O szkoleniu
Z ogromną przyjemnością zapraszamy Państwa na IX Edycję „Financial Controlling Summit 2023. Hasłem tegorocznej edycji wydarzenia jest nieprzypadkowo „co kształtuje finanse, wynik finansowy i efektywność osobistą”?
Inflacja, wojna, zakłócenia w łańcuchu dostaw, wielka rezygnacja, niestabilność rynku, gwałtowne zmiany gospodarcze, nowe miejsce pracy i oczywiście przytłaczająca rewolucja cyfrowa zmieniają funkcjonowanie firm. Dyrektorzy finansowi i kontrolerzy pomagają wytyczać przyszły kurs ich firmom. Zmiany w dzisiejszym miejscu pracy - od technologii po kulturę - sprawiają, że planowanie kolejnego strategicznego kroku staje się trudniejsze niż kiedykolwiek.
Nasze wydarzenie koncentruje się na Twoich unikalnych potrzebach, po których poruszasz się w stale zmieniającym się sektorze. Dołącz do nas, liderzy myśli zapewnią wgląd i rozwiązania najbardziej palących problemów.
Trendy kształtujące finanse:
- nowa percepcja funkcji finansów
- wyzwania dla kontrolerów i CFO na tle szeroko kontekstu zmian w zewnętrznym i wewnętrznym otoczeniu biznesowym
- dojrzałość procesowa organizacji
- istota i rola finansisty
- koncepcja controllingu
- odejście od standardowego planowania
- asymetria informacji
- finanse hybrydowe
- teoria wspólnych pól działania i odpowiedzialności
- RPA, AI
Kształtowanie wyniku finansowego:
- najnowsze trendy kształtujące finanse
- kreatywne finanse – oksymoron czy konieczność,
- pozycjonowanie głównego punktu pomiaru realizacji strategii,
- wygładzanie wyniku finansowego, centralizacja procesów biznesowych
- jak i gdzie mierzyć skąd firma generuje zyski w procesie definiowania strategii przedsiębiorstwa?
- koszty i przychody jako determinanty jakości wyniku finansowego
- czy controlling powinien pozostać przy „biznesie” czy dążyć do centralizacji w SSC?
- regulacje ESG – kluczowe obowiązki finansistów
Efektywność osobista:
- jakimi kompetencjami powinien cechować się dzisiaj skuteczny finansista, żeby efektywnie wspierać biznes i właściwie wykonywać swoje zadania
- dlaczego inteligencja emocjonalna i cały szereg miękkich kompetencji stały się kluczowymi miernikami sukcesu dla controllingu i całej funkcji finansowej?
- finansista jako katalizator zmian
- cechy, którymi powinni odznaczać się finansiści, aby rozwinąć skrzydła w aktualnym świecie VUCA
- jak zmieniają się oczekiwania względem roli finansów?
- sześć nawyków liderów finansowych w akceleracji cyfrowej transformacji
- nawiguj po megatrendach kształtujących dzisiejsze finanse
- zwiększ swoją wiedzę
- rozwijaj swoje umiejętności
- zdobądź najlepsze praktyki
- pokonaj największe wyzwania
Na wydarzenie zapraszamy:
- dyrektorów controllingu,
- controllerów,
- dyrektorów finansowych,
- specjalistów ds. finansowych
- dyrektorów zarządzających,
- dyrektorów operacyjnych.
Program szkolenia
DZIEŃ I - Środa, 28 września 2022
09:25 - Oficjalne rozpoczęcie. Powitanie uczestników i prelegentów. Informacje techniczne dot. korzystania z platformy.
Agnieszka Spychała, project manager, dział konferencji i szkoleń, dziennik "Rzeczpospolita"
09:30 - Finansista jako lider zmian w czasach pełnych wyzwań
Wojciech Wieroński, Dyrektor Zarządzający ds. Finansów w Media Markt Saturn Polska
- Główne obszary organizacji jakich dotyczy zmiana i jak należy do nich podejść
- Kluczowe warunki do spełnienia aby zmianę wdrożyć z sukcesem
- Dlaczego zmiany w organizacjach często nie przebiegają zgodnie z oczekiwaniami
- Finansista jako katalizator zmiany w biznesie i jak najlepiej spełniać tą rolę
- Q&A
10:15 - Jakie wyzwania stoją przed controllingiem w związku z MEGA TRENDAMI
Elżbieta Zambrowska, Controlling & Financial Director
- Odejście od standardowego planowania - jak będzie wyglądać nowe podejście?
