O szkoleniu
Dobrze zaplanowane działania EMPLOYER BRANDING przynoszą wiele korzyści. Na zewnątrz organizacji pomagają w pozyskaniu nowych pracowników, przyciągnięciu talentów czy nowych klientów, te wewnątrz organizacji wpływają na zmniejszenie rotacji pracowników i podniesieniu ich zaangażowania. Nic więc dziwnego, że EMPLOYER BRANDING jest jednym z ważniejszych trendów w HR w ostatnim czasie.
Podczas szkolenia będziemy mówić o tym jak zaplanować i skutecznie realizować działania EB, by stać się pracodawcą z wyboru i zyskać przewagę wśród konkurencji. Pokażemy też jakie są trendy w kampaniach EB na 2023 rok.
Korzyści ze szkolenia:
Podczas niniejszego szkolenia Uczestnicy dowiedzą się:
- Od czego rozpocząć działania employer brandingowe w swojej firmie
- Z jakich elementów składa się dobra strategia employer brandingowa
- W jaki sposób przeprowadzić audyt marki wewnętrzny i zewnętrzny
- Jakie wyznaczać cele, które będziemy realizować w ramach strategii employer brandingowej
- Dlaczego tworzenie person jest kluczowe przy projektowaniu kampanii rekrutacyjnych
- Czym jest Employee Value Proposition i jak je zaprojektować
- Jakie narzędzia wykorzystujemy przy budowaniu kampanii employer brandingowej
- Jak robią to najlepsi – czyli przegląd skutecznych kampanii
- Jak mierzyć skuteczność działań employer brandingowych
DODATKOWO:
- ankieta badania potrzeb
- gotowe szablony do wykorzystania w organizacji (m.in. tworzenie persony, EVP)
- 1 h konsultacji online gratis
Cel szkolenia:
- Poznanie definicji employer branding i obszarów z nim związanych
- Przygotowanie do wdrożenia strategii employer branding w organizacji
- Analiza działań employer brandingowych na rynku
- Badanie efektywności prowadzonych kampanii employer brandignowych
Metody pracy:
Warsztat zawiera dużo praktycznych ćwiczeń indywidualnych i grupowych, dyskusje moderowane oraz studium przypadków uzupełnione interaktywnym wykładem w formie prezentacji zawierające wiedzę merytoryczną.
Szkolenie przeznaczone jest dla specjalistów HR, w szczególności zajmujących się procesem rekrutacji i employer brandingu, którzy chcą wdrożyć strategię w swojej organizacji.
Program szkolenia
- Co to jest employer branding?
- Omówienie definicji
- Z czego składają się warstwy strategii
- Sprawdzenie w praktyce podstawowych elementów strategii
- Mapa interesariuszy – czyli jak i z kim powinniśmy się komunikować
- W jaki sposób podzielić interesariuszy tak, by komunikacja z nimi była efektywna
- Audyt marki – pierwszy krok do budowania strategii marki pracodawcy
- Jak podejść do audytu z gdzie szukać danych niezbędnych do napisania strategii
- Analiza SWOT w budowaniu marki pracodawcy
- Wyznaczanie celów podstawą działań employer brandingowych
- Metoda SMART do projektowania celów strategicznych
- Cele biznesowe a cele wizerunkowe – jak wpływają na działania, które znajdują się w strategii
- Persona – do kogo kierujemy nasze działania EB w kampanii
- Priorytetyzacja grup docelowych – jak określić kierunek komunikacji w zależności od trudności pozyskania kandydata a znaczenia dla biznesu
- Pytania pomocnicze do tworzenia person
- Employer Value Proposition – wartość dodana od pracodawcy
- Co to jest EVP i co na nie wpływa
- 5 pytań Bretta Minchingtona – punkt wyjścia do rozważań nad wartościami dodanymi od pracodawcy
- Przykłady kampanii EB w których prezentowane są EVP
- Media jako narzędzie kampanii employer brandingowych – ich podział i znaczenie przy pozycjonowaniu marki na rynku pracy
- Pokolenia na rynku pracy
- Cech charakterystyczne dla pokoleń na rynku pracy
- Motywacja jako czynnik determinujący podjęcie pracy
- Jakie informacje w procesie rekrutacji mają znaczenie
- Przykłady kampanii skierowanych do konkretnych pokoleń
- Jak projektować działania employer brandingowe w strategii
- Kampania EB w modelu AIDA
- Trendy w kampaniach EB na 2023 r.
