O szkoleniu
Otwarte szkolenia wizerunkowe poświęcone regułom etykiety oraz elementarnym zasadom savoir-vivre to programy szkoleniowe, które pomagają Kursantom przygotować się do różnych istotnych dla ich kariery i życia prywatnego sytuacji. Prezentujemy Uczestnikom warsztatów ważne reguły zachowania się, ubioru i komunikacji oraz trenujemy potrzebne do odpowiedniej autoprezentacji umiejętności w toku praktycznego szkolenia. Wystąpienia publiczne, rozmowa o pracę, awans, prezentacja czy spotkanie biznesowe mogą być momentami o decydującym znaczeniu i torować każdemu z nas drogę do osobistego sukcesu, dlatego tak ważne jest to, by opanować podstawowe zasady, jakimi rządzą się profesjonalna autoprezentacja i wystąpienia publiczne. Szkolenie „Etykieta i savoir-vivre” w sposób ciekawy i przystępny prezentuje wiedzę o tym, jak należy się zachowywać podczas kolacji służbowej, a jak podczas rodzinnego spotkania. To reguły dotyczące zachowania wobec poszczególnych osób (przełożonych, partnerów zawodowych, klientów, współpracowników, teściów, osób starszych, itp.). Ważne jest nie tylko to, jak się zachowujemy oraz czy przestrzegamy określonych reguł – na etykietę składa się również dopasowany do okoliczności strój, makijaż, gestykulacja, ton głosu, postawa ciała czy nawet uśmiech. Wszystkie te elementy budują nasz wizerunek i pozwalają odnaleźć się w każdej sytuacji, niezależnie czy są to uroczystości rodzinne, spotkania w pracy czy inne wystąpienia publiczne. Kurs otwarty „Etykieta i savoir-vivre” to szkolenie obligatoryjne dla wszystkich, którzy chcą zawsze profesjonalnie się prezentować i świadomie wykorzystywać potencjał relacji z otoczeniem.
Przygotowany przez nas kurs „Etykieta i savoir-vivre” to warsztat skoncentrowany na treningu praktycznych umiejętności z takich dziedzin jak etykieta, dobre maniery, sztuka konwersacji, autoprezentacja i kreowanie własnego wizerunku. Szkolenie pozwala Kursantom uczyć się poprzez doświadczanie i działanie, a ćwiczenia pojawiające się w toku warsztatu są dostosowane do sytuacji życiowej i zawodowej Uczestników zajęć. Zaprojektowany przez nas warsztat poświęcony zasadom savoir-vivre to również kompleksowy i maksymalnie zindywidualizowany kurs kreowania wizerunku profesjonalisty, człowieka o wysokim poziomie kultury, obeznania ze zwyczajami, konwenansem towarzyskim i regułami życia społecznego. Szczególną uwagę przykładamy właśnie do tego, by program szkolenia oraz jego poszczególne komponenty precyzyjnie odpowiadały rzeczywistym potrzebom szkoleniowym Uczestników zajęć oraz nawiązywały do ich doświadczeń. O dobór odpowiednich ćwiczeń, przykładów i treści szkolenia dba każdorazowo doświadczone grono eksperckie – współpracujący z nami trenerzy, którzy od lat z sukcesami prowadzą profesjonalne kursy etykiety, warsztaty savoir-vivre, autoprezentacji i szkolenia z kreowania wizerunku.
Serdecznie zachęcamy do zapisu na przygotowany przez nas kurs z etykiety i reguł savoir-vivre oraz na pozostałe oferowane przez nas otwarte kursy, które podejmują pokrewną tematykę i zagadnienia takie jak autoprezentacja, kreowanie wizerunku czy sztuka wystąpień publicznych. Szkolenie otwarte „Etykieta i savoir-vivre” udostępniamy na życzenie naszych Klientów w dwóch dogodnych trybach nauczania jako kurs stacjonarny oraz komfortowe szkolenie zdalne, które pozwala uniknąć kosztów i komplikacji związanych z logistyką i przyjazdem na szkolenie. Kreowanie własnego wizerunku, zachowanie zgodne z normami savoir-vivre czy profesjonalną autoprezentację możecie Państwo również trenować z nami, zamawiając projektowane na zamówienie szkolenia zamknięte. Zapraszamy!
