O szkoleniu
Szkolenie First Time Manager jest dostępne również w pakiecie szkoleń Akademia Menedżera w promocyjnej cenie 4 235 zł online oraz 4 595 zł stacjonarnie. W celu zakupu pakietu szkoleń prosimy o kontakt przez sekcję zadaj pytanie na stronie Eventis lub pod numerem telefonu 603 906 655.
Akademia Menadżera to starannie skomponowany cykl szkoleń dedykowanych kierownikom i liderom zespołów, który w kompleksowy sposób rozwija umiejętności i kompetencje konieczne menadżerom do osiągania założonych celów w niepewnych czasach BANI i VUCA. Programy rozwojowe z serii Akademii Menadżera gwarantują dostęp do najaktualniejszej wiedzy z obszaru zarządzania i wzbogacają warsztat uczestniczących w szkoleniach liderów o nowoczesne instrumenty zarządzania. Akademia Menadżera wszechstronnie kształci liderów w taki sposób, by byli oni gotowi do podejmowania najtrudniejszych wyzwań współczesności i obejmuje m.in. takie tematy jak: delegowanie i monitorowanie zadań, motywowanie pracowników, zarządzanie zespołem w zmianie czy feedback z elementami feedforward.
Dlaczego warto szkolić się w pełnym cyklu warsztatów Akademii Menadżera?
- cykl gwarantuje kompleksowe ujęcie treningu i wyszkoli Cię we wszystkich najważniejszych dla roli lidera aspektach;
- kursy wchodzące w skład projektu dopełniają się wzajemnie i rozszerzają wiedzę w kluczowych dla skutecznego zarządzania obszarach – zyskujesz dostęp do całości wymaganej od liderów wiedzy!;
- szkolenia z Akademii Menadżera mają zindywidualizowany charakter i są każdorazowo dostosowywane do Twoich potrzeb szkoleniowych;
- możesz liczyć na wsparcie specjalistów z różnych dziedzin i poddać wielokierunkowej weryfikacji swój styl zarządzania dzięki korzystaniu ze szkoleń prowadzonych przez ekspertów z różnych dziedzin;
- jako Uczestnik Akademii Menadżera zyskujesz dostęp do większej liczby benefitów.
Szkolenia dla menedżerów „First time manager” w formule otwartej organizowane w Human Skills to wyspecjalizowane, nastawione na kształcenie praktycznych umiejętności i pogłębianie fachowej wiedzy zdalne i stacjonarne kursy menadżerskie. Organizowane przez nas szkolenia dla managerów rozpoczynających swoją karierę kompleksowo przygotowują Kursantów do roli liderów w nowocześnie zarządzanych organizacjach i wyposażają w kluczowe kompetencje niezbędne do realizacji zadań typowych na stanowiskach kierowniczych.
Każde otwarte szkolenie menadżerskie z naszego najnowszego katalogu kursów koncentruje się na przekazywaniu aktualnej i sprawdzonej wiedzy koniecznej do sprawnego zarządzania zespołem we współczesnych realiach biznesowych. Zarówno stacjonarne kursy, jak i szkolenia managerskie online z naszej oferty na bieżąco aktualizujemy o nowe wiadomości z dziedziny nauk o zarządzaniu oraz wzbogacamy o przykłady i case studies najlepiej ilustrujące nowe trendy i wyzwania, z którymi mierzą się obecnie organizacje, instytucje publiczne i firmy prywatne. Kurs „First time manager” to pigułka usystematyzowanej wiedzy, dzięki której każdy świeżo upieczony lider bez trudu odnajdzie się w gąszczu nowych obowiązków i będzie potrafił efektywnie działać na rzecz realizacji celów strategicznych przyjętych przez zatrudniającą go organizację.
