Insights Discovery – szkolenie na zamówienie – online oraz stacjonarne

O szkoleniu

Szkolenie „Insights Discovery” to nowatorski projekt szkoleniowy, który wprowadza Kursantów w tajniki systemu Insights Discovery™ wykorzystywanego z powodzeniem na całym świecie do optymalizowania funkcjonowania organizacji w różnych obszarach i zakresach. Opracowane przez certyfikowanych trenerów szkolenia „Insights Discovery” otwierają drogę do głębszego porozumienia między członkami organizacji, pozwalają osiągnąć większą efektywność działania pracowników i zminimalizować ryzyko wystąpienia sytuacji konfliktowych, które są jedną z najczęstszych przyczyn porażki w zadaniach wymagających współpracy. Kurs „Discovery Insights” pozwala na udoskonalenie funkcjonowania zarówno całej organizacji, jak i poszczególnych zespołów i ich członków.

System Insights Discovery™ powstał na bazie koncepcji opracowanych przez Carla Gustava Junga. Insights Discovery™ to rzetelna metoda diagnozująca i opisująca indywidualny styl funkcjonowania i jego konsekwencje dla interakcji w relacjach wewnątrz organizacji oraz z partnerami biznesowymi firmy. Program może być z powodzeniem wykorzystany do optymalizacji zarządzania strategicznego, budowania zespołu, strategii komunikacyjno-interpersonalnych oraz wsparcia rozwoju indywidualnego pracowników. Insights Discovery™ to przystępna, intuicyjna i wysoce efektywna metoda, której kompleksowość i uniwersalność umożliwiają zrozumienie szerokiego spektrum zachowań ludzkich w sytuacjach zawodowych. Szkolenie „Discovery Insights” opiera się na wnikliwym badaniu, które opisuje indywidualny styl funkcjonowania Kursantów w środowisku zawodowym (w tym ich styl sprzedaży i indywidualny model zarządzania relacjami), mocne i ewentualne słabe strony badanych oraz wartości, jakie wnoszą do organizacji. Zamknięte szkolenia „Insights Discovery” usprawniają procesy komunikacyjne w firmie, pozwalają budować synergię i porozumienie w zespole, wspierają na podstawowym poziomie realizację celów biznesowych organizacji i czynią efektywniejszymi procesy zarządzania potencjałem personelu.

Serdecznie zapraszamy do kontaktu z naszymi doradcami, którzy pomogą Państwu dobrać właściwą formułę szkolenia prowadzonego z wykorzystaniem metodyki Insights Discovery™ i objaśnią wszelkie detale związane z programem kursu, jego zakresem i agendą. Szkolenia „Insights Discovery” realizowane na zamówienie możemy zorganizować dla Państwa zarówno w trybie stacjonarnym, jak i w formie wygodnych i sprzyjających oszczędnościom warsztatów online.

Dlaczego warto wziąć udział?

Kurs „Discovery Insights” rozwija i doskonali umiejętności oraz kompetencje związane ze sferą komunikacji, motywacji i stylu funkcjonowania, które będą dla członków konkretnego zespołu najbardziej przydatne w codziennej pracy zawodowej. O tym, na jakich obszarach kompetencyjnych będziemy koncentrować się podczas danego warsztatu w dużej mierze decydują wyniki raportu Insights Discovery™ finalizującego badanie stanowiące pierwszy etap warsztatu. Indywidualne raporty Insights Discovery zawierają między innymi:

  • 16:00 Zakończenie szkolenia.
  • W trakcie przerwy kawowa oraz obiadowa.
  • opis indywidualnego stylu funkcjonowania w środowisku zawodowym (w tym stylu sprzedaży oraz zarządzania relacjami), mocnych i słabych stron;
  • indeks wartości wnoszonych przez badanych do organizacji;
  • wskazówki dotyczące komunikowania się (bariery, kontakty z osobowościami antagonistycznymi);
  • wskazówki dotyczące dalszego rozwoju;
  • preferowany styl zarządzania i metody motywacji.

Insights Discovery™ przekłada język psychologii na język kolorów symbolizujących określony zespół cech osobowości. Choć każdy z nas posiada pewną kombinację energii kolorystycznych, zwykle jeden kolor jest kolorem dominującym i to właśnie on determinuje komunikację oraz procesy decyzyjne. Punktem wyjścia dla analiz Insights Discovery™ jest jednostka oraz jej preferencje, a połączone dane indywidualne dają ogólny obraz silnych i słabych stron zespołu, umożliwiając zbudowanie jedynej w swoim rodzaju strategii rozwoju organizacji.

