O szkoleniu
Cel:
- przybliżenie zagadnień dotyczących projektowania, dobrego designu i estetyki w komunikacji marketingowej.
Korzyść:
- skuteczniejsza reklama, efektywniejsza komunikacja marketingowa, lepsza współpraca z zewnętrznymi agencjami reklamowymi\
- Szkolenie jest praktycznym warsztatem, zapisz się i przekonaj
Dla kogo:
- projektanci, marketingowcy, przedsiębiorcy.
Program szkolenia
Forma: warsztat, ćwiczenia praktyczne
PROGRAM SZKOLENIA
-
Rozgrzewka kreatywna
-
O widzeniu rzeczy
-
Nasze oczy... kłamią – złudzenia optyczne
-
O interpretacji obiektów
-
Pion / poziom
-
Dynamika, wzrost, spadek
-
Symetria / asymetria
-
Jak postrzegamy najprostsze formy?
-
O projektowaniu
-
Mniej znaczy więcej
-
O pokazywaniu produktów
-
Kompozycja
-
Jak dodać emocji do obrazu
-
Inspiracje: pomysły na kompozycję
-
Trochę psychologii
-
Co zapamiętujemy najłatwiej?
-
Ile rzeczy zapamiętujemy jednocześnie?
-
Jak ułatwić zapamiętanie?
-
Efekt pierwszeństwa / efekt świeżości
-
Relacje między postaciami
-
Kompozycja całego projektu: odstęp – wyrównanie – rytm – kontrast
-
Siatka
-
Symbolika
-
O kolorach: znaczenie, koło barw, CMYK, RGB
-
Hierarchia i wyróżnianie
-
Odstęp, światło, pusta przestrzeń
-
Typografia
-
Ciekawe rebrandingi
-
Trendy
Czas trwania
Prelegenci
Adrian Tomaszewski
Praktyk reklamy z wieloletnim doświadczeniem. Kreator treści: grafik, copywriter, muzyk. Pasjonat tworzenia, projektowania, typografii, kompozycji, technologii, ergonomii (UX,UI), łączenia obrazu, słowa i dźwięku. Tworzy grafiki, ilustracje, scenariusze, muzykę. Sam wymyśla i konstruuje przyrządy treningowe – uprawia sport i prowadzi zajęcia sportowe: boks, kalistenikę, bieganie.
Autor książek: "Książeczka zdrowia copywritera" (wyd. Onepress 2006) oraz "Reklamowa Gra w słowa". Za swoje prace zdobył najważniejsze nagrody branżowe: Golden Arrow, Złote Orły, Boomerang. Podczas drogi zawodowej pracował jako projektant, copywriter, dyrektor kreatywny, przedsiębiorca.
Posiada certyfikat trenerski: EQF 5 (European Qualification Framework).
Pracował w agencjach reklamowych: Ogilvy, Young & Rubicam, Wunderman, Polymus, V&P.
Realizował projekty dla: Generali, BOLS, Philip Morris, Porsche, Thalgo, Warka, BP, Burger King, KFC, Bosch, Mastercook, Commercial Union, IBM, Mattel, Leroy Merlin, US Pharmacia, Drogerie Natura, Boehringer Ingelheim, Kamis, Heyah, Królewskie, Diageo, M1, Premium Club, Era GSM, AgrosNOVA, Nivea, Masterfoods, Kompania Piwowarska, Davis Fabrics, Palmolive, Fortress Investment, Locatick, VCentrum, SKOFF, Ledpol i in.
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Rejestracja
- Zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 1 250 zł)
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa
- 4% przy zgłoszeniu min. 2 osób
- 8% przy zgłoszeniu min. 3 osób
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Organizator

Najczęściej zadawane pytania
Płatność na podstawie faktury pro forma przed szkoleniem, faktura VAT po szkoleniu.
Możliwa jest również płatność 2 tygodnie po szkoleniu.
Masz pytania? Napisz do nas