- Pięć mega trendów, które wpłyną na nasze planowanie strategiczne.
- Sześć nawyków liderów Controllingu w akceleracji cyfrowej transformacji.
- Q&A
11:00 - Przerwa
11:15 - Jak liderzy finansów mogą wpływać na przyszłość
Jakub Bejnarowicz, Dyrektor Regionalny na Europę, AICPA & CIMA
- Cechy, którymi powinni się odznaczać, aby rozwinąć skrzydła w aktualnym świecie VUCA (ang. volatility, uncertainty, complexity, ambiguity) i poprowadzić organizacje w przyszłość
- Najnowsze trendy kształtujące finanse takie jak zrównoważony rozwój i ESG
- Zalety mentoringu jako sposobu na wspieranie rozwoju zawodowego
- Q&A
12:00 - Transformacja cyfrowa w kontrolingu finansowym – co za nami, co przed nami
Maciej Muldner, Chief Financial Officer dentsu Polska & CEE
- SSC / CoE – porządkowanie procesów, zmierzch czy świt?
- RPA – roboty, które nas zastąpią – czy na pewno? i w czym?
- Transformacja Cyfrowa teoria – kolejne kroki
- Transformacja Cyfrowa praktyka – co i jak robimy
- AI – sztuczna, ale czy inteligencja
- Q&A
12:45 - Przerwa
13:15 - From Data to Wisdom - od danych do wiedzy
Dominika Świerczyńska, VP Operations, BlackSwan Technologies
- Najnowsze trendy w zakresie rozwoju rozwiazan AI oraz narzedzi do analizy danych
- Przyklady rodzajów wdrażanych rozwiązań
- Jakich korzyści możemy się spodziewac z wdrożenia projektów AI z perspektywy finansistów.
- Co nas jeszcze powstrzymuje w rozwoju sztucznej inteligencji na szeroką skalę
14:00 - „Gig Finansista” – nowa tożsamość menadżera finansowego w świecie ekonomii współdzielenia
Bartosz Gayer, CGMA/ACMA – CFO i Controller finansowy
- Jak gig economy przejawia się w relacjach z pracodawcą?
- Czy elastyczność zatrudnienia menadżera finansowego jest nadal smutną koniecznością, czy też otwiera nowe nieznane możliwości – cienie i blaski bycia „wolnym strzelcem”
- Finansista na swoim – którymi drogami możemy pójść (CFO/controller na godziny, interim menadżer, współwłaściciel w transakcji MBO/MBI)
- Q&A
14:45 - Przerwa
15:00 - „Plan jest niczym, planowanie jest wszystkim” – finanse to dużo więcej niż finanse
Magdalena Ociepka, CFO Grupa Aterima
- Nowa normalność – ale to już wiemy
- Czego wymaga świat VUCA.
- Wielbłądy zamiast jednorożców.
- Rozproszony widok.
- Koniec ery księgowych.
- Dlaczego dane w czasie rzeczywistym?
- Jak lider finansów może pozwolić Spółce przetrwać?
- Q&A
15:45 - Zakończenie
DZIEŃ II - Czwartek, 29 września 2022
09:25 - Oficjalne rozpoczęcie. Powitanie uczestników i prelegentów. Informacje techniczne dot. korzystania z platformy.
Agnieszka Spychała, project manager, dział konferencji i szkoleń, dziennik "Rzeczpospolita"
09:30 - Finanse w burzliwych (ale ciekawych…) czasach
Andrzej Kraszewski, Senior finance executive, SGH
- Jak zmieniają się oczekiwania względem roli finansów w organizacji, jaka jest przyszłość działów wsparcia biznesu?
