First Time Manager. Szkolenie na zamówienie online oraz stacjonarne

O szkoleniu

Szkolenia dla osób stawiających pierwsze kroki w obszarze zarządzania to przepełnione rzetelną i użyteczną wiedzą profesjonalne kursy projektowane na zamówienie. Zamknięte szkolenia „First Time Manager” wyposaża Uczestników warsztatu w kluczowe informacje i wskazówki na temat tego, w jaki sposób przejść w rolę szefa, jak budować własny autorytet, dostosować styl zarządzania do etapu rozwoju pracownika, dopasować komunikację  z uwzględnieniem modelu DISC oraz zarządzać celami/zadaniami podległego zespołu (delegując, motywując oraz skutecznie monitorując). Przygotowane przez naszych ekspertów szkolenie „First Time Manager” polecamy przede wszystkim debiutantom w roli lidera, ale również kadrze kierowniczej, która chciałaby udoskonalić swój warsztat sprawnego szefa i przywódcy.

Zamknięty kurs „First Time Manager” oferujemy Państwu w dwóch atrakcyjnych wariantach – jako konwencjonalne kursy stacjonarne oraz nowoczesne i bardzo wygodne dla Uczestników szkolenia online. Niezależnie od wybranego trybu szkolenia, priorytetowym celem prezentowanego warsztatu jest praktyczne doskonalenie umiejętności. Szkolenie sięga po aktywizujące metody nauczania i różnorodne ćwiczenia, które pozwolą liderom w sposób profesjonalny realizować powierzone im zadania i w praktyce wykorzystywać zdobytą w toku kursu wiedzę. Oferowane przez nas zamknięte szkolenia wyróżnia wysoki poziom indywidualizacji programu – dostosowujemy treści metody nauczania do indywidualnych potrzeb szkoleniowych kierowników realizujących w naszej firmie szkolenia, a także uwzględniamy w programie kursu specyfikę zatrudniającej ich firmy czy organizacji.

Serdecznie zachęcamy do kontaktu z naszymi konsultantami. Rozmowa pozwoli nam zaprojektować dla Państwa perfekcyjnie dopasowane do Państwa oczekiwań i potrzeb szkolenie, a także przygotować jego indywidualną wycenę.

Dlaczego warto wziąć udział?

Prezentowane szkolenia wyposażają Kursantów w praktyczną wiedzę o:

  • kluczowych aspektach roli szefa;
  • zasadach przygotowania się do roli przełożonego;
  • zasadach exposé szefa;
  • zasadach przejścia z roli współpracownika w rolę kierownika;
  • zasadach komunikacji z zespołem;
  • zasadach zarządzania zespołem;
  • delegowania, usprawniania i monitorowania zadań.

Zamknięte szkolenie „First Time Manager” pozwala wschodzącym liderom nabyć wiedzę niezbędną do skutecznej pracy nad efektywnością zespołu i sprawną komunikacją między jego członkami. Kurs w łatwy i zrozumiały sposób wyjaśnia podstawowe zasady dobrego zarządzania i wprowadza Uczestników w tajniki wiedzy na temat sprawnego przywództwa.

Szkolenie umiejętności dla debiutujących liderów rozwija profesjonalne umiejętności:

  • przyjmowania odpowiedzialności związanej z przejętym zakresem obowiązków;
  • tworzenia i wygłaszania exposé szefa;
  • skutecznego komunikowania się z zespołem z uwzględnieniem założeń modelu DISC oraz etapu rozwoju podwładnego;
  • delegowania i priorytetyzacji zadań;
  • prowadzenia rozmów i spotkań z pracownikami;
  • reagowania na sygnały świadczące o dysfunkcji w zespole;
  • kreowania osobistej strategii lidera zespołu;
  • prowadzenia cotygodniowego przeglądu.

Kurs „First Time Manager” wyposaża debiutujących managerów w kluczowe dla ich roli umiejętności i kompleksowo przygotowuje do najważniejszych zadań realizowanych przez szefa zespołu.

Szkolenie zamknięte „First Time Manager” pogłębia niezbędne liderom kompetencje związane z:

  • przywództwem;
  • zarządzaniem zespołem;
  • tworzeniem potencjału kadrowego;
  • efektywnym wykorzystaniem zasobów firmy;
  • tworzenia warunków do współpracy zespołowej.

Szkolenia dla osób stawiających pierwsze kroki w roli przywódcy i lidera pozwala Kursantom rozwinąć i pogłębić kompetencje nieodzowne na stanowiskach kierowniczych w każdej firmie i organizacji, niezależnie od jej struktury, sfery działania czy wypracowanej pozycji na rynku.

