O szkoleniu
Szkolenie realizowane jest w formie warsztatu dającego przestrzeń do praktycznego przećwiczenia technik i metod coachingowych w roli HR BP. W trakcie szkolenia są prowadzone symulacje rzeczywistych rozmów z pracownikami, a następnie ewaluacja wyników. Podczas szkolenia uczestnicy poznają metody coachingowe dla HR BP (i nie tylko) oraz najskuteczniejsze technik wywierania wpływu i budowania zasad profesjonalnej współpracy z managerami i pracownikami na rzecz firmy.
Szkolenie jest przeznaczone dla HR Business Partnerów, kierowników i specjalistów HR oraz osób chcących poznać coachingowy styl zarządzania.
Program szkolenia
Coaching czy mentoring w zarządzaniu:
- Czym jest coaching, kiedy i dla kogo może być zastosowany w przedsiębiorstwie?
- Czym jest mentoring, kiedy i dla kogo może być zastosowany w przedsiębiorstwie?
- Co to jest coachingowy styl zarządzania?
- Rola menedżer coach w organizacji i rola HR BP coacha.
- Rola HR BP w organizacji o coachingowym stylu zarządzania.
- 10 przykazań dla zarządzania coachingowego.
- 10 zasad HR BP dla wsparcia menagerów w zarządzaniu coachingowym.
Proces coachingowy – krok po kroku:
- Struktura procesu coachingowego i zasadność takiego modelu dla pracy HR BP.
- Badanie potrzeb coachingowych celem definiowania efektywnych działań procesowych w ramach współpracy z biznesem.
- Cykl coachingowy w pracy HR BP.
- Mentoring w pracy z biznesem jako działanie rozwojowe i budujące zaangażowanie i lojalność.
- Cele coachingu, poszczególne role i klarowność i jasność zasad procesu rozwojowego.
- Wyzwania i zagrożenia dla zarządzania coachingowego w perspektywie HR BP.
- Dyscypliny wewnętrznej a coaching i jego przełożenie na prace HR BP.
Wsparcie menagera w rolę coacha:
- Metody i techniki rozwijania kluczowych umiejętności komunikacyjnych.
- Aktywne słuchanie czyli słuchać a słyszeć podczas coachingu.
- Ćwiczenie sztuki zadawania skutecznych pytań.
- Metody i techniki rozwijania umiejętności udzielania informacji zwrotnych w coachingu.
- Rozmowy coachingowe w procesie rozwoju pracowników.
- Rozmowy wspierające i wykorzystanie coachingu.
Narzędzia coachingowe:
- Model GROW – jedna z najbardziej skutecznych metod coachingowych w pracy menedżera.
- Model Dilsa – jedna z najbardziej skutecznych metod coachingowych w pracy menedżera.
- SFA – podejście skoncentrowane na rozwiązaniach oraz SFC – coaching skoncentrowany na rozwiązaniach czyli ćwiczenie rozmów opartych na SFC.
- Przeformułowanie czyli wsparcie w wypracowaniu alternatywnych rozwiązań.
- Perspektywa czyli różne oblicza tego samego.
- Skalowanie czyli narzędzie definiujące natężenie coachowanego zjawiska.
- Poszukiwanie wyjątków czyli sposób na motywacje i zaangażowanie w realizacji celów.
Narzędzia coachingowe cd:
- Mapa to nie teren czyli konsekwencje tworzenia map w biznesie w tym ćwiczenie SMS (subiektywna mapa sytuacji).
- Inwentarz zasobów. Matryca aktywności. Czyli sposób na motywacje i zaangażowanie w realizacji celów.
- Technika Benjamina Franklina czyli metoda wspierająca konsekwencje w planowaniu i działaniu.
- Metoda Kurta Vonneguta czyli jak osiągać więcej poprzez planowanie „od końca”.
- Technika Walta Disneya czyli sposób na motywacje i zaangażowanie w realizacji celów.
Ćwiczenia praktyczne prowadzenia sesji czyli przygotowanie do prowadzenia rozmów z wykorzystaniem narzędzi coachingowych:
- Dobre praktyki w stosowaniu coachingu.
- Przygotowanie do sesji coachingowej krok po kroku.
- Przeprowadzenie próbnego coachingu.
- Obserwacja i analiza najważniejszych elementów rozmowy oraz informacja zwrotna podsumowująca próbną sesję.
- Zasady i wskazówki dla wszystkich którzy rozpoczynają coaching .
