O szkoleniu
Organizowane przez nas szkolenia dla menedżerów poświęcone konstruktywnej informacji zwrotnej jako skutecznego narzędzia zarządzania efektywnością pracowników to wyjątkowo praktyczne kursy menedżerskie, które służą udoskonaleniu warsztatu lidera przyszłości. Feedback i feedforward to niezwykle przydatne narzędzia, ale tylko prawidłowe posługiwanie się tymi instrumentami może przynieść oczekiwane rezultaty – korektę zachowań, poprawę wyników, zwiększenie zaangażowania pracowników itp. Dlatego opracowane przez naszych ekspertów otwarte szkolenia dla managerów „Feedback z elementami feedforward” koncentrują się na tym, co najtrudniejsze przy formułowaniu informacji zwrotnej i uczą, jak skutecznie unikać brzemiennych w skutki błędów w komunikacji z pracownikami. Wszystko to sprawia, że otwarte szkolenie menadżerskie poświęcone informacji zwrotnej to jeden z najczęściej wybieranych kursów z naszego katalogu profesjonalnych szkoleń.
Otwarte kursy „Feedback z elementami feedforward” zaprojektowane zostały przez naszych specjalistów z dziedziny zarządzania personelem jako nowoczesne szkolenia managerskie online oraz bardziej tradycyjne szkolenia stacjonarne ukierunkowane na praktyczne doskonalenie umiejętności menedżerskich. Szkolenie „Feedback z elementami feedforward” w obu tych wariantach koncentruje się na rozwijaniu kluczowych dla relacji lider – zespół umiejętności i kompetencji związanych z komunikacją, motywowaniem i zarządzaniem. W toku prezentowanego szkolenia dla kadry menedżerskiej Kursanci nauczą się m.in. biegłego posługiwania się nowoczesnymi narzędziami z obszaru feedback/feedforward, takimi jak: model STAR czy model GROW, a także umiejętnego wykorzystania w komunikacji wiedzy o stylach myślenia i działania DISC.
Ze względu na użyteczność, praktyczny charakter i doniosłe znaczenie informacji zwrotnej w rękach lidera szkolenie z kompetencji menedżerskich „Feedback z elementami feedforward” polecamy wszystkim kierownikom, niezależnie od poziomu ich doświadczenia czy stażu pracy. Prezentowane szkolenie umiejętności menedżerskich to także doskonała inwestycja w rozwój i wzrost skuteczności kadry zarządzającej dla każdej nowocześnie zarządzanej firmy i instytucji. Serdecznie polecamy i zachęcamy do zapisów na stacjonarne, zdalne lub realizowane na zamówienie zamknięte szkolenie z powyższej tematyki.
Ważna informacja: Nasze szkolenia to głównie praca warsztatowa oparta na przykładach własnych uczestników (zastanów się przed szkoleniem co chcesz przećwiczyć zgodnie z tematem szkolenia) oraz ćwiczeniach przygotowanych przez trenera. Zdobywasz niezbędną wiedzę i ćwiczysz umiejętności możliwe do wdrożenia następnego dnia w pracy po odbyciu szkolenia. Pamiętaj, że możesz skorzystać również z e-konsultacji z trenerem po szkoleniu.
Otwarte szkolenie „Feedback z elementami feedforward” pozwoli Ci zdobyć wnikliwą wiedzę o:
- modelu feedforward – informacji ukierunkowanej na przyszłość i angażującej pracownika;
- roli feedbacku w procesie rozwojowym pracownika (z uwzględnieniem pracowników będących po ocenie w ramach sesji Assessment/Development Center lub ocenie 360 stopni);
- udzielaniu feedbacku po testach Extended DISC;
- sposobach motywowania pracowników;
- metodach udzielania konstruktywnej krytyki, zachęcającej do rozwoju.
Otwarty kurs poświęcony informacji zwrotnej umożliwi Ci rozwój praktycznych umiejętności:
- motywowania pracowników;
- przekazywania trudnych informacji, decyzji, planów dotyczących zmian w organizacji itp.;
- prowadzenia efektywnych rozmów oceniających;
- udzielania precyzyjnego feedbacku z feedforward (informacji zwrotnej z informacją ukierunkowaną na przyszłość);
- radzenia sobie w trudnych sytuacjach zawodowych (m.in. podczas rozmów oceniających).
