O szkoleniu
Na szkoleniu dowiedzą się Państwo: jak udzielać feedback, jak konstruować i przyjmować informację zwrotną, co to feedforward i jak go wykorzystać. Jak udzielać informacji zwrotnej w sposób konstruktywny, motywujący i przynoszący korzyści pracownikowi i zespołowi.
Informacja zwrotna to jedno z podstawowych narzędzi w pracy menedżera. Istnieją różne sposoby udzielania pracownikom informacji dotyczącej jakości ich pracy, niektóre mogą wpłynąć na wzrost motywacji pracowników, a inne mogą spowodować spadek motywacji.
Nadzór nad bieżącą pracą zespołu i udzielanie informacji zwrotnej jest jednym z codziennych wyzwań osób na stanowiskach menedżerskich, zarządzających zespołami. Jednocześnie z tą umiejętnością ma trudność 2/3 menedżerów, którzy przyznają, że odczuwają dyskomfort w sytuacji udzielenia feedbacku.
Tymczasem to właśnie informacja zwrotna pozwala na rozwój pracownika, daje mu przestrzeń do dzielenia się pomysłami oraz pozwala reagować na bieżąco na potencjalnie pojawiające się trudności.
Celem szkolenia jest:
- trening umiejętności komunikacyjnych,
- wzmocnienie umiejętności udzielania informacji zwrotnej,
- zmniejszenie poczucia dyskomfortu podczas trudnych rozmów,
- nabycie praktycznych umiejętności i wiedzy dot. feedbacku i feedforward w procesie zarządzania ludźmi,
- poznanie i wykorzystanie korzyści z feedbacku dla pracownika, szefa, firmy,
- możliwość podzielania się swoimi doświadczeniami w obszarze udzielania i przyjmowania feedbacku.
Uczestnicy nabędą wiedzę o:
- istocie stosowania feedbacku,
- konkretnych technikach związanych z udzielaniem feedbacku,
- potencjalnie trudnych sytuacjach związanych z udzielaniem informacji zwrotnej,
- kluczowych zasadach związanych z przygotowaniem się do udzielania feedbacku (jakie czynniki brać pod uwagę, kiedy jest dogodny czas i miejsce na sesję informacji zwrotnej).
Uczestnicy nabędą umiejętności:
- stosowania różnych technik udzielania informacji zwrotnej,
- reagowania na trudne sytuacje w zespole,
- przyjmowania informacji zwrotnej oraz jej konstruowania,
- wprowadzania zmian w zespole,
- wpływania na rozwój pracowników,
- wypracowania indywidualnego planu działania w sytuacjach trudnych.
Adresatami szkolenia są wszystkie osoby, które chcą wzmocnić umiejętność dawania i otrzymywania informacji zwrotnej, a w szczególności: kierownicy, menedżerowie, superwizorzy, właściciele firm, czyli osoby zarządzające zespołami.
Program szkolenia
Wprowadzenie do warsztatu, zapoznanie uczestników, oczekiwania, kontrakt:
- omówienie roli feedbacku w procesie zarządzania ludźmi – wspieranie rozwoju, motywacja, wpływ na poczucie własnej wartości,
- feedback codzienny a sesje feedbackowe w ramach procesów HR - gromadzenie informacji, analiza faktów, scenariusz i miejsce rozmowy – dyskusja ,
- okno Johari – obszary naszej świadomości – gdzie jest miejsce na feedback?
Feedback jako element procesu komunikacji:
- style myślenia - temperamenty i reakcje w sytuacjach stresowych, preferowane style komunikacji – mini wykład i dyskusja,
- aktywne słuchanie, pauza i inne narzędzia komunikacyjne wspierające proces udzielania i przyjmowania informacji zwrotnej – mini wykład, ćwiczenia.
Rodzaje informacji zwrotnej:
- feedback pozytywny – docenianie, wyrażanie uznania, pochwała - mini wykład, ćwiczenia m.in. z kartami Kudo,
- feedback korygujący – różne modele - Komunikat JA, STAR, FUKO – mini wykład, omówienie casów, ćwiczenia,
- feedforward – geneza i omówienie modelu prof. Marshall’a Goldsmith’a; informacje rozwojowe ukierunkowane na przyszłość, m.in. model pytań C5.