Od wielu lat naszą misją jest profesjonalne i skupione na merytoryce doskonalenie umiejętności menedżerskich – szkolenie „First time manager” zapewnia Kursantom możliwość pogłębienia wyspecjalizowanej wiedzy i wytrenowania najbardziej użytecznych umiejętności pod okiem wysoko wykwalifikowanych trenerów o ogromnym doświadczeniu w obszarze zarządzania. Współpracujący z Human Skills eksperci opracowujący i prowadzący szkolenia dla kadry menedżerskiej to jednocześnie uznani fachowcy w swoich dziedzinach i doskonale przygotowani do pracy trenerskiej mentorzy, którzy na bieżąco dostosowują treści i formy nauczania do potrzeb szkoleniowych konkretnych grup Kursantów.
Otwarte szkolenie z kompetencji menedżerskich „First time manager” oferujemy Państwu w dwóch wariantach – jako stacjonarny kurs prowadzony w naszej warszawskiej siedzibie oraz nowoczesne szkolenie z kompetencji menedżerskich organizowane w formule online na platformie Zoom lub Clickmeeting. Prezentowane szkolenie jest ponadto częścią starannie opracowanego cyklu: Akademia Menadżera. Akademia Menadżera to interdyscyplinarny program rozwojowy przygotowany z myślą o kompleksowym rozwoju osób piastujących stanowiska kierownicze. Otwarty kurs „First time manager” może być realizowany jako odrębne szkolenie lub też jako część całościowego i zdecydowanie szerszego programu wielokierunkowo kształcącego kompetencje i umiejętności niezbędne liderom i szefom zespołów w ramach Akademii Menadżera.
Serdecznie zachęcamy Państwa do zapisu na powyższy kurs w jednym z wielu oferowanych przez naszą szkołę dogodnych terminów.
Opracowane przez naszych ekspertów szkolenia dla menedżerów stawiających pierwsze kroki w karierze kierowniczej gruntownie przygotowują do roli lidera, stratega i szefa zespołu, który skutecznie potrafi rozdzielać zadania, motywować swoich podwładnych i budować w zespole atmosferę współdziałania na rzecz sukcesu firmy i jej rozwoju. Kursy menadżerskie online oraz stacjonarne szkolenia dla managerów „First time manager” rekomendujemy wszystkim, którzy pragną stać się skutecznymi szefami, którzy zarządzają zespołem w nowoczesny sposób i potrafią mobilizować pracowników do wzmożonej aktywności nastawionej na realizację założonych celów. Oferowane przez nas szkolenie menadżerskie „First time manager” to niezbędnik dla osób na stanowiskach kierowniczych, którzy chcą zaktualizować wiedzę o fundamentach roli przełożonego oraz zarządzania zespołem jak i uczestników przygotowujących się do roli menagera oraz awansujących z zespołu (dziś kolega, jutro szef).
Zainteresowani karierą kierowniczą Kursanci mogą podnosić swoje managerskie kwalifikacje w Human Skills, wybierając tradycyjne kursy stacjonarne w naszym komfortowo zaaranżowanym centrum szkoleniowym zlokalizowanym w Warszawie lub wygodne szkolenia managerskie online. Oba warianty kursów gwarantują naukę pod okiem utytułowanych ekspertów i umożliwiają wszechstronne doskonalenie umiejętności menedżerskich. Szkolenie zdalne pozwala dodatkowo uczyć się z dowolnego miejsca, a stacjonarne szkolenia dla kadry menedżerskiej umożliwiają naukę w specjalnie do tego celu zorganizowanych warunkach – doskonale wyposażonych i wygodnych salach.
Otwarte szkolenie z kompetencji menedżerskich „First time manager” odwołuje się do najaktualniejszej wiedzy i bazuje na powszechnie uznanych koncepcjach zarządzania kapitałem ludzkim. Programy zdalnych i stacjonarnych kursów obfitują w liczne przykłady zaczerpnięte z życia oraz analizy rzeczywistych przypadków, co sprawia, że każde proponowane przez nas szkolenie umiejętności menedżerskich uczy tego, co jest faktycznie przydatne i potrzebne na stanowisku kierownika w nowocześnie zarządzanej organizacji. Kurs wchodzi w skład szerszego cyklu szkoleń dedykowanych menadżerom, dzięki czemu pozwala Uczestnikom w pełen i wszechstronny sposób przygotować się do roli menadżera w nowocześnie zarządzanej organizacji.
