First Time Manager - ABC Zarządzanie zespołem. Szkolenie stacjonarne lub online.

O szkoleniu

Szkolenie First Time Manager jest dostępne również w pakiecie szkoleń Akademia Menedżera w promocyjnej cenie 4 235 zł online oraz 4 595 zł stacjonarnie. W celu zakupu pakietu szkoleń prosimy o kontakt przez sekcję zadaj pytanie na stronie Eventis lub pod numerem telefonu 603 906 655.

Akademia Menadżera to starannie skomponowany cykl szkoleń dedykowanych kierownikom i liderom zespołów, który w kompleksowy sposób rozwija umiejętności i kompetencje konieczne menadżerom do osiągania założonych celów w niepewnych czasach BANI i VUCA. Programy rozwojowe z serii Akademii Menadżera gwarantują dostęp do najaktualniejszej wiedzy z obszaru zarządzania i wzbogacają warsztat uczestniczących w szkoleniach liderów o nowoczesne instrumenty zarządzania. Akademia Menadżera wszechstronnie kształci liderów w taki sposób, by byli oni gotowi do podejmowania najtrudniejszych wyzwań współczesności i obejmuje m.in. takie tematy jak: delegowanie i monitorowanie zadań, motywowanie pracowników, zarządzanie zespołem w zmianie czy feedback z elementami feedforward.

Dlaczego warto szkolić się w pełnym cyklu warsztatów Akademii Menadżera?

  • cykl gwarantuje kompleksowe ujęcie treningu i wyszkoli Cię we wszystkich najważniejszych dla roli lidera aspektach;
  • kursy wchodzące w skład projektu dopełniają się wzajemnie i rozszerzają wiedzę w kluczowych dla skutecznego zarządzania obszarach – zyskujesz dostęp do całości wymaganej od liderów wiedzy!;
  • szkolenia z Akademii Menadżera mają zindywidualizowany charakter i są każdorazowo dostosowywane do Twoich potrzeb szkoleniowych;
  • możesz liczyć na wsparcie specjalistów z różnych dziedzin i poddać wielokierunkowej weryfikacji swój styl zarządzania dzięki korzystaniu ze szkoleń prowadzonych przez ekspertów z różnych dziedzin;
  • jako Uczestnik Akademii Menadżera zyskujesz dostęp do większej liczby benefitów.

Szkolenia dla menedżerów „First time manager” w formule otwartej organizowane w Human Skills to wyspecjalizowane, nastawione na kształcenie praktycznych umiejętności i pogłębianie fachowej wiedzy zdalne i stacjonarne kursy menadżerskie. Organizowane przez nas szkolenia dla managerów rozpoczynających swoją karierę kompleksowo przygotowują Kursantów do roli liderów w nowocześnie zarządzanych organizacjach i wyposażają w kluczowe kompetencje niezbędne do realizacji zadań typowych na stanowiskach kierowniczych.

Każde otwarte szkolenie menadżerskie z naszego najnowszego katalogu kursów koncentruje się na przekazywaniu aktualnej i sprawdzonej wiedzy koniecznej do sprawnego zarządzania zespołem we współczesnych realiach biznesowych. Zarówno stacjonarne kursy, jak i szkolenia managerskie online z naszej oferty na bieżąco aktualizujemy o nowe wiadomości z dziedziny nauk o zarządzaniu oraz wzbogacamy o przykłady i case studies najlepiej ilustrujące nowe trendy i wyzwania, z którymi mierzą się obecnie organizacje, instytucje publiczne i firmy prywatne. Kurs „First time manager” to pigułka usystematyzowanej wiedzy, dzięki której każdy świeżo upieczony lider bez trudu odnajdzie się w gąszczu nowych obowiązków i będzie potrafił efektywnie działać na rzecz realizacji celów strategicznych przyjętych przez zatrudniającą go organizację.