- Kreatywne finanse – oksymoron czy konieczność? Jak controlling może mierzyć działania i budować wartość przedsiębiorstwa w „nowej rzeczywistości”?
- Koncepcja Finansowego Partnera Biznesowego a organizacja – jak zdefiniować i wypełniać rolę FPB?
- Q&A
10:15 - Od zysku do … zysku. Jak i gdzie mierzyć skąd organizacja generuje zyski w procesie definiowania strategii przedsiębiorstwa
Krzysztof Lonca, CEO w Gedeon Richter Polska Sp. z o.o.
- Czy zysk mierzy efektywność i trwałość przedsiębiorstwa?
- Zysk – cel czy wynik podejmowanych decyzji?
- Jak pozycjonować główne punkty pomiaru realizacji strategii?
- Jak dobrać wskaźniki?
- Gdzie musimy mierzyć? Gdzie powinniśmy i gdzie możemy, ale nie jest to konieczne?
- Jak i do kogo raportować?
- Osiągnięty zysk, ale czy zrealizowana strategia?
- Q&A
11:00 - Przerwa
11:15 - Wygładzanie wyniku finansowego - możliwe scenariusze
Jacek Dziuba, Członek Zarządu, Dyrektor ds. Ekonomiczno-Finansowych, Bakoma
- Relacja agencji między zarządem a właścicielami.
- Koszty i przychody jako determinanty jakości wyniku finansowego
- Amortyzacja, rezerwy oraz inne przykłady kształtujące wynik finansowy.
- Potrzeba chwili, na przykład: prognozy bankowe
- Q&A
12:00 - Strategiczne decyzje o centralizacji procesów biznesowych - korzyści i wyzwania przeniesienia kontrolingu do centrum usług wspólnych (SSC)
Violetta Małek, Współzałożyciel i partner zarządzający, Gekko advisoryNOW.
- Dlaczego organizacje odnoszące sukces uwzględniły w swoim modelu operacyjnym centralizację procesów biznesowych?
- Jak wejść w taki model operacyjny i odnieść sukces?
- Czy kontroling powinien pozostać „przy biznesie”, czy dążyć do centralizacji w SSC?
- Q&A
12:45 - Przerwa
13:15 - Czy naprawdę musisz tyle płacić za biuro? Jak narzędzia IT wspierają CFO w optymalizacji wydatków na powierzchnię biurową
Robert Makuch, Dyrektor Finansowy, Członek Zarządu, NTT Poland
- Kto / co jest jednym z najważniejszych elementów strategii dotyczącej miejsca pracy?
- Jak biura / technologie mogą nadążyć za zmianami?
- Czy biura znowu się zapełnią i co zrobić aby efektywnie je wykorzystać?
- Co przyniesie przyszłość - Wielka Rezygnacja czy Wielki Powrót?
- Q&A
14:00 - Regulacje ESG - regulacyjna mapa drogowa 2022-25, Praktyczne spojrzenie na kluczowe obowiązki oraz rola finansistów
Aleksandra Bańkowska, Partner PwC Legal, Adwokat, PwC Polska , Łukasz Łyczko, Counsel, Radca Prawny, PwC Polska
- Nowe wyzwania regulacyjne w obszarze raportowania niefinansowego w związku z CSRD
- Perspektywa przedsiębiorców względem obowiązków raportowych instytucji finansowych
- Przygotowanie organizacji do zmian ESG w MIFiD II, AIFMD, UCITS i Solvency II i IDD
14:45 - Przerwa
15:00 - Sztuka prezentacji danych finansowych – Data Storytelling w praktyce
Filip Werstler, Trener prezentacji i wystąpień biznesowych , Adam Zadrożny, Certyfikowany trener biznesu i psycholog
- Klątwa wiedzy – czym jest i jak jej uniknąć w prezentacji danych?
- Od danych do sensu, czyli jak konstruować wnioski w oparciu o dane
- Struktura prezentacji opartej na danych – jak budować prezentację opartą na danych
- Duże liczby, duży kłopot – czyli jak przedstawiać duże wartości liczbowe w łatwy do zrozumienia i ciekawy sposób?
