O szkoleniu
Cel:
- przybliżenie zagadnień dotyczących projektowania, dobrego designu i estetyki w komunikacji marketingowej.
Korzyść:
- skuteczniejsza reklama, efektywniejsza komunikacja marketingowa, lepsza współpraca z zewnętrznymi agencjami reklamowymi
- Szkolenie jest praktycznym bardzo inspirującym warsztatem, zapisz się i przekonaj
Dla kogo:
- projektanci, graficy, marketingowcy, przedsiębiorcy.
Program szkolenia
Pion / poziom
Dynamika, wzrost, spadek
Jak postrzegamy najprostsze formy?
Kompozycja
Jak dodać emocji do obrazu
Inspiracje: pomysły na kompozycję
Co zapamiętujemy najłatwiej?
Ile rzeczy zapamiętujemy jednocześnie?
Jak ułatwić zapamiętanie?
Efekt pierwszeństwa / efekt świeżości
Odstęp – wyrównanie
Rytm – kontrast
Siatka
Hierarchia i wyróżnianie
Odstęp, światło, pusta przestrzeń
Generatory obrazów
Generatory video
Inspiracje, praca koncepcyjna
Źródła zasobów
Narzędzia przydatne w projektowaniu
Generowanie pomysłów, tworzenie grafik, personalizacja, optymalizacja
Współpraca człowiek - maszyna
Czas trwania
2 dni, 9:00 - 16:00
Prelegenci
Adrian Tomaszewski
Praktyk reklamy z wieloletnim doświadczeniem. Kreator treści: grafik, copywriter, muzyk. Pasjonat tworzenia, projektowania, typografii, kompozycji, technologii, ergonomii (UX,UI), łączenia obrazu, słowa i dźwięku. Tworzy grafiki, ilustracje, scenariusze, muzykę. Sam wymyśla i konstruuje przyrządy treningowe – uprawia sport i prowadzi zajęcia sportowe: boks, kalistenikę, bieganie.
Autor książek: "Książeczka zdrowia copywritera" (wyd. Onepress 2006) oraz "Reklamowa Gra w słowa". Za swoje prace zdobył najważniejsze nagrody branżowe: Golden Arrow, Złote Orły, Boomerang. Podczas drogi zawodowej pracował jako projektant, copywriter, dyrektor kreatywny, przedsiębiorca.
Posiada certyfikat trenerski: EQF 5 (European Qualification Framework).
Pracował w agencjach reklamowych: Ogilvy, Young & Rubicam, Wunderman, Polymus, V&P.
Realizował projekty dla: Generali, BOLS, Philip Morris, Porsche, Thalgo, Warka, BP, Burger King, KFC, Bosch, Mastercook, Commercial Union, IBM, Mattel, Leroy Merlin, US Pharmacia, Drogerie Natura, Boehringer Ingelheim, Kamis, Heyah, Królewskie, Diageo, M1, Premium Club, Era GSM, AgrosNOVA, Nivea, Masterfoods, Kompania Piwowarska, Davis Fabrics, Palmolive, Fortress Investment, Locatick, VCentrum, SKOFF, Ledpol i in.
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
7 dni przed szkoleniem wyślemy link. Kliknij i dołącz do szkolenia na Clickmeeting - NIE WYMAGA LOGOWANIA, POSIADANIA KONTA
Otwierasz link w przeglądarce na laptopie lub telefonie i dołączasz do szkolenia, nie potrzebna jest żadna konfiguracja. Link prześlemy mailem na 7 dni przed szkoleniem. Bieżący kontakt z trenerem i innymi uczestnikami.
Otwierasz link w przeglądarce na laptopie lub telefonie i dołączasz do szkolenia, nie potrzebna jest żadna konfiguracja. Link prześlemy mailem na 7 dni przed szkoleniem. Bieżący kontakt z trenerem i innymi uczestnikami.
Rejestracja
- zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 1 650 zł)
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
- certyfikat uczestnictwa
- bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 10 dni przed terminem
- 6.06% przy zgłoszeniu min. 2 osób
- 9.7% przy zgłoszeniu min. 3 osób
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
Płatność na podstawie faktury pro forma przed szkoleniem, faktura VAT po szkoleniu.
Możliwa jest również płatność 2 tygodnie po szkoleniu.
- Nazwa firmy: Akademia KFK
- Ulica i nr: Ogrodowa 58
- Kod pocztowy: 00-876
- Miejscowość: Warszawa
- Numer NIP: 5263684984
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
Organizator