Od wielu lat naszą misją jest profesjonalne i skupione na merytoryce doskonalenie umiejętności menedżerskich – szkolenie „First time manager” zapewnia Kursantom możliwość pogłębienia wyspecjalizowanej wiedzy i wytrenowania najbardziej użytecznych umiejętności pod okiem wysoko wykwalifikowanych trenerów o ogromnym doświadczeniu w obszarze zarządzania. Współpracujący z Human Skills eksperci opracowujący i prowadzący szkolenia dla kadry menedżerskiej to jednocześnie uznani fachowcy w swoich dziedzinach i doskonale przygotowani do pracy trenerskiej mentorzy, którzy na bieżąco dostosowują treści i formy nauczania do potrzeb szkoleniowych konkretnych grup Kursantów.

Otwarte szkolenie z kompetencji menedżerskich „First time manager” oferujemy Państwu w dwóch wariantach – jako stacjonarny kurs prowadzony w naszej warszawskiej siedzibie oraz nowoczesne szkolenie z kompetencji menedżerskich organizowane w formule online na platformie Zoom lub Clickmeeting. Prezentowane szkolenie jest ponadto częścią starannie opracowanego cyklu: Akademia Menadżera. Akademia Menadżera to interdyscyplinarny program rozwojowy przygotowany z myślą o kompleksowym rozwoju osób piastujących stanowiska kierownicze. Otwarty kurs „First time manager” może być realizowany jako odrębne szkolenie lub też jako część całościowego i zdecydowanie szerszego programu wielokierunkowo kształcącego kompetencje i umiejętności niezbędne liderom i szefom zespołów w ramach Akademii Menadżera.

Serdecznie zachęcamy Państwa do zapisu na powyższy kurs w jednym z wielu oferowanych przez naszą szkołę dogodnych terminów.

Dlaczego warto wziąć udział?

Opracowane przez naszych ekspertów szkolenia dla menedżerów stawiających pierwsze kroki w karierze kierowniczej gruntownie przygotowują do roli lidera, stratega i szefa zespołu, który skutecznie potrafi rozdzielać zadania, motywować swoich podwładnych i budować w zespole atmosferę współdziałania na rzecz sukcesu firmy i jej rozwoju. Kursy menadżerskie online oraz stacjonarne szkolenia dla managerów „First time manager” rekomendujemy wszystkim, którzy pragną stać się skutecznymi szefami, którzy zarządzają zespołem w nowoczesny sposób i potrafią mobilizować pracowników do wzmożonej aktywności nastawionej na realizację założonych celów. Oferowane przez nas szkolenie menadżerskie „First time manager” to niezbędnik dla osób na stanowiskach kierowniczych, którzy chcą zaktualizować wiedzę o fundamentach roli przełożonego oraz zarządzania zespołem jak i uczestników  przygotowujących się do roli menagera oraz awansujących z zespołu (dziś kolega, jutro szef).

Zainteresowani karierą kierowniczą Kursanci mogą podnosić swoje managerskie kwalifikacje w Human Skills, wybierając tradycyjne kursy stacjonarne w naszym komfortowo zaaranżowanym centrum szkoleniowym zlokalizowanym w Warszawie lub wygodne szkolenia managerskie online. Oba warianty kursów gwarantują naukę pod okiem utytułowanych ekspertów i umożliwiają wszechstronne doskonalenie umiejętności menedżerskich. Szkolenie zdalne pozwala dodatkowo uczyć się z dowolnego miejsca, a stacjonarne szkolenia dla kadry menedżerskiej umożliwiają naukę w specjalnie do tego celu zorganizowanych warunkach – doskonale wyposażonych i wygodnych salach.