- Najczęstsze błędy w wizualizacji danych, czyli jak uniknąć chaosu?
- Triki, które przyspieszą twoją pracę w PP
- Esencja przekazu - jak pokazać najważniejszy wniosek?
- Efekt wow – jak przykuć uwagę odbiorców?
15:45 - Zakończenie
Czas trwania
Prelegenci
Aleksandra Bańkowska
Partner PwC Legal, Adwokat, PwC Polska
Aleksandra Bańkowska, partner, odpowiada w kancelarii PwC Legal za zagadnienia z zakresu prawa bankowego i ESG.
Zajmuje się sprawami regulacyjnymi dotyczącymi działalności instytucji finansowych i strukturyzowania działalności bankowej w Polsce, w szczególności takimi jak wdrażanie nowych regulacji, transformacje działalności czy ocena regulacyjna nowych modeli biznesowych. Doradza polskim i zagranicznym przedsiębiorcom w zakresie dostosowania do regulacji ESG.
Doświadczenie Aleksandry obejmuje również doradztwo przy krajowych i międzynarodowych transakcjach finansowania dłużnego. W transakcjach tych Aleksandra reprezentowała zarówno banki, jak i kredytobiorców. Doradza ZBP w zakresie zagadnień prawnych związanych z polskim wdrożeniem regulacji ESG.
Aleksandra posiada także rozległe doświadczenie w zagadnieniach outsourcingu bankowego, pisaniu umów outsourcingowych oraz sporządzaniu innych dokumentów związanych z działalnością banków oraz w postępowaniach dotyczących wydawania przez Komisję Nadzoru Finansowego zezwoleń związanych z bankowymi umowami outsourcingowymi.
Aleksandra Bańkowska jest adwokatem. Ukończyła Wydział Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego. W ramach programu Socrates-Erasmus studiowała na Uniwersytecie w Cardiff, gdzie uzyskała dyplom z prawa angielskiego. Aleksandra posiada również dyplom Centrum Prawa Angielskiego i Europejskiego przy Uniwersytecie Warszawskim.
Przed dołączeniem do PwC Legal Aleksandra pracowała przez ponad 7 lat w warszawskim biurze jednej z największych międzynarodowych firm prawniczych. Zdobyła również cenne doświadczenie będąc oddelegowaną na rok do pracy w Europejskim Banku Inwestycyjnym w Luksemburgu.
Jakub Bejnarowicz
Dyrektor Regionalny na Europę, AICPA & CIMA
Odpowiedzialny za tworzenie i realizację strategii rozwoju CIMA, a także prowadzenie działań edukacyjnych związanych z rachunkowością zarządczą w regionie. Wspiera strategie rekrutacyjne i szkoleniowe pracodawców zatrudniających ekspertów ds. rachunkowości zarządczej oraz realizuje plany dotyczące ustawicznego kształcenia i rozwoju specjalistów z tytułem CGMA (Chartered Global Management Accountant), finansistów i liderów biznesu. Zajmuje się też Global Management Accounting Principles, czyli projektem promującym korzyści płynące ze stosowania globalnych zasad rachunkowości zarządczej przez pracodawców.
Jacek Dziuba
Członek Zarządu, Dyrektor ds. Ekonomiczno-Finansowych, Bakoma
Ekspert w zakresie zarządzania finansami oraz prawa podatkowego i finansowego. Członek Zarządu, Dyrektor ds. Ekonomiczno-Finansowych w Bakoma Sp. z o.o. Z powodzeniem i sukcesami łączy te funkcje z zatrudnieniem na innych wysokich stanowiskach w uznanych spółkach prawa handlowego zarówno w kraju, jak i za granicą. Jest również doradcą podatkowym (nr wpisu: 13354) oraz certyfikowanym głównym księgowym i dyrektorem finansowym. Prowadzi Kancelarię Doradztwa Podatkowego i Finansowego. Jako stały komentator prawnopodatkowy dziennika "Rzeczpospolita" wyjaśnia skomplikowane i interesujące zagadnienia z zakresu prawa podatkowego, finansów i rachunkowości. Absolwent finansów i bankowości w Wyższej Szkole Ubezpieczeń i Bankowości w Warszawie. Ukończył studia podyplomowe z zarządzania finansami w Akademii Leona Koźmińskiego, a także studia podyplomowe ze sprawozdawczości finansowej na Uniwersytecie Warszawskim. Obecnie w trakcie realizacji ścieżki ACCA – międzynarodowego certyfikatu z finansów i rachunkowości zarządczej. Jest wykładowcą na studiach MBA, podsiada tytuł DBA. Doktoryzuje się z ekonomii i finansów na Wydziale Ekonomiczno-Socjologicznym Uniwersytetu Łódzkiego, przygotowując rozprawę w obszarze podatków i rachunkowości.