Kto powinien wziąć udział?
  • Szkolenie jest skierowane do kadry zarządzającej.
  • Jest niezbędne dla każdego pracownika pełniącego funkcje zarządcze.
  • Dla osób, które awansowały na stanowiska kierownicze.
  • Dla osób, która będą awansowały na stanowiska kierownicze.
  • Dla przedsiębiorców.
  • Uwaga – to szkolenie jest również dedykowanie dla kierowników, którzy już od jakiegoś czasu pełnią funkcje zarządcze i chcą zaktualizować wiedzę lub otrzymać praktyczne wskazówki związane z zarządzeniem zespołem.

Program szkolenia

Rozpoczęcie szkolenia. Wstęp i sprawy organizacyjne. Diagnoza potrzeb szkoleniowych z omówieniem celów szkolenia. Ustalenie kontraktu.

Moduł I. Rola lidera, czyli z czym wiąże się awans na stanowisko kierownicze?

  • Moje „why” – dlaczego chcę być/jestem szefem? – Simon Sinek. Zasady budowania autentyczności.
  • Rola szefa – cienie i blaski, czyli na co warto być przygotowanym?
  • Budowanie autorytetu lidera – zestaw dobrych i złych praktyk.
  • Moja odpowiedzialność – punkt widzenia zawodowy a osobisty. Odpowiedzialność a oczekiwania pracodawcy.
  • Moje zadania – profil stanowiskowy, kompetencje obligatoryjne i uzupełniające – arkusz kompetencji, analiza wskaźników, arkusz STAR/PAR.
  • Asertywność lidera oraz analiza transakcyjna, czyli jak nie być „rodzicem” dla pracowników – matryca lidera.

Moduł II. Zarządzanie zespołem – od czego zacząć?

  • Moja rola, a role członków zespołu. Oczekiwania pracodawcy i komunikowanie celów stanowiskowych zespołowi.
  • Zadania zespołu – profil stanowiskowy, kompetencje obligatoryjne i uzupełniające – arkusz kompetencji, analiza wskaźników, arkusz STAR/PAR.
  • Przywództwo sytuacyjne K. Blancharda, czyli dopasuj styl zarządzania do etapów rozwoju pracownika – arkusz lidera.
  • Wstęp do zasad priorytetyzacji zadań własnych oraz metod wspierania zespołu – matryca D. Eisenhowera/S. Covey ‘a.
  • Jednominutowy menedżer spotyka małpę, czyli jak nie zabierać pracy swojemu zespołowi?
  • Cykl Kolba w praktyce lidera (sama teoria nie wystarczy).
  • Pięć dysfunkcji pracy zespołowej P. Lencioniego (na co należy szczególnie uważać?).

Moduł III. Komunikacja z zespołem

  • Zasady jednominutowego menedżera – omówienie dobrych praktyk.
  • Model DISC w praktyce – jak dostosowywać komunikacje do członków zespołu – omówienie dobrych praktyk.
  • Udzielanie informacji zwrotnej – feedback czy feedforward? – dobór metod do sytuacji.
  • Rozmowa motywująca – GROW (arkusz lidera).
  • Rozmowa coachingowa – C5 (arkusz lidera).
  • Rozmowa delegująca z podwładnym (arkusz lidera).
  • Rozmowa z pracownikiem o problemie (arkusz lidera).

Moduł IV. Osobista strategia lidera

  • Cotygodniowy przegląd lidera.
  • IPD (osobista strategia lidera) – o czym lider musi pamiętać, co planować i weryfikować?
  • Spotkania z pracownikami – jak, gdzie i kiedy?
  • Profilaktyka i skutki zaniechań menedżerskich.

Zakończenie kursu. Powtórzenie kluczowych zagadnień. Szkolenie kończy się specjalnym zadaniem STP – start/stop/kontynuuj.

Czas trwania

  • 09:00 Rozpoczęcie szkolenia.
  • 16:00 Zakończenie szkolenia.
  • W trakcie przerwy kawowa oraz obiadowa.

Prelegenci

Marta Orzeł
Trenerka biznesu. Coach grupowy. Certyfikowana konsultantka Talentów wg. Instytutu Gallupa. Certyfikowana konsultantka Extended DISC.

PROFIL TRENERKI:

  • Wspiera liderów organizacji podczas tworzenia i wdrażania programów rozwojowych oraz w całym procesie komunikacji z pracownikami. Specjalizuje się w szkoleniach dla menedżerów, efektywności osobistej, typologii zachowań DISC® i pracy opartej na mocnych stronach wg Gallupa.
  • Od 2005 r prowadzi szkolenia. Doświadczenie w biznesie zdobyła pracując w firmie motoryzacyjnej, doradczej i szkoleniowej.
  • Projektując procesy rozwojowe spotyka się ze stwierdzeniami: „u nas jest inaczej”, „u mnie to nie zadziała”.  Dlatego najpierw analizuje branżę i konkretne sytuacje, a dopiero potem tworzy programy (także wielomodułowe np. 116 szkoleń dla branży budowlanej, trzyletni projekt Akademii Zarządzania).
  • Pracuje z ludźmi na potencjalne i mocnych stronach, bo tylko tak można zbudować mistrzostwo i realizować cele w zmieniającej się rzeczywistości.
  • Wspólna praca z klientem opiera się na szukaniu rozwiązań korzystając z najlepszych praktyk, narzędzi, wiedzy i doświadczeniu trenerki i uczestników.