Jakie korzyści oferują szkolenia dla menedżerów w Human Skills?
Zaprojektowane przez nas kursy menadżerskie oferują firmom i instytucjom możliwość wykształcenia biegłych i skutecznych kierowników, którzy dysponują kompletnym warsztatem wymaganym na stanowiskach związanych z zarządzaniem kapitałem ludzkim, a Uczestnikom kursów pozwalają nabyć wszystkie potrzebne do pełnienia funkcji lidera umiejętności i kompetencje. Stacjonarne i zdalne szkolenia dla managerów w naszej szkole to wyjątkowo praktyczne kursy o najwyższym standardzie potwierdzonym przez liczne nagrody i certyfikaty. Zapewniamy, że ich jakość oraz poziom merytoryczny nie mają sobie równych na rynku profesjonalnych szkoleń. Szkolenie menadżerskie „First time manager” pozwala ponadto Kursantom uzyskać certyfikat ukończenia specjalistycznego kursu w Human Skills, który z pewnością będzie dodatkowym atutem podczas rozmowy kwalifikacyjnej na dowolne stanowisko kierownicze. Z przyjemnością informujemy również, że oferowane przez nas szkolenia managerskie online i kursy stacjonarne dedykowane kierownikom debiutującym w roli liderów mogą być finansowane z BUR i KFS.
Szkolenie „First time manager” wyposaża Uczestników kursu w specjalistyczną wiedzę o:
- kluczowych aspektach roli szefa;
- regułach przygotowania się do pełnienia funkcji przełożonego;
- zasadach tworzenia i prezentacji exposé kierownika;
- zasadach przejścia z roli współpracownika na rolę lidera i szefa;
- regułach skutecznej komunikacji z zespołem,
- zasadach zarządzania zespołem pracowniczym;
- przydzielaniu i monitorowaniu realizacji zadań.
Prezentowany kurs nastawiony jest na doskonalenie umiejętności menedżerskich – szkolenie koncentruje się na podstawowych regułach obowiązujących na stanowiskach kierowniczych i pozwala Kursantom lepiej zrozumieć specyfikę obowiązków i zadań charakterystycznych dla roli szefa.
Otwarte szkolenia dla kadry menedżerskiej „First time manager” kształcą profesjonalne umiejętności:
- przyjmowania odpowiedzialności związanej z zakresem obowiązków szefa;
- tworzenia exposé kierownika;
- komunikowania się z zespołem z uwzględnieniem modelu DISC i etapu rozwoju pracownika;
- delegowania zadań i ich priorytetyzacji;
- prowadzenia dialogu z pracownikami i spotkań z podwładnymi;
- budowania osobistej strategii lidera zespołu;
- prowadzenia cyklicznych przeglądów.
Otwarte szkolenie z kompetencji menedżerskich i kluczowych umiejętności wymaganych od osób pełniących funkcje liderów koncentruje się na treningu praktycznych zdolności z zakresu komunikacji, zarządzania i delegowania do zadań członków zarządzanych zespołów.
Stacjonarne i zdalne szkolenie „First time manager” rozwija specjalistyczne kompetencje związane z:
- przywództwem;
- zarządzaniem zespołem;
- tworzeniem i rozwijaniem potencjału kadrowego;
- efektywnym wykorzystaniem zasobów;
- współpracą zespołową.
Szkolenie umiejętności menedżerskich i wyspecjalizowanych kompetencji wymaganych od liderów zespołów pozwala wszechstronnie przygotować się do realizacji najważniejszych zadań szefa, autorytetu i przywódcy. Kurs ma na celu przygotowanie i wsparcie managerów w roli lidera, stratega i szefa zespołu, który skutecznie potrafi rozdzielać zadania, motywować swoich podwładnych i budować w zespole atmosferę współdziałania na rzecz sukcesu firmy i jej rozwoju. Szkolenie pozwala uzyskać certyfikat ukończenia specjalistycznego kursu w Human Skills.