Otwarte szkolenie z kompetencji menedżerskich „First time manager” odwołuje się do najaktualniejszej wiedzy i bazuje na powszechnie uznanych koncepcjach zarządzania kapitałem ludzkim. Programy zdalnych i stacjonarnych kursów obfitują w liczne przykłady zaczerpnięte z życia oraz analizy rzeczywistych przypadków, co sprawia, że każde proponowane przez nas szkolenie umiejętności menedżerskich uczy tego, co jest faktycznie przydatne i potrzebne na stanowisku kierownika w nowocześnie zarządzanej organizacji. Kurs wchodzi w skład szerszego cyklu szkoleń dedykowanych menadżerom, dzięki czemu pozwala Uczestnikom w pełen i wszechstronny sposób przygotować się do roli menadżera w nowocześnie zarządzanej organizacji.

Jakie korzyści oferują szkolenia dla menedżerów w Human Skills?

Zaprojektowane przez nas kursy menadżerskie oferują firmom i instytucjom możliwość wykształcenia biegłych i skutecznych kierowników, którzy dysponują kompletnym warsztatem wymaganym na stanowiskach związanych z zarządzaniem kapitałem ludzkim, a Uczestnikom kursów pozwalają nabyć wszystkie potrzebne do pełnienia funkcji lidera umiejętności i kompetencje. Stacjonarne i zdalne szkolenia dla managerów w naszej szkole to wyjątkowo praktyczne kursy o najwyższym standardzie potwierdzonym przez liczne nagrody i certyfikaty. Zapewniamy, że ich jakość oraz poziom merytoryczny nie mają sobie równych na rynku profesjonalnych szkoleń. Szkolenie menadżerskie „First time manager” pozwala ponadto Kursantom uzyskać certyfikat ukończenia specjalistycznego kursu w Human Skills, który z pewnością będzie dodatkowym atutem podczas rozmowy kwalifikacyjnej na dowolne stanowisko kierownicze. Z przyjemnością informujemy również, że oferowane przez nas szkolenia managerskie online i kursy stacjonarne dedykowane kierownikom debiutującym w roli liderów mogą być finansowane z BUR i KFS.

Szkolenie „First time manager” wyposaża Uczestników kursu w specjalistyczną wiedzę o:

  • kluczowych aspektach roli szefa;
  • regułach przygotowania się do pełnienia funkcji przełożonego;
  • zasadach tworzenia i prezentacji exposé kierownika;
  • zasadach przejścia z roli współpracownika na rolę lidera i szefa;
  • regułach skutecznej komunikacji z zespołem,
  • zasadach zarządzania zespołem pracowniczym;
  • przydzielaniu i monitorowaniu realizacji zadań.

Prezentowany kurs nastawiony jest na doskonalenie umiejętności menedżerskich – szkolenie koncentruje się na podstawowych regułach obowiązujących na stanowiskach kierowniczych i pozwala Kursantom lepiej zrozumieć specyfikę obowiązków i zadań charakterystycznych dla roli szefa.

Otwarte szkolenia dla kadry menedżerskiej „First time manager” kształcą profesjonalne umiejętności:

  • przyjmowania odpowiedzialności związanej z zakresem obowiązków szefa;
  • tworzenia exposé kierownika;
  • komunikowania się z zespołem z uwzględnieniem modelu DISC i etapu rozwoju pracownika;
  • delegowania zadań i ich priorytetyzacji;
  • prowadzenia dialogu z pracownikami i spotkań z podwładnymi;
  • budowania osobistej strategii lidera zespołu;
  • prowadzenia cyklicznych przeglądów.

Otwarte szkolenie z kompetencji menedżerskich i kluczowych umiejętności wymaganych od osób pełniących funkcje liderów koncentruje się na treningu praktycznych zdolności z zakresu komunikacji, zarządzania i delegowania do zadań członków zarządzanych zespołów.

Stacjonarne i zdalne szkolenie „First time manager” rozwija specjalistyczne kompetencje związane z:

  • przywództwem;
  • zarządzaniem zespołem;
  • tworzeniem i rozwijaniem potencjału kadrowego;
  • efektywnym wykorzystaniem zasobów;
  • współpracą zespołową.

