Feedback, czyli przekazywanie informacji zwrotnych

O szkoleniu

Szkolenie feedback jest dedykowane osobom, które kierują zespołami i jako przełożeni są zobligowani do udzielania feedbacku, ale także do specjalistów, którzy chcieliby poćwiczyć komunikowanie trudnych rzeczy swoim kolegom, współpracownikom.

Szkolenie feedback oparte jest na ćwiczeniu poprawnego komunikowania podczas udzielania informacji zwrotnej, ale także ukazuje sposób przygotowania się do samej rozmowy pod względem emocjonalnym (rozumienia mechanizmów emocjonalnych własnych oraz innych ludzi) i taktycznym (postępowania zgodnego z założonym celem).

Szkolenie feedback zawiera elementy asertywności, dzięki którym Uczestnicy wiedzą jak unikać zachowań uległych czy agresywnych (schemat wyrażania złości lub postępowania w przypadku nierealizowania umów) a także elementy komunikacji (model von Thuna) czy pracy z potrzebami i wartościami.

Dlaczego warto wziąć udział?

Uczestnik po szkoleniu feedback potrafi:

  • sprawnie udzielić informacji zwrotnej w oparciu o poznane schematy
  • rozumie mechanizm emocjonalny utrudniający komunikowanie wprost „niepopularnych” rzeczy
  • potrafi formułować swoje wypowiedzi w sposób nieoceniający
  • rozumie różnicę między opisywaniem a ocenianiem zachowania/ osoby i wie co z tego wynika
  • zna model komunikacji von Thuna i wie co z niego wynika
  • wie jak dostosować treść feedbacku do konkretnej osoby
Kto powinien wziąć udział?

Szkolenie coaching w zarządzaniu jest zaplanowana dla menagerów chcących doskonalić umiejętności zarządzania ludźmi. Trening jest skierowany do osób, które mają już doświadczenie w kierowaniu ludźmi, znają podstawowe reguły zarządzania takie jak: wyznaczanie celu, precyzyjne mówienie, delegowanie zadań, typy pracowników, motywowanie, kontrola.

 

Program szkolenia

1. Informacja zwrotna a krytyka

  • Po co udzielamy informacji zwrotnej
  • Po co krytykujemy?
  • Czemu tak trudno jest dawać feedback? O naturze emocji
  • Jakie uczucia wzbudza feedback u osoby udzielającej i przyjmującej i dlaczego?
  • Czym jest nasz wewnętrzny krytyk? Jak neutralizować jego głos?

2. Komu, w jakich okolicznościach i w którym momencie powinniśmy udzielić informacji zwrotnej?

  • Technika zakładania pozytywnych intencji
  • Dobra i zła motywacja do udzielania feedbacku
  • Opisuj zamiast oceniać
  • Zadbać o miejsce, zadbać o czas
  • Elementy komunikacji niewerbalnej mające wpływ na przebieg rozmowy
  • Różne „pojemności” ludzi na feedback, czyli ile komu można powiedzieć

3. Procedura udzielania feedbacku

  • Różnica między komunikatem typu ja i typu ty
  • Sformułowanie celu przekazania informacji zwrotnej
  • Kolejne kroki udzielania informacji zwrotnej
  • Feedback udzielany z perspektywy obserwatora i uczestnika sytuacji
  • Kiedy mówić o własnych odczuciach a kiedy o konsekwencjach
  • Różnica między feedbackiem „na bieżąco” a rozmową okresową

4. Elementy asertywności w udzielaniu informacji zwrotnej

  • Jak się ma feedback do potrzeb (osoby udzielającej i przyjmującej)
  • Po czyjej stronie istnieje odpowiedzialność za emocje w czasie rozmowy „feedbackowej”
  • Precyzyjne formułowanie oczekiwań w ramach feedbacku
  • Procedura postępowania w przypadku niewywiązania się z umowy
  • 4 kroki asertywnego wyrażania złości

5. Co tak naprawdę mówimy i co tak naprawdę słyszymy podczas feedbacku?

  • 4 rodzaje uszu i 4 rodzaje ust: model von Thuna
  • Co mówić i jak mówić, aby być słyszanym?
  • Parafrazowanie i zadawanie pytań (kiedy, jakie i po co) podczas feedbacku

6. Reagowanie na trudne sytuacje podczas feedbacku

  • Co zrobić, gdy rozmówca nie przyjmuje informacji zwrotnej lub się z nią nie zgadza?
  • Jak reagować na silne emocje?
  • Jak reagować na informację zwrotną gdy to my jesteśmy odbiorcami?

7. Udzielanie pozytywnego feedbacku - zapomniana sztuka

  • Ćwiczenia w przekazywaniu i odbieraniu pozytywnych informacji zwrotnych

Czas trwania

2 dni, 9:15-15:15

Terminy i miejsca

To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

KM Studio

90-430 Łódź

Piotrkowska 125

woj. łódzkie

Komputer z dostępem do internetu
KM Studio

90-430 Łódź

Piotrkowska 125

woj. łódzkie

Rejestracja

Cena standardowa
za osobę
1 500
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat uczestnictwa
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.

Jeśli strony nie ustalą inaczej opłata za szkolenie powinna być wniesiona przed rozpoczęciem szkolenia na podstawie faktury proforma dostarczonej mailowo.

W przypadku rezygnacji z udziału w zajęciach w terminie późniejszym niż 7 dni robocze przed jego rozpoczęciem zobowiązuję się do uiszczenia 50% wartości szkolenia.

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: KM Studio
  • Ulica i nr: Piotrkowska 125
  • Kod pocztowy: 90-430
  • Miejscowość: Łódź
  • Numer NIP: 7721563286

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Eventis.pl
04-395 Warszawa ul. Siennicka 22/22

Organizator

KM Studio
90-430 Łódź, Polska
Piotrkowska 125
woj. łódzkie
KM Studio organizuje szkolenia dla pracowników dużych, średnich i małych firm, a także dla osób indywidualnych od 2004 roku. W ofercie KM Studio można znaleźć szkolenia z zakresu rozwoju osobistego, zarządzania, sprzedaży, zarządzania czasem, zar...
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!