Podsumowanie szkolenia:
- Karta SSC
- Start – jakie zachowania zaczniemy stosować
- Stop – jakich zachowań pozbywamy się
- Continue – jakie zachowania kontynuujemy
- Wnioski
- Na poziomie osobistym i zespołowym
Czas trwania
Stacjonarnie: 21h (1 dzień:10-17, 2 dzień: 09-16, 3 dzień: 08-15)
On-line: 21h (każdy z trzech dni 09:00 do 16:00)
Prelegenci
Doświadczony trener biznesu, konsultant HR, coach, certyfikowany asesor AC/DC, Master NLP, ekspert w zakresie budowania i wdrażania efektywnych i skutecznych rozwiązań HR. Posiada kilkunastoletnie doświadczenie managerskie na stanowiskach dyrektorskich i kierowniczych w firmach z branży: FMCG, usługowo-informatycznej, dystrybucyjnej, produkcyjno-handlowej oraz kilkuletnie doświadczenia jako trener, asesor oraz konsultant z obszaru ZZL. Jej pasją zawodową jest budowania narzędzi do selekcja i rekrutacja personelu, opracowywania i wdrażania systemów ocen, optymalizacji struktur organizacyjnych, tworzenie modeli kompetencyjnych oraz ich diagnoza. Chętnie i skutecznie zajmuje się prowadzeniem analiz stanowisk pracy, opracowaniem profili wymagań stanowiskowych i osobowych, które są wykorzystywane do diagnostyki z wykorzystaniem metody AC/DC. Posiada praktyczne doświadczenie w tworzeniu lub aktualizowaniu zakresów obowiązków dla wszystkich stanowisk pracy oraz w definiowaniu zasad opracowania wartościowania stanowisk pracy, tworzenia i wdrażanie systemów motywacyjnych oraz systemów premiowych. Doświadczeniem zawodowym i praktyką konsultancką dzieli się prowadząc szkolenia. Jej szkolenia są zawsze w formie warsztatowej, bardzo praktyczne, inspirujące i dające pakiet „narzędzi” oraz „wachlarz dobrych praktyk”. Jako trener biznesu zrealizowała blisko 3000 godzin szkoleniowych w tym w sektorach energetycznym, farmaceutycznym, FMCG, telekomunikacyjnym, produkcyjnych, administracji publicznej. Specjalizuje się w obszarach związanych z oceną pracowników, metodą diagnostyczną AC/DC, systemami wynagrodzeń i motywacji, rekrutacją, selekcją i adaptacją personelu, zarządzaniem szkoleniami, controlingiem personalnym. Prowadzi także szkolenia z tematyki przywództwa, rozwoju umiejętności menadżerskich, budowania zespołu, zarządzania zmianą, komunikacji.
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Warszawa
woj. mazowieckie
02-017 Warszawa
Aleje Jerozolimskie 123A
woj. mazowieckie
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe w wersji papierowej
- certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
- serwis obiadowy
- przerwy kawowe
- bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 7 dni przed terminem
- konsultacje indywidualne
- Rozwiń
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
- Warunkiem udziału w szkoleniu jest wypełnienie i przesłanie formularza zgłoszenia, którego potwierdzenie przyjęcia przez Kompetea Sp. z o.o. stanowi zawarcie umowy uczestnictwa w szkoleniu i zobowiązanie do uiszczenia umówionej opłaty z tytułu uczestnictwa.
- Zgłoszenie się na szkolenie jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych zamieszczonych w niniejszym formularzu zgłoszeniowym na potrzeby udziału w szkoleniu, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 10 maja 2018 r. (Dz.U. z 2018 r. poz. 1000) i ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO) oraz na otrzymywanie od Kompetea Sp. z o.o. informacji niezbędnych do realizacji szkolenia, za pomocą środków komunikacji elektronicznej zgodnie z art. 10 ust. 2 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (t. j. Dz. U. z 2016 r., poz. 1030, z późn. zm.)
- Zgłoszenie się na szkolenie jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na otrzymywanie informacji o aktualnej ofercie szkoleń i webinarów Kompetea Sp. z o.o., za pomocą środków komunikacji elektronicznej zgodnie z art. 10 ust. 2 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (t. j. Dz. U. z 2016 r., poz. 1030, z późn. zm.) oraz na wykorzystywanie w tym celu telekomunikacyjnych urządzeń końcowych oraz automatycznych systemów wywołujących zgodnie z art. 172 Prawa Telekomunikacyjnego
- W przypadku osób zgłaszających się z ramienia firm i Instytuacji Administracji Publicznej opłata za szkolenie następuje przelewem w ciągu 7 dni od daty zakończenia szkolenia, na wskazane na fakturze konto bankowe. Fakturę przekażemy zgłaszającemu mailowo po szkoleniu.
-
Płatność przed szkoleniem obowiązuje w przypadku:
Osób prywatnych, Firm, które we wcześniejszej współpracy zalegały z opłatą za faktury, Firm i osób widniejących w spisie Krajowego Rejestru Długów Zakładów będących w upadłości
- Bezpłatne odwołanie zgłoszenia możliwe jest na 7 dni roboczych przed planowanym terminem rozpoczęcia szkolenia, pod warunkiem poinformowania Organizatora o rezygnacji za pośrednictwem poczty elektronicznej lub na piśmie. Odwołanie uczestnictwa po wskazanym terminie skutkuje naliczeniem pełnej opłaty za szkolenie.
- Brak udziału w szkoleniu nie stanowi odstąpienia od umowy i nie zwalnia z obowiązku zapłaty pełnej ceny uczestnictwa.
- Umożliwiamy bezpłatne jednorazowe przeniesienie zgłoszenia na inny termin tego samego szkolenia (o ile dostępne są wolne miejsca) bądź wykorzystanie wpłaconej kwoty na inne nasze szkolenie pod warunkiem wyrównania różnicy w cenie. Wpłata nie podlega zwrotowi w części bądź całości.
- Zastrzegamy sobie prawo wprowadzania niewielkich zmian w programie szkolenia, a także zmiany terminu i miejsca szkolenia oraz jego odwołania z powodów niezawinionych przez Organizatora (np. siła wyższa, choroba prowadzącego). W przypadku zaistnienia takiej sytuacji zawiadomimy Zgłaszającego o zmianach na piśmie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej oraz dokonamy zwrotu wpłaconych kwot w terminie 7 dni bądź za zgodą Zgłaszającego zaproponujemy inny termin/miejsce realizacji szkolenia.
- Nazwa firmy: Kompetea Sp. z o.o.
- Ulica i nr: Ludwika Rydygiera 8
- Kod pocztowy: 01-793
- Miejscowość: Warszawa
- Numer NIP: 5223008314
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
Organizator
