O szkoleniu
CEL SZKOLENIA
Przekazać uczestnikom praktyczne umiejętności łączenia metodyki Six Sigma (DMAIC) z podejściem human-centered design (Design Thinking), w celu skutecznego i innowacyjnego doskonalenia procesów, które uwzględniają zarówno dane, jak i potrzeby ludzi.
W odróżnieniu od szkoleń konkurencji jest to jedna z niewielu ofert, w której skupimy się na wykorzystaniu konkretnych narzędzi i zrobimy pełnowartościowy, gruntowny trening, zgodnie ze sztuką trenerską i zasadami uczenia dorosłych
Szkolenie zostało szczegółowo zaprojektowane biorąc pod uwagę realne problemy związane z projektowaniem procesów
U nas nie ma miejsca na nudę, za to dajemy sobie sporo przestrzeni na warsztat, pytania i refleksję
Formuła otwarta ma również tą zaletę, że możemy porozmawiać o problemach z pracownikami innych firm
Na rynku jest wiele szkoleń, świetnych i kiepskich, mądrych i głupich, wartościowych i bezwartościowych... u nas otrzymasz realną wartość, której nie doświadczysz gdzie indziej
• Liderzy i członkowie zespołów doskonalenia procesów
• Menedżerowie jakości, HR, innowacji
• Pracownicy działów produkcji, usług, IT, obsługi klienta
Program szkolenia
Czym jest Human-Centered Six Sigma?
– Różnice względem klasycznego Six Sigma
– Integracja z Design Thinking
Faza DEFINE z elementami empatii
– Mapowanie interesariuszy
– Narzędzia: mapa empatii, persona, „jobs to be done”
Faza MEASURE i zbieranie danych jakościowych i ilościowych
– Voice of Customer (VoC)
– Net Promoter Score, ankiety, shadowing
Design Thinking: faza EMPATIA i DEFINICJA PROBLEMU
– Wywiady pogłębione, obserwacja
– Definiowanie realnych problemów ludzi w procesie
Mapa podróży użytkownika (Customer Journey Map)
– Identyfikacja punktów bólu i szans
Faza ANALYZE z perspektywą human-centered
– Analiza źródeł frustracji i ukrytych potrzeb
– Narzędzia: 5 WHY z poziomu emocji, Fishbone z ludzkim czynnikiem
Faza IMPROVE + Design Thinking: generowanie i prototypowanie rozwiązań
– Techniki kreatywne (SCAMPER, 6 kapeluszy)
– Prototypy niskiej wierności
Testowanie i iteracja rozwiązań
– Feedback użytkowników
– Przygotowanie planu wdrożenia
Faza CONTROL – jak utrzymać podejście human-centered?
– KPI ludzkie (zaangażowanie, wellbeing, user effort)
– Narzędzia do monitorowania i adaptacji
Czas trwania
2 dni
9.00 - 16.00
Forma zajęć
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Poznań
woj. wielkopolskie
Katowice
woj. śląskie
Rejestracja
- zniżkę 5% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 2 150 zł)
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe w wersji papierowej
- certyfikat uczestnictwa
- serwis obiadowy
- przerwy kawowe
- bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 10 dni przed terminem
- Rozwiń
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
Przesłanie zgłoszenia do 10 dni przed datą szkolenia.
Płatność na podstawie faktury pro-forma, tydzień przed szkoleniem.
- Nazwa firmy: LEGATO Institute of Quality
- Ulica i nr: Brzozowa 19C
- Kod pocztowy: 66-400
- Miejscowość: Wawrów
- Numer NIP: 5542473476
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
Organizator