Zamknięte szkolenia „Discovery Insights” pozwalają Kursantom m.in. zdobyć wiedzę o:

  • podstawowych założeniach różnorodności osobowościowych zgodnie z modelem Insights Discovery;
  • własnym stylu DISC;
  • regułach dostosowywania komunikacji do preferencji odbiorcy i jego stylu DISC;
  • zasadach dostosowywania mowy ciała i tonu głosu do przekazywanych treści;
  • konstruowaniu osobistej strategii komunikacyjnej, która może być trwałym fundamentem sukcesu;
  • sposobach radzenia sobie w trudnych sytuacjach komunikacyjnych (w tym również radzenia sobie ze stresem).
Kto powinien wziąć udział?

Adresaci szkolenia:

  • Osoby zainteresowane rozwojem kompetencji z zakresu komunikacji pisemnej, ustnej, oraz wstępu do poznania technik wywierania wpływu.
  • Kadra zarządzająca, kierownicy projektów.
  • Pracownicy działów sprzedaży, marketingu, działów personalnych, działów finansowych, logistyki, IT oraz innych, w których bez odpowiedniej komunikacji nie będzie możliwa efektywność zawodowa i osobista.
  • Osoby zainteresowane rozwojem osobistym.

Program szkolenia

Dzień 1.

Rozpoczęcie szkolenia. Kwestie organizacyjne. Omówienie celów szkolenia i preferencji Kursantów dotyczących przebiegu szkolenia.

Moduł I. Komunikacja interpersonalna a model DISC – wprowadzenie

  • Psychologia w praktyce – wprowadzenie do teorii osobowości (wykład, dyskusja z grupą).
  • Wstępne omówienie wyników raportów Insight Discovery na forum grupy (na życzenie Uczestników warsztatu).
  • Mapa Insight Discovery Uczestników warsztatu – zastosowanie danych wynikających z raportu w praktyce (sporządzenie mapy kolorystycznej wraz z omówieniem możliwości wykorzystania prezentowanej koncepcji w praktyce zawodowej).
  • Różnice i podobieństwa w stylach działania (filmy szkoleniowe, analiza przypadków, dyskusja nad przykładami wywiedzionymi z doświadczeń Uczestników kursu, omówienie ich na forum).

Moduł II. Różnice w komunikacji na podstawie Insights Discovery™

  • Osobowość naturalna a osobowość adoptowana – wpływ otoczenia na kształtowanie się zachowań i preferencji człowieka (wykład, dyskusja, omówienie przykładów).
  • Ryzyka i błędy w postrzeganiu otoczenia, czyli, jak być uważnym na błędne „szufladkowanie” (wykład, praca na przykładach, ćwiczenia indywidualne oraz ćwiczenia w grupie/na forum).

Moduł III. Wywieranie wpływu w komunikacji

  • „Kody dostępu” do określonych kolorów, czyli właściwy dobór komunikacji niewerbalnej i werbalnej do typów osobowości (wykład, prezentacja przykładów, praca indywidualna i omówienie zagadnienia na forum).
  • Gra w kolory – Uczestnicy ćwiczenia zostaną podzieleni na grupy, a ich zadaniem będzie przekonać określoną grupę kolorystyczną do narzuconego zadania (ćwiczenie w podgrupach, wystąpienie na forum – na życzenie wystąpienia mogą być nagrywane w celu późniejszej ich analizy).

Moduł IV. Plan wdrożenia usprawnień w komunikacji

  • Omówienie gry i jej rezultatów.
  • Omówienie wniosków z pierwszego dnia szkolenia.
  • Spisanie osobistego planu wdrożenia.

Dzień 2.

Moduł V. Weryfikacja otoczenia, czyli, jak się z kim komunikować?

  • Rozpoczęcie drugiego etapu szkolenia i omówienie jego celów.
  • Omówienie wniosków z pierwszego dnia zajęć.
  • Zabawa w publiczne kolory. Definiowanie kolorów osobowości wybranych osób (ćwiczenie w grupach, ćwiczenie na forum wraz z omówieniem).

Moduł VI. Zarządzanie potencjałem

  • Model DISC w Insights Discovery– jak zarządzać stresem i emocjami określonych kolorów? (omówienie przykładów).
  • Zastosowanie kolorów w praktyce, czyli, jak motywować, jak delegować, jak rozwijać i korygować osoby o określonej kolorystyce? (ćwiczenie grupowe z omówieniem).

