Etykieta zawodowa i savoir vivre w pracy urzędnika

O szkoleniu

  • Uzyskanie praktycznej wiedzy i umiejętności związanych ze współczesnymi regułami zawodowego savoir-vivre’u.
  • Wzmocnienie pewności siebie uczestników w codziennych kontaktach z interesantami, gośćmi instytucji, współpracownikami.
  •  Rozwinięcie umiejętności zachowania w trudnych i nietypowych sytuacjach. 
Kto powinien wziąć udział?

Urzędnicy, mający na co dzień kontakt z klientami i gośćmi urzędu, dyrektorzy urzędów i placówek edukacyjnych, pracownicy biura zarządu, sekretarki i asystentki, pracownicy instytucji i placówek administracji publicznej, wszyscy zainteresowani tematem etykiety zawodowej. 

Program szkolenia

1. Fundamentalne zasady savoir-vivre w pracy:
• Etykieta biznesu a etykieta towarzyska – różnice i elementy wspólne.
• Precedencja – zasady pierwszeństwa w codziennych sytuacjach zawodowych.
• Reguły etykiety obowiązującej w urzędach

2. Powitania, przedstawianie siebie i innych:
• Formy powitań z uwzględnianiem precedencji w różnych sytuacjach zawodowych.
• Przedstawianie siebie i innych w sytuacjach zawodowych.
• Właściwe tytułowanie w kontaktach służbowych.
• Propozycja przejścia na ty (kto, w jaki sposób i kiedy może wyjść z inicjatywą.

3. Podejmowanie gości w instytucji:
• Zasady zachowania przy recepcji, w sekretariacie, w windzie, na korytarzu, w szatni, na schodach.
• Small talk – sztuka małej rozmowy.
• Reguły zajmowania miejsc przy stole konferencyjnym.
• Podawanie poczęstunku gościom – przyjmowanie zamówień i serwowanie napojów.
• Spotkania online – zasady savoir-vivre i dobre praktyki.

4. Etykieta komunikacji telefonicznej i elektronicznej:
• Trudne sytuacje przez telefon – sposoby radzenia sobie z nimi.
• Najczęstsze gafy telefoniczne.
• Wideokonferencje – zasady.
• Zwroty grzecznościowe w korespondencji.
• Netykieta – sztuka komunikacji elektronicznej.

5. Służbowy dress code – co, kiedy i jak nosić do pracy:
• Style ubioru do pracy – formal dress, business casual, smart casual.
• Fryzura, makijaż, dodatki stosowne w pracy.
• Złodzieje wizerunku. Jakich błędów unikać?
• Kolory, fasony oraz wzory wskazane i niewłaściwe podczas spotkań online. 

Czas trwania

9.00-15.00

Prelegenci

Trener komunikacji, wizerunku i etykiety biznesu. Praktyk Analizy Transakcyjnej. Praktyk dialogu motywującego.

Specjalizacje Trenera:

Od 2006 lat prowadzi szkolenia z doskonalenia kompetencji interpersonalnych i osobistych takich jak: etykieta w biznesie, sztuka dyplomacji, komunikacja interpersonalna, autoprezentacja, budowanie własnej marki, szkolenia managerskie, rozwiązywanie konfliktów, obsługa klienta, etykieta ubioru, dress code, efektywność w pracy, asertywność, wystąpienia publiczne, profesjonalny sekretariat i recepcja. Ponadto, doradza w zakresie wizerunku biznesowego i osobistego uwzględniając ubiór, zachowanie i mowę ciała. Przekazywane wskazówki dostosowuje do osobowości oraz pozycji zawodowej.

Prelegentka na konferencjach i kongresach branżowych. Jako ekspertka zapraszana jest do programów telewizyjnych oraz radiowych. Współpracuje z prasą i portalami internetowymi, pisząc artykuły na temat wizerunku oraz etykiety. 

Terminy i miejsca

Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

To wydarzenie dostępne jest na zamówienie. Termin i miejsce przeprowadzenia zajęć uzgodnisz z organizatorem po złożeniu zamówienia. Organizator przeprowadza zajęcia: stacjonarnie i/lub online

Rejestracja

Cena 1
4 850
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
  • certyfikat uczestnictwa
  • bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 7 dni przed terminem
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

1. Wypełnienie powyższego formularza jest równoznaczne z akceptacją regulaminu prowadzonych przez SEDNO Training szkoleń. Niniejszy formularz zgłoszeniowy/umowa stanowi zgłoszenie udziału w szkoleniu i jest zobowiązaniem do zapłaty za szkolenie.

2. Płatność powinna być przekazana na konto SEDNO Training: PKO S.A. 63 1020 1013 0000 0902 03 98 7740, po uprzednim otrzymaniu potwierdzenia szkolenia które zostanie wysłane na 3 dni robocze przed terminem szkolenia.

Uwaga! Na wyraźną prośbę klienta – administracji publicznej przysługuje płatność na podstawie faktury wystawionej w dniu szkolenia.

3. Brak płatności na konto SEDNO Training przed terminem szkolenia nie oznacza rezygnacji z udziału w szkoleniu.

4. Rezygnacja z udziału w szkoleniu może być dokonana wyłącznie w formie pisemnej najpóźniej na 5 dni roboczych przed datą szkolenia. Rezygnacja w późniejszym terminie lub nieobecność na szkoleniu nie zwalnia od dokonania opłaty za szkolenie.

5. Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania szkolenia oraz do zmiany terminu szkolenia z przyczyn od siebie niezależnych i odstąpienia od umowy. W takim przypadku płatności zostaną niezwłocznie zwrócone zgłaszającym a Organizator nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe z powodu odwołania szkolenia.

6. Oświadczamy, że zapoznaliśmy się z warunkami umowy zawartymi w pkt. 1-5 i akceptujemy je.

7. Oświadczamy, że jesteśmy umocowani do zawarcia niniejszej umowy w imieniu wskazanego wyżej podmiotu.

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: SEDNO Training Dorota Bieńkowska
  • Ulica i nr: Lipowa 42 D lok 40
  • Kod pocztowy: 05-803
  • Miejscowość: Pruszków
  • Numer NIP: 5661631042

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Przeciągnij plik tutaj lub kliknij, żeby dodać.
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

SEDNO Training Dorota Bieńkowska
05-803 Pruszków, Polska Lipowa 42 D lok 40

Organizator

SEDNO Training Dorota Bieńkowska
05-803 Pruszków, Polska
Lipowa 42 D lok 40
woj. mazowieckie
SEDNO Training to firma szkoleniowo-doradcza, która specjalizuje się w dostarczaniu nowoczesnych rozwiązań edukacyjnych ściśle dopasowanych do potrzeb klientów. Oferujemy szeroki zakres szkoleń z zakresu prawa i kompetencji interpersonalnych, kierowa...
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!