- Szkolenie jest skierowane do kadry zarządzającej.
- Jest niezbędne dla każdego pracownika pełniącego funkcje zarządcze.
- Dla osób, które awansowały na stanowiska kierownicze.
- Dla osób, która będą awansowały na stanowiska kierownicze.
- Dla przedsiębiorców.
- Uwaga – to szkolenie jest również dedykowanie dla kierowników, którzy już od jakiegoś czasu pełnią funkcje zarządcze i chcą zaktualizować wiedzę lub otrzymać praktyczne wskazówki związane z zarządzeniem zespołem.
Program szkolenia
Rozpoczęcie szkolenia. Wstęp – weryfikacja indywidualnych potrzeb Kursantów przybyłych na szkolenie z kompetencji menedżerskich, zdefiniowanie i omówienie celów kursu, sporządzenie kontraktu.
Dzień 1.
Moduł I. Rola lidera – co oznacza awans na stanowisko kierownicze?
- Osobiste „why” (dlaczego chcę być/jestem szefem) i koncepcja Simon Sinek. Zasady budowania autentyczności.
- Rola szefa – blaski i cienie, czyli na co należy się przygotować?
- Rola i odpowiedzialność szefa. Moja odpowiedzialność – zawodowy i osobisty punkt widzenia, a oczekiwania pracodawcy.
- Co buduje autorytet lidera? – case study.
- Jak budować siłę psychologiczną i pewność siebie?
Moduł II. Zarządzanie zespołem – od czego zacząć?
- Exposé kierownika (celowość i wskazówki dotyczące jego wykonania) wraz z zestawem porad dla osób nowych w firmie i osób awansujących z zespołu. Arkusz lidera.
- Rola szefa, a role członków zespołu (komunikowanie celów stanowiskowych członkom zespołu).
- Przywództwo sytuacyjne według Kena Blancharda (style zarządzania a etap rozwoju pracownika). Analiza własnych zespołów.
- Jak zbudować dobre zespoły? – długoterminowe działanie zapobiegające dysfunkcjom zespołowym (P. Lencioni).
Dzień 2.
Moduł III. Zarządzanie zadaniami
- Podstawowe zasady priorytetyzacji zadań własnych i zadań wspierających zespół (matryca D. Eisenhowera).
- Jednominutowy menedżer spotyka małpę, czyli jak nie zabierać pracy swojemu zespołowi.
- Cele długoterminowe, złożone i trudne – SMARTny cel.
- Rozmowa delegująca – arkusz lidera.
Moduł IV. Komunikacja z zespołem i jednostką
- Dlaczego nie możemy zrezygnować z komunikacji?
- Model DISC w praktyce komunikacyjnej z zespołem i jednostką (dobre praktyki). Ścieżki dostępu.
- Udzielanie informacji – zasady informacji zwrotnej – feedback czy feedforward (dobór metod do sytuacji, arkusz lidera).
- Rozmowa motywująca, coachingowa i o problemie.
Moduł IV. Osobista strategia lidera
- Cotygodniowy przegląd.
- Osobista strategia lidera IPD (o czym szef musi pamiętać, co planować i weryfikować?).
- Trudne sytuacje – skutki zaniechań liderskich.
Podsumowanie kursu. Szkolenie umiejętności menedżerskich kończy się podsumowaniem i ewaluacją programu szkoleniowego. Po zakończeniu kursu „First time manager – ABC zarządzania zespołem” Uczestnicy warsztatów otrzymują certyfikaty poświadczające odbycie profesjonalnego kursu w Human Skills.
Uwaga!
Uczestnicy szkolenia mogą w atrakcyjnej cenie wykupić dodatkowe usługi uzupełniające kurs:
- sesję mentorską z trenerem ukierunkowaną na stworzenie indywidualnej strategii lidera;
- badanie DISC – Extended DISC lub Insights Discovery.
Czas trwania
- 09:00 Rozpoczęcie szkolenia.