Ważna informacja: Nasze szkolenia to głównie praca warsztatowa oparta na przykładach własnych uczestników (zastanów się przed szkoleniem co chcesz przećwiczyć zgodnie z tematem szkolenia) oraz ćwiczeniach przygotowanych przez trenera. Zdobywasz niezbędną wiedzę i ćwiczysz umiejętności możliwe do wdrożenia następnego dnia w pracy po odbyciu szkolenia. Pamiętaj, że możesz skorzystać również z e-konsultacji z trenerem po szkoleniu.
Otwarte szkolenie „Etykieta i savoir-vivre” wyposaża Kursantów w ekspercką wiedzę o:
- kulturze osobistej, manierach obowiązujących w świecie zawodowym i poza nim;
- sposobach niwelowania faux-pas;
- specyfice obsługi klientów międzynarodowych, w tym komunikacji międzykulturowej;
- zasadach zawodowej elegancji i etykiety – business protocol.
Kurs kreowania wizerunku profesjonalisty, zasad savoir-vivre i dobrych manier pozwala zdobyć wiedzę konieczną do adekwatnego doboru kanonu zachowań i postaw do konkretnych okoliczności spotkania, jego celu i cech współuczestników, np. pochodzenia, wieku, statusu społecznego itd.
Prezentowany kurs poświęcony etykiecie pozwala doskonalić przydatne umiejętności:
- wykazywania swobodnej, a zarazem profesjonalnej postawy w sytuacjach służbowych;
- komunikacji interpersonalnej z zachowaniem dobrych manier;
- kreowania wizerunku profesjonalisty.
Szkolenie „Etykieta i savoir-vivre” koncentruje się na najbardziej przydatnych i użytecznych umiejętnościach w zakresie budowania relacji z otoczeniem poprzez zarządzanie dowolną sytuacją społeczną. Kurs zakłada także praktyczne mini szkolenie z kreowania wizerunku.
Kurs z business protocol i savoir-vivre umożliwia pogłębienie cennych kompetencji związanych z:
- autoprezentacją;
- budowaniem relacji służbowych i prywatnych.
Prezentowany kurs pozwala szlifować wartościowe kompetencje z takich dziedzin jak autoprezentacja, relacje społeczne, komunikacja interpersonalna, sztuka wystąpień publicznych. Szkolenie w niezwykle wszechstronny sposób przygotowuje do profesjonalnego wykonywania obowiązków związanych z różnymi profesjami. Kurs „Etykieta i savoir-vivre” to także bardzo uniwersalne szkolenie – kreowanie własnego wizerunku, adekwatne zachowania komunikacyjne, kultura osobista i dobre maniery to dziedziny istotne na każdym etapie kariery zawodowej i na każdym stanowisku, niezależnie od branży i charakteru działalności zawodowej.
Adresaci szkolenia:
- Osoby zainteresowane poszerzaniem wiedzy z zakresu savoir-vivre.
- Osoby zainteresowane rozwojem osobistym.
Program szkolenia
Ważna informacja: Nasze szkolenia to głównie praca warsztatowa oparta na przykładach własnych uczestników (zastanów się przed szkoleniem co chcesz przećwiczyć zgodnie z tematem szkolenia) oraz ćwiczeniach przygotowanych przez trenera. Zdobywasz niezbędną wiedzę i ćwiczysz umiejętności możliwe do wdrożenia następnego dnia w pracy po odbyciu szkolenia. Pamiętaj, że możesz skorzystać również z e-konsultacji z trenerem po szkoleniu.
09:00 – 09:15
Rozpoczęcie szkolenia. Omówienie celów kursu oraz diagnoza potrzeb Uczestników.
09:15 – 10:00
Moduł I. Etykieta i savoir-vivre – podstawy
- Kanony budowania wizerunku profesjonalisty.
- Punktualność – umiejętność zarządzania sobą w czasie.
- Powitanie oraz pożegnanie w sytuacjach służbowych zgodnie z zasadą precedencji, czyli kiedy ważniejszy jest szef, a kiedy ważniejszy klient firmy?
- Sposób zwracania się, właściwe tytułowanie.
- Zasady podawania dłoni, ukłonów, pocałunków i pozdrowień.
10:00 – 10:15 Przerwa
10:15 – 12:00
Moduł II. Etykieta i savoir-vivre – profesjonalny wizerunek
- Zawodowy kanon ubioru i wyglądu.