JEJ KLIENCI DOCENIAJĄ JĄ ZA TO, ŻE MA DLA NICH CZAS, BO:

  • Słyszy ich oczekiwania,
  • Odradza działania zbędne i wskazuje te które przyniosą oczekiwany efekt,
  • Pokazuje inne perspektywy/możliwości,
  • Wspólnie z klientem projektuje proces rozwojowy
  • Pomaga wdrożyć zmiany
  • Działa na potencjalne i mocnych stronach.

SPECJALIZACJA/PROWADZONE TEMATY SZKOLENIOWE:

  • Angażowanie pracowników;
  • Budowanie autorytetu lidera;
  • Zarządzanie przez cele;
  • Zarządzanie sytuacyjne wg. Blancharda;
  • Współpraca w zespołach;
  • Zarządzanie w zmianie;
  • Motywowanie;
Aneta Ropek
Trener sprzedaży i zarządzania. Coach. Mediator. Menedżer.

Trener praktyk sprzedaży i zarządzania, konsultant biznesowy, coach, mediator, menedżer z wieloletnim doświadczeniem w różnorodnych kulturach organizacyjnych. Posiada szerokie doświadczenie w obszarze zarządzania sprzedażą, budowaniu zespołów i doskonaleniu umiejętności miękkich w celu zwiększania efektywności zespołów. Prowadzi szkolenia, warsztaty szkoleniowe i procesy coachingu. Absolwentka Wyższej Szkoły Administracji i Biznesu (kierunek zarządzanie i marketing), Uniwersytetu Warmińsko – Mazurskiego (kierunek: zarządzanie przedsiębiorstwem). Ukończyła studia podyplomowe w Wyższej Szkole Administracji i Biznesu, na kierunkach: „Life & Business Coaching” (2015-2016) oraz „Mediacje gospodarcze i pracownicze, negocjacje” (2017-2018). Jest certyfikowanym trenerem zarządzania zmianą w organizacji. 

Konsultant badania kwestionariuszami psychometrycznymi Mindsonar, oraz AQR w obszarze leadership’u i odporności psychicznej pracowników. Gościnnie prowadziła prelekcję na konferencji Pulsu Biznesu „Komunikacja menedżerska” w temacie budowania kultury feedbacku w organizacji. Jest wykładowcą na uczelni WSPA w Lublinie. Doświadczenie zawodowe: Coach/ Trener zew. w projektach transformacji kultury organizacyjnej i konsultant ds. komunikacji, Ponad 2-letnie doświadczenie w roli Scrum Muster, Trener, Agile coach w firmie z branży IT.  Na początku pracy zawodowej pracowała na stanowisku Przedstawiciela Handlowego w firmie Bosch. W latach 2004 – 2007 Kierownik działu sprzedaży w Neptun Software – firmie z sektora IT. Zarządzała zespołem sprzedaży w strukturze rozproszonej.Odpowiadała za tworzenie i realizację strategii marketingowej i sprzedażowej.

Agnieszka Romańska
Trenerka biznesu. Certyfikowana Konsultantka MTQ48 i MTQPlus, Certyfikowana konsultantka ILM72. Action Learning Coach. Certyfikowana Konsultantka Insights Discovery. Asesor, Konsultant HR.

PROFIL TRENERKI:

  • Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w obszarze HR jako HR Business Partner, HR Project Manager oraz Learning & Development Ekspert.
  • Od 10 lat współpracuje z międzynarodowymi korporacjami oraz małymi i średnimi firmami jako trenerka, asesorka, coach zespołowa oraz konsultantka biznesowa.
  • Zrealizowała kilkadziesiąt projektów z zakresu budowania modeli kompetencji, systemów ocen, ścieżek karier oraz wdrożenia kultury organizacyjnej opartej na wartościach.
  • Zaprojektowała i zrealizowała kilkadziesiąt programów rozwojowych dla kadry menedżerskiej, talentów oraz zespołów sprzedaży, marketingu, IT, finansów i administracji.
  • Wdrożyła do organizacji wiele nowatorskich metod i narzędzi m.in. coaching zespołowy: action learning, diagnozę potencjału w oparciu o learning agility, peer-mentoring, design thinking.