- 16:00 Zakończenie szkolenia.
- W trakcie przerwy kawowa oraz obiadowa.
Prelegenci
PROFIL TRENERKI:
- Właścicielka firmy szkoleniowej Human Skills.
- Założycielka projektu Sukces Kobiety Biznesu.
- Trenerka biznesu.
- Mentorka.
- Asesorka w metodzie analizy kompetencji Assessment i Development Centre.
- Magister psycholożka. Członkini Polskiego Towarzystwa Psychologicznego.
- Magister socjolożka.
- Certyfikowana konsultantka Extended DISC.
- Certyfikowana konsultantka Insights Discovery.
- Certyfikowana Coach International Community Coaching.
- Certyfikowana konsultantka badania odporności psychicznej MTQ Plus.
- Certyfikowana konsultantka badania zintegrowanych stylów zarządzania ILM 72.
- Certyfikowana facylitatorka metody POINTS OF YOU®.
Założycielka firmy szkoleniowej Human Skills. Jest założycielką i liderką projektu motywacyjno – szkoleniowego Sukces Kobiety Biznesu. Od kilkunastu lat prowadzi szkolenia i projekty rozwojowe dla biznesu oraz administracji publicznej. Realizuje szkolenia i sesje coachingowe głównie dla kadry menedżerskiej. Posiada wieloletnie doświadczenie korporacyjne, które zdobywała w działach Human Resources, sprzedaży i obsługi klienta.
Wywiady z jej udziałem pojawiają się w miesięczniku „Zwierciadło”, „Sens”, „Wysokie Obcasy”, i nie tylko. Występuję w mediach m.in.: TVN, DDTVN, TVN Turbo, TTV, TVP2 „Panorama”, Polsat Cafe, Polsat, „Gazeta Wyborcza”, Wirtualna Polska, a także wypowiada się w radio.
Jest autorką artykułów psychologicznych. Współautorką książki „Po szczęście do pracy” i autorką książki o psychologii relacji „Jak upolować miłość” wydanej na zaproszenie Wydawnictwa Zwierciadło.
PROFIL TRENERKI:
- Wspiera liderów organizacji podczas tworzenia i wdrażania programów rozwojowych oraz w całym procesie komunikacji z pracownikami. Specjalizuje się w szkoleniach dla menedżerów, efektywności osobistej, typologii zachowań DISC® i pracy opartej na mocnych stronach wg Gallupa.
- Od 2005 r prowadzi szkolenia. Doświadczenie w biznesie zdobyła pracując w firmie motoryzacyjnej, doradczej i szkoleniowej.
- Projektując procesy rozwojowe spotyka się ze stwierdzeniami: „u nas jest inaczej”, „u mnie to nie zadziała”. Dlatego najpierw analizuje branżę i konkretne sytuacje, a dopiero potem tworzy programy (także wielomodułowe np. 116 szkoleń dla branży budowlanej, trzyletni projekt Akademii Zarządzania).
- Pracuje z ludźmi na potencjalne i mocnych stronach, bo tylko tak można zbudować mistrzostwo i realizować cele w zmieniającej się rzeczywistości.
- Wspólna praca z klientem opiera się na szukaniu rozwiązań korzystając z najlepszych praktyk, narzędzi, wiedzy i doświadczeniu trenerki i uczestników.
JEJ KLIENCI DOCENIAJĄ JĄ ZA TO, ŻE MA DLA NICH CZAS, BO:
- Słyszy ich oczekiwania,
- Odradza działania zbędne i wskazuje te które przyniosą oczekiwany efekt,
- Pokazuje inne perspektywy/możliwości,
- Wspólnie z klientem projektuje proces rozwojowy
- Pomaga wdrożyć zmiany
- Działa na potencjalne i mocnych stronach.
