynamiczny, atrakcyjny i efektywny, łącząc w zróżnicowanych formach pracy potrzeby indywidualne i grupowe.
Zawsze czerpie z szerokiego doświadczenia biznesowego, kładąc największy nacisk na praktykę i rozwiązania dopasowane do realiów organizacji.
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Warszawa
woj. mazowieckie
Warszawa
woj. mazowieckie
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej i papierowej
- certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
- serwis obiadowy
- przerwy kawowe
- bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 5 dni przed terminem
- Rozwiń
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
- Przesłanie wypełnionego formularza jest zobowiązaniem do zapłaty za szkolenie.
- Płatność powinna być przekazana w formie przedpłaty na konto J.G.Training: BRE BANK S.A. - mBank 38 1140 2004 0000 3002 3360 7883.
- Brak dokonania płatności przed terminem szkolenia nie oznacza rezygnacji z udziału w szkoleniu.
- Rezygnacja z udziału w szkoleniu może być dokonana najpóźniej na 5 dni roboczych przed datą szkolenia, wyłącznie w formie pisemnej. Rezygnacja w późniejszym terminie lub nieobecność na szkoleniu nie zwalnia od dokonania opłaty.
- Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania szkolenia z przyczyn od siebie niezależnych i odstąpienia od umowy. W takim przypadku przedpłaty zostaną niezwłocznie zwrócone zgłaszającym a Organizator nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe z powodu odwołania szkolenia.
- Oświadczamy, że zapoznaliśmy się z warunkami umowy zawartymi w pkt. 1-5 i akceptujemy je.
- Oświadczamy, że jesteśmy umocowani do zawarcia niniejszej umowy w imieniu wskazanego wyżej podmiotu.
- Nazwa firmy: J.G.Training
- Ulica i nr: Olesińska 21
- Kod pocztowy: 02-548
- Miejscowość: Warszawa
- Numer NIP: 8981505607