Feedback z elementami feedforward – szkolenie na zamówienie – online oraz stacjonarne

O szkoleniu

Szkolenia „Feedback z elementami feedforward” to pionierskie kursy dostępne na zamówienie. Szkolenia zamknięte, których tematem jest szeroko pojęty konstruktywny feedback, polecamy firmom i organizacjom zainteresowanym zwiększeniem zaangażowania pracowników w realizację powierzonych im celów i konsekwencji spotęgowaniem efektywności personelu zatrudnionego w organizacji. Szkolenie „Feedback z elementami feedforward” ma na celu profesjonalne przygotowanie kierowników i liderów do umiejętnego wpływania na motywację i zaangażowanie pracowników poprzez sprawne wykorzystanie odpowiednich narzędzi komunikacyjnych, a zwłaszcza feedbacku, czyli informacji zwrotnej. Opracowane przez naszych ekspertów zamknięte szkolenia oraz kursy stacjonarne poświęcone powyższej tematyce pokazują również, jak można skutecznie wykorzystać feedback oraz feedforward w procesie rozwijania potencjału kadrowego firmy.

Istotą udzielania feedbacku jest przekazanie drugiej stronie w sposób konstruktywny i zrozumiały tego, na czym nam najbardziej zależy. Warto przy tym wiedzieć, kiedy feedback może zostać odebrany jako negatywny komunikat, pamiętając, jak ważny jest czas, atmosfera, przygotowanie i odniesienie się do konkretnych sytuacji, których feedback bezpośrednio dotyczy. Największym wyzwaniem przy udzielaniu feedbacku jest obiektywizm, czyli przekazanie naszej perspektywy, postrzegania pewnych zachowań drugiej osoby, unikając generalizacji i oceny. Ważne jest też to, że informacja zwrotna służy zwróceniu uwagi na pewne zachowania z przeszłości, jednakże jej celem jest ukierunkowanie działań w przyszłości.

Szkolenie „Feedback z elementami feedforward” ma charakter warsztatowy, a jego nadrzędnym celem jest praktyczne doskonalenie umiejętności przywódczych. Szkolenie koncentruje się przy tym na umiejętnościach i kompetencjach najbardziej przydatnych managerom uczestniczącym w szkoleniu – przygotowane przez nas zamknięte szkolenia dla kadry zarządzającej każdorazowo projektujemy we współpracy z Klientem zamawiającym kurs, a diagnoza potrzeb szkoleniowych, którą traktujemy jako nieodłączny element przygotowania szkolenia, pozwala nam idealnie dopasować program kursu i jego agendę do potrzeb i wymogów konkretnych grup Kursantów. Zamknięte szkolenie z kompetencji przywódczych związanych z komunikacją wspierającą efektywne zarządzanie pracownikami każdorazowo przesycamy też specjalnie dobranymi przykładami, analizami case studies i ćwiczeniami, które nawiązują do doświadczeń zawodowych Kursantów oraz specyfiki ich pracy.

Zamknięte szkolenie „Feedback z elementami feedforward” możemy zaoferować Państwu w dwóch wariantach – jako atrakcyjny i ekonomiczny kurs organizowany w formule online bądź konwencjonalne szkolenie stacjonarne. Zachęcamy do kontaktu z nami, który pozwoli nam dostosować prezentowany projekt szkoleniowy do wszystkich Państwa wymogów, potrzeb i preferencji.

Dlaczego warto wziąć udział?

Szkolenia dla kadry zarządzającej  z feedbacku wyposażają Kursantów w wyspecjalizowaną wiedzę o:

  • modelu feedforward – informacji ukierunkowanej na przyszłość, angażującej pracownika;
  • roli feedbacku w procesie rozwojowym pracownika, w tym również pracownika będącego po sesji Assessment/Development Center, czy ocenie 360 stopni;
  • udzielania feedbacku po testach Extended DISC;
  • sposobach motywowania pracowników;
  • metodach udzielania konstruktywnej krytyki zachęcającej do rozwoju.

Zamknięty kurs „Feedback z elementami feedforward” prezentuje rzetelną i kompleksową wiedzę niezbędną liderom do prawidłowego korzystania z kształtującej informacji zwrotnej odpowiedzialnej za postawę pracownika, jego motywację do pracy i chęć do rozwoju.

Prezentowane szkolenie doskonali kluczowe dla liderów umiejętności:

  • motywowania pracowników;
  • przekazywania trudnych informacji, decyzji, zmian w organizacji itp.;
  • prowadzenia efektywnych rozmów oceniających;
  • udzielania precyzyjnego feedbacku z feedforward (informacji zwrotnej z informacją ukierunkowaną na przyszłość);
  • radzenia sobie w trudnych sytuacjach zawodowych, np. podczas rozmów oceniających.

