O szkoleniu
Grafika w reklamie. Projektowanie i psychologia designu ✳️ BESTSELLER
Korzyść:
- skuteczniejsza reklama, efektywniejsza komunikacja marketingowa, lepsza współpraca z zewnętrznymi agencjami reklamowymi
- Szkolenie jest praktycznym bardzo inspirującym warsztatem
Poznasz kluczowe zasady projektowania wizualnego i psychologii designu w marketingu
Nauczysz się tworzyć grafiki, które przyciągają uwagę i wspierają sprzedaż / komunikację marki
Poznasz praktyczne narzędzia i inspiracje (w tym AI), które unowocześnią Twój warsztat projektowy
Graficy i projektanci, którzy chcą tworzyć bardziej angażujące i skuteczne materiały reklamowe
Web/UI/UX designerzy, którzy chcą lepiej rozumieć wpływ psychologii designu na użytkownika
Specjaliści i menedżerowie marketingu odpowiedzialni za wizualną spójność marki
Program szkolenia
1. Rozgrzewka kreatywna2. O widzeniu rzeczy: nasze oczy... kłamią – złudzenia optyczne3. O interpretacji obiektów
Pion / poziom
Dynamika, wzrost, spadek
4. Symetria / asymetria
Jak postrzegamy najprostsze formy?
5. O projektowaniu: mniej znaczy więcej6. O pokazywaniu produktów
Kompozycja
Jak dodać emocji do obrazu
Inspiracje: pomysły na kompozycję
7. Trochę psychologii
Co zapamiętujemy najłatwiej?
Ile rzeczy zapamiętujemy jednocześnie?
Jak ułatwić zapamiętanie?
Efekt pierwszeństwa / efekt świeżości
8. Relacje między postaciami9. Kompozycja całego projektu
Odstęp – wyrównanie
Rytm – kontrast
Siatka
10. Symbolika11. O kolorach: znaczenie, koło barw, CMYK, RGB
Hierarchia i wyróżnianie
Odstęp, światło, pusta przestrzeń
12. Typografia13. Zastosowanie AI w projektowaniu graficznym
Generatory obrazów
Generatory video
Inspiracje, praca koncepcyjna
Źródła zasobów
Narzędzia przydatne w projektowaniu
Generowanie pomysłów, tworzenie grafik, personalizacja, optymalizacja
Współpraca człowiek - maszyna
13. Ciekawe rebrandingi14. Trendy
Czas trwania
2 dni, 9:00 - 15:00
Prelegenci
Adrian Tomaszewski
Praktyk reklamy z wieloletnim doświadczeniem. Kreator treści: grafik, copywriter, muzyk. Pasjonat tworzenia, projektowania, typografii, kompozycji, technologii, ergonomii (UX,UI), łączenia obrazu, słowa i dźwięku. Tworzy grafiki, ilustracje, scenariusze, muzykę. Sam wymyśla i konstruuje przyrządy treningowe – uprawia sport i prowadzi zajęcia sportowe: boks, kalistenikę, bieganie.
Autor książek: "Książeczka zdrowia copywritera" (wyd. Onepress 2006) oraz "Reklamowa Gra w słowa". Za swoje prace zdobył najważniejsze nagrody branżowe: Golden Arrow, Złote Orły, Boomerang. Podczas drogi zawodowej pracował jako projektant, copywriter, dyrektor kreatywny, przedsiębiorca.
Posiada certyfikat trenerski: EQF 5 (European Qualification Framework).
Pracował w agencjach reklamowych: Ogilvy, Young & Rubicam, Wunderman, Polymus, V&P.
Realizował projekty dla: Generali, BOLS, Philip Morris, Porsche, Thalgo, Warka, BP, Burger King, KFC, Bosch, Mastercook, Commercial Union, IBM, Mattel, Leroy Merlin, US Pharmacia, Drogerie Natura, Boehringer Ingelheim, Kamis, Heyah, Królewskie, Diageo, M1, Premium Club, Era GSM, AgrosNOVA, Nivea, Masterfoods, Kompania Piwowarska, Davis Fabrics, Palmolive, Fortress Investment, Locatick, VCentrum, SKOFF, Ledpol i in.
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Rejestracja
- zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 1 350 zł)
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
- certyfikat uczestnictwa
- bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 7 dni przed terminem
- 4.44% przy zgłoszeniu min. 2 osób
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
Płatność na podstawie faktury pro forma przed szkoleniem, faktura VAT po szkoleniu.
Możliwa jest również płatność 2 tygodnie po szkoleniu.
- Nazwa firmy: Akademia KFK
- Ulica i nr: Ogrodowa 58
- Kod pocztowy: 00-876
- Miejscowość: Warszawa
- Numer NIP: 5263684984
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
Organizator
