O szkoleniu
- Możesz dostosowywać wygląd tabeli do swoich potrzeb
- Na karcie kontrahenta znajdziesz wiele więcej cennych informacji niż jego dane teleadresowe
- Przy pracy na wielu modułach możesz zobaczyć dokument źródłowy nie zmieniając modułu
- Magazyn walut prowadzi się automatycznie
- Z zapisów księgowych możesz robić zestawienia np. do budżetu
- Poznanie tajników systemu z doświadczonym wdrożeniowcem
- Zmniejszenie liczby błędów we wprowadzanych danych
- Przyśpieszenie pracy na systemie
- Zwiększenie wartości na rynku pracy
- Główni księgowi
- Pracownicy działów księgowości
- Dyrektorzy finansowi
- Prezesi i Właściciele firm
Program szkolenia
- Wprowadzenie do systemu enova365:
- Poruszanie się po systemie, miejsca przydatne do bieżącej pracy, organizowanie okienek
- Kartoteki systemowe – kontrahenci, pracownicy, plan kont
- Ewidencja dokumentów księgowych:
- Budowa dokumentu ewidencji księgowej
- Wprowadzanie różnego rodzaju dokumentów do ksiąg
- Najczęściej popełniane błędy
- VAT:
- Weryfikacja dokumentów w VAT
- Generowanie deklaracji VAT oraz JPK VAT
- Weryfikacja zapisów księgowych:
- Zapoznanie się z zestawieniem obrotów i sald jego parametrami
- Zapisy księgowe jako dodatkowe zestawienie sprawozdawcze
- Podstawowe informacje o wbudowanych zestawieniach księgowych
- Ewidencja środków pieniężnych – banki i kasy:
- Konfiguracja i import wyciągu bankowego
- Raport kasowy
- Funkcjonowanie magazynu walut
- Przydatne narzędzia w bieżącej pracy:
- Tabele kursowe
- Kopiowanie dokumentu, renumeracja itd. czyli czynności na dokumentach ewidencji
- Podstawowe informacje o schematach księgowych
Czas trwania
10.00-15.00
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Rejestracja
- zniżkę 5% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 649 zł)
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
- certyfikat uczestnictwa
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
Płatności należy dokonać na trzy dni przed terminem szkolenia na konto:
mBank 90 1140 2017 0000 4102 0433 7598
W temacie przelewu prosimy o wpisanie daty i tematu szkolenia.
Na podstawie dokonanej płatności wysyłamy Państwu na podany w zgłoszeniu adres e-mailowy WYGENEROWANY INDYWIDUALNIE DLA KAŻDEGO UCZESTNIKA LINK DOSTĘPOWY.
Licencja i indywidualnie wygenerowany link aktywacyjny obejmuje dostęp do szkolenia tylko i wyłącznie dla jednej osoby.
Jeżeli chcecie Państwo udostępnić szkolenie większej liczbie osób - należy wykupić dodatkowe linki aktywacyjne.
Firma CRZ SENEKA zastrzega sobie prawo do weryfikacji ilości uczestników z wykupionym, indywidualnym dostępem do szkolenia w trakcie jego trwania.
Uczestnicy otrzymują imienne zaświadczenie ukończenia szkolenia, które wysyłamy w formie elektronicznej.
Rezygnacja z udziału powinna nastąpić w formie pisemnej (e-mail) najpóźniej na 3 dni robocze przed szkoleniem.
Rezygnacja w późniejszym terminie wiąże się z koniecznością pokrycia 100% kosztów. Nieobecność na szkoleniu nie zwalnia z dokonania opłaty.
Rezygnacja telefoniczna nie jest respektowana.
- Nazwa firmy: Centrum Rozwoju Zawodowego SENEKA S.C.
- Ulica i nr: Dąbrowskiego 40
- Kod pocztowy: 65-021
- Miejscowość: Zielona Góra
- Numer NIP: 9730814671