SPECJALIZACJA:

  • Kompetencje menedżerskie: budowanie przywództwa, motywowanie i angażowanie zespołu, feedback, budowanie współpracy i efektywności biznesowej zespołu w oparciu o model Insights Discovery, budowanie odporności psychicznej lidera i zespołu, first-time manager.
  • Procesy i kompetencje HR: Assessement i Development Center, zarządzanie talentami, modele kompetencji.

KWALIFIKACJE: 

  • Magister socjolożka: Komunikacja społeczna i badania rynkowe.
  • Akademia Leona Koźmińskiego: studia podyplomowe z zarządzania zasobami ludzkimi.
  • Trenerka umiejętności psychospołecznych.
  • Action Learning Coach (World Institute for Action Learning).
  • Certyfikowana konsultantka Insights Discovery DISC.
  • Licencjonowana konsultantka Odporności psychicznej MTQ  Product Family.
  • Licencjonowana konsultantka Zintegrowanego Modelu Przywództwa ILM 72.
  • Asesorka w projektach Assesment i Development Centre.
  • Konsultantka z zakresu Human Resources.
  • Creative Skills for Innovation/ Design Thinking.

Terminy i miejsca

Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

To wydarzenie dostępne jest na zamówienie. Termin i miejsce przeprowadzenia zajęć uzgodnisz z organizatorem po złożeniu zamówienia. Organizator przeprowadza zajęcia: stacjonarnie i/lub online

Rejestracja

Cena szacunkowa
*Szczegółowa wycena zostanie przedstawiona po dokładnym zbadaniu potrzeb.
5 335
+23% VAT
Cena zawiera:
  • zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 5 500 zł)
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej i papierowej
  • certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
  • bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 14 dni przed terminem
  • *Cena uzależniona jest od czynników takich jak wielkość grupy, lokalizacja szkolenia, sylwetka trenerska. Szczegółowa wycena zostanie przedstawiona po dokładnym badaniu potrzeb szkoleniowych.
  • Rozwiń
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Zgłoszenie udziału w szkoleniu zamkniętym

  1. Warunkiem realizacji szkolenia zamkniętego jest przesłanie zapytania o szkolenie do organizatora.
  2. Podstawą zgłoszenia na szkolenie zamknięte jest wysłanie wypełnionego i podpisanego (wraz z pieczęcią firmy, w przypadku zgłoszenia przez jednostkę organizacyjną) scanu formularza zamówienia na adres e-mail: biuro@humanskills.pl lub adres osoby koordynujące szkolenie z ramienia Human Skills.

  3. Zmiana zakresu szkolenia i warunków umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności.

Rezygnacja ze szkolenia/ zmiana terminu  przez Zamawiającego 

  1. Zamawiający ma prawo zrezygnować z realizacji szkolenia na zasadach i warunkach wskazanych w punktach poniżej. 

  2. Rezygnacji z udziału w szkoleniu Zamawiający dokonuje poprzez skierowanie na adres e-mail biuro@humanskills.pl lub adres koordynatora szkolenia oświadczenia o rezygnacji. 

  3. W przypadku rezygnacji ze szkolenia w terminie:

    1. 14 dni kalendarzowych, odwołanie jest bezkosztowe;

    2. Poniżej 14 dni, Human Skills obciąża Zamawiającego kwotą 50% wartości finalnej. 

    3. Poniżej 10 dni, Human Skills obciąża Zamawiającego kwotą 80% wartości finalnej. 

  4. Zmiana terminu szkolenia jest traktowana z definicji jako rezygnacja ze szkolenia.

  5. Jeżeli dojdzie do drugiej rezygnacji z zamówionego szkolenia na 14 dni kalendarzowych, Human Skills obciąża Zamawiającego kwotą 50% wartości finalnej. Powyższy zapis dotyczy również drugiej zmiany terminu. 

UWAGA: Rozliczenie za usługę szkoleniową następuje przez podmiot realizujący szkolenie, firmę Human Skills.

BUR, KFS.

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: Human Skills
  • Ulica i nr: Widok 18/2
  • Kod pocztowy: 00-023
  • Miejscowość: Warszawa
  • Numer NIP: 6721761910

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Przeciągnij plik tutaj lub kliknij, żeby dodać.
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Human Skills
00-023 Warszawa, Polska Widok 18/2

Organizator

Human Skills
00-023 Warszawa, Polska
Widok 18/2
woj. mazowieckie
Human Skills We Make You Grow Dlaczego warto nam zaufać? - Gazeta Finansowa przyznała nam wyróżnienie Firma szkoleniowa roku 2019 r., 2021 r., 2022 r. oraz ponownie w 2023r. - Prowadzimy szkolenia dla firm, administracji i osób prywatnych. - ...
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!