Instrukcja Kancelaryjna – Kompendium wiedzy - 1-dniowe inspirujące warsztaty praktyczne.

O szkoleniu

Serdecznie zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: "Instrukcja Kancelaryjna – Kompendium wiedzy - 1-dniowe inspirujące warsztaty praktyczne". Szkolenie realizowane jest w formie interaktywnej w kameralnej grupie pozwalającej na indywidualne podejście wykładowcy do Uczestników zajęć.

Dlaczego warto wziąć udział?

Cel szkolenia

Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z pojęciem instrukcji kancelaryjnej, zasadami jej wykorzystania w jednostkach i praktycznym sposobem korzystania z niej. Podczas szkolenia uczestnicy dowiedzą się czym jest instrukcja kancelaryjna, w jaki sposób należy z niej korzystać i jakich norm należy przestrzegać oraz jaka jest wzajemna korelacja pomiędzy instrukcją kancelaryjną, a innymi powszechnie obowiązującymi przepisami prawa. W czasie wykładu zostaną poruszone również kwestie związane z Elektronicznym Zarządzaniem Dokumentacją (EZD), uczestnicy dowiedzą się jakie są zalety i wady EZD, w jaki sposób należy wdrożyć EZD w jednostce oraz w jaki sposób postępować prawidłowo z dokumentacją w systemie tradycyjnym i systemie elektronicznym.

Korzyści dla uczestników

Uczestnicy po szkoleniu będą potrafili:
- samodzielnie stworzyć instrukcję kancelaryjną na potrzeby swojej jednostki,
- przygotować jednostkę do wdrożenia EZD,
- wdrożyć EZD w jednostce,
- stosować bezpośrednio instrukcję kancelaryjną.

Kto powinien wziąć udział?

Grupa docelowa

  • Niniejsze szkolenie jest w szczególności dedykowane organom administracji publicznej rządowej, samorządowej i specjalnej a także przedsiębiorstwom w których konieczne jest zapewnienie jednolitego, opartego na z góry przyjętych zasadach, przepływu informacji.
  • Projektując szkolenie jako grupa docelowa zostali uwzględnieni przede wszystkim: pracownicy sektora publicznego w tym, pracownicy JST, pracownicy zakładów i spółek komunalnych oraz pracownicy publicznych placówek medycznych.
  • Osoby uczestniczące w szkoleniu zdobędą wiedzę w zakresie prawidłowego procesu tworzenia prawa wewnętrznego jakim jest instrukcja kancelaryjna a następnie przedstawienia modelu przepływu informacji od momentu jej wpływu do jednostki organizacyjnej aż do jej zarchiwizowania.

Program szkolenia

1. Mieszany obieg dokumentów – tradycyjny i elektroniczny, a instrukcja kancelaryjna.
2. Zasady bezpieczeństwa w elektronicznym obiegu dokumentów.
3. Pojęcie nośnika danych w związku z obiegiem dokumentów.
4. Instrukcja kancelaryjna – zasady i podstawy prawne.
5.Czynności kancelaryjne w systemie Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją
6. Czynności kancelaryjne w systemie tradycyjnym
7. Jak założyć prawidłowo sprawę w systemie tradycyjnym ?
8. Prowadzenie spisu spraw w systemie tradycyjnym.
9. Metryka sprawy – podstawy prawne, właściwe prowadzenie.
10. KPA i inne akty prawne związane z prowadzeniem spraw administracyjnych.
11. Obowiązki archiwizacyjne.

Czas trwania

1 dzień

Prelegenci

-

Terminy i miejsca

To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

-
-
-

Rejestracja

Cena 1
640
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat uczestnictwa
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Po otrzymaniu przez nas zgłoszenia skontaktujemy się z Państwem maksymalnie w ciągu 2 dni roboczych w celu potwierdzenia rezerwacji.

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
  • Ulica i nr: Libelta 1a/2
  • Kod pocztowy: 61-706
  • Miejscowość: Poznań
  • Numer NIP: 7772616176

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
61-706 Poznań, Polska Libelta 1a/2

Organizator

Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
61-706 Poznań, Polska
Libelta 1a/2
woj. wielkopolskie
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER to oddany, profesjonalny zespół fachowców dogłębnie analizujący Państwa potrzeby, działając z pełną odpowiedzialnością i zaangażowaniem. SEMPER Szkolenia to instytucja głównie specjalizująca się w real...
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!