O szkoleniu
Podczas tego szkolenia stacjonarnego w Warszawie omówimy 3 serwisy społecznościowe: Facebook, Instagram, LinkedIn - pod kątem wykorzystywania ich w firmach i instytucjach.
ZAPISY TRWAJĄ DO 19.04 DO GODZ. 16:00
- Program zawiera najświeższe, aktualne informacje - jest aktualizowany przed każdą edycją
- Przykłady uwzględnione w szkoleniu w miarę możliwości odnoszą się do branż uczestników szkolenia
- Trener jest praktykiem, który prowadzi konta social media i konsultacje dla firm i instytucji
- Uczestnicy mogą otrzymać odpowiedzi na swoje indywidualne pytania
Kompleksowe szkolenie z mediów społecznościowych przeznaczone dla początkujących oraz średnio zaawansowanych użytkowników, którzy prowadzą konta firmy lub instytucji (bez względu na formalną nazwę ich stanowiska). W szkoleniu mogą brać udział także osoby, które jeszcze nie prowadzą konta w mediach społecznościowych, ale mają takie plany.
Program szkolenia
9:00 – Wprowadzenie do mediów społecznościowych
- Social Media w Polsce – aktualne statystyki
- Czym różni się komunikacja w mediach społecznościowych od komunikacji w innych mediach?
Bezpieczeństwo na Facebooku
- Konto prywatne a strona firmy
- Popularne błędy, które zagrażają bezpieczeństwu konta
- Bezpieczny dostęp do konta pracownika i do konta firm
- Zgłaszanie ataków hackerskich, problemów technicznych i innych
Konto firmowe (fanpage) – ustawienia i narzędzia
- Nowy interfejs stron Facebooka
- Kluczowe ustawienia profilu – krok po kroku
- Nowe uprawnienia (dawne „role na stronie”) na Facebooku
- Tworzenie i planowanie postów w Meta Business Suite
- Co nam mogą powiedzieć statystyki?
Menedżer Firmy dla dowolnej organizacji
- Zakładanie Menedżera Firmy
- Dodawanie stron do Menedżera
- Przydzielanie uprawnień pracownikom
Przerwa kawowa
Algorytm na Facebooku
- Algorytm – na czym polega?
- Znaczenie rodzaju postu, reakcji, czasu publikacji
- Wybór czasu publikacji
Content Marketing – czyli angażowanie na Facebooku
- Jak tworzyć angażujące posty? Wskazówki i przykłady
- Cechy atrakcyjnego wpisu
- Ciekawy post – jak pisać, by przykuwać uwagę?
- Pozytywne i negatywne przykłady postów
- Język postów
Zdjęcia i grafiki w social mediach
- Wskazówki dotyczące doboru grafik i zdjęć
- Programy AI, jako generatory ilustracji do social mediów
Przykłady i inspiracje
- Co publikować na profilu firmy i instytucji – ogólnie?
- Treści od fanów i klientów
- Przykłady doboru treści (tematów) w różnych branżach
- Przykłady postów na Facebooku
Komunikacja z fanami i klientami
- Jak i kiedy odpowiadać w mediach społecznościowych?
- Jak reagować na krytyczne opinie i negatywne komentarze?
- Ukrywanie i kasowanie postów – czy warto stosować?
Przerwa obiadowa
Specyfika Instagrama
- Specyfika Instagrama na tle innych mediów społecznościowych
- Rodzaje publikacji: zdjęcia, rolki, relacje
Ekosystem Instagrama
- Profesjonalna prezentacja firmy (tzw. bio)
- 3 światy: hashtagi, lokalizacje, użytkownicy
- Wykorzystaj moc hashtagów – zasady stosowania
- Rosnąca rola pozycjonowania (SEO)
Nie tylko posty – wskazówki, kluczowe aktywności
- Dodatkowe zastosowania hashtagów
- Oznaczenia i reagowanie na wzmianki
- Relacje jako sposób na większe zaangażowanie
- Najważniejsze informacje na temat rolek video
Algorytm na Instagramie
- Jakie dane uwzględnia algorytm?
- Jak współpracować z algorytmem?
- Co wpływa negatywnie na algorytm?
- Najlepszy czas publikacji
Zwiększanie popularności na Instagramie
- Dlaczego Instagram wymaga innego prowadzenia niż Facebook
- Aktywność w imieniu marki na innych profilach
- Konkursy w social mediach na przykładzie Instagrama
Estetycznie i angażująco
- Inspirujące posty na Instagramie – przykłady
- Kompozycje postów
- Wyróżnione relacje
Przerwa kawowa
Specyfika LinkedIn
- LinkedIn w Polsce – aktualne dane
- Ewolucja od rekrutacji do relacji
- Influencer na LinkedIn – kto nim może zostać?