Bartosz Gayer
CGMA/ACMA – CFO i Controller finansowy
Posiada wieloletnie doświadczenie w międzynarodowych firmach. Doradca oraz członek zarządów ds. finansowych. Członek stowarzyszenia CIMA oraz Klubu Dyrektorów Finansowych Dialog. Pasjonat partnerstwa biznesowego w finansach, kierujący się zawodowym mottem: „Za każdą liczbą stoi historia”. Autor wielu artykułów i wystąpień o tematyce finansów i controllingu, wykładowca akademicki oraz trener biznesowy, uczący finansów zarówno finasistów, jak i niefinansistów.
Krzysztof Lonca
CEO w Gedeon Richter Polska Sp. z o.o.
Absolwent MBA Finanse w Akademii Leona Koźmińskiego. Od ponad 30 lat w przemyśle farmaceutycznym. Związany z produkcją, controllingiem oraz finansami. Od 2009 roku Dyrektor Ekonomiczny, potem Finansowy w Spółce. Doświadczenie we wdrażaniu rozwiązań informatycznych wspierających pracę służb ekonomicznych – min. SAP, BI, Obieg dokumentów, RPA.
Łukasz Łyczko
Counsel, Radca Prawny, PwC Polska
Łukasz Łyczko, counsel w PwC Legal, specjalizuje się w regulacjach rynku finansowego, ESG, prawie bankowym oraz prawie rynków kapitałowych.
Łukasz doradza ZBP w zakresie zagadnień prawnych związanych z polskim wdrożeniem regulacji ESG. Ponadto zajmuje się doradztwem regulacyjnym na rzecz instytucji finansowych oraz podmiotów związanych z rynkiem finansowym. Posiada doświadczenie w projektach dotyczących m.in. wdrożeń ustawy o usługach płatniczych, systemów płatności mobilnych, kart płatniczych, pieniądza elektronicznego, postępowań licencyjnych przed KNF, oraz outsourcingu czynności bankowych.
Jego doświadczenie obejmuje doradztwo dla polskich i zagranicznych przedsiębiorców w zakresie dostosowania do regulacji ESG, doradztwo z zakresu działalności transgranicznej instytucji finansowych oraz działalności ubezpieczeniowej, w tym w sektorze bancassurance. Łukasz posiada także doświadczenie w zakresie audytu zgodności regulacyjnej innowacyjnych projektów związanych z usługami finansowymi.
Łukasz jest radcą prawnym. Ukończył Wydział Prawa i Administracji Uniwersytetu Jagiellońskiego. Jest również absolwentem Szkoły Prawa Amerykańskiego Catholic University of America.
Przed dołączeniem do PwC Legal, Łukasz zdobywał doświadczenie w jednej z krakowskich kancelarii prawnych.
Andrzej Kraszewski
Senior finance executive, SGH
Związany jest z rynkiem FMCG od ponad 20 lat. W tym czasie zasiadał w zarządach i radach nadzorczych wielu spółek handlowych i produkcyjnych, zarówno w Polsce jak i za granicą. Pracował jako CFO, CEO i członek zarządów i rad nadzorczych m.in. takich spółek jak Żabka Sp. z o.o., Kamis SA, Iglotex SA czy Bomi SA. Specjalizuje się w projektach restrukturyzacyjnych, akwizycyjnych i wdrożeniowych. Obecnie zajmuje stanowisko Wiceprezesa Zarządu ds. Finansów i Rozwoju w firmie REN Sp. z o.o., należącej do funduszu inwestycyjnego Argan (właściciel grupy Hortex).