Szkolenie umiejętności menedżerskich i wyspecjalizowanych kompetencji wymaganych od liderów zespołów pozwala wszechstronnie przygotować się do realizacji najważniejszych zadań szefa, autorytetu i przywódcy. Kurs ma na celu przygotowanie i wsparcie managerów w roli lidera, stratega i szefa zespołu, który skutecznie potrafi rozdzielać zadania, motywować swoich podwładnych i budować w zespole atmosferę współdziałania na rzecz sukcesu firmy i jej rozwoju. Szkolenie pozwala uzyskać certyfikat ukończenia specjalistycznego kursu w Human Skills.

Kto powinien wziąć udział?
  • Szkolenie jest skierowane do kadry zarządzającej.
  • Jest niezbędne dla każdego pracownika pełniącego funkcje zarządcze.
  • Dla osób, które awansowały na stanowiska kierownicze.
  • Dla osób, która będą awansowały na stanowiska kierownicze.
  • Dla przedsiębiorców.
  • Uwaga – to szkolenie jest również dedykowanie dla kierowników, którzy już od jakiegoś czasu pełnią funkcje zarządcze i chcą zaktualizować wiedzę lub otrzymać praktyczne wskazówki związane z zarządzeniem zespołem.

Program szkolenia

Rozpoczęcie szkolenia. Wstęp – weryfikacja indywidualnych potrzeb Kursantów przybyłych na szkolenie z kompetencji menedżerskich, zdefiniowanie i omówienie celów kursu, sporządzenie kontraktu.

Dzień 1.

Moduł I. Rola lidera – co oznacza awans na stanowisko kierownicze?

  • Osobiste „why” (dlaczego chcę być/jestem szefem) i koncepcja Simon Sinek. Zasady budowania autentyczności.
  • Rola szefa – blaski i cienie, czyli na co należy się przygotować?
  • Rola i odpowiedzialność szefa. Moja odpowiedzialność – zawodowy i osobisty punkt widzenia, a oczekiwania pracodawcy.
  • Co buduje autorytet lidera? – case study.
  • Jak budować siłę psychologiczną i pewność siebie?

Moduł II. Zarządzanie zespołem – od czego zacząć?

  • Exposé kierownika (celowość i wskazówki dotyczące jego wykonania) wraz z zestawem porad dla osób nowych w firmie i osób awansujących z zespołu. Arkusz lidera.
  • Rola szefa, a role członków zespołu (komunikowanie celów stanowiskowych członkom zespołu).
  • Przywództwo sytuacyjne według Kena Blancharda (style zarządzania a etap rozwoju pracownika). Analiza własnych zespołów.
  • Jak zbudować dobre zespoły? – długoterminowe działanie zapobiegające dysfunkcjom zespołowym (P. Lencioni).

Dzień 2.

Moduł III. Zarządzanie zadaniami

  • Podstawowe zasady priorytetyzacji zadań własnych i zadań wspierających zespół (matryca D. Eisenhowera).
  • Jednominutowy menedżer spotyka małpę, czyli jak nie zabierać pracy swojemu zespołowi.
  • Cele długoterminowe, złożone i trudne – SMARTny cel.
  • Rozmowa delegująca – arkusz lidera.

Moduł IV. Komunikacja z zespołem i jednostką

  • Dlaczego nie możemy zrezygnować z komunikacji?
  • Model DISC w praktyce komunikacyjnej z zespołem i jednostką (dobre praktyki). Ścieżki dostępu.
  • Udzielanie informacji – zasady informacji zwrotnej – feedback czy feedforward (dobór metod do sytuacji, arkusz lidera).
  • Rozmowa motywująca, coachingowa i o problemie.

Moduł IV. Osobista strategia lidera

  • Cotygodniowy przegląd.
  • Osobista strategia lidera IPD (o czym szef musi pamiętać, co planować i weryfikować?).
  • Trudne sytuacje – skutki zaniechań liderskich.