Moduł VII. Strategia działania w komunikacji i współpracy

  • Właściwe określanie stylu działania – ćwiczenie polegające na definiowaniu wybranej przez Uczestnika kursu osoby z jego otoczenia np. klienta, podwładnego, szefa, bliskiej osoby (ćwiczenie indywidualne, ćwiczenie w podgrupach lub na forum, omówienie wybranego przykładu)
  • Zasady budowania wizerunku i efektywności zawodowej przez określone kolory.
  • Jak mówić, by inni nas słuchali?
  • Jak mówić, by być przekonującym?
  • Jak być postrzeganym zgodnie z tym, jak chcemy, a nie, jak wydaje się innym, że powinnyśmy?
  • Jak przygotować się do spotkania, wystąpienia czy ważnej rozmowy telefonicznej?

Zakończenie warsztatu. Podsumowanie treści i wnioski. Rekomendacje trenera na przyszłość, sporządzenie planu działania i wdrożenia pozyskanej wiedzy. Omówienie na forum. Ewaluacja i rozdanie dyplomów.

Czas trwania

  • 09:00 Rozpoczęcie szkolenia.
  • 16:00 Zakończenie szkolenia.
  • W trakcie przerwy kawowa oraz obiadowa.

Prelegenci

Piotr Wojciekiewicz
Trener biznesu z 20-letnim stażem w prowadzeniu szkoleń, Coach ICC, Psychoterapeuta TSR w procesie certyfikacji

PROFIL TRENERA:

  • Akredytowany konsultant Insights Discovery (od 2008 roku) – metody określającej typ osobowości, Przeszkolonych i omówionych ponad 1 100 profilów Insights Discovery.
  • Trener kompetencji miękkich szczególnie w zakresie: komunikacji, asertywności, rozwiązywania konfliktów.
  • Doświadczony praktyk (ponad 25 lat) w zakresie zarządzania organizacją, budowania i zarządzania zespołem.
  • Executive coach oraz konsultant projektów rozwojowych dedykowanych kadrze menedżerskiej.

SPECJALIZACJA:

  • Typologia osobowości Insights Discovery.
  • Trener kompetencji miękkich komunikacyjnych.
  • Trener kompetencji zarządczych.
  • Train the trainer.

KWALIFIKACJE:

  • Certyfikowany trener biznesu – Schenk Institute.
  • Akredytowany konsultant Insights Discovery.
  • Coach ICC.
  • Terapeuta TSR w procesie certyfikacji.
  • Trener metody Outdoor learning (Centrum Innowacyjnej Edukacji).

STYL PRACY/STOSOWANE METODY SZKOLENIOWE:

  • Praca warsztatowa i na procesie.
  • Praktyczne ćwiczenia bazujące na rzeczywistości biznesowej klienta.
  • Wykorzystanie gier w procesie nauki.
  • Nauka przez zabawę.
Agnieszka Romańska
Trenerka biznesu, Certyfikowana Konsultantka MTQ48 i MTQPlus, Certyfikowana konsultantka ILM72, Action Learning Coach, Certyfikowana Konsultantka Insights Discovery, Asesorka, Konsultantka HR

PROFIL TRENERKI:

  • Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w obszarze HR jako HR Business Partner, HR Project Manager oraz Learning & Development Ekspert.
  • Od 10 lat współpracuje z międzynarodowymi korporacjami oraz małymi i średnimi firmami jako trenerka, asesorka, coach zespołowa oraz konsultantka biznesowa.
  • Zrealizowała kilkadziesiąt projektów z zakresu budowania modeli kompetencji, systemów ocen, ścieżek karier oraz wdrożenia kultury organizacyjnej opartej na wartościach.
  • Zaprojektowała i zrealizowała kilkadziesiąt programów rozwojowych dla kadry menedżerskiej, talentów oraz zespołów sprzedaży, marketingu, IT, finansów i administracji.
  • Wdrożyła do organizacji wiele nowatorskich metod i narzędzi m.in. coaching zespołowy: action learning, diagnozę potencjału w oparciu o learning agility, peer-mentoring, design thinking.

