Grafika w reklamie. Projektowanie i Psychologia i Reklamy

O szkoleniu

Grafika w reklamie. Projektowanie i psychologia designu ✳️ BESTSELLER

Dlaczego warto wziąć udział?

Korzyść:

  • skuteczniejsza reklama, efektywniejsza komunikacja marketingowa, lepsza współpraca z zewnętrznymi agencjami reklamowymi
  • Szkolenie jest praktycznym bardzo inspirującym warsztatem
  •  Poznasz kluczowe zasady projektowania wizualnego i psychologii designu w marketingu

  •  Nauczysz się tworzyć grafiki, które przyciągają uwagę i wspierają sprzedaż / komunikację marki

  •  Poznasz praktyczne narzędzia i inspiracje (w tym AI), które unowocześnią Twój warsztat projektowy

Kto powinien wziąć udział?
  •  Graficy i projektanci, którzy chcą tworzyć bardziej angażujące i skuteczne materiały reklamowe

  •  Web/UI/UX designerzy, którzy chcą lepiej rozumieć wpływ psychologii designu na użytkownika

  •  Specjaliści i menedżerowie marketingu odpowiedzialni za wizualną spójność marki

Program szkolenia

1. Rozgrzewka kreatywna2. O widzeniu rzeczy: nasze oczy... kłamią – złudzenia optyczne3. O interpretacji obiektów

  • Pion / poziom

  • Dynamika, wzrost, spadek

4. Symetria / asymetria

  • Jak postrzegamy najprostsze formy?

5. O projektowaniu: mniej znaczy więcej6. O pokazywaniu produktów

  • Kompozycja

  • Jak dodać emocji do obrazu

  • Inspiracje: pomysły na kompozycję

7. Trochę psychologii

  • Co zapamiętujemy najłatwiej?

  • Ile rzeczy zapamiętujemy jednocześnie?

  • Jak ułatwić zapamiętanie?

  • Efekt pierwszeństwa / efekt świeżości

8. Relacje między postaciami9. Kompozycja całego projektu

  • Odstęp – wyrównanie

  • Rytm – kontrast

  • Siatka

10. Symbolika11. O kolorach: znaczenie, koło barw, CMYK, RGB

  • Hierarchia i wyróżnianie

  • Odstęp, światło, pusta przestrzeń

12. Typografia13. Zastosowanie AI w projektowaniu graficznym

  • Generatory obrazów

  • Generatory video

  • Inspiracje, praca koncepcyjna

  • Źródła zasobów

  • Narzędzia przydatne w projektowaniu

  • Generowanie pomysłów, tworzenie grafik, personalizacja, optymalizacja

  • Współpraca człowiek - maszyna

13. Ciekawe rebrandingi14. Trendy               

Czas trwania

2 dni, 9:00 - 15:00

Prelegenci

Adrian Tomaszewski

Praktyk reklamy z wieloletnim doświadczeniem. Kreator treści: grafik, copywriter, muzyk. Pasjonat tworzenia, projektowania, typografii, kompozycji, technologii, ergonomii (UX,UI), łączenia obrazu, słowa i dźwięku. Tworzy grafiki, ilustracje, scenariusze, muzykę. Sam wymyśla i konstruuje przyrządy treningowe – uprawia sport i prowadzi zajęcia sportowe: boks, kalistenikę, bieganie.
Autor książek: "Książeczka zdrowia copywritera" (wyd. Onepress 2006) oraz "Reklamowa Gra w słowa". Za swoje prace zdobył najważniejsze nagrody branżowe: Golden Arrow, Złote Orły, Boomerang. Podczas drogi zawodowej pracował jako projektant, copywriter, dyrektor kreatywny, przedsiębiorca.
Posiada certyfikat trenerski: EQF 5 (European Qualification Framework).
Pracował w agencjach reklamowych: Ogilvy, Young & Rubicam, Wunderman, Polymus, V&P.
Realizował projekty dla: Generali, BOLS, Philip Morris, Porsche, Thalgo, Warka, BP, Burger King, KFC, Bosch, Mastercook, Commercial Union, IBM, Mattel, Leroy Merlin, US Pharmacia, Drogerie Natura, Boehringer Ingelheim, Kamis, Heyah, Królewskie, Diageo, M1, Premium Club, Era GSM, AgrosNOVA, Nivea, Masterfoods, Kompania Piwowarska, Davis Fabrics, Palmolive, Fortress Investment, Locatick, VCentrum, SKOFF, Ledpol i in.

Terminy i miejsca

Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Szkolenie Online, na żywo. Prowadzone na Clickmeeting, łatwiej w użyciu platformie, nie wymagającej zakładania konta czy logowania.

Rejestracja

Standard Akademia KFK
✳️ BESTSELLER
1 309
+23% VAT
Cena zawiera:
  • zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 1 350 zł)
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
  • certyfikat uczestnictwa
  • bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 7 dni przed terminem
Zniżki grupowe:
  • 4.44% przy zgłoszeniu min. 2 osób
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Płatność na podstawie faktury pro forma przed szkoleniem, faktura VAT po szkoleniu.

Możliwa jest również płatność 2 tygodnie po szkoleniu.

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: Akademia KFK
  • Ulica i nr: Ogrodowa 58
  • Kod pocztowy: 00-876
  • Miejscowość: Warszawa
  • Numer NIP: 5263684984

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Przeciągnij plik tutaj lub kliknij, żeby dodać.
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Akademia KFK
00-876 Warszawa, Polska Ogrodowa 58

Organizator

Akademia KFK
00-876 Warszawa, Polska
Ogrodowa 58
woj. mazowieckie
Akademia Marketingu KFK oferuje profesjonalne szkolenia z Marketingu, Social Mediów, Sprzedaży (w tym Trade Marketingu i Category Management), AI w biznesie i CX. 13 lat działalności (wcześniej pod nazwą Akademia Marketingu Atrium) Trenerzy eksperci ...
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!