Szkolenie skupia się na treningu umiejętności, bez których opanowania kadra kierownicza nie może skutecznie wpływać na postawy pracowników i w sposób ukierunkowany zarządzać ich efektywnością. Warsztat pozwala managerom w praktyce opanować reguły efektywnej komunikacji i kształtującej informacji zwrotnej.

Kurs „Feedback z elementami feedforward” pogłębia kompetencje kierownicze związane z:

  • zarządzaniem zespołem;
  • motywowaniem innych;
  • komunikacją interpersonalną.

Zamknięte szkolenie doskonali kompetencje wymagane na każdym stanowisku kierowniczym. Ukończenie kursu pozwala managerom lepiej dobierać taktykę komunikacyjną do sytuacji i celu informacji zwrotnej oraz typu osobowości pracownika.

Kto powinien wziąć udział?

Ze względu na użyteczność, praktyczny charakter i doniosłe znaczenie informacji zwrotnej w rękach lidera szkolenie z kompetencji menedżerskich „Feedback z elementami feedforward” polecamy wszystkim kierownikom, niezależnie od poziomu ich doświadczenia czy stażu pracy. Prezentowane szkolenie umiejętności menedżerskich to także doskonała inwestycja w rozwój i wzrost skuteczności kadry zarządzającej dla każdej nowocześnie zarządzanej firmy i instytucji.

Program szkolenia

Rozpoczęcie szkolenia. Sprawy organizacyjne, weryfikacja potrzeb i omówienie celów, które ma zrealizować dane szkolenie.

Moduł I. Istota feedbacku w kontekście realizacji celów służbowych

  • Omówienie dotychczasowej praktyki udzielania informacji zwrotnej w firmie Uczestników szkolenia – dyskusja grupowa.
  • Omówienie znaczenia feedbacku w procesie rozwojowym pracowników zgodnie z typologią rozwoju Blancharda – jak oceniać, aby zmotywować? – dyskusja grupowa, case study, praca w grupie.
  • Przygotowanie do sesji feedback – gromadzenie informacji, analiza faktów, określenie celów, struktura rozmowy, scenariusz spotkania, miejsce spotkania – ćwiczenie indywidualne.

Moduł II. Komunikacja feedback’owa – o czym zawsze warto pamiętać w relacjach z podwładnymi?

  • Style myślenia i zachowań w dynamice kontaktów międzyludzkich – profile osobowości – ćwiczenie grupowe.
  • Temperamenty i reakcje w sytuacjach stresowych.
  • Anatomia wypowiedzi – aktywne słuchanie oraz podświadome procesy kodowania – mini wykład i dyskusja.

Moduł III. Konstruktywna informacja zwrotna – skrzynka narzędziowa

  • Feedback motywacyjny – pochwała jako motywator. Motywacja zewnętrzna i wewnętrzna – zaspokajanie potrzeb wewnętrznych – ćwiczenia praktyczne grupowe, omówienie potrzeb wewnętrznych, mini wykład.
  • Feedback korygujący – modele STAR, FUKO, KOMUNIKAT JA – przemyślana informacja zwrotna – ćwiczenia praktyczne, omówienie case studies, mini wykład.
  • Feedback coachingowy – model GOLD – omówienie i ćwiczenia praktyczne.
  • Feedforward – informacja ukierunkowana na przyszłość – jak uzyskać od pracownika informację i wzbudzić jego zaangażowanie na przyszłość – wykład, ćwiczenie.

Moduł IV. Trudne sytuacje

  • Różnice pokoleniowe – Pokolenie X, Y, Z – mini wykład, dyskusja.
  • Bank trudnych sytuacji – jak reagować na stres, emocje, opór psychiczny? – jak radzić sobie z analogicznymi emocjami ze swojej strony?

Zakończenie warsztatu. Podsumowanie kluczowych zagadnień. Plan działania na przyszłość z uwzględnieniem informacji i narzędzi dostarczonych przez szkolenie umiejętności z feedbacku i feedforward.

Czas trwania

  • 09:00 Rozpoczęcie szkolenia.
  • 16:00 Zakończenie szkolenia.
  • W trakcie przerwy kawowa oraz obiadowa.

Forma zajęć

Prelegenci

Iwona Firmanty
Trenerka. Coach ICC. Mgr Psycholożka. Mgr Socjolożka.