Podsumowanie kursu. Szkolenie umiejętności menedżerskich kończy się podsumowaniem i ewaluacją programu szkoleniowego. Po zakończeniu kursu „First time manager – ABC zarządzania zespołem” Uczestnicy warsztatów otrzymują certyfikaty poświadczające odbycie profesjonalnego kursu w Human Skills.

Uwaga!

Uczestnicy szkolenia mogą w atrakcyjnej cenie wykupić dodatkowe usługi uzupełniające kurs:

  • sesję mentorską z trenerem ukierunkowaną na stworzenie indywidualnej strategii lidera;
  • badanie DISC – Extended DISC lub Insights Discovery.

Czas trwania

  • 09:00 Rozpoczęcie szkolenia.
  • 16:00 Zakończenie szkolenia.
  • W trakcie przerwy kawowa oraz obiadowa.

Prelegenci

Iwona Firmanty
Trenerka. Coach ICC. Mgr Psycholożka. Mgr Socjolożka.

PROFIL TRENERKI:

  • Właścicielka firmy szkoleniowej Human Skills.
  • Założycielka projektu Sukces Kobiety Biznesu.
  • Trenerka biznesu.
  • Mentorka.
  • Asesorka w metodzie analizy kompetencji Assessment i Development Centre.
  • Magister psycholożka. Członkini Polskiego Towarzystwa Psychologicznego.
  • Magister socjolożka.
  • Certyfikowana konsultantka Extended DISC.
  • Certyfikowana konsultantka Insights Discovery.
  • Certyfikowana Coach International Community Coaching.
  • Certyfikowana konsultantka badania odporności psychicznej MTQ Plus.
  • Certyfikowana konsultantka badania zintegrowanych stylów zarządzania ILM 72.
  • Certyfikowana facylitatorka metody POINTS OF YOU®.

Założycielka firmy szkoleniowej Human Skills. Jest założycielką i liderką projektu motywacyjno – szkoleniowego Sukces Kobiety Biznesu. Od kilkunastu lat prowadzi szkolenia i projekty rozwojowe dla biznesu oraz administracji publicznej. Realizuje szkolenia i sesje coachingowe głównie dla kadry menedżerskiej. Posiada wieloletnie doświadczenie korporacyjne, które zdobywała w działach Human Resources, sprzedaży i obsługi klienta.

Wywiady z jej udziałem pojawiają się w miesięczniku „Zwierciadło”, „Sens”, „Wysokie Obcasy”, i nie tylko. Występuję w mediach m.in.: TVN, DDTVN, TVN Turbo, TTV, TVP2 „Panorama”, Polsat Cafe, Polsat, „Gazeta Wyborcza”, Wirtualna Polska, a także wypowiada się w radio.

Jest autorką artykułów psychologicznych. Współautorką książki „Po szczęście do pracy” i autorką książki o psychologii relacji „Jak upolować miłość” wydanej na zaproszenie Wydawnictwa Zwierciadło.

Marta Orzeł
Trenerka biznesu. Coach grupowy. Certyfikowana konsultantka Talentów wg. Instytutu Gallupa. Certyfikowana konsultantka Extended DISC.

PROFIL TRENERKI:

  • Wspiera liderów organizacji podczas tworzenia i wdrażania programów rozwojowych oraz w całym procesie komunikacji z pracownikami. Specjalizuje się w szkoleniach dla menedżerów, efektywności osobistej, typologii zachowań DISC® i pracy opartej na mocnych stronach wg Gallupa.
  • Od 2005 r prowadzi szkolenia. Doświadczenie w biznesie zdobyła pracując w firmie motoryzacyjnej, doradczej i szkoleniowej.
  • Projektując procesy rozwojowe spotyka się ze stwierdzeniami: „u nas jest inaczej”, „u mnie to nie zadziała”.  Dlatego najpierw analizuje branżę i konkretne sytuacje, a dopiero potem tworzy programy (także wielomodułowe np. 116 szkoleń dla branży budowlanej, trzyletni projekt Akademii Zarządzania).
  • Pracuje z ludźmi na potencjalne i mocnych stronach, bo tylko tak można zbudować mistrzostwo i realizować cele w zmieniającej się rzeczywistości.
  • Wspólna praca z klientem opiera się na szukaniu rozwiązań korzystając z najlepszych praktyk, narzędzi, wiedzy i doświadczeniu trenerki i uczestników.

