O szkoleniu
Bycie profesjonalnym HR Business Partner wymaga szczególnych kompetencji społecznych powszechnie zwanych kompetencjami „miękkimi”. Współpraca na wielu płaszczyznach: z Zarządem, z menagerami oraz z pracownikami, tworzenie i utrzymywanie właściwych relacji biznesowych i relacji społecznych, dbanie o biznes a także o człowieka, diagnozowanie i potrzeb pracownika i realizowanie celów organizacji …. Jak się w tym wszystkim odnaleźć? Zadania, spotkania, cele, KPI, raporty, projekty i jeszcze więcej… Jak to wszystko zorganizować?
Jeżeli też zadajesz sobie to pytanie, przyjdź na szkolenie!
W ramach warsztatu, opierającego się o praktyczne przykłady i wymianę doświadczeń, znajdziesz odpowiedzi na wiele pytań. Podczas trzech dni szkolenia będzie 65% pracy warsztatowej a 25% pracy z wykorzystaniem narzędzi i doskonaleniem technik, tak abyś mógł rozwinąć niezbędne kompetencje – budowanie i podtrzymywanie pozytywnych relacji/ zaangażowania wśród pracowników i menedżerów, skuteczne rozwiązywanie problemów w obszarze personalnym i kreatywne wsparcie działań biznesowych.
Cel szkolenia:
Wsparcie HR Business Partnerom wyjść ze „strefy komfortu” celem podniesienia swoich kompetencji społecznych. Pomóc HR Business Partnerom stać się mistrzem w budowaniu zaangażowania oraz we współpracy i wsparciu menedżerów a także:
Pogłębienie, poszerzenie, zdobycie i utrwalenie wiedzy z zakresu:
- roli HR BP oczekiwanej we współczesnym biznesie
- zasad i modeli tworzenia skutecznych procesów i narzędzi HR
- zasad i technik budowania efektywnej współpracy i wsparcia biznesu
- modeli zarządzania zmianą przy jednoczesnym utrzymania zaufania i zaangażowania
- kultury organizacyjnej i sposobów jej wspierania i wzmacniania
- zasad i technik prowadzenia trudnych rozmów bez utraty „dobrych” biznesowych relacji
- koncepcji ról zespołowych i modeli działania skutecznych oraz efektywnych zespołów
Zdobycie i doskonalenie umiejętności z zakresu:
- określenia własnych potrzeb rozwojowych i zaplanowania planu działania
- doboru techniki działania celem zaspokojenia potrzeb organizacji, zespołów i jednostki ( a także własnych)
- rozumienie zmian zachodzących w firmie procesów i uwarunkowań
- definiowania potrzeb biznesu celem stawania się mistrzem w zakresie współpracy na rzecz sukcesów firmy
- utrzymanie (lub odbudowywanie) zaufania i zaangażowania pracowników w okresie i po zakończeniu zdrożenia zmiany
- prowadzenia „trudnych rozmów” zarówno z pracownikami, menagerami, jak i Zarządem
- wsparcia menagerów w obszarze budowania High Performing Organization i High Performing Team
Metody pracy:
Każde zagadnienie jest omawiane, praktycznie przerabiane, ćwiczone i utrwalane – wszystko zgodnie ze skuteczną metodą nauczania oparta na cyklu Kolba; 65% pracy warsztatowej 25% pracy z wykorzystaniem narzędzi i doskonaleniem technik. Części wykładowe (mini wykłady) są stosowane tylko tam, gdzie niezbędne jest wprowadzenie koncepcji i metod pracy, a także wzorów gotowych dokumentów. Daje to uczestnikom możliwość zmierzenia się samodzielnie lub w grupie z problematyką pracy HR Business Partnera. i zanurzenia się w „piaskownicy doświadczeń” już podczas warsztatu.
Szkolenie dedykowane jest przede wszystkim osobom, które mają objąć stanowisko HR Business Partnera lub są już HR Business Partnerami, ale chcą usystematyzować swoją wiedzę i zdobyć oraz przećwiczyć nowe umiejętności w tym obszarze.