Kurs „Feedback z elementami feedforward” rozwinie i pogłębi Twoje kompetencje związane z:
- zarządzaniem zespołem;
- motywowaniem pracowników i osób z otoczenia;
- sprawną komunikacją interpersonalną.
Ze względu na użyteczność, praktyczny charakter i doniosłe znaczenie informacji zwrotnej w rękach lidera szkolenie z kompetencji menedżerskich „Feedback z elementami feedforward” polecamy wszystkim kierownikom, niezależnie od poziomu ich doświadczenia czy stażu pracy. Prezentowane szkolenie umiejętności menedżerskich to także doskonała inwestycja w rozwój i wzrost skuteczności kadry zarządzającej dla każdej nowocześnie zarządzanej firmy i instytucji.
Program szkolenia
Ważna informacja: Nasze szkolenia to głównie praca warsztatowa oparta na przykładach własnych uczestników (zastanów się przed szkoleniem co chcesz przećwiczyć zgodnie z tematem szkolenia) oraz ćwiczeniach przygotowanych przez trenera. Zdobywasz niezbędną wiedzę i ćwiczysz umiejętności możliwe do wdrożenia następnego dnia w pracy po odbyciu szkolenia. Pamiętaj, że możesz skorzystać również z e-konsultacji z trenerem po szkoleniu.
Rozpoczęcie kursu. Wstęp – rozpoznanie potrzeb szkoleniowych i omówienie planowanych korzyści płynących z ukończenia rozpoczynającego się szkolenia z kompetencji menedżerskich.
Moduł I. Feedforward a feedback – podstawowe wiadomości
- Podobieństwa i różnice w modelach feedforward i feedback. Analiza doświadczeń Kursantów, czyli dlaczego metoda tzw. kanapki już nie działa.
- Wykorzystanie feedback i feedforward do zwiększania poziomu realizacji celów biznesowych wg koncepcji prof. M. Goldsmith’a.
- Style myślenia i działania DISC a feedforward i feedback.
- Werbalna i niewerbalna komunikacja a style myślenia i działania DISC.
- Motywowanie, delegowanie i korygowanie a style DISC.
- DISC a typologia rozwoju wg klasyfikacji Kena Blancharda (R4).
Przerwa
Moduł II. Feedback i feedforward – przygotowanie do działania
- Struktura reaktywnej sesji feedbackowej (jak było i jest).
- Struktura proaktywnej sesji feedforward (plan na przyszłość).
- Przygotowanie kierownika do rozmów z pracownikiem (niwelowanie subiektywnego podejścia w profesjonalnej rozmowie z podwładnym).
- Relacja partnerska w trakcie sesji feedforward – jak o nią zadbać?
- Przygotowanie celów rozmów feedbackowych.
- Przygotowanie do rozmów – fakty, opinie, odczucia.
- Opracowanie scenariusza rozmowy z pracownikiem.
- Dobór kanału rozmowy – spotkanie online, rozmowa face to face, rozmowa przez telefon.
- Zaproszenie na rozmowę feedforward i feedback.
- Uważność na zachowania rozmówcy – rola asesora w feedbacku z elementami feedforward.
- Rola semantyki w formułowaniu informacji zwrotnej.
Przerwa obiadowa
Moduł III. Feedback i feedforward – skrzynka narzędziowa
- Model PAR (problem; akcja; rozwiązanie).
- Model STAR (situation; task; action; results).
- Model GROW (goal; reality; obstackles/options; way forward/ what’s next).
- Model GOLD (goal; outcome; learn; diffirent).
- System wartości zawodowych i osobistych.
- Arkusz feedbacku motywacyjnego (zewnętrzna i wewnętrzna motywacja).
- Arkusz feedbacku korygującego.
- Arkusz feedbacku coachingowego.
- Arkusz feedforward – zastanów się, opisz cel, zapytaj, podziękuj.
- Arkusz planowanych rozwiązań SMART (specific; measurable; attractive; realistic).
- Dostosowanie zaproponowanej skrzynki narzędziowej do danej organizacji, relacji i sytuacji.