PROFIL TRENERKI:

  • Właścicielka firmy szkoleniowej Human Skills.
  • Założycielka projektu Sukces Kobiety Biznesu.
  • Trenerka biznesu.
  • Mentorka.
  • Asesorka w metodzie analizy kompetencji Assessment i Development Centre.
  • Magister psycholożka. Członkini Polskiego Towarzystwa Psychologicznego.
  • Magister socjolożka.
  • Certyfikowana konsultantka Extended DISC.
  • Certyfikowana konsultantka Insights Discovery.
  • Certyfikowana Coach International Community Coaching.
  • Certyfikowana konsultantka badania odporności psychicznej MTQ Plus.
  • Certyfikowana konsultantka badania zintegrowanych stylów zarządzania ILM 72.
  • Certyfikowana facylitatorka metody POINTS OF YOU®.

Założycielka firmy szkoleniowej Human Skills. Jest założycielką i liderką projektu motywacyjno – szkoleniowego Sukces Kobiety Biznesu. Od kilkunastu lat prowadzi szkolenia i projekty rozwojowe dla biznesu oraz administracji publicznej. Realizuje szkolenia i sesje coachingowe głównie dla kadry menedżerskiej. Posiada wieloletnie doświadczenie korporacyjne, które zdobywała w działach Human Resources, sprzedaży i obsługi klienta.

Wywiady z jej udziałem pojawiają się w miesięczniku „Zwierciadło”, „Sens”, „Wysokie Obcasy”, i nie tylko. Występuję w mediach m.in.: TVN, DDTVN, TVN Turbo, TTV, TVP2 „Panorama”, Polsat Cafe, Polsat, „Gazeta Wyborcza”, Wirtualna Polska, a także wypowiada się w radio.

Jest autorką artykułów psychologicznych. Współautorką książki „Po szczęście do pracy” i autorką książki o psychologii relacji „Jak upolować miłość” wydanej na zaproszenie Wydawnictwa Zwierciadło.

Anna Liszewska
Psycholożka. Coach. Trenerka umiejętności miękkich. Konsultantka HR. Managerka projektów rozwojowych. Konsultantka Odporności Psychicznej i Zintegrowanego Modelu Przywództwa. Wykładowczyni akademicka.

PROFIL TRENERKI:

+15 lat w obszarze szkoleń i rozwoju. Łączy perspektywę zdobytą wewnętrznych działach HR i z wiedzą konsultantki zewnętrznej. Doświadczenie w zarządzaniu rozwojem w skali lokalnej, jak i międzynarodowej. Znajomość wyzwań rozwojowych zarówno w małych firmach, jak i w korporacjach.

SPECJALIZACJA/PROWADZONE TEMATY SZKOLENIOWE:

  • Procesy i kompetencje HR: zarządzanie rozwojem pracowników, zarządzanie szkoleniami, rekrutacja i selekcja, HRBP,  Assesment i Development Center, systemy ocen okresowych.
  • Kompetncje miękkie: zarządzanie stresem, zarządzanie emocjami, budowanie odporności psychicznej, work-life balance, przeciwdziałanie wypaleniu zawodowemu, asertywność, zarządzanie sobą w zmianie.
  • Kompetencje managerskie: first time manager, zarządzanie zespołem w zmianie, stres w pracy managera, motywowanie pracowników, udzielanie informacji zwrotnych.

KWALIFIKACJE:

  • Magisterka psychologii.
  • Trenerka biznesu.
  • Absolwentka szkoły coaching.
  • Absolwentka studiów podyplomowych zarządzanie zasobami pracy.
  • Certyfikowana konsultantka odporności psychicznej – MTQ 48 i MTQ Plus.
  • Certyfikowana konsultantka Zintegrowanego Modelu Przywództwa – ILM 72.
  • Certyfikat Stress Management Coaching.
  • Certyfikat Six Sigma Green Belt.
Agnieszka Romańska
Trenerka biznesu. Certyfikowana Konsultantka MTQ48 i MTQPlus, Certyfikowana konsultantka ILM72. Action Learning Coach. Certyfikowana Konsultantka Insights Discovery. Asesor, Konsultant HR.

PROFIL TRENERKI:

  • Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w obszarze HR jako HR Business Partner, HR Project Manager oraz Learning & Development Ekspert.
  • Od 10 lat współpracuje z międzynarodowymi korporacjami oraz małymi i średnimi firmami jako trenerka, asesorka, coach zespołowa oraz konsultantka biznesowa.
  • Zrealizowała kilkadziesiąt projektów z zakresu budowania modeli kompetencji, systemów ocen, ścieżek karier oraz wdrożenia kultury organizacyjnej opartej na wartościach.
  • Zaprojektowała i zrealizowała kilkadziesiąt programów rozwojowych dla kadry menedżerskiej, talentów oraz zespołów sprzedaży, marketingu, IT, finansów i administracji.
  • Wdrożyła do organizacji wiele nowatorskich metod i narzędzi m.in. coaching zespołowy: action learning, diagnozę potencjału w oparciu o learning agility, peer-mentoring, design thinking.

