Grafika w reklamie. Projektowanie i Psychologia i Reklamy

O szkoleniu

Cel:

  • przybliżenie zagadnień dotyczących projektowania, dobrego designu i estetyki w komunikacji marketingowej.
Dlaczego warto wziąć udział?

Korzyść:

  • skuteczniejsza reklama, efektywniejsza komunikacja marketingowa, lepsza współpraca z zewnętrznymi agencjami reklamowymi\
  • Szkolenie jest praktycznym warsztatem, zapisz się i przekonaj
Kto powinien wziąć udział?

Dla kogo:

  • projektanci, marketingowcy, przedsiębiorcy.

Program szkolenia

Forma: warsztat, ćwiczenia praktyczne

PROGRAM SZKOLENIA

  1. Rozgrzewka kreatywna

  2. O widzeniu rzeczy

  3. Nasze oczy... kłamią – złudzenia optyczne

  4. O interpretacji obiektów

  5. Pion / poziom

  6. Dynamika, wzrost, spadek

  7. Symetria / asymetria

  8. Jak postrzegamy najprostsze formy?

  9. O projektowaniu

  10. Mniej znaczy więcej

  11. O pokazywaniu produktów

  12. Kompozycja

  13. Jak dodać emocji do obrazu

  14. Inspiracje: pomysły na kompozycję

  15. Trochę psychologii

  16. Co zapamiętujemy najłatwiej?

  17. Ile rzeczy zapamiętujemy jednocześnie?

  18. Jak ułatwić zapamiętanie?

  19. Efekt pierwszeństwa / efekt świeżości

  20. Relacje między postaciami

  21. Kompozycja całego projektu: odstęp – wyrównanie – rytm – kontrast

  22. Siatka

  23. Symbolika

  24. O kolorach: znaczenie, koło barw, CMYK, RGB

  25. Hierarchia i wyróżnianie

  26. Odstęp, światło, pusta przestrzeń

  27. Typografia

  28. Ciekawe rebrandingi

  29. Trendy

Czas trwania

2 dni, 9:00 - 16:00

Prelegenci

Adrian Tomaszewski

Praktyk reklamy z wieloletnim doświadczeniem. Kreator treści: grafik, copywriter, muzyk. Pasjonat tworzenia, projektowania, typografii, kompozycji, technologii, ergonomii (UX,UI), łączenia obrazu, słowa i dźwięku. Tworzy grafiki, ilustracje, scenariusze, muzykę. Sam wymyśla i konstruuje przyrządy treningowe – uprawia sport i prowadzi zajęcia sportowe: boks, kalistenikę, bieganie.
Autor książek: "Książeczka zdrowia copywritera" (wyd. Onepress 2006) oraz "Reklamowa Gra w słowa". Za swoje prace zdobył najważniejsze nagrody branżowe: Golden Arrow, Złote Orły, Boomerang. Podczas drogi zawodowej pracował jako projektant, copywriter, dyrektor kreatywny, przedsiębiorca.
Posiada certyfikat trenerski: EQF 5 (European Qualification Framework).
Pracował w agencjach reklamowych: Ogilvy, Young & Rubicam, Wunderman, Polymus, V&P.
Realizował projekty dla: Generali, BOLS, Philip Morris, Porsche, Thalgo, Warka, BP, Burger King, KFC, Bosch, Mastercook, Commercial Union, IBM, Mattel, Leroy Merlin, US Pharmacia, Drogerie Natura, Boehringer Ingelheim, Kamis, Heyah, Królewskie, Diageo, M1, Premium Club, Era GSM, AgrosNOVA, Nivea, Masterfoods, Kompania Piwowarska, Davis Fabrics, Palmolive, Fortress Investment, Locatick, VCentrum, SKOFF, Ledpol i in.

Terminy i miejsca

Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Platforma Clickmeeting
Platforma Clickmeeting

Rejestracja

Standard
1 309
+23% VAT
Cena zawiera:
  • zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 1 350 zł)
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe w wersji papierowej
  • certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
  • bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 10 dni przed terminem
Zniżki grupowe:
  • 3.7% przy zgłoszeniu min. 2 osób
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Płatność na podstawie faktury pro forma przed szkoleniem, faktura VAT po szkoleniu.

Możliwa jest również płatność 2 tygodnie po szkoleniu.

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: Akademia Marketingu ATRIUM
  • Ulica i nr: al. Jana Pawła II 27
  • Kod pocztowy: 00-867
  • Miejscowość: Warszawa
  • Numer NIP: 7831236140

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Akademia Marketingu ATRIUM
00-867 Warszawa, Polska al. Jana Pawła II 27

Organizator

Akademia Marketingu ATRIUM
00-867 Warszawa, Polska
al. Jana Pawła II 27
woj. mazowieckie
40 profesjonalnych szkoleń z Marketingu, Digital Marketingu i Social Mediów oraz Trade Marketingu. Trenerzy eksperci i praktycy. Kilka tysięcy przeszkolonych firm. Organizujemy szkolenia otwarte i zamknięte / in company.
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!