O szkoleniu
- Uzyskanie praktycznej wiedzy i umiejętności związanych ze współczesnymi regułami zawodowego savoir-vivre’u.
- Wzmocnienie pewności siebie uczestników w codziennych kontaktach z interesantami, gośćmi instytucji, współpracownikami.
- Rozwinięcie umiejętności zachowania w trudnych i nietypowych sytuacjach.
Urzędnicy, mający na co dzień kontakt z klientami i gośćmi urzędu, dyrektorzy urzędów i placówek edukacyjnych, pracownicy biura zarządu, sekretarki i asystentki, pracownicy instytucji i placówek administracji publicznej, wszyscy zainteresowani tematem etykiety zawodowej.
Program szkolenia
1. Fundamentalne zasady savoir-vivre w pracy:
• Etykieta biznesu a etykieta towarzyska – różnice i elementy wspólne.
• Precedencja – zasady pierwszeństwa w codziennych sytuacjach zawodowych.
• Reguły etykiety obowiązującej w urzędach
2. Powitania, przedstawianie siebie i innych:
• Formy powitań z uwzględnianiem precedencji w różnych sytuacjach zawodowych.
• Przedstawianie siebie i innych w sytuacjach zawodowych.
• Właściwe tytułowanie w kontaktach służbowych.
• Propozycja przejścia na ty (kto, w jaki sposób i kiedy może wyjść z inicjatywą.
3. Podejmowanie gości w instytucji:
• Zasady zachowania przy recepcji, w sekretariacie, w windzie, na korytarzu, w szatni, na schodach.
• Small talk – sztuka małej rozmowy.
• Reguły zajmowania miejsc przy stole konferencyjnym.
• Podawanie poczęstunku gościom – przyjmowanie zamówień i serwowanie napojów.
• Spotkania online – zasady savoir-vivre i dobre praktyki.
4. Etykieta komunikacji telefonicznej i elektronicznej:
• Trudne sytuacje przez telefon – sposoby radzenia sobie z nimi.
• Najczęstsze gafy telefoniczne.
• Wideokonferencje – zasady.
• Zwroty grzecznościowe w korespondencji.
• Netykieta – sztuka komunikacji elektronicznej.
5. Służbowy dress code – co, kiedy i jak nosić do pracy:
• Style ubioru do pracy – formal dress, business casual, smart casual.
• Fryzura, makijaż, dodatki stosowne w pracy.
• Złodzieje wizerunku. Jakich błędów unikać?
• Kolory, fasony oraz wzory wskazane i niewłaściwe podczas spotkań online.
Czas trwania
9.00-15.00
Prelegenci
Trener komunikacji, wizerunku i etykiety biznesu. Praktyk Analizy Transakcyjnej. Praktyk dialogu motywującego.
Specjalizacje Trenera:
Od 2006 lat prowadzi szkolenia z doskonalenia kompetencji interpersonalnych i osobistych takich jak: etykieta w biznesie, sztuka dyplomacji, komunikacja interpersonalna, autoprezentacja, budowanie własnej marki, szkolenia managerskie, rozwiązywanie konfliktów, obsługa klienta, etykieta ubioru, dress code, efektywność w pracy, asertywność, wystąpienia publiczne, profesjonalny sekretariat i recepcja. Ponadto, doradza w zakresie wizerunku biznesowego i osobistego uwzględniając ubiór, zachowanie i mowę ciała. Przekazywane wskazówki dostosowuje do osobowości oraz pozycji zawodowej.
Prelegentka na konferencjach i kongresach branżowych. Jako ekspertka zapraszana jest do programów telewizyjnych oraz radiowych. Współpracuje z prasą i portalami internetowymi, pisząc artykuły na temat wizerunku oraz etykiety.
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
- certyfikat uczestnictwa
- bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 7 dni przed terminem
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
1. Wypełnienie powyższego formularza jest równoznaczne z akceptacją regulaminu prowadzonych przez SEDNO Training szkoleń. Niniejszy formularz zgłoszeniowy/umowa stanowi zgłoszenie udziału w szkoleniu i jest zobowiązaniem do zapłaty za szkolenie.
2. Płatność powinna być przekazana na konto SEDNO Training: PKO S.A. 63 1020 1013 0000 0902 03 98 7740, po uprzednim otrzymaniu potwierdzenia szkolenia które zostanie wysłane na 3 dni robocze przed terminem szkolenia.
Uwaga! Na wyraźną prośbę klienta – administracji publicznej przysługuje płatność na podstawie faktury wystawionej w dniu szkolenia.
3. Brak płatności na konto SEDNO Training przed terminem szkolenia nie oznacza rezygnacji z udziału w szkoleniu.
4. Rezygnacja z udziału w szkoleniu może być dokonana wyłącznie w formie pisemnej najpóźniej na 5 dni roboczych przed datą szkolenia. Rezygnacja w późniejszym terminie lub nieobecność na szkoleniu nie zwalnia od dokonania opłaty za szkolenie.
5. Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania szkolenia oraz do zmiany terminu szkolenia z przyczyn od siebie niezależnych i odstąpienia od umowy. W takim przypadku płatności zostaną niezwłocznie zwrócone zgłaszającym a Organizator nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe z powodu odwołania szkolenia.
6. Oświadczamy, że zapoznaliśmy się z warunkami umowy zawartymi w pkt. 1-5 i akceptujemy je.
7. Oświadczamy, że jesteśmy umocowani do zawarcia niniejszej umowy w imieniu wskazanego wyżej podmiotu.
- Nazwa firmy: SEDNO Training Dorota Bieńkowska
- Ulica i nr: Lipowa 42 D lok 40
- Kod pocztowy: 05-803
- Miejscowość: Pruszków
- Numer NIP: 5661631042