Przerwa
Moduł IV. Feedforward i feedback – sytuacja trudna
- Sytuacje trudne wynikające z nieodpowiedniego przeprowadzenia sesji feedforward lub feedback (generacje X, Y, Z – te same narzędzia, ale odmienne reakcje).
- Sugestie reakcji na stres, opór, emocje, wypalenie zawodowe, frustracje i inne problemy.
- Empatyczne elementy wywierania wpływu.
Zakończenie zajęć. Szkolenie umiejętności menedżerskich z dziedziny feedbacku kończy się podsumowaniem kluczowych zagadnień poruszanych w toku zajęć. Kursanci po zakończeniu warsztatów „Feedback z elementami feedforward” otrzymują certyfikaty poświadczające odbycie kursu w naszym centrum szkoleniowym.
Czas trwania
- 10:00 Rozpoczęcie szkolenia.
- 16:00 Zakończenie szkolenia.
- W trakcie przerwy kawowa oraz obiadowa.
Forma zajęć
Prelegenci
PROFIL TRENERKI:
- Certyfikowana Coach International Community Coaching.
- Właścicielka firmy szkoleniowej Human Skills.
- Założycielka projektu Sukces Kobiety Biznesu.
- Trenerka biznesu.
- Mentorka.
- Asesorka w metodzie analizy kompetencji Assessment i Development Centre.
- Magister psycholożka. Członkini Polskiego Towarzystwa Psychologicznego.
- Magister socjolożka.
- Certyfikowana konsultantka Extended DISC.
- Certyfikowana konsultantka Insights Discovery.
- Certyfikowana konsultantka badania odporności psychicznej MTQ Plus.
- Certyfikowana konsultantka badania zintegrowanych stylów zarządzania ILM 72.
- Certyfikowana facylitatorka metody POINTS OF YOU®.
Założycielka firmy szkoleniowej Human Skills. Jest założycielką i liderką projektu motywacyjno – szkoleniowego Sukces Kobiety Biznesu. Od kilkunastu lat prowadzi szkolenia i projekty rozwojowe dla biznesu oraz administracji publicznej. Realizuje szkolenia i sesje coachingowe głównie dla kadry menedżerskiej. Posiada wieloletnie doświadczenie korporacyjne, które zdobywała w działach Human Resources, sprzedaży i obsługi klienta.
Wywiady z jej udziałem pojawiają się w miesięczniku „Zwierciadło”, „Sens”, „Wysokie Obcasy”, i nie tylko. Występuję w mediach m.in.: TVN, DDTVN, TVN Turbo, TTV, TVP2 „Panorama”, Polsat Cafe, Polsat, „Gazeta Wyborcza”, Wirtualna Polska, a także wypowiada się w radio.
Jest autorką artykułów psychologicznych. Współautorką książki „Po szczęście do pracy” i autorką książki o psychologii relacji wydanej na zaproszenie Wydawnictwa Zwierciadło.
PROFIL TRENERKI:
+15 lat w obszarze szkoleń i rozwoju. Łączy perspektywę zdobytą wewnętrznych działach HR i z wiedzą konsultantki zewnętrznej. Doświadczenie w zarządzaniu rozwojem w skali lokalnej, jak i międzynarodowej. Znajomość wyzwań rozwojowych zarówno w małych firmach, jak i w korporacjach.
SPECJALIZACJA/PROWADZONE TEMATY SZKOLENIOWE:
- Procesy i kompetencje HR: zarządzanie rozwojem pracowników, zarządzanie szkoleniami, rekrutacja i selekcja, HRBP, Assesment i Development Center, systemy ocen okresowych.
- Kompetncje miękkie: zarządzanie stresem, zarządzanie emocjami, budowanie odporności psychicznej, work-life balance, przeciwdziałanie wypaleniu zawodowemu, asertywność, zarządzanie sobą w zmianie.
- Kompetencje managerskie: first time manager, zarządzanie zespołem w zmianie, stres w pracy managera, motywowanie pracowników, udzielanie informacji zwrotnych.
KWALIFIKACJE:
- Magisterka psychologii.
- Trenerka biznesu.
- Absolwentka szkoły coaching.
- Absolwentka studiów podyplomowych zarządzanie zasobami pracy.
- Certyfikowana konsultantka odporności psychicznej – MTQ 48 i MTQ Plus.