- Właściwa postawa i sposób poruszania się (siadanie, wstawanie, sposób stania i chodzenia).
- Business dress code – business casual, czyli savoir-vivre w ubiorze oraz smart casual, czyli jak pogodzić elegancję z wygodą.
- Znaczenie dodatków w stroju.
- Podkreślanie atutów i ukrywanie niedoskonałości w tworzeniu własnego wizerunku.
- Zasady wyboru stroju i makijażu w zależności od pory dnia i okoliczności.
- Faux-pas w ubiorze – przegląd najczęstszych potknięć dotyczących komponowania stroju, wyboru fasonu oraz dodatków.
12:00 – 12:40 Przerwa obiadowa
12:40 – 14:15
Moduł III. Etykieta i savoir-vivre – sztuka zachowania
- Zasady wymiany wizytówek.
- Zachowanie i postawa w trakcie rozmowy (właściwa gestykulacja, mimika, spojrzenie).
- Zasady zachowania w zależności od miejsca spotkania (praca, wyjazd służbowy, konferencja, teatr, ulica, sklep, wakacje itp.).
- Odpowiedni dobór tematyki rozmowy.
- Sztuka prowadzenia rozmów telefonicznych i korespondencji elektronicznej.
- Grzecznościowe zachowanie w samochodzie (zajęcie odpowiedniego miejsca, rozliczenie za podróż itp.).
- Grzecznościowe zachowania w windzie, na korytarzu itp.
14:15 – 14:30 Przerwa
14:30 – 15:30
Moduł IV. Etykieta i savoir-vivre – spotkania
- Wręczanie kart wizytowych i zaproszeń.
- Prezentacja uczestników spotkania.
- Sztuka podejmowania gości.
- Zasady obowiązujące podczas spotkań służbowych.
- Wymogi etykiety przy organizowaniu przyjęć.
- Business dining, stołowa etykieta.
- Alkohole (gatunki, wybór, sposób podawania, wznoszenie toastów).
- Prezenty: wybór odpowiedniego i sposób wręczania partnerowi zawodowemu.
- Faux-pas – sztuka unikania uchybień towarzyskich i sposoby niwelowania faux-pas.
15:30 – 16:00
Zakończenie kursu. Podsumowanie i wypracowanie osobistej check listy. Rekomendacje trenerskie dla Kursantów dotyczące obszarów do rozwoju – szkolenie: kreowanie własnego wizerunku, kurs z autoprezentacji, sztuki wystąpień publicznych itp.
Czas trwania
- 09:00 Rozpoczęcie szkolenia.
- 16:00 Zakończenie szkolenia.
- W trakcie przerwy kawowa oraz obiadowa.
Prelegenci
PROFIL TRENERKI:
Trenerka profesjonalnego wizerunku, etykiety biznesu, komunikacji i autoprezentacji z wieloletnim doświadczeniem. Doradczyni wizerunku osobistego, kolorystka.
Na co dzień pomaga menedżerom, pracownikom wszystkich szczebli, urzędnikom oraz przedsiębiorcom zwiększać zawodową skuteczność oraz budować wiarygodność w oczach klientów. Uczy komunikacji przez wygląd i zachowanie oraz budowania marki osobistej w oczach klientów i współpracowników.
Ma za sobą 11 lat pracy w korporacjach. W 2005 roku, podejmując współpracę przy szkoleniu z etykiety, odnalazła swoje powołanie i bez zastanowienia zostawiła korporację, by móc szkolić i dzielić się swoim doświadczeniem.
Prelegentka na konferencjach i kongresach branżowych. Jako ekspert zapraszana jest do programów telewizyjnych oraz radiowych. Współpracuje z prasą i portalami internetowymi, pisząc artykuły na temat wizerunku oraz etykiety.
SPECJALIZACJA/PROWADZONE TEMATY SZKOLENIOWE:
- Etykieta i savoir-vivre,
- Sztuka dyplomacji w biznesie,
- Kreowanie profesjonalnego wizerunku,
- Skuteczna komunikacja interpersonalna,
- Kultura feedbacku,
- Uprzejma asertywność,
- Protokół dyplomatyczny.