- Program alumnów – wykorzystaj siłę swoich byłych pracowników
- Employee advocacy – głos ambasadorów marki ma bardzo duże znaczenie w kształtowaniu wizerunku marki jako dobrego pracodawcy
- Case study najciekawszych kampanii EB
- Analityka – czyli jak mierzyć działania employer brandingowe
- INPUTS, OUTPUTS, OUTCOMES – mierniki na każdym etapie projektowania działań employer brandingowych
- ROI w działaniach EB
- Badania trackingowe jako wyznacznik punktu odniesienia i zmian zachodzących w organizacjach
- Analiza pojedynczych akcji employer brandingowych
Czas trwania
14 h zegarowych - oba dni 09:00-16:00
Prelegenci
Ekspertka ds. rekrutacji i employer brandingu. Od początku swojej kariery zawodowej związana z obszarem HR, przede wszystkim w zakresie komunikacji wewnętrznej, EB i rekrutacji, z powodzeniem wdraża nowe rozwiązania dla firm, zarządza i optymalizuje procesy rekrutacyjne. Pracowała dla wielu branż od wydawniczej po finansową, Fanka kreatywnych rozwiązań i nieszablonowego podejścia do projektów. Na co dzień łączy zadania z marketingu i HR, tworząc dedykowane kampanie rekrutacyjne w całej Polsce.
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
- certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
- bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 7 dni przed terminem
- konsultacje indywidualne
- 5.92% przy zgłoszeniu min. 2 osób
- 11.83% przy zgłoszeniu min. 3 osób
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
- Warunkiem udziału w szkoleniu jest wypełnienie i przesłanie formularza zgłoszenia, którego potwierdzenie przyjęcia przez Kompetea Sp. z o.o. stanowi zawarcie umowy uczestnictwa w szkoleniu i zobowiązanie do uiszczenia umówionej opłaty z tytułu uczestnictwa.
- Zgłoszenie się na szkolenie jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych zamieszczonych w niniejszym formularzu zgłoszeniowym na potrzeby udziału w szkoleniu, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 10 maja 2018 r. (Dz.U. z 2018 r. poz. 1000) i ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO) oraz na otrzymywanie od Kompetea Sp. z o.o. informacji niezbędnych do realizacji szkolenia, za pomocą środków komunikacji elektronicznej zgodnie z art. 10 ust. 2 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (t. j. Dz. U. z 2016 r., poz. 1030, z późn. zm.)
- Zgłoszenie się na szkolenie jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na otrzymywanie informacji o aktualnej ofercie szkoleń i webinarów Kompetea Sp. z o.o., za pomocą środków komunikacji elektronicznej zgodnie z art. 10 ust. 2 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (t. j. Dz. U. z 2016 r., poz. 1030, z późn. zm.) oraz na wykorzystywanie w tym celu telekomunikacyjnych urządzeń końcowych oraz automatycznych systemów wywołujących zgodnie z art. 172 Prawa Telekomunikacyjnego
- W przypadku osób zgłaszających się z ramienia firm i Instytuacji Administracji Publicznej opłata za szkolenie następuje przelewem w ciągu 7 dni od daty zakończenia szkolenia, na wskazane na fakturze konto bankowe. Fakturę przekażemy zgłaszającemu mailowo po szkoleniu.
-
Płatność przed szkoleniem obowiązuje w przypadku:
Osób prywatnych, Firm, które we wcześniejszej współpracy zalegały z opłatą za faktury, Firm i osób widniejących w spisie Krajowego Rejestru Długów Zakładów będących w upadłości
- Bezpłatne odwołanie zgłoszenia możliwe jest na 7 dni roboczych przed planowanym terminem rozpoczęcia szkolenia, pod warunkiem poinformowania Organizatora o rezygnacji za pośrednictwem poczty elektronicznej lub na piśmie. Odwołanie uczestnictwa po wskazanym terminie skutkuje naliczeniem pełnej opłaty za szkolenie.
- Brak udziału w szkoleniu nie stanowi odstąpienia od umowy i nie zwalnia z obowiązku zapłaty pełnej ceny uczestnictwa.
- Umożliwiamy bezpłatne jednorazowe przeniesienie zgłoszenia na inny termin tego samego szkolenia (o ile dostępne są wolne miejsca) bądź wykorzystanie wpłaconej kwoty na inne nasze szkolenie pod warunkiem wyrównania różnicy w cenie. Wpłata nie podlega zwrotowi w części bądź całości.
- Zastrzegamy sobie prawo wprowadzania niewielkich zmian w programie szkolenia, a także zmiany terminu i miejsca szkolenia oraz jego odwołania z powodów niezawinionych przez Organizatora (np. siła wyższa, choroba prowadzącego). W przypadku zaistnienia takiej sytuacji zawiadomimy Zgłaszającego o zmianach na piśmie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej oraz dokonamy zwrotu wpłaconych kwot w terminie 7 dni bądź za zgodą Zgłaszającego zaproponujemy inny termin/miejsce realizacji szkolenia.
- Nazwa firmy: Kompetea Sp. z o.o.
- Ulica i nr: Ludwika Rydygiera 8
- Kod pocztowy: 01-793
- Miejscowość: Warszawa
- Numer NIP: 5223008314