Employer Branding – budowanie strategii pracodawcy

O szkoleniu

Dobrze zaplanowane działania EMPLOYER BRANDING przynoszą wiele korzyści. Na zewnątrz organizacji pomagają w pozyskaniu nowych pracowników, przyciągnięciu talentów czy nowych klientów, te wewnątrz organizacji wpływają na zmniejszenie rotacji pracowników i podniesieniu ich zaangażowania. Nic więc dziwnego, że EMPLOYER BRANDING jest jednym z ważniejszych trendów w HR w ostatnim czasie.

Podczas szkolenia będziemy mówić o tym jak zaplanować i skutecznie realizować działania EB, by stać się pracodawcą z wyboru i zyskać przewagę wśród konkurencji. Pokażemy też jakie są trendy w kampaniach EB na 2023 rok.

Dlaczego warto wziąć udział?

Korzyści ze szkolenia:

Podczas niniejszego szkolenia Uczestnicy dowiedzą się:

  • Od czego rozpocząć działania employer brandingowe w swojej firmie
  • Z jakich elementów składa się dobra strategia employer brandingowa
  • W jaki sposób przeprowadzić audyt marki wewnętrzny i zewnętrzny
  • Jakie wyznaczać cele, które będziemy realizować w ramach strategii employer brandingowej
  • Dlaczego tworzenie person jest kluczowe przy projektowaniu kampanii rekrutacyjnych
  • Czym jest Employee Value Proposition i jak je zaprojektować
  • Jakie narzędzia wykorzystujemy przy budowaniu kampanii employer brandingowej
  • Jak robią to najlepsi – czyli przegląd skutecznych kampanii
  • Jak mierzyć skuteczność działań employer brandingowych

DODATKOWO:

  • ankieta badania potrzeb
  • gotowe szablony do wykorzystania w organizacji (m.in. tworzenie persony, EVP)
  • 1 h konsultacji online gratis

Cel szkolenia:

  • Poznanie definicji employer branding i obszarów z nim związanych
  • Przygotowanie do wdrożenia strategii employer branding w organizacji
  • Analiza działań employer brandingowych na rynku
  • Badanie efektywności prowadzonych kampanii employer brandignowych

Metody pracy:

Warsztat zawiera dużo praktycznych ćwiczeń indywidualnych i grupowych, dyskusje moderowane oraz studium przypadków uzupełnione interaktywnym wykładem w formie prezentacji zawierające wiedzę merytoryczną.

Kto powinien wziąć udział?

Szkolenie przeznaczone jest dla specjalistów HR, w szczególności zajmujących się procesem rekrutacji i employer brandingu, którzy chcą wdrożyć strategię w swojej organizacji.

Program szkolenia

  1. Co to jest employer branding?
    • Omówienie definicji
    • Z czego składają się warstwy strategii
    • Sprawdzenie w praktyce podstawowych elementów strategii
  2. Mapa interesariuszy – czyli jak i z kim powinniśmy się komunikować
    • W jaki sposób podzielić interesariuszy tak, by komunikacja z nimi była efektywna
  3. Audyt marki – pierwszy krok do budowania strategii marki pracodawcy
    • Jak podejść do audytu z gdzie szukać danych niezbędnych do napisania strategii
    • Analiza SWOT w budowaniu marki pracodawcy
  4. Wyznaczanie celów podstawą działań employer brandingowych
    • Metoda SMART do projektowania celów strategicznych
    • Cele biznesowe a cele wizerunkowe – jak wpływają na działania, które znajdują się w strategii
  5. Persona – do kogo kierujemy nasze działania EB w kampanii
    • Priorytetyzacja grup docelowych – jak określić kierunek komunikacji w zależności od trudności pozyskania kandydata a znaczenia dla biznesu
    • Pytania pomocnicze do tworzenia person
  6. Employer Value Proposition – wartość dodana od pracodawcy
    • Co to jest EVP i co na nie wpływa
    • 5 pytań Bretta Minchingtona – punkt wyjścia do rozważań nad wartościami dodanymi od pracodawcy
    • Przykłady kampanii EB w których prezentowane są EVP
  1. Media jako narzędzie kampanii employer brandingowych – ich podział i znaczenie przy pozycjonowaniu marki na rynku pracy
  2. Pokolenia na rynku pracy
    • Cech charakterystyczne dla pokoleń na rynku pracy
    • Motywacja jako czynnik determinujący podjęcie pracy
    • Jakie informacje w procesie rekrutacji mają znaczenie
    • Przykłady kampanii skierowanych do konkretnych pokoleń
  3. Jak projektować działania employer brandingowe w strategii
    • Kampania EB w modelu AIDA
    • Trendy w kampaniach EB na 2023 r.
    • Program alumnów – wykorzystaj siłę swoich byłych pracowników
    • Employee advocacy – głos ambasadorów marki ma bardzo duże znaczenie w kształtowaniu wizerunku marki jako dobrego pracodawcy
    • Case study najciekawszych kampanii EB
  4. Analityka – czyli jak mierzyć działania employer brandingowe
    • INPUTS, OUTPUTS, OUTCOMES – mierniki na każdym etapie projektowania działań employer brandingowych
    • ROI w działaniach  EB
    • Badania trackingowe jako wyznacznik punktu odniesienia i zmian zachodzących w organizacjach
    • Analiza pojedynczych akcji employer brandingowych

Czas trwania

14 h zegarowych - oba dni 09:00-16:00

Prelegenci

Ekspertka ds. rekrutacji i employer brandingu. Od początku swojej kariery zawodowej związana z obszarem HR, przede wszystkim w zakresie  komunikacji wewnętrznej, EB i rekrutacji, z powodzeniem wdraża nowe rozwiązania dla firm, zarządza i optymalizuje procesy rekrutacyjne. Pracowała dla wielu branż od wydawniczej po finansową, Fanka kreatywnych rozwiązań i nieszablonowego podejścia do projektów. Na co dzień łączy zadania z marketingu i HR, tworząc dedykowane kampanie rekrutacyjne w całej Polsce.