SPECJALIZACJA:

  • Kompetencje menedżerskie: budowanie przywództwa, motywowanie i angażowanie zespołu, feedback, budowanie współpracy i efektywności biznesowej zespołu w oparciu o model Insights Discovery, budowanie odporności psychicznej lidera i zespołu, first-time manager.
  • Procesy i kompetencje HR: Assessement i Development Center, zarządzanie talentami, modele kompetencji.

KWALIFIKACJE: 

  • Magister socjolożka: Komunikacja społeczna i badania rynkowe.
  • Akademia Leona Koźmińskiego: studia podyplomowe z zarządzania zasobami ludzkimi.
  • Trenerka umiejętności psychospołecznych.
  • Action Learning Coach (World Institute for Action Learning).
  • Certyfikowana konsultantka Insights Discovery DISC.
  • Licencjonowana konsultantka Odporności psychicznej MTQ  Product Family.
  • Licencjonowana konsultantka Zintegrowanego Modelu Przywództwa ILM 72.
  • Asesorka w projektach Assesment i Development Centre.
  • Konsultantka z zakresu Hum an Resources.
  • Creative Skills for Innovation/ Design Thinking.

STYL PRACY/STOSOWANE METODY SZKOLENIOWE:

Dostarczenie uczestnikom doświadczenia zmieniającego perspektywę i uczenie poprzez działanie, to dla mnie najważniejsze kwestie podczas projektowania i prowadzenia szkolenia.

Iwona Firmanty
Trenerka. Coach ICC. Mgr Psycholożka. Mgr Socjolożka.

PROFIL TRENERKI:

  • Właścicielka firmy szkoleniowej Human Skills.
  • Założycielka projektu Sukces Kobiety Biznesu.
  • Trenerka biznesu.
  • Mentorka.
  • Asesorka w metodzie analizy kompetencji Assessment i Development Centre.
  • Magister psycholożka. Członkini Polskiego Towarzystwa Psychologicznego.
  • Magister socjolożka.
  • Certyfikowana konsultantka Extended DISC.
  • Certyfikowana konsultantka Insights Discovery.
  • Certyfikowana Coach International Community Coaching.
  • Certyfikowana konsultantka badania odporności psychicznej MTQ Plus.
  • Certyfikowana konsultantka badania zintegrowanych stylów zarządzania ILM 72.
  • Certyfikowana facylitatorka metody POINTS OF YOU®.

Założycielka firmy szkoleniowej Human Skills. Jest założycielką i liderką projektu motywacyjno – szkoleniowego Sukces Kobiety Biznesu. Od kilkunastu lat prowadzi szkolenia i projekty rozwojowe dla biznesu oraz administracji publicznej. Realizuje szkolenia i sesje coachingowe głównie dla kadry menedżerskiej. Posiada wieloletnie doświadczenie korporacyjne, które zdobywała w działach Human Resources, sprzedaży i obsługi klienta.

Wywiady z jej udziałem pojawiają się w miesięczniku „Zwierciadło”, „Sens”, „Wysokie Obcasy”, i nie tylko. Występuję w mediach m.in.: TVN, DDTVN, TVN Turbo, TTV, TVP2 „Panorama”, Polsat Cafe, Polsat, „Gazeta Wyborcza”, Wirtualna Polska, a także wypowiada się w radio.

Jest autorką artykułów psychologicznych. Współautorką książki „Po szczęście do pracy” i autorką książki o psychologii relacji „Jak upolować miłość” wydanej na zaproszenie Wydawnictwa Zwierciadło.

Julia Vitsko
Trenerka biznesu, Coach, Konsultantka Insights Discovery, Asesorka AC/DC,Partnerka Archipelago Competence Game. Prowadzi szkolenia w języku polskim, angielskim, ukraińskim oraz rosyjskim.

PROFIL TRENERKI:

Jest coachem, trenerką biznesu, praktyczką sprzedaży i zarządzania. Przez wiele lat była związana ze sprzedażą. Jako Dyrektorka sprzedaży CEE była odpowiedzialna za budowanie sieci sprzedażowych oraz ekspansje na rynki zagraniczne. Kierowała międzynarodowymi zespołami sprzedażowymi, zajmowałam się motywowaniem i szkoleniem ludzi, a także wdrażała procedury i standardy obsługi.

SPECJALIZACJA/PROWADZONE TEMATY SZKOLENIOWE:

  • Business & Executive coaching.
  • Prowadzenie szkoleń dla kadry menedżerskiej i pracowników.
  • Prowadzenie procesów badania kompetencji oraz typów osobowości pracowników.
  • Insights Discovery.
  • Asessment & Development Center.
  • Sprzedaż.
  • Zarządzanie.