SPECJALIZACJA/PROWADZONE TEMATY SZKOLENIOWE:
- Angażowanie pracowników;
- Budowanie autorytetu lidera;
- Zarządzanie przez cele;
- Zarządzanie sytuacyjne wg. Blancharda;
- Współpraca w zespołach;
- Zarządzanie w zmianie;
- Motywowanie;
Trener praktyk sprzedaży i zarządzania, konsultant biznesowy, coach, mediator, menedżer z wieloletnim doświadczeniem w różnorodnych kulturach organizacyjnych. Posiada szerokie doświadczenie w obszarze zarządzania sprzedażą, budowaniu zespołów i doskonaleniu umiejętności miękkich w celu zwiększania efektywności zespołów. Prowadzi szkolenia, warsztaty szkoleniowe i procesy coachingu. Absolwentka Wyższej Szkoły Administracji i Biznesu (kierunek zarządzanie i marketing), Uniwersytetu Warmińsko – Mazurskiego (kierunek: zarządzanie przedsiębiorstwem). Ukończyła studia podyplomowe w Wyższej Szkole Administracji i Biznesu, na kierunkach: „Life & Business Coaching” (2015-2016) oraz „Mediacje gospodarcze i pracownicze, negocjacje” (2017-2018). Jest certyfikowanym trenerem zarządzania zmianą w organizacji.
Konsultant badania kwestionariuszami psychometrycznymi Mindsonar, oraz AQR w obszarze leadership’u i odporności psychicznej pracowników. Gościnnie prowadziła prelekcję na konferencji Pulsu Biznesu „Komunikacja menedżerska” w temacie budowania kultury feedbacku w organizacji. Jest wykładowcą na uczelni WSPA w Lublinie. Doświadczenie zawodowe: Coach/ Trener zew. w projektach transformacji kultury organizacyjnej i konsultant ds. komunikacji, Ponad 2-letnie doświadczenie w roli Scrum Muster, Trener, Agile coach w firmie z branży IT. Na początku pracy zawodowej pracowała na stanowisku Przedstawiciela Handlowego w firmie Bosch. W latach 2004 – 2007 Kierownik działu sprzedaży w Neptun Software – firmie z sektora IT. Zarządzała zespołem sprzedaży w strukturze rozproszonej.Odpowiadała za tworzenie i realizację strategii marketingowej i sprzedażowej.
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
00-023 Warszawa
Widok 18/2
woj. mazowieckie
00-023 Warszawa
Widok 18/2
woj. mazowieckie
00-023 Warszawa
Widok 18/2
woj. mazowieckie
00-023 Warszawa
Widok 18/2
woj. mazowieckie
00-023 Warszawa
Widok 18/2
woj. mazowieckie
00-023 Warszawa
Widok 18/2
woj. mazowieckie
Rejestracja
- zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 1 565 zł)
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
- certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
- bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 7 dni przed terminem
- konsultacje indywidualne
- Rozwiń
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
- Warunkiem udział w szkoleniu jest przysłanie zgłoszenia minimum 3 dni robocze przed rozpoczęciem wydarzenia. Oczywiście przyjmiemy Twoje zgłoszenie również na dzień przed realizacją.
- Po otrzymaniu zgłoszenia potwierdzimy jego przyjęcie oraz przekażemy wszelkie informacje organizacyjne. Przygotuj serię pytań - co jest dla Ciebie ważne.
- Warunkiem udziału w wydarzeniu jest dokonanie płatności na minimum 2 dni robocze przed datą rozpoczęcia wydarzenia. W przypadku braku takiej możliwości, dostosowujemy wspólnie rozwiązanie. Jest możliwość płatności przelewem oraz gotówką lub kartą płatniczą.
- Bezpłatne odwołanie zgłoszenia możliwe jest najpóźniej na 7 dni roboczych przed terminem rozpoczęcia. Jest możliwość zmiany uczestnika lub przepisanie się na inny termin w miarę możliwości.
- UWAGA: Rozliczenie za usługę szkoleniową następuje przez podmiot realizujący szkolenie, firmę Human Skills.
- Nazwa firmy: Human Skills
- Ulica i nr: Widok 18/2
- Kod pocztowy: 00-023
- Miejscowość: Warszawa
- Numer NIP: 6721761910