Ukończył Uniwersytet Gdański (Wydział Ekonomiczny), Akademię Leona Koźmińskiego (Executive MBA) oraz studia podyplomowe SHG i EY Academy of Business (International Finance). Uczestnik i prelegent wielu seminariów i szkoleń, m.in. na londyńskiej i warszawskiej giełdzie papierów wartościowych.
Violetta Małek
Współzałożyciel i partner zarządzający, Gekko advisoryNOW.
Posiada ponad 20 lat doświadczenia w zarządzaniu finansami przedsiębiorstw, zarządzaniu organizacjami z sektora nowoczesnych usług oraz doradztwie biznesowym. Przed założeniem Gekko advisoryNOW była dyrektorem konsultingu oraz liderem w obszarze doradztwa dla sektora nowoczesnych usług w KPMG. Pełniła funkcję szefa generalnego w firmie McCormick gdzie zbudowała Centrum Usług Wspólnych dla Regionu Europa, Daleki Wschód i Afryka. Wcześniej, była dyrektorem finansowym odpowiedzialnym za stworzenie i przeniesienie procesów księgowych w PwC w Regionie Central and Eastern Europe. Wieloletni dyrektor finansowy i członek zarządu w spółkach Avon Cosmetics, Avon Operations, Avon EMEA FSC (Polska i kraje nordyckie; nadzór nad regionem EMEA), TNT Express i Abbot Laboratories (Polska i Anglia).
Prelegent na wielu krajowych i międzynarodowych konferencjach i seminariach finansowych. Autor szeregu publikacji w zakresie zarządzania finansami i transformacjami w specjalistycznych periodykach polskich i zagranicznych (m.in. Business Services Magazine, Outsourcing&more, C-SuiteNEWs, Gazeta Finansowa, Parkiet, ITWIZ, Finanse i Controlling, Biuletyn CFO, Punkt Zwrotny KPMG).
Posiada dyplom EMBA Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej. Jest absolwentką Organizacji i Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego oraz magistrem zarządzania finansami WSZiM w Warszawie.
Robert Makuch
Dyrektor Finansowy, Członek Zarządu, NTT Poland
Zarzadzaniem finansowym zajmuje się od blisko 20 lat. Wieloletnie doświadczenie w międzynarodowych organizacjach (ABB, Siemens), od ponad 3 lat Dyrektor Finansowy i Członek Zarządu w polskim oddziale japońskiego koncernu telekomunikacyjnego NTT .
Absolwent Wydziału Zarzadzania Uniwersytetu Łódzkiego, od 15 lat członek ACCA, aktualnie student Executive MBA na Uniwersytecie Warszawskim.
Pasjonat rozwoju osobistego i rozwoju zespołów, aktywny mentor (ACCA, Fundacja Liderek Biznesu).
Prywatnie szczęśliwy mąż i ojciec, fan dobrej książki i dobrego kina.
Maciej Muldner
Chief Financial Officer dentsu Polska & CEE
Magdalena Ociepka
CFO Grupa Aterima
Aktualne członek zarządu i CFO w Grupie Aterima. Od 2016 roku do lipca 2022 roku odpowiadała za obszar finansowy Grupy InPost. Jej doświadczenie obejmuje prowadzenie procesu IPO na giełdzie w Amsterdamie oraz emisję obligacji na rynku high yield i GPW. Zarządzała również procesem transformacji funkcji finansowej po przejęciu InPost przez fundusz private equity – Advent w 2017 roku, wdrożeniem hurtowni danych oraz innych rozwiązań IT wspierających procesy planowania finansowego, analizy i raportowania. Wcześniej swoje doświadczenie budowała w roli szefowej działu Audytu Wewnętrznego w Tesco Plc w regionie Europy Środkowej i Turcji,a także prowadząc liczne projekty audytów finansowych w Deloitte Audit. Ukończyła Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, jest członkiem ACCA.