JEJ KLIENCI DOCENIAJĄ JĄ ZA TO, ŻE MA DLA NICH CZAS, BO:

  • Słyszy ich oczekiwania,
  • Odradza działania zbędne i wskazuje te które przyniosą oczekiwany efekt,
  • Pokazuje inne perspektywy/możliwości,
  • Wspólnie z klientem projektuje proces rozwojowy
  • Pomaga wdrożyć zmiany
  • Działa na potencjalne i mocnych stronach.

SPECJALIZACJA/PROWADZONE TEMATY SZKOLENIOWE:

  • Angażowanie pracowników;
  • Budowanie autorytetu lidera;
  • Zarządzanie przez cele;
  • Zarządzanie sytuacyjne wg. Blancharda;
  • Współpraca w zespołach;
  • Zarządzanie w zmianie;
  • Motywowanie;
Aneta Ropek
Trener sprzedaży i zarządzania. Coach. Mediator. Menedżer.

Trener praktyk sprzedaży i zarządzania, konsultant biznesowy, coach, mediator, menedżer z wieloletnim doświadczeniem w różnorodnych kulturach organizacyjnych. Posiada szerokie doświadczenie w obszarze zarządzania sprzedażą, budowaniu zespołów i doskonaleniu umiejętności miękkich w celu zwiększania efektywności zespołów. Prowadzi szkolenia, warsztaty szkoleniowe i procesy coachingu. Absolwentka Wyższej Szkoły Administracji i Biznesu (kierunek zarządzanie i marketing), Uniwersytetu Warmińsko – Mazurskiego (kierunek: zarządzanie przedsiębiorstwem). Ukończyła studia podyplomowe w Wyższej Szkole Administracji i Biznesu, na kierunkach: „Life & Business Coaching” (2015-2016) oraz „Mediacje gospodarcze i pracownicze, negocjacje” (2017-2018). Jest certyfikowanym trenerem zarządzania zmianą w organizacji. 

Konsultant badania kwestionariuszami psychometrycznymi Mindsonar, oraz AQR w obszarze leadership’u i odporności psychicznej pracowników. Gościnnie prowadziła prelekcję na konferencji Pulsu Biznesu „Komunikacja menedżerska” w temacie budowania kultury feedbacku w organizacji. Jest wykładowcą na uczelni WSPA w Lublinie. Doświadczenie zawodowe: Coach/ Trener zew. w projektach transformacji kultury organizacyjnej i konsultant ds. komunikacji, Ponad 2-letnie doświadczenie w roli Scrum Muster, Trener, Agile coach w firmie z branży IT.  Na początku pracy zawodowej pracowała na stanowisku Przedstawiciela Handlowego w firmie Bosch. W latach 2004 – 2007 Kierownik działu sprzedaży w Neptun Software – firmie z sektora IT. Zarządzała zespołem sprzedaży w strukturze rozproszonej.Odpowiadała za tworzenie i realizację strategii marketingowej i sprzedażowej.

Terminy i miejsca

Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Szkolenie organizujemy na platformie Clickmeeting lub Zoom. Clickmeeting najlepiej działa z przeglądarką Chrome i Firefox. Nie ma potrzeby instalowania aplikacji. Udział w szkoleniu jest możliwy za pośrednictwem komputera, laptopa oraz telefonu komórkowego.
Human Skills

00-023 Warszawa

Widok 18/2

woj. mazowieckie

Szkolenie organizujemy na platformie Clickmeeting lub Zoom. Clickmeeting najlepiej działa z przeglądarką Chrome i Firefox. Nie ma potrzeby instalowania aplikacji. Udział w szkoleniu jest możliwy za pośrednictwem komputera, laptopa oraz telefonu komórkowego.
Human Skills

