O szkoleniu
Szkolenia „Feedback z elementami feedforward” to pionierskie kursy dostępne na zamówienie. Szkolenia zamknięte, których tematem jest szeroko pojęty konstruktywny feedback, polecamy firmom i organizacjom zainteresowanym zwiększeniem zaangażowania pracowników w realizację powierzonych im celów i konsekwencji spotęgowaniem efektywności personelu zatrudnionego w organizacji. Szkolenie „Feedback z elementami feedforward” ma na celu profesjonalne przygotowanie kierowników i liderów do umiejętnego wpływania na motywację i zaangażowanie pracowników poprzez sprawne wykorzystanie odpowiednich narzędzi komunikacyjnych, a zwłaszcza feedbacku, czyli informacji zwrotnej. Opracowane przez naszych ekspertów zamknięte szkolenia oraz kursy stacjonarne poświęcone powyższej tematyce pokazują również, jak można skutecznie wykorzystać feedback oraz feedforward w procesie rozwijania potencjału kadrowego firmy.
Istotą udzielania feedbacku jest przekazanie drugiej stronie w sposób konstruktywny i zrozumiały tego, na czym nam najbardziej zależy. Warto przy tym wiedzieć, kiedy feedback może zostać odebrany jako negatywny komunikat, pamiętając, jak ważny jest czas, atmosfera, przygotowanie i odniesienie się do konkretnych sytuacji, których feedback bezpośrednio dotyczy. Największym wyzwaniem przy udzielaniu feedbacku jest obiektywizm, czyli przekazanie naszej perspektywy, postrzegania pewnych zachowań drugiej osoby, unikając generalizacji i oceny. Ważne jest też to, że informacja zwrotna służy zwróceniu uwagi na pewne zachowania z przeszłości, jednakże jej celem jest ukierunkowanie działań w przyszłości.
Szkolenie „Feedback z elementami feedforward” ma charakter warsztatowy, a jego nadrzędnym celem jest praktyczne doskonalenie umiejętności przywódczych. Szkolenie koncentruje się przy tym na umiejętnościach i kompetencjach najbardziej przydatnych managerom uczestniczącym w szkoleniu – przygotowane przez nas zamknięte szkolenia dla kadry zarządzającej każdorazowo projektujemy we współpracy z Klientem zamawiającym kurs, a diagnoza potrzeb szkoleniowych, którą traktujemy jako nieodłączny element przygotowania szkolenia, pozwala nam idealnie dopasować program kursu i jego agendę do potrzeb i wymogów konkretnych grup Kursantów. Zamknięte szkolenie z kompetencji przywódczych związanych z komunikacją wspierającą efektywne zarządzanie pracownikami każdorazowo przesycamy też specjalnie dobranymi przykładami, analizami case studies i ćwiczeniami, które nawiązują do doświadczeń zawodowych Kursantów oraz specyfiki ich pracy.
Zamknięte szkolenie „Feedback z elementami feedforward” możemy zaoferować Państwu w dwóch wariantach – jako atrakcyjny i ekonomiczny kurs organizowany w formule online bądź konwencjonalne szkolenie stacjonarne. Zachęcamy do kontaktu z nami, który pozwoli nam dostosować prezentowany projekt szkoleniowy do wszystkich Państwa wymogów, potrzeb i preferencji.
Szkolenia dla kadry zarządzającej z feedbacku wyposażają Kursantów w wyspecjalizowaną wiedzę o:
- modelu feedforward – informacji ukierunkowanej na przyszłość, angażującej pracownika;
- roli feedbacku w procesie rozwojowym pracownika, w tym również pracownika będącego po sesji Assessment/Development Center, czy ocenie 360 stopni;
- udzielania feedbacku po testach Extended DISC;
- sposobach motywowania pracowników;
- metodach udzielania konstruktywnej krytyki zachęcającej do rozwoju.
Zamknięty kurs „Feedback z elementami feedforward” prezentuje rzetelną i kompleksową wiedzę niezbędną liderom do prawidłowego korzystania z kształtującej informacji zwrotnej odpowiedzialnej za postawę pracownika, jego motywację do pracy i chęć do rozwoju.