Terminy i miejsca

To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Szkolenie będzie realizowane na Platformie MS Teams.

Rejestracja

Cena szkolenia on-line
1 690
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
  • certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
  • bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 7 dni przed terminem
  • konsultacje indywidualne
Zniżki grupowe:
  • 5.92% przy zgłoszeniu min. 2 osób
  • 11.83% przy zgłoszeniu min. 3 osób
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

  1. Warunkiem udziału w szkoleniu jest wypełnienie i przesłanie formularza zgłoszenia, którego potwierdzenie przyjęcia przez Kompetea Sp. z o.o. stanowi zawarcie umowy uczestnictwa w szkoleniu i zobowiązanie do uiszczenia umówionej opłaty z tytułu uczestnictwa.
  2. Zgłoszenie się na szkolenie jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych zamieszczonych w niniejszym formularzu zgłoszeniowym na potrzeby udziału w szkoleniu, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 10 maja 2018 r. (Dz.U. z 2018 r. poz. 1000) i ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO) oraz na otrzymywanie od Kompetea Sp. z o.o. informacji niezbędnych do realizacji szkolenia, za pomocą środków komunikacji elektronicznej zgodnie z art. 10 ust. 2 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (t. j. Dz. U. z 2016 r., poz. 1030, z późn. zm.) 
  3. Zgłoszenie się na szkolenie jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na otrzymywanie informacji o aktualnej ofercie szkoleń i webinarów Kompetea Sp. z o.o., za pomocą środków komunikacji elektronicznej zgodnie z art. 10 ust. 2 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (t. j. Dz. U. z 2016 r., poz. 1030, z późn. zm.) oraz na wykorzystywanie w tym celu telekomunikacyjnych urządzeń końcowych oraz automatycznych systemów wywołujących zgodnie z art. 172 Prawa Telekomunikacyjnego
  4. W przypadku osób zgłaszających się z ramienia firm i Instytuacji Administracji Publicznej opłata za szkolenie następuje przelewem w ciągu 7 dni od daty zakończenia szkolenia, na wskazane na fakturze konto bankowe. Fakturę przekażemy zgłaszającemu mailowo po szkoleniu.
  5. Płatność przed szkoleniem obowiązuje w przypadku:

    Osób prywatnych,                                                              Firm, które we wcześniejszej współpracy zalegały z opłatą za faktury,                                                                          Firm i osób widniejących w spisie Krajowego Rejestru Długów                                                                                Zakładów będących w upadłości

  6. Bezpłatne odwołanie zgłoszenia możliwe jest na 7 dni roboczych przed planowanym terminem rozpoczęcia szkolenia, pod warunkiem poinformowania Organizatora o rezygnacji za pośrednictwem poczty elektronicznej lub na piśmie. Odwołanie uczestnictwa po wskazanym terminie skutkuje naliczeniem pełnej opłaty za szkolenie.
  7. Brak udziału w szkoleniu nie stanowi odstąpienia od umowy i nie zwalnia z obowiązku zapłaty pełnej ceny uczestnictwa.
  8. Umożliwiamy bezpłatne jednorazowe przeniesienie zgłoszenia na inny termin tego samego szkolenia (o ile dostępne są wolne miejsca) bądź wykorzystanie wpłaconej kwoty na inne nasze szkolenie pod warunkiem wyrównania różnicy w cenie. Wpłata nie podlega zwrotowi w części bądź całości.
  9. Zastrzegamy sobie prawo wprowadzania niewielkich zmian w programie szkolenia, a także zmiany terminu i miejsca szkolenia oraz jego odwołania z powodów niezawinionych przez Organizatora (np. siła wyższa, choroba prowadzącego). W przypadku zaistnienia takiej sytuacji zawiadomimy Zgłaszającego o zmianach na piśmie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej oraz dokonamy zwrotu wpłaconych kwot w terminie 7 dni bądź za zgodą Zgłaszającego zaproponujemy inny termin/miejsce realizacji szkolenia.

KFS, BUR

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: Kompetea Sp. z o.o.
  • Ulica i nr: Ludwika Rydygiera 8
  • Kod pocztowy: 01-793
  • Miejscowość: Warszawa
  • Numer NIP: 5223008314

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Kompetea Sp. z o.o.
01-793 Warszawa, Polska Ludwika Rydygiera 8

Organizator

Kompetea Sp. z o.o.
01-793 Warszawa, Polska
Ludwika Rydygiera 8
woj. mazowieckie
MISJĄ naszej firmy jest wpieranie rozwoju przedsiębiorstw poprzez dostarczanie wiedzy i umiejętności w procesie szkoleniowym. Zależy nam na tym, by umiejętności nabywane podczas warsztatów przez pracowników przekładały się na wymierne efekty biznesow...
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!