Trudne sytuacje:
- udzielanie feedbacku – jak reagować na pojawiające się emocje czy opór drugiej osoby,
- przyjmowanie feedbacku – jak radzić sobie z własnymi emocjami i stresem.
Podsumowanie szkolenia – indywidualny plan działań.
Czas trwania
Prelegenci
Coach, trener biznesu, asesor i konsultant ds. HR od 2006 roku. W swojej pracy wykorzystuje wieloletnie doświadczenie biznesowe w branży finansowej na stanowiskach menedżerskich.
Specjalizuje sie w procesach feedbackowych i feedforward, diagnostycznych z wykorzystaniem różnych narzędzi – oceny 360st, Upward Feedback, AC/DC, narzędzi diagnostycznych (m.in. Extended Disc, Thomas Int.) poprzedzających często prowadzone później procesy coachingowe.
W ramach działalności szkoleniowej prowadzi szkolenia z obszarów dotyczących przywództwa, zarządzania zmianą i komunikacją w ramach zespołów.
Jako Asesor bierze udział w procesach Assessment Center i Development Center dotyczących stanowisk menedżerskich, często połączonych z sesjami feedbackowo-coachingowymi.
Szkolenia i uzyskane certyfikacje:
- Coaching Zespołowy – Akademia im. Leona Koźmińskiego (2012)
- Racjonalna Terapia Zachowań (2010)
- Panorama Społeczna, Lucas Derks (2009)
- Certyfikat uprawniający do posługiwania się metodą Extended Disc (2009)
- Praktyk i Master Praktyk NLP - NLP Neuroedukacja Lublin (2007-2009)
- International Coaching Community, akredytacja Coach ICC (2006)
- Certyfikat trenera biznesu - Szkoła Trenerów Biznesu TROP (2004 – 2005)
- Certyfikat uprawniający do posługiwania się metodą SLG Thomas Int. (2003)
Projekty i szkolenia realizowała między innymi dla następujących organizacji:
Bank Pekao SA, PZU Życie SA, Krajowa Izba Rozliczeniowa, Raiffeisen Polbank SA, Bank Śląski ING SA, ING Życie SA, Bank BGŻ BNParibas SA, BRE Bank SA, AXA Direct, Kredyt Inkaso S.A., TU Euler Hermes S.A., Ernst & Young Polska, KPMG Sp. z o.o, TP SA, Play – P4 Sp. z o.o., Polfa Grodzisk, Roche, Danone-Nutricia, Axel Springer Kontakt, Vission Express, Philipiak Polska, Castorama, Auchan, Gaz System, IMG Polska, Hotel Narvil, Colgate Business Services i dla wielu innych.
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Warszawa
woj. mazowieckie
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowo-konferencyjne
- certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
- 5% przy zgłoszeniu min. 2 osób
- 5% przy zgłoszeniu min. 3 osób
- 5% przy zgłoszeniu min. 4 osób
- 5% przy zgłoszeniu min. 5 osób Rozwiń
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Organizator

Najczęściej zadawane pytania
- Przesłanie wypełnionego formularza jest zobowiązaniem do zapłaty za szkolenie.
- Płatność powinna być przekazana w formie przedpłaty na konto J.G.Training: BRE BANK S.A. - mBank 38 1140 2004 0000 3002 3360 7883.
- Brak dokonania płatności przed terminem szkolenia nie oznacza rezygnacji z udziału w szkoleniu.
- Rezygnacja z udziału w szkoleniu może być dokonana najpóźniej na 5 dni roboczych przed datą szkolenia, wyłącznie w formie pisemnej. Rezygnacja w późniejszym terminie lub nieobecność na szkoleniu nie zwalnia od dokonania opłaty.
- Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania szkolenia z przyczyn od siebie niezależnych i odstąpienia od umowy. W takim przypadku przedpłaty zostaną niezwłocznie zwrócone zgłaszającym a Organizator nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe z powodu odwołania szkolenia.
- Oświadczamy, że zapoznaliśmy się z warunkami umowy zawartymi w pkt. 1-5 i akceptujemy je.
- Oświadczamy, że jesteśmy umocowani do zawarcia niniejszej umowy w imieniu wskazanego wyżej podmiotu.
Masz pytania? Napisz do nas