Program szkolenia
DZIEŃ 1
HR Business Partnering – wprowadzenie
- Kluczowe role i zadania HR Business Partnera w organizacji – od gaszenia jednostkowych pożarów do prawdziwego partnerstwa
- Kompetencje HRBP w obecnym, dynamicznie zmieniającym się świecie VUCA
- Procesy HR realizowane w organizacjach a rola HRBP
- Najnowsze trendy HR w Polsce i na świecie
HRBP jako partner w biznesie
- Model wielozadaniowy Dave’a Ulricha w perspektywie kompetencji wymaganych od HRBP przez biznes
- Rozumienie biznesu jako podstawa działań HR Business Partnerów – główne procesy biznesowe, które musi znać HRBP by działać efektywnie
- Przekuwanie misji, wizji, strategii firmy na realne działania HR
- Efektywność wybranych procesów/programów HR – wskaźniki, wyniki, ROI, czyli jak zbierać dane i tworzy rekomendacje dla biznesu
- Idea Human Performance Improvement w pracy HR Business Partnera
- Korzyści płynące z podejścia HPI –powiązanie działań HR z celami biznesowymi organizacji
- Etapy HPI – od analizy celów do oceny procesu wdrażania rozwiązań
- Specyfika pracy HRBP w poszczególnych obszarach funkcjonowania firmy
- Komunikacja z biznesem, czyli jak mówić, aby biznes postrzegał HRBP jako partnera we wspólnym działaniu
DZIEŃ 2
HRBP jako partner w procesie zarządzania ludźmi
Zarządzanie zespołem
- Oczekiwania wobec menedżerów w zakresie operacyjnego zarządzania ludźmi a wyzwania HR Business Partnera
- Cykl życia pracowników w organizacji i związane z tym wyzwania menedżerów i HR Business Partnerów – od rekrutacji do awansu (lub do zwolnienia)
- Funkcjonowanie zespołu – role zespołowe i style działania w kontekście efektywności zespołu; cykl życia zespołu
- Zarządzanie komunikacją w zespołach stacjonarnych i rozproszonych
- Rozmowa menadżerska – FeedBack vs. FeedForward
- Wdrażanie rozwiązań High Performing Organization w organizacji
Efektywna komunikacja
- Dialog w biznesie
- Asertywna komunikacja jako podstawowe narzędzie osiągania celów i wywierania wpływu
- Rozwiązywanie konfliktów
- przyczyny powstawania
- postępowanie z „trudnymi” współpracownikami
- technik radzenia sobie z emocjami i napięciem własnym i zespołu w sytuacjach konfliktowych
- skuteczne sposoby rozwiązywania konfliktów w relacjach interpersonalnych/w zespole/w organizacji
HRBP jako partner wspomagający w zmianie
- Zarządzanie zmianą – rola HRBP we wsparciu menadżera i pracowników
- Proces przygotowania i wdrażania zmian – koncepcja Jeźdźca, Słonia i Ścieżki wg Chip’a i Dan’a Heath
- Komunikowanie zmian
- Radzenie sobie z oporem
- Utrzymanie (lub odbudowywanie) zaufania i zaangażowania pracowników w okresie i po zakończeniu transformacji
DZIEŃ 3
HRBP jako partner w rozwoju pracowników i kultury organizacyjnej
- Jak budować kulturę organizacyjną, która promuje zaangażowanie, innowacyjność i współpracę? Jak integrować wartości pracowników z wartościami firmy w celu budowania lojalności wobec firmy?
- Kultura organizacyjna i klimat organizacyjny – pole integracji organizacji i wdrażania pozytywnych zmian przez HR Business Partnerów – analiza spójności na podstawie kwestionariusza wg Camerona i Quinna.
- Zarządzanie rozwojem pracowników w organizacji
- Rola HR Business Partnera jako coacha i mentora w organizacji
- Wpieranie menedżerów w ich własnym rozwoju – inspirujące przywództwo
HRB jako parter przyszłości
- Wyzwania HR Business Partneringu na najbliższe lata
- Zrównoważony Rozwój i Działania ESG
- Digitalizacja HR
- Zarządzanie Różnorodnością
- Mój plan działania – co możesz zrobić od razu, w ciągu 30 dni, w ciągu sześciu miesięcy i w ciągu roku
Czas trwania
21h (stacjonarnie: 1 dzień:10-17, 2 dzień: 09-16, 3 dzień: 08-15,
on-line każdy dzień 09:00-16:00
Prelegenci
Beata Wiernicka-Bełz- doświadczony trener biznesu, konsultant HR, coach, certyfikowany asesor AC/DC, Master NLP, ekspert w zakresie budowania i wdrażania efektywnych i skutecznych rozwiązań HR. Posiada kilkunastoletnie doświadczenie managerskie na stanowiskach dyrektorskich i kierowniczych w firmach z branży: FMCG, usługowo-informatycznej, dystrybucyjnej, produkcyjno-handlowej oraz kilkuletnie doświadczenia jako trener, asesor oraz konsultant z obszaru ZZL. Jej pasją zawodową jest budowania narzędzi do selekcja i rekrutacja personelu, opracowywania i wdrażania systemów ocen, optymalizacji struktur organizacyjnych, tworzenie modeli kompetencyjnych oraz ich diagnoza. Chętnie i skutecznie zajmuje się prowadzeniem analiz stanowisk pracy, opracowaniem profili wymagań stanowiskowych i osobowych, które są wykorzystywane do diagnostyki z wykorzystaniem metody AC/DC. Posiada praktyczne doświadczenie w tworzeniu lub aktualizowaniu zakresów obowiązków dla wszystkich stanowisk pracy oraz w definiowaniu zasad opracowania wartościowania stanowisk pracy, tworzenia i wdrażanie systemów motywacyjnych oraz systemów premiowych. Doświadczeniem zawodowym i praktyką konsultancką dzieli się prowadząc szkolenia. Jej szkolenia są zawsze w formie warsztatowej, bardzo praktyczne, inspirujące i dające pakiet „narzędzi” oraz „wachlarz dobrych praktyk”. Jako trener biznesu zrealizowała blisko 3000 godzin szkoleniowych w tym w sektorach energetycznym, farmaceutycznym, FMCG, telekomunikacyjnym, produkcyjnych, administracji publicznej. Specjalizuje się w obszarach związanych z oceną pracowników, metodą diagnostyczną AC/DC, systemami wynagrodzeń i motywacji, rekrutacją, selekcją i adaptacją personelu, zarządzaniem szkoleniami, controlingiem personalnym. Prowadzi także szkolenia z tematyki przywództwa, rozwoju umiejętności menadżerskich, budowania zespołu, zarządzania zmianą, komunikacji.