00-023 Warszawa

Widok 18/2

woj. mazowieckie

Szkolenie organizujemy na platformie Clickmeeting lub Zoom. Clickmeeting najlepiej działa z przeglądarką Chrome i Firefox. Nie ma potrzeby instalowania aplikacji. Udział w szkoleniu jest możliwy za pośrednictwem komputera, laptopa oraz telefonu komórkowego.
Human Skills

00-023 Warszawa

Widok 18/2

woj. mazowieckie

Szkolenie organizujemy na platformie Clickmeeting lub Zoom. Clickmeeting najlepiej działa z przeglądarką Chrome i Firefox. Nie ma potrzeby instalowania aplikacji. Udział w szkoleniu jest możliwy za pośrednictwem komputera, laptopa oraz telefonu komórkowego.
Human Skills

00-023 Warszawa

Widok 18/2

woj. mazowieckie

Szkolenie organizujemy na platformie Clickmeeting lub Zoom. Clickmeeting najlepiej działa z przeglądarką Chrome i Firefox. Nie ma potrzeby instalowania aplikacji. Udział w szkoleniu jest możliwy za pośrednictwem komputera, laptopa oraz telefonu komórkowego.
Human Skills

00-023 Warszawa

Widok 18/2

woj. mazowieckie

Human Skills

00-023 Warszawa

Widok 18/2

woj. mazowieckie

Szkolenie organizujemy na platformie Clickmeeting lub Zoom. Clickmeeting najlepiej działa z przeglądarką Chrome i Firefox. Nie ma potrzeby instalowania aplikacji. Udział w szkoleniu jest możliwy za pośrednictwem komputera, laptopa oraz telefonu komórkowego.

Rejestracja

Cena Katalogowa
1 518
+23% VAT
Cena zawiera:
  • zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 1 565 zł)
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
  • certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
  • bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 7 dni przed terminem
  • konsultacje indywidualne
  • Rozwiń
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

  1. Warunkiem udział w szkoleniu jest przysłanie zgłoszenia minimum 3 dni robocze przed rozpoczęciem wydarzenia. Oczywiście przyjmiemy Twoje zgłoszenie również na dzień przed realizacją. 
  2. Po otrzymaniu zgłoszenia potwierdzimy jego przyjęcie oraz przekażemy wszelkie informacje organizacyjne. Przygotuj serię pytań - co jest dla Ciebie ważne. 
  3. Warunkiem udziału w wydarzeniu jest dokonanie płatności na minimum 2 dni robocze przed datą rozpoczęcia wydarzenia. W przypadku braku takiej możliwości, dostosowujemy wspólnie rozwiązanie. Jest możliwość płatności przelewem oraz gotówką lub kartą płatniczą. 
  4. Bezpłatne odwołanie zgłoszenia możliwe jest najpóźniej na 7 dni roboczych przed terminem rozpoczęcia. Jest możliwość zmiany uczestnika lub przepisanie się na inny termin w miarę możliwości. 
  5. UWAGA: Rozliczenie za usługę szkoleniową następuje przez podmiot realizujący szkolenie, firmę Human Skills.

BUR, KFS

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: Human Skills
  • Ulica i nr: Widok 18/2
  • Kod pocztowy: 00-023
  • Miejscowość: Warszawa
  • Numer NIP: 6721761910

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Human Skills
00-023 Warszawa, Polska Widok 18/2

Organizator

Human Skills
00-023 Warszawa, Polska
Widok 18/2
woj. mazowieckie
Human Skills We Make You Grow Dlaczego warto nam zaufać? - Gazeta Finansowa przyznała nam wyróżnienie Firma szkoleniowa roku 2019 r., 2021 r., 2022 r. oraz ponownie w 2023r. - Prowadzimy szkolenia dla firm, administracji i osób prywatnych. - ...
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!