KWALIFIKACJE:

  • The Practitioner Coach Diploma, wydany przez Noble Manhattan.
  • Akredytacja International Institute of Coaching & Mentoring (IIC&M).
  • Akredytacja Insights Discovery, udzielona przez Insights Polska.
  • Certyfikat Trenera Biznesu, wydany przez IBD Business School.
  • Business Trainer Certificate, wydany przez International Eduacation Society.
  • Certyfikacja Assessment & Development Center, IBD Business School.
  • Akredytacja Archipelago Competence Game, Competence Game.

JĘZYK W JAKIM TRENER PROWADZI SZKOLENIA: polski, angielski, rosyjski, ukraiński.

Terminy i miejsca

Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

To wydarzenie dostępne jest na zamówienie. Termin i miejsce przeprowadzenia zajęć uzgodnisz z organizatorem po złożeniu zamówienia. Organizator przeprowadza zajęcia: stacjonarnie i/lub online

Rejestracja

Cena szacunkowa
*Szczegółowa wycena zostanie przedstawiona po dokładnym zbadaniu potrzeb.
5 335
+23% VAT
Cena zawiera:
  • zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 5 500 zł)
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej i papierowej
  • certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
  • bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 14 dni przed terminem
  • *Cena uzależniona jest od czynników takich jak wielkość grupy, lokalizacja szkolenia, sylwetka trenerska. Szczegółowa wycena zostanie przedstawiona po dokładnym badaniu potrzeb szkoleniowych.
  • Obowiązuje limit uczestników.
  • Rozwiń
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

  1. Zgłoszenie udziału w szkoleniu zamkniętym

  2. Warunkiem realizacji szkolenia zamkniętego jest przesłanie zapytania o szkolenie do organizatora.
  3. Podstawą zgłoszenia na szkolenie zamknięte jest wysłanie wypełnionego i podpisanego (wraz z pieczęcią firmy, w przypadku zgłoszenia przez jednostkę organizacyjną) scanu formularza zamówienia na adres e-mail: biuro@humanskills.pl lub adres osoby koordynujące szkolenie z ramienia Human Skills.

  4. Zmiana zakresu szkolenia i warunków umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności.

  5. Rezygnacja ze szkolenia/ zmiana terminu  przez Zamawiającego 

  6. Zamawiający ma prawo zrezygnować z realizacji szkolenia na zasadach i warunkach wskazanych w punktach poniżej. 

  7. Rezygnacji z udziału w szkoleniu Zamawiający dokonuje poprzez skierowanie na adres e-mail biuro@humanskills.pl lub adres koordynatora szkolenia oświadczenia o rezygnacji. 

  8. W przypadku rezygnacji ze szkolenia w terminie:

    1. 14 dni kalendarzowych, odwołanie jest bezkosztowe;

    2. Poniżej 14 dni, Human Skills obciąża Zamawiającego kwotą 50% wartości finalnej. 

    3. Poniżej 10 dni, Human Skills obciąża Zamawiającego kwotą 80% wartości finalnej. 

  9. Zmiana terminu szkolenia jest traktowana z definicji jako rezygnacja ze szkolenia.

  10. Jeżeli dojdzie do drugiej rezygnacji z zamówionego szkolenia na 14 dni kalendarzowych, Human Skills obciąża Zamawiającego kwotą 50% wartości finalnej. Powyższy zapis dotyczy również drugiej zmiany terminu. 

  11. UWAGA: Rozliczenie za usługę szkoleniową następuje przez podmiot realizujący szkolenie, firmę Human Skills.

BUR, KFS

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: Human Skills
  • Ulica i nr: Widok 18/2
  • Kod pocztowy: 00-023
  • Miejscowość: Warszawa
  • Numer NIP: 6721761910

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Przeciągnij plik tutaj lub kliknij, żeby dodać.
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Human Skills
00-023 Warszawa, Polska Widok 18/2

Organizator

Human Skills
00-023 Warszawa, Polska
Widok 18/2
woj. mazowieckie
Human Skills We Make You Grow Dlaczego warto nam zaufać? - Gazeta Finansowa przyznała nam wyróżnienie Firma szkoleniowa roku 2019 r., 2021 r., 2022 r. oraz ponownie w 2023r. - Prowadzimy szkolenia dla firm, administracji i osób prywatnych. - ...
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!