STYL PRACY/STOSOWANE METODY SZKOLENIOWE:
Pracuje metodami warsztatowymi. Przykłady i omawiane case’y na szkoleniach trafnie i elastycznie dopasowuje do potrzeb uczestników, tworząc warsztaty szyte na miarę potrzeb uczestników. Ceniona za ogromną wiedzę, przekazywanie jej w przystępny sposób, ciekawe prowadzenie zajęć, przyjazną atmosferę indywidualnie podejście, profesjonalizm, wyczucie, empatię, delikatność w przekazywaniu feedbacku. Jest otwarta na dociekliwe pytania uczestników, zachęca ich do dyskusji i wymiany doświadczeń.
PROFIL TRENERKI:
Trenerka profesjonalnego wizerunku, etykiety biznesu, komunikacji i autoprezentacji z wieloletnim doświadczeniem. Doradczyni wizerunku osobistego, kolorystka.
Na co dzień pomaga menedżerom, pracownikom wszystkich szczebli, urzędnikom oraz przedsiębiorcom zwiększać zawodową skuteczność oraz budować wiarygodność w oczach klientów. Uczy komunikacji przez wygląd i zachowanie oraz budowania marki osobistej w oczach klientów i współpracowników.
Ma za sobą 11 lat pracy w korporacjach. W 2005 roku, podejmując współpracę przy szkoleniu z etykiety, odnalazła swoje powołanie i bez zastanowienia zostawiła korporację, by móc szkolić i dzielić się swoim doświadczeniem.
Prelegentka na konferencjach i kongresach branżowych. Jako ekspert zapraszana jest do programów telewizyjnych oraz radiowych. Współpracuje z prasą i portalami internetowymi, pisząc artykuły na temat wizerunku oraz etykiety.
SPECJALIZACJA/PROWADZONE TEMATY SZKOLENIOWE:
- Etykieta i savoir-vivre,
- Sztuka dyplomacji w biznesie,
- Kreowanie profesjonalnego wizerunku,
- Skuteczna komunikacja interpersonalna,
- Kultura feedbacku,
- Uprzejma asertywność,
- Protokół dyplomatyczny.
STYL PRACY/STOSOWANE METODY SZKOLENIOWE:
Pracuje metodami warsztatowymi. Przykłady i omawiane case’y na szkoleniach trafnie i elastycznie dopasowuje do potrzeb uczestników, tworząc warsztaty szyte na miarę potrzeb uczestników. Ceniona za ogromną wiedzę, przekazywanie jej w przystępny sposób, ciekawe prowadzenie zajęć, przyjazną atmosferę indywidualnie podejście, profesjonalizm, wyczucie, empatię, delikatność w przekazywaniu feedbacku. Jest otwarta na dociekliwe pytania uczestników, zachęca ich do dyskusji i wymiany doświadczeń.
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
00-023 Warszawa
Widok 18/2
woj. mazowieckie
00-023 Warszawa
Widok 18/2
woj. mazowieckie
Rejestracja
- zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 910 zł)
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe w wersji papierowej
- certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
- serwis obiadowy
- przerwy kawowe
- bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 7 dni przed terminem
- konsultacje indywidualne
- Rozwiń
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
- Warunkiem udział w szkoleniu jest przysłanie zgłoszenia minimum 3 dni robocze przed rozpoczęciem wydarzenia. Oczywiście przyjmiemy Twoje zgłoszenie również na dzień przed realizacją.
- Po otrzymaniu zgłoszenia potwierdzimy jego przyjęcie oraz przekażemy wszelkie informacje organizacyjne. Przygotuj serię pytań - co jest dla Ciebie ważne.
- Warunkiem udziału w wydarzeniu jest dokonanie płatności na minimum 2 dni robocze przed datą rozpoczęcia wydarzenia. W przypadku braku takiej możliwości, dostosowujemy wspólnie rozwiązanie. Jest możliwość płatności przelewem oraz gotówką lub kartą płatniczą.
- Bezpłatne odwołanie zgłoszenia możliwe jest najpóźniej na 7 dni roboczych przed terminem rozpoczęcia. Jest możliwość zmiany uczestnika lub przepisanie się na inny termin w miarę możliwości.
- UWAGA: Rozliczenie za usługę szkoleniową następuje przez podmiot realizujący szkolenie, firmę Human Skills.
- Nazwa firmy: Human Skills
- Ulica i nr: Widok 18/2
- Kod pocztowy: 00-023
- Miejscowość: Warszawa
- Numer NIP: 6721761910