Dominika Świerczyńska
VP Operations, BlackSwan Technologies
Posiada ponad 20 lat doświadczenia w zarządzaniu finansami oraz procesami operacyjnymi w międzynarodowych organizacjach. Obecnie jest VP Operations w BlackSwan Technologies, twórcy systemu Element, analizującego dane przy użyciu sztucznej inteligencji. Poprzednio przez ponad 20 lat zarządzała finansami oraz procesami operacyjnymi w dużych korporacjach, jako Dyrektor Finansowy oraz Członek Zarządu w Microsoft Polska, Dyrektor Finansowy Grupy Enterprise Europy Środkowo-Wschodniej w Hewlett Packard Enterprise. W ramach Hewlett Packard była m.in. Dyrektorem Centrum Usług Wspólnych – Centrum Doskonałości Finansowej oraz zarządzała portfolio kontraktów usługowych w Europie Zachodniej. • Zanim dołączyła do HPE, pracowała w kontroli wewnętrznej UPC Polska oraz jako manager audytu w firmie audytorskiej obecnie będącej częścią KPMG. Uzyskała zarówno polski jak i międzynarodowy certyfikat w obszarze księgowości jak i wewnętrznego audytu. Ma dwóch synów. Lubi uprawiać sport na świeżym powietrzu i podróżować.
Filip Werstler
Trener prezentacji i wystąpień biznesowych
Prowadzi szkolenia dla międzynarodowych firm, instytucji. Do jego klientów należą takie firmy jak Orange Polska, ABB, UBS, Dowództwo Generalne Rodzajów Sił Zbrojnych, Polpharma, Akademia Górniczo-Hutnicza w Krakowie czy Comarch. W swoich szkoleniach szerzy autorską koncepcję zorientowania wystąpień na publiczność (audience-centrism), do której zainspirowała go filozofia firmy Amazon. Jest prelegentem, występującym na konferencjach spod znaku TEDx a także mówcą nagradzanym na wielu konferencjach marketingowych. Podczas swojego pierwszego wystąpienia na TEDxie opowiada drogę, jaką przeszedł od jąkania się do bycia trenerem wystąpień publicznych. Co roku przygotowuje kilkudziesięciu prelegentów na najważniejsze wydarzenia branżowe w Polsce (m.in. InternetBeta, Infoshare, Forum IAB, I Love Marketing) jak i na świecie (E3 Expo, Collision Conference). Sam zdobywał czołowo lokaty na konferencjach marketingowych i technologicznych, takich jak Infoshare czy iDesign. Prywatnie wielbiciel dalekich podróży, bliskich spotkań z literaturą faktu i oddany fan FC Barcelony.
Wojciech Wieroński
Dyrektor Zarządzający ds. Finansów w Media Markt Saturn Polska
CFO z wieloletnim doświadczeniem międzynarodowym, obecnie pełniący rolę Dyrektora Zarządzajacego ds. Finansów w Media Markt Saturn Polska. Wcześniej przez 18 miesięcy kierował zespołem finansowym sieci aptek Dr Max, wiodącego operatora na rynku aptecznym zarówno w Polsce jak i w Europe Centralnej.
Większość swojej dotychczasowej kariery Pan Wojciech spędził w sektorze handlu w strukturach grupy Tesco PLC Dołączył do organizacji w roku 1999 jako młodszy analityk finansowy, w latach 2015-2018 zajmował stanowisko Regionalnego Dyrektora Finansowego gdzie odpowiadał za całość operacji finansowych w Polsce, Czechach, Słowacji oraz na Węgrzech.
Pan Wojciech ukończył studia na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie na kierunku Finanse i Bankowość, specjalizując się w zarządzaniu finansami przedsiębiorstw. W roku 2008 zdobył międzynarodowe kwalifikacje zarządcze w ramach organizacji CIMA, w której aktywnie działa od lat, wspierając jej rozwój oraz członków w ramach programu mentoringowego, którego jest autorem i głównym sponsorem. W roku 2019 został nominowany do Rady stowarzyszenia CIMA gdzie reprezentuje region całej Europy.