Prezentowane szkolenie doskonali kluczowe dla liderów umiejętności:
- motywowania pracowników;
- przekazywania trudnych informacji, decyzji, zmian w organizacji itp.;
- prowadzenia efektywnych rozmów oceniających;
- udzielania precyzyjnego feedbacku z feedforward (informacji zwrotnej z informacją ukierunkowaną na przyszłość);
- radzenia sobie w trudnych sytuacjach zawodowych, np. podczas rozmów oceniających.
Szkolenie skupia się na treningu umiejętności, bez których opanowania kadra kierownicza nie może skutecznie wpływać na postawy pracowników i w sposób ukierunkowany zarządzać ich efektywnością. Warsztat pozwala managerom w praktyce opanować reguły efektywnej komunikacji i kształtującej informacji zwrotnej.
Kurs „Feedback z elementami feedforward” pogłębia kompetencje kierownicze związane z:
- zarządzaniem zespołem;
- motywowaniem innych;
- komunikacją interpersonalną.
Zamknięte szkolenie doskonali kompetencje wymagane na każdym stanowisku kierowniczym. Ukończenie kursu pozwala managerom lepiej dobierać taktykę komunikacyjną do sytuacji i celu informacji zwrotnej oraz typu osobowości pracownika.
Ze względu na użyteczność, praktyczny charakter i doniosłe znaczenie informacji zwrotnej w rękach lidera szkolenie z kompetencji menedżerskich „Feedback z elementami feedforward” polecamy wszystkim kierownikom, niezależnie od poziomu ich doświadczenia czy stażu pracy. Prezentowane szkolenie umiejętności menedżerskich to także doskonała inwestycja w rozwój i wzrost skuteczności kadry zarządzającej dla każdej nowocześnie zarządzanej firmy i instytucji.
Program szkolenia
Rozpoczęcie szkolenia. Sprawy organizacyjne, weryfikacja potrzeb i omówienie celów, które ma zrealizować dane szkolenie.
Moduł I. Istota feedbacku w kontekście realizacji celów służbowych
- Omówienie dotychczasowej praktyki udzielania informacji zwrotnej w firmie Uczestników szkolenia – dyskusja grupowa.
- Omówienie znaczenia feedbacku w procesie rozwojowym pracowników zgodnie z typologią rozwoju Blancharda – jak oceniać, aby zmotywować? – dyskusja grupowa, case study, praca w grupie.
- Przygotowanie do sesji feedback – gromadzenie informacji, analiza faktów, określenie celów, struktura rozmowy, scenariusz spotkania, miejsce spotkania – ćwiczenie indywidualne.
Moduł II. Komunikacja feedback’owa – o czym zawsze warto pamiętać w relacjach z podwładnymi?
- Style myślenia i zachowań w dynamice kontaktów międzyludzkich – profile osobowości – ćwiczenie grupowe.
- Temperamenty i reakcje w sytuacjach stresowych.
- Anatomia wypowiedzi – aktywne słuchanie oraz podświadome procesy kodowania – mini wykład i dyskusja.
Moduł III. Konstruktywna informacja zwrotna – skrzynka narzędziowa
- Feedback motywacyjny – pochwała jako motywator. Motywacja zewnętrzna i wewnętrzna – zaspokajanie potrzeb wewnętrznych – ćwiczenia praktyczne grupowe, omówienie potrzeb wewnętrznych, mini wykład.
- Feedback korygujący – modele STAR, FUKO, KOMUNIKAT JA – przemyślana informacja zwrotna – ćwiczenia praktyczne, omówienie case studies, mini wykład.
- Feedback coachingowy – model GOLD – omówienie i ćwiczenia praktyczne.
- Feedforward – informacja ukierunkowana na przyszłość – jak uzyskać od pracownika informację i wzbudzić jego zaangażowanie na przyszłość – wykład, ćwiczenie.
Moduł IV. Trudne sytuacje
- Różnice pokoleniowe – Pokolenie X, Y, Z – mini wykład, dyskusja.
- Bank trudnych sytuacji – jak reagować na stres, emocje, opór psychiczny? – jak radzić sobie z analogicznymi emocjami ze swojej strony?
Zakończenie warsztatu. Podsumowanie kluczowych zagadnień. Plan działania na przyszłość z uwzględnieniem informacji i narzędzi dostarczonych przez szkolenie umiejętności z feedbacku i feedforward.