- Certyfikowana konsultantka Zintegrowanego Modelu Przywództwa – ILM 72.
- Certyfikat Stress Management Coaching.
- Certyfikat Six Sigma Green Belt.
PROFIL TRENERA:
Od ponad 20 lat jest czynnie związana z biznesem, w tym międzynarodowym. Pracowała w korporacjach w kraju i za granicą. Dziś, w ramach własnej firmy, nadal współpracuje z przedsiębiorstwami w obszarze doradztwa oraz negocjacji umów międzynarodowych, prowadzenia przetargów, czy reprezentowania zagranicznych podmiotów w Polsce. Ma stały kontakt z tym co dzieje się w biznesie, a to istotne w pracy z klientami w coachingu, mentoringu, czy prowadzeniu szkoleń.
Jest dyplomowanym coachem, ukończyła studia w tym zakresie na Uniwersytecie SWPS, należy do Izby Coachingu i pracuje według kodeksu etycznego Izby. Ukończyła również kurs w zakresie konsultacji kryzysowych w Instytucie Pozytywnej Terapii Kryzysu oraz szkolenie 1 stopnia Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach (TSR) którą stosuje w pracy coachingowej.
Swoją wiedzą praktyczną i teoretyczną dzieli się pracując z przedsiębiorcami i menadżerami firm, prowadzi szkolenia dla firm, współpracuje z uczelniami wyższymi.
Jest pragmatyczna, ceni naturalność i otwartość i tacy też klienci do niej trafiają. Wierzy, że życie zawodowe łączy się z prywatnym, ze swoimi klientami rozmawiam o ich wartościach i przekonaniach, bo to stanowi trzon zmian.
Wspiera ludzi gdy dokonują zmian w życiu lub w pracy, kryzys postrzega jako początek zmian i rozwoju. Specjalizuje się w pracy z osobami poszukującymi nowych wyzwań zawodowych (COACHING KARIERY) oraz z osobami które stoją w obliczu trudnych zmian w życiu - zmian które ich na ten moment przerastają (COACHING KRYZYSU).
Są to m.in. sytuacje:
- Utrata pracy.
- Wypalenie zawodowe lub jego początki.
- Rozwód, problemy w małżeństwie.
- Konflikty w pracy i w środowisku domowym.
- Problemy finansowe, marazm.
- Lęki i obawy spowodowane przyszłością (Covid, wojna itp).
- Innego rodzaju sytuacje powodujące kryzys na danym etapie.
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
00-023 Warszawa
Widok 18/2
woj. mazowieckie
00-023 Warszawa
Widok 18/2
woj. mazowieckie
00-023 Warszawa
Widok 18/2
woj. mazowieckie
00-023 Warszawa
Widok 18/2
woj. mazowieckie
Rejestracja
- zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 848 zł)
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
- certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
- bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 7 dni przed terminem
- konsultacje indywidualne
- Rozwiń
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
- Warunkiem udział w szkoleniu jest przysłanie zgłoszenia minimum 3 dni robocze przed rozpoczęciem wydarzenia. Oczywiście przyjmiemy Twoje zgłoszenie również na dzień przed realizacją.
- Po otrzymaniu zgłoszenia potwierdzimy jego przyjęcie oraz przekażemy wszelkie informacje organizacyjne. Przygotuj serię pytań - co jest dla Ciebie ważne.
- Warunkiem udziału w wydarzeniu jest dokonanie płatności na minimum 2 dni robocze przed datą rozpoczęcia wydarzenia. W przypadku braku takiej możliwości, dostosowujemy wspólnie rozwiązanie. Jest możliwość płatności przelewem oraz gotówką lub kartą płatniczą.
- Bezpłatne odwołanie zgłoszenia możliwe jest najpóźniej na 7 dni roboczych przed terminem rozpoczęcia. Jest możliwość zmiany uczestnika lub przepisanie się na inny termin w miarę możliwości.
- UWAGA: Rozliczenie za usługę szkoleniową następuje przez podmiot realizujący szkolenie, firmę Human Skills.
- Nazwa firmy: Human Skills
- Ulica i nr: Widok 18/2
- Kod pocztowy: 00-023
- Miejscowość: Warszawa
- Numer NIP: 6721761910
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
Organizator