W wolnych chwilach Pan Wojciech podróżuje wraz z przyjaciółmi oraz uprawia sport, głównie bieganie, jazdę na rowerze, squash oraz nurkowanie.
Adam Zadrożny
Certyfikowany trener biznesu i psycholog
Specjalizuje się w tematach: Wystąpienia biznesowe, storytelling oraz tworzenie prezentacji w PowerPoint. Mentor startupów w Demium.
Podczas szkoleń kładzie szczególny nacisk na praktyczność rozwiązań oraz dobrą atmosferę. Uważa, że trening należy dokładnie dostosować do kompetencji Klienta, aby przyniósł on największe efekty. Prowadził sesje indywidualne zarówno na poziomie dyrektorskim jak i CEO. Największą motywacją dla niego jest to, że wystąpienia nad którymi pracuje mają wpływ zarówno na klientów jak i innych pracowników w firmie.
Specjalista od Power Pointa. Tworzy sprzedażowe i inwestorskie prezentacje na zamówienie. Tworzenia prezentacji uczył pracowników różnych branż w tym: ubezpieczeniowej, IT, czy finansowej.
W tematach psychologicznych występował w radio Trójka, Czwórka, Polskie Radio 24, Chilli Zet oraz w Dzień dobry TVN.
Elżbieta Zambrowska
Controlling & Financial Director
Liderka transformacji cyfrowej w obszarze controllingu w kulturze data-driven. Propagatorka nowych technologii: AI/ Machine Learning, blockchain do rozwiązywania realnych problemów biznesowych i wspierania decyzji zarządczych. Opanowała podstawy programowania SQL i Python, aby przy pomocy ML uzyskiwać jeszcze lepsze analizy finansowe i biznesowe. Wdraża narzędzia Business Intelligence - PowerBI, projektuje dashboardy zarządcze i układa procesy controllingowe w Spółkach.
Jako Head of Controlling zarządzała dwoma Departamentami Controllingu Finansowego i Operacyjnego w Drogerie Natura. Przez 15 lat zdobywała doświadczenie w pionie finansowym, analityki sprzedaży oraz zarządzania projektami w branży telekomunikacyjnej Plus GSM i Orange. Wspólnie z zespółem zdobyła I Nagrodę na Międzynarodowym Festiwalu Orange w kategorii Innowacje - za projekt elektronicznego obiegu dokumentów w POS i podpisywania umów za pomocą tabletów.
Absolwentka SGH studiów podyplomowych w 2022: Międzynarodowe Standardy Sprawozdawczości Zarządczej. Obecnie pod kierunkiem EY w trakcie certyfikacji ACCA.
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
- Zgłoszenie udziału w usłudze edukacyjnej wymaga przesłania wypełnionego formularza rejestracyjnego dostępnego na stronie www.konferencje.rp.pl. Zgłoszenie udziału dokonywane jest poprzez przesłanie wiadomości e-mail do Gremi Media SA (dalej „Organizator”) pod adres anna.szalaj@rp.pl (dalej „Zgłoszenie”). Zgłoszenie jest skuteczne pod warunkiem otrzymania od Organizatora potwierdzenia poprzez otrzymanie wiadomości e-mail z potwierdzeniem uczestnictwa w usłudze edukacyjnej. Osoba, która otrzymała potwierdzenia zgłoszenia nabywa status uczestnika (dalej „Uczestnik”).
- Potwierdzenie Zgłoszenia skutkuje zawarciem umowy o świadczenie usługi edukacyjnej i stanowi warunek dopuszczenia do usługi edukacyjnej oraz stanowi podstawę do obciążenia Uczestnika opłatą za usługę edukacyjną (dalej „Opłata”).
Wpłaty należy dokonać w terminie 14 (czternastu) dni od daty otrzymania wezwania do dokonania płatności, nie później jednak niż w dniu rozpoczęcia świadczenia usługi edukacyjnej na rachunek Organizatora
- Nazwa firmy: Rzeczpospolita Konferencje (Gremi Media SA)
- Ulica i nr: Prosta 51
- Kod pocztowy: 00-838
- Miejscowość: Warszawa
- Numer NIP: 5220103673