Czas trwania
- 09:00 Rozpoczęcie szkolenia.
- 16:00 Zakończenie szkolenia.
- W trakcie przerwy kawowa oraz obiadowa.
Forma zajęć
Prelegenci
PROFIL TRENERKI:
- Właścicielka firmy szkoleniowej Human Skills.
- Założycielka projektu Sukces Kobiety Biznesu.
- Trenerka biznesu.
- Mentorka.
- Asesorka w metodzie analizy kompetencji Assessment i Development Centre.
- Magister psycholożka. Członkini Polskiego Towarzystwa Psychologicznego.
- Magister socjolożka.
- Certyfikowana konsultantka Extended DISC.
- Certyfikowana konsultantka Insights Discovery.
- Certyfikowana Coach International Community Coaching.
- Certyfikowana konsultantka badania odporności psychicznej MTQ Plus.
- Certyfikowana konsultantka badania zintegrowanych stylów zarządzania ILM 72.
- Certyfikowana facylitatorka metody POINTS OF YOU®.
Założycielka firmy szkoleniowej Human Skills. Jest założycielką i liderką projektu motywacyjno – szkoleniowego Sukces Kobiety Biznesu. Od kilkunastu lat prowadzi szkolenia i projekty rozwojowe dla biznesu oraz administracji publicznej. Realizuje szkolenia i sesje coachingowe głównie dla kadry menedżerskiej. Posiada wieloletnie doświadczenie korporacyjne, które zdobywała w działach Human Resources, sprzedaży i obsługi klienta.
Wywiady z jej udziałem pojawiają się w miesięczniku „Zwierciadło”, „Sens”, „Wysokie Obcasy”, i nie tylko. Występuję w mediach m.in.: TVN, DDTVN, TVN Turbo, TTV, TVP2 „Panorama”, Polsat Cafe, Polsat, „Gazeta Wyborcza”, Wirtualna Polska, a także wypowiada się w radio.
Jest autorką artykułów psychologicznych. Współautorką książki „Po szczęście do pracy” i autorką książki o psychologii relacji „Jak upolować miłość” wydanej na zaproszenie Wydawnictwa Zwierciadło.
PROFIL TRENERKI:
+15 lat w obszarze szkoleń i rozwoju. Łączy perspektywę zdobytą wewnętrznych działach HR i z wiedzą konsultantki zewnętrznej. Doświadczenie w zarządzaniu rozwojem w skali lokalnej, jak i międzynarodowej. Znajomość wyzwań rozwojowych zarówno w małych firmach, jak i w korporacjach.
SPECJALIZACJA/PROWADZONE TEMATY SZKOLENIOWE:
- Procesy i kompetencje HR: zarządzanie rozwojem pracowników, zarządzanie szkoleniami, rekrutacja i selekcja, HRBP, Assesment i Development Center, systemy ocen okresowych.
- Kompetncje miękkie: zarządzanie stresem, zarządzanie emocjami, budowanie odporności psychicznej, work-life balance, przeciwdziałanie wypaleniu zawodowemu, asertywność, zarządzanie sobą w zmianie.
- Kompetencje managerskie: first time manager, zarządzanie zespołem w zmianie, stres w pracy managera, motywowanie pracowników, udzielanie informacji zwrotnych.
KWALIFIKACJE:
- Magisterka psychologii.
- Trenerka biznesu.
- Absolwentka szkoły coaching.
- Absolwentka studiów podyplomowych zarządzanie zasobami pracy.
- Certyfikowana konsultantka odporności psychicznej – MTQ 48 i MTQ Plus.
- Certyfikowana konsultantka Zintegrowanego Modelu Przywództwa – ILM 72.
- Certyfikat Stress Management Coaching.
- Certyfikat Six Sigma Green Belt.
PROFIL TRENERKI:
- Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w obszarze HR jako HR Business Partner, HR Project Manager oraz Learning & Development Ekspert.
- Od 10 lat współpracuje z międzynarodowymi korporacjami oraz małymi i średnimi firmami jako trenerka, asesorka, coach zespołowa oraz konsultantka biznesowa.