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Warszawa
woj. mazowieckie
00-863 Warszawa
Grzybowska 56
woj. mazowieckie
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
- certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
- bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 7 dni przed terminem
- konsultacje indywidualne
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
- Warunkiem udziału w szkoleniu jest wypełnienie i przesłanie formularza zgłoszenia, którego potwierdzenie przyjęcia przez Kompetea Sp. z o.o. stanowi zawarcie umowy uczestnictwa w szkoleniu i zobowiązanie do uiszczenia umówionej opłaty z tytułu uczestnictwa.
- Zgłoszenie się na szkolenie jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych zamieszczonych w niniejszym formularzu zgłoszeniowym na potrzeby udziału w szkoleniu, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 10 maja 2018 r. (Dz.U. z 2018 r. poz. 1000) i ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO) oraz na otrzymywanie od Kompetea Sp. z o.o. informacji niezbędnych do realizacji szkolenia, za pomocą środków komunikacji elektronicznej zgodnie z art. 10 ust. 2 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (t. j. Dz. U. z 2016 r., poz. 1030, z późn. zm.)
- Zgłoszenie się na szkolenie jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na otrzymywanie informacji o aktualnej ofercie szkoleń i webinarów Kompetea Sp. z o.o., za pomocą środków komunikacji elektronicznej zgodnie z art. 10 ust. 2 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (t. j. Dz. U. z 2016 r., poz. 1030, z późn. zm.) oraz na wykorzystywanie w tym celu telekomunikacyjnych urządzeń końcowych oraz automatycznych systemów wywołujących zgodnie z art. 172 Prawa Telekomunikacyjnego
- W przypadku osób zgłaszających się z ramienia firm i Instytuacji Administracji Publicznej opłata za szkolenie następuje przelewem w ciągu 7 dni od daty zakończenia szkolenia, na wskazane na fakturze konto bankowe. Fakturę przekażemy zgłaszającemu mailowo po szkoleniu.
-
Płatność przed szkoleniem obowiązuje w przypadku:
Osób prywatnych, Firm, które we wcześniejszej współpracy zalegały z opłatą za faktury, Firm i osób widniejących w spisie Krajowego Rejestru Długów Zakładów będących w upadłości
- Bezpłatne odwołanie zgłoszenia możliwe jest na 7 dni roboczych przed planowanym terminem rozpoczęcia szkolenia, pod warunkiem poinformowania Organizatora o rezygnacji za pośrednictwem poczty elektronicznej lub na piśmie. Odwołanie uczestnictwa po wskazanym terminie skutkuje naliczeniem pełnej opłaty za szkolenie.
- Brak udziału w szkoleniu nie stanowi odstąpienia od umowy i nie zwalnia z obowiązku zapłaty pełnej ceny uczestnictwa.
- Umożliwiamy bezpłatne jednorazowe przeniesienie zgłoszenia na inny termin tego samego szkolenia (o ile dostępne są wolne miejsca) bądź wykorzystanie wpłaconej kwoty na inne nasze szkolenie pod warunkiem wyrównania różnicy w cenie. Wpłata nie podlega zwrotowi w części bądź całości.
- Zastrzegamy sobie prawo wprowadzania niewielkich zmian w programie szkolenia, a także zmiany terminu i miejsca szkolenia oraz jego odwołania z powodów niezawinionych przez Organizatora (np. siła wyższa, choroba prowadzącego). W przypadku zaistnienia takiej sytuacji zawiadomimy Zgłaszającego o zmianach na piśmie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej oraz dokonamy zwrotu wpłaconych kwot w terminie 7 dni bądź za zgodą Zgłaszającego zaproponujemy inny termin/miejsce realizacji szkolenia.
- Nazwa firmy: Kompetea Sp. z o.o.
- Ulica i nr: Ludwika Rydygiera 8
- Kod pocztowy: 01-793
- Miejscowość: Warszawa
- Numer NIP: 5223008314
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
Organizator
