O szkoleniu
Serdecznie zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: "Instrukcja Kancelaryjna – Kompendium wiedzy - 1-dniowe inspirujące warsztaty praktyczne". Szkolenie realizowane jest w formie interaktywnej w kameralnej grupie pozwalającej na indywidualne podejście wykładowcy do Uczestników zajęć.
Cel szkolenia
Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z pojęciem instrukcji kancelaryjnej, zasadami jej wykorzystania w jednostkach i praktycznym sposobem korzystania z niej. Podczas szkolenia uczestnicy dowiedzą się czym jest instrukcja kancelaryjna, w jaki sposób należy z niej korzystać i jakich norm należy przestrzegać oraz jaka jest wzajemna korelacja pomiędzy instrukcją kancelaryjną, a innymi powszechnie obowiązującymi przepisami prawa. W czasie wykładu zostaną poruszone również kwestie związane z Elektronicznym Zarządzaniem Dokumentacją (EZD), uczestnicy dowiedzą się jakie są zalety i wady EZD, w jaki sposób należy wdrożyć EZD w jednostce oraz w jaki sposób postępować prawidłowo z dokumentacją w systemie tradycyjnym i systemie elektronicznym.
Korzyści dla uczestników
Uczestnicy po szkoleniu będą potrafili:
- samodzielnie stworzyć instrukcję kancelaryjną na potrzeby swojej jednostki,
- przygotować jednostkę do wdrożenia EZD,
- wdrożyć EZD w jednostce,
- stosować bezpośrednio instrukcję kancelaryjną.
Grupa docelowa
- Niniejsze szkolenie jest w szczególności dedykowane organom administracji publicznej rządowej, samorządowej i specjalnej a także przedsiębiorstwom w których konieczne jest zapewnienie jednolitego, opartego na z góry przyjętych zasadach, przepływu informacji.
- Projektując szkolenie jako grupa docelowa zostali uwzględnieni przede wszystkim: pracownicy sektora publicznego w tym, pracownicy JST, pracownicy zakładów i spółek komunalnych oraz pracownicy publicznych placówek medycznych.
- Osoby uczestniczące w szkoleniu zdobędą wiedzę w zakresie prawidłowego procesu tworzenia prawa wewnętrznego jakim jest instrukcja kancelaryjna a następnie przedstawienia modelu przepływu informacji od momentu jej wpływu do jednostki organizacyjnej aż do jej zarchiwizowania.
Program szkolenia
1. Mieszany obieg dokumentów – tradycyjny i elektroniczny, a instrukcja kancelaryjna.
2. Zasady bezpieczeństwa w elektronicznym obiegu dokumentów.
3. Pojęcie nośnika danych w związku z obiegiem dokumentów.
4. Instrukcja kancelaryjna – zasady i podstawy prawne.
5.Czynności kancelaryjne w systemie Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją
6. Czynności kancelaryjne w systemie tradycyjnym
7. Jak założyć prawidłowo sprawę w systemie tradycyjnym ?
8. Prowadzenie spisu spraw w systemie tradycyjnym.
9. Metryka sprawy – podstawy prawne, właściwe prowadzenie.
10. KPA i inne akty prawne związane z prowadzeniem spraw administracyjnych.
11. Obowiązki archiwizacyjne.
Czas trwania
1 dzień
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
Po otrzymaniu przez nas zgłoszenia skontaktujemy się z Państwem maksymalnie w ciągu 2 dni roboczych w celu potwierdzenia rezerwacji.
- Nazwa firmy: Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
- Ulica i nr: Libelta 1a/2
- Kod pocztowy: 61-706
- Miejscowość: Poznań
- Numer NIP: 7772616176