- Zrealizowała kilkadziesiąt projektów z zakresu budowania modeli kompetencji, systemów ocen, ścieżek karier oraz wdrożenia kultury organizacyjnej opartej na wartościach.
- Zaprojektowała i zrealizowała kilkadziesiąt programów rozwojowych dla kadry menedżerskiej, talentów oraz zespołów sprzedaży, marketingu, IT, finansów i administracji.
- Wdrożyła do organizacji wiele nowatorskich metod i narzędzi m.in. coaching zespołowy: action learning, diagnozę potencjału w oparciu o learning agility, peer-mentoring, design thinking.
SPECJALIZACJA:
- Kompetencje menedżerskie: budowanie przywództwa, motywowanie i angażowanie zespołu, feedback, budowanie współpracy i efektywności biznesowej zespołu w oparciu o model Insights Discovery, budowanie odporności psychicznej lidera i zespołu, first-time manager.
- Procesy i kompetencje HR: Assessement i Development Center, zarządzanie talentami, modele kompetencji.
KWALIFIKACJE:
- Magister socjolożka: Komunikacja społeczna i badania rynkowe.
- Akademia Leona Koźmińskiego: studia podyplomowe z zarządzania zasobami ludzkimi.
- Trenerka umiejętności psychospołecznych.
- Action Learning Coach (World Institute for Action Learning).
- Certyfikowana konsultantka Insights Discovery DISC.
- Licencjonowana konsultantka Odporności psychicznej MTQ Product Family.
- Licencjonowana konsultantka Zintegrowanego Modelu Przywództwa ILM 72.
- Asesorka w projektach Assesment i Development Centre.
- Konsultantka z zakresu Human Resources.
- Creative Skills for Innovation/ Design Thinking.
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Rejestracja
- zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 5 500 zł)
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej i papierowej
- certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
- bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 14 dni przed terminem
- *Cena uzależniona jest od czynników takich jak wielkość grupy, lokalizacja szkolenia, sylwetka trenerska. Szczegółowa wycena zostanie przedstawiona po dokładnym badaniu potrzeb szkoleniowych.
- Obowiązuje limit uczestników.
- Rozwiń
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
Zgłoszenie udziału w szkoleniu zamkniętym
- Warunkiem realizacji szkolenia zamkniętego jest przesłanie zapytania o szkolenie do organizatora.
Podstawą zgłoszenia na szkolenie zamknięte jest wysłanie wypełnionego i podpisanego (wraz z pieczęcią firmy, w przypadku zgłoszenia przez jednostkę organizacyjną) scanu formularza zamówienia na adres e-mail: biuro@humanskills.pl lub adres osoby koordynujące szkolenie z ramienia Human Skills.
Zmiana zakresu szkolenia i warunków umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności.
Rezygnacja ze szkolenia/ zmiana terminu przez Zamawiającego
Zamawiający ma prawo zrezygnować z realizacji szkolenia na zasadach i warunkach wskazanych w punktach poniżej.
Rezygnacji z udziału w szkoleniu Zamawiający dokonuje poprzez skierowanie na adres e-mail biuro@humanskills.pl lub adres koordynatora szkolenia oświadczenia o rezygnacji.
W przypadku rezygnacji ze szkolenia w terminie:
14 dni kalendarzowych, odwołanie jest bezkosztowe;
Poniżej 14 dni, Human Skills obciąża Zamawiającego kwotą 50% wartości finalnej.
Poniżej 10 dni, Human Skills obciąża Zamawiającego kwotą 80% wartości finalnej.
Zmiana terminu szkolenia jest traktowana z definicji jako rezygnacja ze szkolenia.
Jeżeli dojdzie do drugiej rezygnacji z zamówionego szkolenia na 14 dni kalendarzowych, Human Skills obciąża Zamawiającego kwotą 50% wartości finalnej. Powyższy zapis dotyczy również drugiej zmiany terminu.
UWAGA: Rozliczenie za usługę szkoleniową następuje przez podmiot realizujący szkolenie, firmę Human Skills.
- Nazwa firmy: Human Skills
- Ulica i nr: Widok 18/2
- Kod pocztowy: 00-023
- Miejscowość: Warszawa
- Numer NIP: 6721761910
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
Organizator