- Prezentacja i podgląd systemu LinkedIn
Znaczenie profilu personalnego pracownika
- Różnice pomiędzy Facebookiem a LinkedIn
- Sekcje profilu personalnego
- Kręgi kontaktów
- Social Selling Index
Company Page, czyli Strona Firmy
- Strona firmowa – company page
- Zakładanie strony
- Edycja najważniejszych ustawień
- Role na stronie
- Statystyki
Profil firmowy a personalny
- Zależności pomiędzy profilem personalnym a firmowym
- Dlaczego pracownik miałby się angażować w promocję pracodawcy?
Algorytm na LinkedIn
- Klasyfikowanie treści i znaczenie interakcji
- Najlepszy czas publikacji
- Rodzaje treści w kontekście algorytmu
- Dostępne formaty publikacji
- Hashtagi na LinkedIn
Przykłady i inspiracje
- Przykłady postów informacyjnych
- Przykłady postów z ofertami pracy
17:00 – Podsumowanie
Czas trwania
Szkolenie w godzinach 9-17, w tym przerwy kawowe oraz obiadowe (z cateringiem).
Prelegenci
Od kilkunastu lat obsługuje konta swoich Klientów w mediach społecznościowych. Prowadzi także kampanie reklamowe na Facebooku, Instagramie i LinkedIn. Jest autorem wielu publikacji na temat marketingu, w tym książki „PRo-MOC-ja”, m.in. na temat wykorzystywania mediów społecznościowych w małych firmach. Przeszkolił już kilkaset osób z tematyki mediów społecznościowych – pracowników firm, instytucji oraz przedstawicieli organizacji pozarządowych.
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
00-686 Warszawa
Wspólna 56
woj. mazowieckie
Rejestracja
- zniżkę 5% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 850 zł)
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
- certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
- serwis obiadowy
- przerwy kawowe
- bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 25 dni przed terminem
- Rozwiń
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
- certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
- serwis obiadowy
- przerwy kawowe
- bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 25 dni przed terminem
- Rozwiń
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
- certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
- serwis obiadowy
- przerwy kawowe
- bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 25 dni przed terminem
- Rozwiń
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
- Szkolenie odbywa się w formie on-line lub stacjonarnej. Podczas szkoleń online Uczestnicy muszą dysponować komputerem z dostępem do internetu.
- W przypadku wyboru przedpłaty, płatność musi wpłynąć na konto bankowe Empemedia - w przypadku szkolenia online najpóźniej w dniu roboczym poprzedzającym szkolenie do godz. 17:00, w przypadku szkolenia stacjonarnego - w terminie min. 5 dni roboczych przed datą szkolenia.
- W przypadku firm i instytucji Zamawiający może wybrać zamówienie z odroczoną płatnością, przy czym w sytuacji, w której organizator szkolenia ma wątpliwości co do rzetelności płatniczej Zamawiającego, organizator może odmówić zgody na taką formę płatności. Wówczas Zamawiający może skorzystać z przedpłaty.
- W przypadku wyboru płatności z odroczoną płatnością, skan kompletnie uzupełnionego i podpisanego zamówienia musi wpłynąć na konto e-mailowe Empemedia najpóźniej w dniu roboczym poprzedzającym szkolenie do godz. 17:00.
- Organizator może poprosić Zamawiającego o potwierdzenie zgłoszenia.
- Brak potwierdzenia zamówienia na prośbę Organizatora w wyznaczonym terminie, skutkuje anulowaniem zgłoszenia.
- W przypadku, gdy wykładowca z przyczyn losowych nie będzie mógł zrealizować zajęć w podanym terminie organizator zastrzega sobie prawo zmiany terminu zajęć. Uczestnicy zajęć niezwłocznie zostaną poinformowani o tym fakcie.
- Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania lub przełożenia terminu szkolenia z przyczyn od siebie niezależnych (np. awaria internetu) oraz nie ponosi odpowiedzialności za szkody Zamawiającego powstałe z powodu odwołania szkolenia.
- W przypadku, gdyby wskazani Uczestnicy nie mogli wziąć udział w szkoleniu, Zamawiający może dokonać zmian na liście Uczestników lub może przenieść Uczestników na kolejny termin – zgłoszenie zmian musi nastąpić najpóźniej w dniu roboczym poprzedzającym szkolenie, do godz. 17:00. Zmiany zgłoszone po tym terminie nie będą uwzględniane.
- Nazwa firmy: Empemedia
- Ulica i nr: Kazachska 5/122
- Kod pocztowy: 02-999
- Miejscowość: Warszawa
- Numer NIP: 8221789852