SPECJALIZACJA:

  • Kompetencje menedżerskie: budowanie przywództwa, motywowanie i angażowanie zespołu, feedback, budowanie współpracy i efektywności biznesowej zespołu w oparciu o model Insights Discovery, budowanie odporności psychicznej lidera i zespołu, first-time manager.
  • Procesy i kompetencje HR: Assessement i Development Center, zarządzanie talentami, modele kompetencji.

KWALIFIKACJE: 

  • Magister socjolożka: Komunikacja społeczna i badania rynkowe.
  • Akademia Leona Koźmińskiego: studia podyplomowe z zarządzania zasobami ludzkimi.
  • Trenerka umiejętności psychospołecznych.
  • Action Learning Coach (World Institute for Action Learning).
  • Certyfikowana konsultantka Insights Discovery DISC.
  • Licencjonowana konsultantka Odporności psychicznej MTQ  Product Family.
  • Licencjonowana konsultantka Zintegrowanego Modelu Przywództwa ILM 72.
  • Asesorka w projektach Assesment i Development Centre.
  • Konsultantka z zakresu Human Resources.
  • Creative Skills for Innovation/ Design Thinking.

Terminy i miejsca

Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

To wydarzenie dostępne jest na zamówienie. Termin i miejsce przeprowadzenia zajęć uzgodnisz z organizatorem po złożeniu zamówienia. Organizator przeprowadza zajęcia: stacjonarnie i/lub online

Rejestracja

Cena szacunkowa
*Szczegółowa wycena zostanie przedstawiona po dokładnym zbadaniu potrzeb.
5 335
+23% VAT
Cena zawiera:
  • zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 5 500 zł)
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej i papierowej
  • certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
  • bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 14 dni przed terminem
  • *Cena uzależniona jest od czynników takich jak wielkość grupy, lokalizacja szkolenia, sylwetka trenerska. Szczegółowa wycena zostanie przedstawiona po dokładnym badaniu potrzeb szkoleniowych.
  • Obowiązuje limit uczestników.
  • Rozwiń
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

  1. Zgłoszenie udziału w szkoleniu zamkniętym

  2. Warunkiem realizacji szkolenia zamkniętego jest przesłanie zapytania o szkolenie do organizatora.
  3. Podstawą zgłoszenia na szkolenie zamknięte jest wysłanie wypełnionego i podpisanego (wraz z pieczęcią firmy, w przypadku zgłoszenia przez jednostkę organizacyjną) scanu formularza zamówienia na adres e-mail: biuro@humanskills.pl lub adres osoby koordynujące szkolenie z ramienia Human Skills.

  4. Zmiana zakresu szkolenia i warunków umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności.

  5. Rezygnacja ze szkolenia/ zmiana terminu  przez Zamawiającego 

  6. Zamawiający ma prawo zrezygnować z realizacji szkolenia na zasadach i warunkach wskazanych w punktach poniżej. 

  7. Rezygnacji z udziału w szkoleniu Zamawiający dokonuje poprzez skierowanie na adres e-mail biuro@humanskills.pl lub adres koordynatora szkolenia oświadczenia o rezygnacji. 

  8. W przypadku rezygnacji ze szkolenia w terminie:

    1. 14 dni kalendarzowych, odwołanie jest bezkosztowe;

    2. Poniżej 14 dni, Human Skills obciąża Zamawiającego kwotą 50% wartości finalnej. 

    3. Poniżej 10 dni, Human Skills obciąża Zamawiającego kwotą 80% wartości finalnej. 

  9. Zmiana terminu szkolenia jest traktowana z definicji jako rezygnacja ze szkolenia.

  10. Jeżeli dojdzie do drugiej rezygnacji z zamówionego szkolenia na 14 dni kalendarzowych, Human Skills obciąża Zamawiającego kwotą 50% wartości finalnej. Powyższy zapis dotyczy również drugiej zmiany terminu. 

  11. UWAGA: Rozliczenie za usługę szkoleniową następuje przez podmiot realizujący szkolenie, firmę Human Skills.

BUR, KFS

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: Human Skills
  • Ulica i nr: Widok 18/2
  • Kod pocztowy: 00-023
  • Miejscowość: Warszawa
  • Numer NIP: 6721761910

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Przeciągnij plik tutaj lub kliknij, żeby dodać.
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Human Skills
00-023 Warszawa, Polska Widok 18/2

Organizator

Human Skills
00-023 Warszawa, Polska
Widok 18/2
woj. mazowieckie
Human Skills We Make You Grow Dlaczego warto nam zaufać? - Gazeta Finansowa przyznała nam wyróżnienie Firma szkoleniowa roku 2019 r., 2021 r., 2022 r. oraz ponownie w 2023r. - Prowadzimy szkolenia dla firm, administracji i osób prywatnych. - ...
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!